Mites tää nyt näin menee, Kaisa L, Nanni K, Jere K, Hannu P + moni muu löytänyt uuden kumppanin.
Martta vaan porskuttelee yksin, reilu vuoden jo ollut. Jotain kumimekko päällä pyydystettyjä yhden yön seikkailuja mutta eihän niitä lasketa.
Uudet alut
56
129
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Unohdit listalta Jari-Matti, hänkin löytänyt naisystävän.
- Anonyymi00002UUSI
Martinalla oli kolme vuotta miljonääri mutta jätti tämän. Tuon Hannu P:n kanssakin yksi vuosi meni harakoille. Miesvalinnat menneet vit*un vihkoon Stefusta alkaen.
- Anonyymi00003UUSI
Martinan pahin ja pitkäaikaisin vainoaja ihailee tuota Hannu P ja tämän nykyistä naisystävää vasta ihaileekin. Liekö hänkin sieltä pohjoisesta päin eli ookkona Oulusta.
- Anonyymi00004UUSI
jos etäjuttu kengurun kanssa lasketaan alkaneen maksullisen deittisivun ajoista, siltikään suhde ei kestänyt 3 vuotta. Jo joulun 2024 viettivät erossa, myös koko talvi 2025 oli myrskyä ja vastatuulta. Viimeinen yhteiskuva toukokuulta 2025, jolloin oli pakko tunnustaa ero todeksi, ei tosin julkisesti.
Ja mikäs miljonääri se oli, jo rippijuhlissa räkätahrainen, ryppynen takki päällä. - Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Martinan pahin ja pitkäaikaisin vainoaja ihailee tuota Hannu P ja tämän nykyistä naisystävää vasta ihaileekin. Liekö hänkin sieltä pohjoisesta päin eli ookkona Oulusta.
Jo kolmas aloitus ja ei saa tulta alleen. Jaksaa jauhaa samaa paskaa ja ketään se ei kuitenkaan kiinosta.Vuodesta toiseen samaa lötinää ja ei tajua raukka sitä itse ei ollenkaan.
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
jos etäjuttu kengurun kanssa lasketaan alkaneen maksullisen deittisivun ajoista, siltikään suhde ei kestänyt 3 vuotta. Jo joulun 2024 viettivät erossa, myös koko talvi 2025 oli myrskyä ja vastatuulta. Viimeinen yhteiskuva toukokuulta 2025, jolloin oli pakko tunnustaa ero todeksi, ei tosin julkisesti.
Ja mikäs miljonääri se oli, jo rippijuhlissa räkätahrainen, ryppynen takki päällä.Ei ollut mikään köyhä vaan rikas korkeasti koulutettu liikemies. Osti Levin kiinteistön ja muita sioituksia hän.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Jo kolmas aloitus ja ei saa tulta alleen. Jaksaa jauhaa samaa paskaa ja ketään se ei kuitenkaan kiinosta.Vuodesta toiseen samaa lötinää ja ei tajua raukka sitä itse ei ollenkaan.
Koskas tämä raivoaminen taas ryöstäytyi käsistä? Onko tämä että Martina yhdistetään nuoreen nyrkkeilijään nyt liian kova paikka eräälle?
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Koskas tämä raivoaminen taas ryöstäytyi käsistä? Onko tämä että Martina yhdistetään nuoreen nyrkkeilijään nyt liian kova paikka eräälle?
Vaikuttaa incel-mieheltä joka luulee itse omistavansa Martinan? Eräs siinä touhussa mukana ollut kertoi että jotkut voivat alkaa jopa toimimaan fyysisestikin, eli ei mikään pikkujuttu jos tuollaisen uhriksi joutuu. Selvästi Martinan miessuhteet on tuolle vainoajalle se akilleen kantapää.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Vaikuttaa incel-mieheltä joka luulee itse omistavansa Martinan? Eräs siinä touhussa mukana ollut kertoi että jotkut voivat alkaa jopa toimimaan fyysisestikin, eli ei mikään pikkujuttu jos tuollaisen uhriksi joutuu. Selvästi Martinan miessuhteet on tuolle vainoajalle se akilleen kantapää.
Onneksi Martinalla on kyljessä nuori nyrkkeilijämies suojelemassa.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Onneksi Martinalla on kyljessä nuori nyrkkeilijämies suojelemassa.
Martina deittailee ainoastaan ja ei ole mikään seurustelu suhde. On peittely tapaus ja hämäys koko heidän yhdessä liikkuminen.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Martina deittailee ainoastaan ja ei ole mikään seurustelu suhde. On peittely tapaus ja hämäys koko heidän yhdessä liikkuminen.
No joo, kyllähän tuo siltä näyttikin että nyt yhtäkkiä noin julkisesti aletaan esiintymään.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ei ollut mikään köyhä vaan rikas korkeasti koulutettu liikemies. Osti Levin kiinteistön ja muita sioituksia hän.
Hahhaha, Levi hankittiin velkarahalla, joku hevonen myös. Martan kolmella tappiota tuottavalla yrityksellä velkaa liki puoli miljoonaa. Varaton kenguru loikkas uppoavasta laivasta kadoksiin, ei löydy omistuksia tai sijoituksia ainakaan Suomesta.
Ps. Mikä on sioitus, jonka osti hän???? - Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Martina deittailee ainoastaan ja ei ole mikään seurustelu suhde. On peittely tapaus ja hämäys koko heidän yhdessä liikkuminen.
28v kloppi on varmasti Martinan älylle sopivan tasoista seuraa.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Jo kolmas aloitus ja ei saa tulta alleen. Jaksaa jauhaa samaa paskaa ja ketään se ei kuitenkaan kiinosta.Vuodesta toiseen samaa lötinää ja ei tajua raukka sitä itse ei ollenkaan.
Kyllä se moniakin kiinnostaa kun oiotaan väärää tietoa ja valheita. Oma kehu, sehän Martan periaate on aina ollut, muut tekee väärin.
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Hahhaha, Levi hankittiin velkarahalla, joku hevonen myös. Martan kolmella tappiota tuottavalla yrityksellä velkaa liki puoli miljoonaa. Varaton kenguru loikkas uppoavasta laivasta kadoksiin, ei löydy omistuksia tai sijoituksia ainakaan Suomesta.
Ps. Mikä on sioitus, jonka osti hän????Jätit mainitsematta vaikka kaverisi Hörkkökin mainitsi että sijoituksia lähemmäs 300 tuhatta.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
28v kloppi on varmasti Martinan älylle sopivan tasoista seuraa.
Jospa se on Martinan turvamies kun Martinalla on noita sairaita vainoajia? H
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Jätit mainitsematta vaikka kaverisi Hörkkökin mainitsi että sijoituksia lähemmäs 300 tuhatta.
Näihin sijoituksiin sisältyy velkarahoin hankittu MunLevi. Sulla ilmeisesti ole minkään tietoa kirjanpidosta: tulo- ja tasepuolet eriteltyinä.
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
28v kloppi on varmasti Martinan älylle sopivan tasoista seuraa.
Myöskin antanut hakata itsensä *latvalahoksi* kuten monet nyrkkeilijät. Jokainen päähän kohdistunut isku aiheuttaa vaurioita, isompia tai pienempiä.
Tätä nyrkkisankaria ilmeisesti kiinnostaa nakkihuulet kuten Aiellollakin on. - Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Näihin sijoituksiin sisältyy velkarahoin hankittu MunLevi. Sulla ilmeisesti ole minkään tietoa kirjanpidosta: tulo- ja tasepuolet eriteltyinä.
Martinalla on omaisuutta jota voi tarvittaessa realisoida!
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
No joo, kyllähän tuo siltä näyttikin että nyt yhtäkkiä noin julkisesti aletaan esiintymään.
Ei tarvitse salata, kun deittailee sinkku miesten kanssa. Sofia Belórf salasi pitkän aikaa, kun alkoi salarakkaaksi pienen vauvan ja avioliitossa olevan elättäjänsä kanssa. Sinkkuna on kaikilla oikeus deittailla, kun tajuaa ettei ala kulkee avioliitossa olevien henkilöiden kanssa.
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Näihin sijoituksiin sisältyy velkarahoin hankittu MunLevi. Sulla ilmeisesti ole minkään tietoa kirjanpidosta: tulo- ja tasepuolet eriteltyinä.
Marinilla oli vuonna 2023 asuntovelkaa 690 tuhatta. Miksi ei ostanut käteisellä kun pääministerin palkka.
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Marinilla oli vuonna 2023 asuntovelkaa 690 tuhatta. Miksi ei ostanut käteisellä kun pääministerin palkka.
Köyhät ei edes saa velkaa.
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Martinalla on omaisuutta jota voi tarvittaessa realisoida!
Stefukin joutui myymään rakkaan Levin mökin kun golddiggeri Sofialle piti taata luksusta.
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Stefukin joutui myymään rakkaan Levin mökin kun golddiggeri Sofialle piti taata luksusta.
Mistä sä sen tiedät miten rakas se mökki oli? Sulle on aina rakas se ja se, milloin mikäkin.
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Marinilla oli vuonna 2023 asuntovelkaa 690 tuhatta. Miksi ei ostanut käteisellä kun pääministerin palkka.
Miksi sitten asuu vuokralla?
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Marinilla oli vuonna 2023 asuntovelkaa 690 tuhatta. Miksi ei ostanut käteisellä kun pääministerin palkka.
Vain Martinan pitää hankkia kaikki käteisellä ja vain Martinan firmalla ei saa olla miinusta eikä velkaa, vaikka lukuisilla muillakin on. Tuo on suurempi ongelma Martinan pahimmalle vainoajalle kuin Martinalle itselleen. Hörkönkin uusi firma teki miinusta ensimmäiset kolme vuotta.
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Stefukin joutui myymään rakkaan Levin mökin kun golddiggeri Sofialle piti taata luksusta.
No niin. Se on sitä omaisuuden realisointia mutta Stefulla oli väärä kohde mihin syyti myynnistä tulevan rahan. Olisi pitänyt maksaa velkojaan pois.
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Martinalla on omaisuutta jota voi tarvittaessa realisoida!
Kerro ihmeessä mitä omaisuutta, hevosetko, kihlasormuksen jo myi. Epäkäytännöllisiä vaatteita, 45 numeroisia kenkiä, jokunen merkkilaukku.
Asuu vuokralla, leasing-auto, eli ei yhtikäs mitään arvokasta. - Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Martinalla on omaisuutta jota voi tarvittaessa realisoida!
Ehkä yritysten nimiin hankittua joka on vakuutena velkojille. Jos lainan maksuissa viiveitä, on eri tapoja miten vakuus muutetaan rahaksi.
Velkarahoin hankittu omaisuus on omaa vasta kun velat suoritettu, noin kansankielellä ilmaistuna. - Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Vain Martinan pitää hankkia kaikki käteisellä ja vain Martinan firmalla ei saa olla miinusta eikä velkaa, vaikka lukuisilla muillakin on. Tuo on suurempi ongelma Martinan pahimmalle vainoajalle kuin Martinalle itselleen. Hörkönkin uusi firma teki miinusta ensimmäiset kolme vuotta.
Kyse on hölmöistä veloista. Toi levin kiinteistö oli todella iso virhe. Tappiota ja isot velat. Puhuiko aussi martinan pään pyörälle ja nosti kytkintä kun asiat meni pieleen. Hyvinvointibisnes oli pientä, mutta se olisi ollut hallittavissa. Toi kuuseen kurkottelu ilman osaamista kiinteistöbisneksestä oli huono homma. Helppoa rahaa ei ole. Helppoheikki pyöritti.
- Anonyymi00049UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Myöskin antanut hakata itsensä *latvalahoksi* kuten monet nyrkkeilijät. Jokainen päähän kohdistunut isku aiheuttaa vaurioita, isompia tai pienempiä.
Tätä nyrkkisankaria ilmeisesti kiinnostaa nakkihuulet kuten Aiellollakin on.Latvalaho on enemmän kuin passeli marttiinalle
- Anonyymi00050UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Näihin sijoituksiin sisältyy velkarahoin hankittu MunLevi. Sulla ilmeisesti ole minkään tietoa kirjanpidosta: tulo- ja tasepuolet eriteltyinä.
Jep. “Omistaa 300 000 euron edestä” kuulostaa komealta, kunnes muistetaan kysyä paljonko siitä on maksettu itse ja paljonko pankki vielä omistaa.
- Anonyymi00052UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Vain Martinan pitää hankkia kaikki käteisellä ja vain Martinan firmalla ei saa olla miinusta eikä velkaa, vaikka lukuisilla muillakin on. Tuo on suurempi ongelma Martinan pahimmalle vainoajalle kuin Martinalle itselleen. Hörkönkin uusi firma teki miinusta ensimmäiset kolme vuotta.
Istuhan nyt alas ja yritä ymmärtää vaikka AAKKOSTEN tasolla, ettei kukaan väitä etteikö yrityksellä sais olla velkaa tai tappiollisia vuosia.
Martinan tapauksessa puhutaan liikevaihdon romahduksesta 418 000 eurosta 81 000 euroon, USEISTA tappiovuosista, noin❗️ 90 000 euron ❗️veloista valmennusfirmassa, NEGATIIVISESTA omasta pääomasta ja kolmen yhtiön viimeisimpien julkisten tilinpäätösten perusteella noin❗️ 138 000 ❗️euron YHTEENLASKETUSTA tappioista.
Se on TÄYSIN eri asia kuin yhden uuden firman käynnistysvaiheen miinusmerkkinen tulos.
- Anonyymi00019UUSI
Martinan touhut on huvittavia just siksi, että esittelee elämänsä ja suhteensa kuin jonain kohtalon johdatuksena, suurina rakkaustarinoina tai elämän mullistavina käänteinä 😄
Ensin mennään hetkessä pilviin, rakennetaan mielikuvaa täydellisestä onnesta ja poikkeuksellisesta elämästä. Sitten todellisuus tekee sen, mitä sillä on tapana tehdä, ja palataan takaisin maan pinnalle.
Se kuuluisa sisäinen rauha löytyis helpommin, jos eläisi asioita enemmän itselleen eikä markkinoisi jokaista elämänvaihetta kuin maailmanluokan sensaatiota.
Mitä korkeammalle itsensä nostaa jalustalle, sitä kovempaa myös kolisee, kun todellisuus tulee ja koputtaa olkapäälle.- Anonyymi00031UUSI
Seuraavassa podissa puhutaan naapureista. Mielenkiintoista. Esko sanoi että hänellä on muutamakin asia kerrottavana mutta kuulijatkin saavat kertoa?
- Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Seuraavassa podissa puhutaan naapureista. Mielenkiintoista. Esko sanoi että hänellä on muutamakin asia kerrottavana mutta kuulijatkin saavat kertoa?
Ala-arvoista käyttää omaa julkisuuttaan naapuririidoissa. En arvosta.
- Anonyymi00044UUSI
Anonyymi00041 kirjoitti:
Ala-arvoista käyttää omaa julkisuuttaan naapuririidoissa. En arvosta.
Jospa ne jutut on siltä ajalta, kun jäi vuokrat maksamatta?
- Anonyymi00022UUSI
Hörkkö ilmeisesti alkaa nyt tienaamaan Martinalla kun tuo tökerösti kuvia käsitelty koulukiusaajatason juttu heti luetuin. Ottaakohan muitakin Martinan läheisiä kynsiinsä, esim lapsensa? No se jää nähtäväksi.
- Anonyymi00033UUSI
Martina kun deittailee miesten kanssa, miehet eivät peitä apinanaamarilla kasvojaan. Niin kuin esimerkiksi Sofia Belórfin elätti tekee. Mies häpeää olla naisen seurassa julkisesti ja siksi peittävät ainoastaan kasvonsa piiloon julkisuudelta.
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Martina kun deittailee miesten kanssa, miehet eivät peitä apinanaamarilla kasvojaan. Niin kuin esimerkiksi Sofia Belórfin elätti tekee. Mies häpeää olla naisen seurassa julkisesti ja siksi peittävät ainoastaan kasvonsa piiloon julkisuudelta.
Mitäs ne apinanaamareilla tekee kun ne on niillä omasta takaa
- Anonyymi00037UUSI
Hörkkö osaa hommansa ja onhan sillä ikävä rikolinen menneisyys omassa elämässään ollut.
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
Hörkkö osaa hommansa ja onhan sillä ikävä rikolinen menneisyys omassa elämässään ollut.
Ei se rikollinen menneisyys silti oikeuta ottamaan perheenäitiä, yrittäjää ja valmentajaa hampaisiinsa ja ilkeilemään mediassa. Sanna Ukkolakin kirjoitti vuonna 2015 Ylen kolumnissa että jotain perheenäitiä ja yrittäjää haukutaan keskustelupalstoilla pirihuoraksi. Tuohan on se sama sana jonka huutamisesta Martinalle eräs naikkonen sai kunnianloukkaustuomion vuonna 2010.
- Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
Ei se rikollinen menneisyys silti oikeuta ottamaan perheenäitiä, yrittäjää ja valmentajaa hampaisiinsa ja ilkeilemään mediassa. Sanna Ukkolakin kirjoitti vuonna 2015 Ylen kolumnissa että jotain perheenäitiä ja yrittäjää haukutaan keskustelupalstoilla pirihuoraksi. Tuohan on se sama sana jonka huutamisesta Martinalle eräs naikkonen sai kunnianloukkaustuomion vuonna 2010.
Sanna kirjoitti myös pitkän litanian mitä muuta siellä kirjoitettiin eli mustamaalattiin äitiyttä ja että lapset pitäisi ottaa huostaan yms.
- Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Mitäs ne apinanaamareilla tekee kun ne on niillä omasta takaa
Aika loukkaavaa tekstiä Pikkaraista kohtaan. Hyi!
- Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
Ei se rikollinen menneisyys silti oikeuta ottamaan perheenäitiä, yrittäjää ja valmentajaa hampaisiinsa ja ilkeilemään mediassa. Sanna Ukkolakin kirjoitti vuonna 2015 Ylen kolumnissa että jotain perheenäitiä ja yrittäjää haukutaan keskustelupalstoilla pirihuoraksi. Tuohan on se sama sana jonka huutamisesta Martinalle eräs naikkonen sai kunnianloukkaustuomion vuonna 2010.
Sulla on mennyt pahasti ihon alle tuo Ukkolan kolumni. Montako kertaa kirjoitat sen?
- Anonyymi00046UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
Ei se rikollinen menneisyys silti oikeuta ottamaan perheenäitiä, yrittäjää ja valmentajaa hampaisiinsa ja ilkeilemään mediassa. Sanna Ukkolakin kirjoitti vuonna 2015 Ylen kolumnissa että jotain perheenäitiä ja yrittäjää haukutaan keskustelupalstoilla pirihuoraksi. Tuohan on se sama sana jonka huutamisesta Martinalle eräs naikkonen sai kunnianloukkaustuomion vuonna 2010.
Unohdit mainita, että Martina tuomittiin käräjäoikeudessa 60 päiväsakkoon pahoinpitelystä. Ja on toinenkin pahoinpitelytuomio.
- Anonyymi00048UUSI
Anonyymi00040 kirjoitti:
Aika loukkaavaa tekstiä Pikkaraista kohtaan. Hyi!
Onko sulla pahakin lukihäiriö? Em. miehen nimeä ei mainittu.
- Anonyymi00055UUSI
Anonyymi00046 kirjoitti:
Unohdit mainita, että Martina tuomittiin käräjäoikeudessa 60 päiväsakkoon pahoinpitelystä. Ja on toinenkin pahoinpitelytuomio.
Sakot on maksettu ja vanhentunut jo näkyvistä sakkorekisteristä. Koska ne poistuu 5-vuoden jälkeen pois. Ei ole koskaan tuomittu huumeiden käytöstä ja hallussa pidosta eikä istunut poliisivankilassa. Niin kuin tää Sofia Belórf ja on istunut poliisivankilassa ja pidätetty sinne avopuolisonsa Niko Ranta - Ahon kanssa. Martinalla sakkotuomiot. Ei ehdollista ei ehdotonta tuomioita. Ei koskaan pidätetty. Eikä joutunut koskaan edes putkaan.
- Anonyymi00045UUSI
Muut menee elämässä eteenpäin, Martina jumittaa samassa. Triathlon vaihtunut hyroxiin, sama homma, sijoitus ynnä muut, vaikka treeniaikaa kyllä on verrattuna töissä käyviin. Miessuhteet karille ja seuraavaa elämänrakkautta etsii. Voitollinen tulos yrityksessä on muuttunut tappioputkeksi, kun ei osaa elää ns suu säkkiä myöden. Seiskaan antaa taas haastatteluja jne.
- Anonyymi00047UUSI
Onko Porschen vuokramaksut hoidettu vai joko rahoitusyhtiö on hakenu omansa pois🫢
- Anonyymi00051UUSI
Anonyymi00047 kirjoitti:
Onko Porschen vuokramaksut hoidettu vai joko rahoitusyhtiö on hakenu omansa pois🫢
Ei ainakaan ole aikoihin ajellut, hyvin mahdollista että rahoitusyhtiö purki sopumuksen.
- Anonyymi00053UUSI
PTTP Company Oy :
Liikevaihto: 80 000€
Tappio: 52 000€
Velat: yli 90 000€
Aitolehti Capital Oy:
Liikevaihto: 20 000€
Tappio: 75 000€
Velat: 375 000€
Aito Creative:
Liikevaihto: 77 000€
Tappio: yli 11 000
Velat: yli 30 000€
On se Martina vaan mainio bisnesnainen, miten voi tehdä yhden henkikön 90 donaa velkaa? Luulis että videoita ja höpötystä tekis halvemmalla - Anonyymi00054UUSI
Anonyymi00051 kirjoitti:
Ei ainakaan ole aikoihin ajellut, hyvin mahdollista että rahoitusyhtiö purki sopumuksen.
No onhan sillä hevoiset. Ei muuta kun polle aisoihin, kärry perään ja radalle.
- Anonyymi00056UUSI
Anonyymi00047 kirjoitti:
Onko Porschen vuokramaksut hoidettu vai joko rahoitusyhtiö on hakenu omansa pois🫢
Menisit nyt hakee apua ihmeessä. Kyselet sairaalla tavalla kokoajan Martinan asioita ja ne ei missään tapauksessa kuulu sinulle. Pakkomieleen voi hakea apua, jos vaan onneton ymmärrät sitä hakea.
- Anonyymi00057UUSI
Anonyymi00056 kirjoitti:
Menisit nyt hakee apua ihmeessä. Kyselet sairaalla tavalla kokoajan Martinan asioita ja ne ei missään tapauksessa kuulu sinulle. Pakkomieleen voi hakea apua, jos vaan onneton ymmärrät sitä hakea.
Mitäs sairasta tossa olis, itse se halunnu julkisuuteen, itse rehentelee ja valehtelee kaiken. Hyvä että jollain löytyy energiaa etsiä oikeita/viralisia tietoja. Olen innoissani kun saa lukea miten huonisti sillä menee!
- Anonyymi00058UUSI
Anonyymi00053 kirjoitti:
PTTP Company Oy :
Liikevaihto: 80 000€
Tappio: 52 000€
Velat: yli 90 000€
Aitolehti Capital Oy:
Liikevaihto: 20 000€
Tappio: 75 000€
Velat: 375 000€
Aito Creative:
Liikevaihto: 77 000€
Tappio: yli 11 000
Velat: yli 30 000€
On se Martina vaan mainio bisnesnainen, miten voi tehdä yhden henkikön 90 donaa velkaa? Luulis että videoita ja höpötystä tekis halvemmallaAsiakastiedon arvion mukaan yrityksellä on kohonnut riski yli 30 päivän maksuviiveisiin seuraavan 6 kuukauden aikana🫢
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 583006
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!141051- 891008
- 49886
- 84854
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35781- 96764
Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27660Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap86635- 48595