Muualla pahatutaan jos puhuu ulosotosta. En tajua kun puhutaan talosta jonka uo myy
Paha juttu ulosotto?
11
66
Vastaukset
- Anonyymi00001
Talon pakkomyynti ei ole helppo asia käsitellä. Se tuntuu ryöstöltä ja syöksee monet loppuelämäksi talousahdinkoon, koska mikään ulosoton myynti ei ole reilua eikä yleensä kata velkojakaan. Kodin menetys on kova isku koko perheelle.
- Anonyymi00002
Eiköhän se talousahdinko ole ihan itse aiheutettu jo ennen ulosottoa.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Eiköhän se talousahdinko ole ihan itse aiheutettu jo ennen ulosottoa.
Ei ole. Tilanteet vaihtelee kuin kesäinen sää. Tai työpaikan pysyvyys esimerkiksi. Tai perintövero, joka lasahtaa maksuun ilman perinnön realisointia. Kuolemantapaus, tulipalo joka vie terveyden. Tai se työpaikka. Käytä mielikuvitustasi ja lue enemmän, se avartaa.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ei ole. Tilanteet vaihtelee kuin kesäinen sää. Tai työpaikan pysyvyys esimerkiksi. Tai perintövero, joka lasahtaa maksuun ilman perinnön realisointia. Kuolemantapaus, tulipalo joka vie terveyden. Tai se työpaikka. Käytä mielikuvitustasi ja lue enemmän, se avartaa.
Tai päihteet vie lopullisesti vallan, taitaa olla se tavallisin syy.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tai päihteet vie lopullisesti vallan, taitaa olla se tavallisin syy.
Höpö höpö. Pahempi saattaa uhata ja se on se lopullinen raja kettuiluun. Ja jos ei muiden, niin oman terveyden menetys rankoissa vastoinkäymisissä vie rajalle.
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Höpö höpö. Pahempi saattaa uhata ja se on se lopullinen raja kettuiluun. Ja jos ei muiden, niin oman terveyden menetys rankoissa vastoinkäymisissä vie rajalle.
Useimmat sairastuneet eivät joudu ulosottoon. Kaikkeen voi aina varautua.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Useimmat sairastuneet eivät joudu ulosottoon. Kaikkeen voi aina varautua.
Sairaus voi viedä ulosottoon hyvin helposti tässä maassa. Asiasta on uutisoitu paljon viime aikoina.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Sairaus voi viedä ulosottoon hyvin helposti tässä maassa. Asiasta on uutisoitu paljon viime aikoina.
Sairaus ei ole vienyt ketään ulosottoon, vaan maksamattomat laskut.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Sairaus ei ole vienyt ketään ulosottoon, vaan maksamattomat laskut.
Voi pyhä yksinkertaisuus.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Voi pyhä yksinkertaisuus.
Se myös.
- Anonyymi00006
Kyl mä se usko et rauha ei synny ku mä en anna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351432
- 1101193
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261023Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89974Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99823
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644