Kaikkialla ajellaa ylinopeutta ja yleensä BMW merkkisellä ajoneuvolla pääsääntöisesti. Tiedä sitten pitäiskö niiden omistajiin kiinnittää erityistä huomiota .
Vastaukset 25
- Anonyymi00001
Bemarit on madallettu niin, ettei niillä voi Suomen teillä ajaa ylinopeutta, on pakko mennä alinopeutta, mutta pysytäänkin pappojen tahdissa😄
- Anonyymi00009
Kyllä noilla pappa Bemareilla ajellaan miten sattuu jäähallin kulmilla et tiedä sitten ajeleeko jälkikasvu vai ite papat.
- Anonyymi00002
Joo ja niitä töyssyjä pitää olla sitten metrin välein.
- Anonyymi00003
Juu, huvittavia ilmestyksiä nämä madalletut Bemarit. Kiemurtelemalla pitää hitaasti ajaa noihin töyssyihin. Ratissa yleensä joku lippalakkipäinen nutipäänalku.
- Anonyymi00004
Pappaa viiiiii tttuuuuutttaa ja hyvä niin. Talla pohjaan vaan. Nopeusrajoitukset on suunniteltu heikompien kuskien taitotason mukaan joten ei ole millään lailla turvatonta jos taitava kuski ne ylittää reilustikin. Paitsi että joku papparainen saa slaagin vitu tuksesta. Eipähän tarvi sitten sille eläkettä enää raapia kasaan mikä hyvä.
- Anonyymi00006
Eli ei kummosta kumparetta tarvi et pysyy pois raitilta.
- Anonyymi00005
Vahva veikkaus että yhden töyssyn rakentaminen maksaa muutaman miltsin .
- Anonyymi00007
Heittäisin kyllä myös Audin samaan sakkiin. Ootko nähnyt yhtään Aasialaista kaistapäätä .
- Anonyymi00008
GPS-perustaiset nopeusrajoittimet estäisivät ylinopeudet.
- Anonyymi00022
Vaan kun nopeusrajoitustiedot eivät aina ole oikein tietokannoissa ja kartoissa...
Etenkään talvi/kesänopeuksien osalta.
Bemareihin pitäisi määrätä neliskanttiset pyörät, niin säästytään turhilta pompuilta. - Anonyymi00024
Ei ole vaikea toteuttaa, että kaikkiin uusiin autoihin ajotietokone, jossa nämä GPS-rajoitteet ovat, tieliikennelaitos/väylävirasto/trafiille akisääteinen velvoite tuottaa paikkansapitävä paikkatieto teistä ja nopeusrajoituksista.
- Anonyymi00010
No hämeenlinnassa on joka kadulla hidaste töyssyjä. Ainakin valokuitukaivajien jäljiltä.
- Anonyymi00011
Skoda kuskit ne vasta kaistapäitä ovatkin. Pitävät niitä katiskojaan jonain super autoina ja haluaisivat aina kilvoitella.
- Anonyymi00012
Edellä mainittujen merkkien kuskeja vxtuttaa suunnattomasti, kun sähkövispilällä pyyhkäisee niistä ohi.
- Anonyymi00013
Enemmän hidasteita.
- Anonyymi00014
Viipurintie on kilparata. Vaarallinen
- Anonyymi00015
Lakkais rekatkin kulkemasta!.iso tie kiertää kylän. Painavat rekat pitää kieltää kyltillä. Haisevat keskustan alueella pakkasella. Kaasuttavat dieseliä.
- Anonyymi00016
Alkaa olla täynnä valokuituilijoiden luomia ”hidastetöyssyjä” koko kylä muutenkin!
- Anonyymi00017
Kohta alkaa kitinä niiden hinnoista kun nostavat parin vuoden päästä nettinsä hinnat sataseen.
- Anonyymi00018
Nythän alkaa olla tiet täynnä hidastetöyssyjä valokuitukaivausten jäljiltä niitäkään ei ole merkitty töyssyiksi auton eri nivelet ja iskarit kärsivät varmasti
- Anonyymi00019
Oletko sokea vai miksi et hidasta niihin?
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Oletko sokea vai miksi et hidasta niihin?
Vxtuttaa suoralla tiellä jarrutella sen vuoksi, että kuituorja ei ole osannut tehdä tasaisia paikkauksia.
Oletko tyhmä, kun et osaa paikata? - Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Vxtuttaa suoralla tiellä jarrutella sen vuoksi, että kuituorja ei ole osannut tehdä tasaisia paikkauksia.
Oletko tyhmä, kun et osaa paikata?En osaa juuri mitään muutakaan eli kai mä vähän olen. Jos auton ratissa tulee hirveitä raivareita, niin se voi olla vaarallista. Onko sinulla ketään muuta joka voisi ajaa?
- Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
En osaa juuri mitään muutakaan eli kai mä vähän olen. Jos auton ratissa tulee hirveitä raivareita, niin se voi olla vaarallista. Onko sinulla ketään muuta joka voisi ajaa?
Auto ajaa itse, ei se osaa jarrutella noissa töyssyissä.
- Anonyymi00025
Anonyymi00021 kirjoitti:
En osaa juuri mitään muutakaan eli kai mä vähän olen. Jos auton ratissa tulee hirveitä raivareita, niin se voi olla vaarallista. Onko sinulla ketään muuta joka voisi ajaa?
Tosiaan ajokortin lääkärintodistukseen ei vaadita psykologisia testejä. Toinen mihin se pitäisi vaatia on koirankantolupaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid130842En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene43619Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi21558Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50525Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.110523- 36512
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et33461- 38447
Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää115433Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni22397