Mistä asioista kehuisit itseäsi ja mistä antaisit moitteita?
Ruusuja ja risuja
10
88
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
- En o siivonnut, varmaan pariin vuoteen kuin välillä käsiharjalla. Kissojen poismenon myötä jäänyt moinen turha homma. Oluttakin voisi vähemmän juoda.
+ Olen jaksanut hieman harjoitella ja pitää kropasta huolta. - Anonyymi00006UUSI
Miksi pitäisi kehua itseä tai antaa risuja eikö löydy läheltäsi ketään joka sinua ruoskii kyllä mä ainakin äidiltäni sain palautteen heti siinä vaiheessa kun sain pinnan kiristymään työnantajiltani en ole niin huonoa palautetta saanu edes mitä olisin itse halunnu mikä etu siitä olisi ollu ei olis tarttin vaivautua enään edes hakemaan töitä tiesittekö että asiakkalta saa negatiivisen palautteen varmasti silloin jos ei tule palautetta kaikki meni hyvin ei syytä huoleen negatiivisen palautteen kohdalla pitäs taas pomojen kiinnittää huomiota kenen/keiden työmailta sitä useimmin saa asiakas ei aina tiedä asentajan nimeä firmoja ei kielletty kirjailemasta asentajan nimeä takin rinnukseen myyjättäriennnimiä en laittas rinnukseen koska nuo onnettomat runkkarit ehtii heidät facesta tai jostain vastaavasta sosiaalisesta mediasta nykypäivän päiväkirja laitetaan kaikki päivän ateriat tekemiset lomat ym ym..........
- Anonyymi00008UUSI
Hyvä, pidä toi!
- Anonyymi00010UUSI
+ öööö, ööö, ööö
- öööö, ööö, öö- Anonyymi00011UUSI
So where we land on shit then?
- Anonyymi00012UUSI
Joskus tilini saldo näyttää miinusta. Leikin silloin että treenaan Erikoisjoukkoihin. Sielläkään ei saa joka päivä lämmintä ruokaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 593103
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!151103- 891028
- 99922
- 50913
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35791- 96784
Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27670Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap86645- 48595