Ehdotan jokaiselle tielle hidastetöyssyjä

Anonyymi-ap

Kaikkialla ajellaa ylinopeutta ja yleensä BMW merkkisellä ajoneuvolla pääsääntöisesti. Tiedä sitten pitäiskö niiden omistajiin kiinnittää erityistä huomiota .

25

95

Vastaukset 25

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Bemarit on madallettu niin, ettei niillä voi Suomen teillä ajaa ylinopeutta, on pakko mennä alinopeutta, mutta pysytäänkin pappojen tahdissa😄

• Anonyymi00009

Kyllä noilla pappa Bemareilla ajellaan miten sattuu jäähallin kulmilla et tiedä sitten ajeleeko jälkikasvu vai ite papat.

• Anonyymi00002

Joo ja niitä töyssyjä pitää olla sitten metrin välein.

• Anonyymi00003

Juu, huvittavia ilmestyksiä nämä madalletut Bemarit. Kiemurtelemalla pitää hitaasti ajaa noihin töyssyihin. Ratissa yleensä joku lippalakkipäinen nutipäänalku.

• Anonyymi00004

Pappaa viiiiii tttuuuuutttaa ja hyvä niin. Talla pohjaan vaan. Nopeusrajoitukset on suunniteltu heikompien kuskien taitotason mukaan joten ei ole millään lailla turvatonta jos taitava kuski ne ylittää reilustikin. Paitsi että joku papparainen saa slaagin vitu tuksesta. Eipähän tarvi sitten sille eläkettä enää raapia kasaan mikä hyvä.

• Anonyymi00006

Eli ei kummosta kumparetta tarvi et pysyy pois raitilta.

• Anonyymi00005

Vahva veikkaus että yhden töyssyn rakentaminen maksaa muutaman miltsin .

• Anonyymi00007

Heittäisin kyllä myös Audin samaan sakkiin. Ootko nähnyt yhtään Aasialaista kaistapäätä .

• Anonyymi00008

GPS-perustaiset nopeusrajoittimet estäisivät ylinopeudet.

• Anonyymi00022

Vaan kun nopeusrajoitustiedot eivät aina ole oikein tietokannoissa ja kartoissa...
        Etenkään talvi/kesänopeuksien osalta.

Bemareihin pitäisi määrätä neliskanttiset pyörät, niin säästytään turhilta pompuilta.

• Anonyymi00024

Ei ole vaikea toteuttaa, että kaikkiin uusiin autoihin ajotietokone, jossa nämä GPS-rajoitteet ovat, tieliikennelaitos/väylävirasto/trafiille akisääteinen velvoite tuottaa paikkansapitävä paikkatieto teistä ja nopeusrajoituksista.

• Anonyymi00010

No hämeenlinnassa on joka kadulla hidaste töyssyjä. Ainakin valokuitukaivajien jäljiltä.

• Anonyymi00011

Skoda kuskit ne vasta kaistapäitä ovatkin. Pitävät niitä katiskojaan jonain super autoina ja haluaisivat aina kilvoitella.

• Anonyymi00012

Edellä mainittujen merkkien kuskeja vxtuttaa suunnattomasti, kun sähkövispilällä pyyhkäisee niistä ohi.

• Anonyymi00013

Enemmän hidasteita.

• Anonyymi00014

Viipurintie on kilparata. Vaarallinen

• Anonyymi00015

Lakkais rekatkin kulkemasta!.iso tie kiertää kylän. Painavat rekat pitää kieltää kyltillä. Haisevat keskustan alueella pakkasella. Kaasuttavat dieseliä.

• Anonyymi00016

Alkaa olla täynnä valokuituilijoiden luomia ”hidastetöyssyjä” koko kylä muutenkin!

• Anonyymi00017

Kohta alkaa kitinä niiden hinnoista kun nostavat parin vuoden päästä nettinsä hinnat sataseen.

• Anonyymi00018

Nythän alkaa olla tiet täynnä hidastetöyssyjä valokuitukaivausten jäljiltä niitäkään ei ole merkitty töyssyiksi auton eri nivelet ja iskarit kärsivät varmasti

• Anonyymi00019

Oletko sokea vai miksi et hidasta niihin?

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Oletko sokea vai miksi et hidasta niihin?

Vxtuttaa suoralla tiellä jarrutella sen vuoksi, että kuituorja ei ole osannut tehdä tasaisia paikkauksia.

Oletko tyhmä, kun et osaa paikata?

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Vxtuttaa suoralla tiellä jarrutella sen vuoksi, että kuituorja ei ole osannut tehdä tasaisia paikkauksia.

Oletko tyhmä, kun et osaa paikata?

En osaa juuri mitään muutakaan eli kai mä vähän olen. Jos auton ratissa tulee hirveitä raivareita, niin se voi olla vaarallista. Onko sinulla ketään muuta joka voisi ajaa?

• Anonyymi00023
        Anonyymi00021 kirjoitti:

En osaa juuri mitään muutakaan eli kai mä vähän olen. Jos auton ratissa tulee hirveitä raivareita, niin se voi olla vaarallista. Onko sinulla ketään muuta joka voisi ajaa?

Auto ajaa itse, ei se osaa jarrutella noissa töyssyissä.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Tosiaan ajokortin lääkärintodistukseen ei vaadita psykologisia testejä. Toinen mihin se pitäisi vaatia on koirankantolupaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      110
      2311
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      23
      1004
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      912
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      906
    5. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      845
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      570
      845
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      82
      738
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      670
    9. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      66
      635
    10. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      30
      627
    Aihe