Johan on labyrintti uudistus meni aika vihkoon
Tokkomanni
11
246
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jos se on nykyaikainen pakohuone, mutta kyllä ostokset lisääntyy, kun joutuu etsimään tiensä ulos.
- Anonyymi00004
Tai toisinpäin. Jos olet jo ohittanut kohdan mistä jotain piti ostaa niin kuka siellä enää takaisinpäin lähtee kulkemaan. Loppumatkan voi sitten mennä nopsaan kun sen puuttuvan tuotteen käy kuitenkin jostain muualta ostamassa ja sieltä voi sitten ostaa loputkin.
- Anonyymi00002
Hyvin kyllä itse olen aina löytänyt ulos. Liekkö hyvä suuntavaistoni? Onhan tuonne "kassa" kylttejä laitettu käytäville, että löytää ulos.
- Anonyymi00003
Olen suunnistuksen korttelimestari, mutta olisin kyllä toivonut suoraa käytävää elintarvikeosastolle ja sieltä suoraa käytävää kassoille.
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Olen suunnistuksen korttelimestari, mutta olisin kyllä toivonut suoraa käytävää elintarvikeosastolle ja sieltä suoraa käytävää kassoille.
Ehdotan, että Iisalmi hakee Jukolan Viestin järjestäjyyttä ja suunnistustapahtuma järjestetään ensimmäistä kertaa koskaan sisätiloissa, Iisalmen Tokmannissa.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ehdotan, että Iisalmi hakee Jukolan Viestin järjestäjyyttä ja suunnistustapahtuma järjestetään ensimmäistä kertaa koskaan sisätiloissa, Iisalmen Tokmannissa.
Sitten viime kerran käyntini käytäviä suoristettu joten ainoastaan suunnistuskilpailu sopivainen suunnittelematta vain dementiaklubilaisille.
- Anonyymi00007
Miten tuo on mennyt edes palotarkastajalta läpi? Miten hoituu hätäpoistumiset?
- Anonyymi00008
Totta. Umpinaisia sokkeloita.
- Anonyymi00009
Hyvin toimii, jos haluaa kierrellä eri osaltoilla. Jos hakee vain elintarvikkeita, niin silloin joutuu turhaan kiertämään. Aika selkeältäkin vaikuttaa, kunhan oppii mistä mikin tavara löytyy. Aivan selkeitä läpimenopaikkoja löytyy, jos on hiemankaan suunnistutaitoa. Tulee vain aika harvoin käytyä, kun on matkaa kauppaa liiaksi.
- Anonyymi00010
Minusta selkeämpi kuin entinen järjestys,vuoden päivät ehdin käymään enkä oppinut kunnolla löytämään hakemiani tavaroita,nyt on isot opasteet.👍
- Anonyymi00011UUSI
Ihan umpikujasokkelo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh1841432- 801080
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm94876- 77865
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp83777- 119744
- 109705
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante117618- 48597
- 18548