Tässä hieman mietteitä autosta:
Vaikka kuinka liimaisit RS-merkkejä Octaviaasi perään ja valitsisit sen kaikista aggressiivisimman korisarjan, auton sielu on ja pysyy Mladá Boleslavissa. Joka kerta kun käynnistät autosi, jostain kojelaudan uumenista kaikuu kylmän sodan aikainen lohduttomuus. Voit ottaa miehen pois itäautosta, mutta et itäautoa pois miehestä.
Skodan ostaminen on julkinen myönnytys siitä, että elämästä on loppunut kaikki intohimo, yllätyksellisyys ja seikkailunhalu. Se on auto ihmiselle, jonka mielestä maustettu vichy on vähän liian villiä ja jonka unelmaloma suuntautuu asuntomessuille.
Erityismaininnan ansaitsevat ne vauhtihirmut, jotka ostavat "urheilullisen" RS-mallin. Onnea vain, tehdas viritti perhefarkkuusi huimat parisataa hevosvoimaa, jotta pääset sekunnin murto-osan nopeammin Prisman jonoon. Putkenpäät saattavat olla kromatut (ja niistäkin toinen on usein pelkkää muovia), mutta kyseessä on silti vain vähän ripeämpi kauppakassi, ei mikään urheiluauto.
Jätin liikkeeseen....
Koeajoin uuden Octavian
12
78
Vastaukset
- Anonyymi00001
rs on hieno auto. ei ole 100tonnin lainaa kiinni kuten mersuissa ja mukava päästellä motarilla.
- Anonyymi00006
Nyt tuli niin uutta tietoa että ihan piti kilauttaa MB myyjälle jolta on aina tullu Mersut ostettua. Säikähti pahemman kerran ennen kuin ehdin asiaani kertomaan ja alkoi heti kyseleen että onko jotain vialla ? Eihän siitä ole kuin pari kuukautta kun ostit uuden ? No sitten kun sain asiani kerrottua niin vahvisti oletukseni: ei Mersun ostoon mitään lainaa tarvitse; pelkkä raha riittää.
- Anonyymi00002
Kävit koeajamassa Skodan ja olet persaukinen, etkä saanut osamaksusopimusta ja se aiheutti noin kovan katkeruuden ja kateuden sieluusi. Toivotaan, että saat joskus työn josta maksetaan käypää palkkaa ja saat osamaksulla hankittua auton.
- Anonyymi00003
Tuskin käynyt koko koeajolla ,keksitty juttu noitahan tulee jokapäivä, jos jonninlaista..
- Anonyymi00004
Skoda RS on hyvä auto kallis vain nykyhinnoilla.
2.0 bensa RS on lähes BMW:n veroinen auto.
Ainoa pikku puute on nelivedon puute bensa RS mallissa.
Muuten oikein pätevä peli.
Itse olin ostamassa bensa RS 2.0 DSG autoa mutta päädyin nelivetoisen.
Itse tykkäsin toderlla DSG toiminnasta ja maantiellä ajettavuudesta.
kaupunkipyöritys sujuu myös hyvin. Liikennevaloista on kiva lähteä koska DSG on niin nopea vaihtamaan. Eikä vaihtotapahtumaa edes meinaa huomata.
Itse olin positiivisen yllättynyt siitä miten hyvä Skoda on ajaa.- Anonyymi00009
Mulla dsg arpoo joka kerta ja luistattaa kytkintä. T. Audi make
- Anonyymi00005
Taas tojopappa nyrjäyttänyt aivonsa miettiessään skodia.
- Anonyymi00007
Tojopapalla on paniikki koska Skoda ohitti Toyotan Euroopan myynnissä.
Škoda teki hiljattain historiaa nousemalla Euroopan toiseksi myydyimmäksi automerkiksi Volkswagen-brändin jälkeen. Myynnin kasvua vauhditti erityisesti uuden sähköautomalliston, kuten Škoda Elroqin, erinomainen menekki.
- Anonyymi00008
Minkä aloittaja aikoo seuraavaksi koeajaa ?
Tämänkö ?
https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/t/15684158
Pää ja hartiatilaa on todellakin enemmän.
Tuskin edes tiedät tällaisen olemassaolosta.
Ota tuo.
Rullatuolisi mahtuu mukaan. - Anonyymi00010
Hyvin olet analysoinut sielutonta Skodaa.
Säälittävän näköistä nähdä ahvenistolla räsämiitti.
Viimeksi Lamborghini kerhon kanssa odottelimme noita jonninjoutavia räsiä. Kytkimet siellä radalla kilvan pamahteli ja yhdeltä irtosi kuulemma joku taka-akselikin.- Anonyymi00011
Kävin koeajamassa pussihousun octaviaa. Ovi ortosi sijoiltaan kun avasin sen. Olisi saranat niin hapertuneet. 2018vm oli.
- Anonyymi00012
Hassu auto, itämarkkinoille suunnattu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad621208- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 99613
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56574