suomalaismepistä tehtiin kantelu EU-parlamentin puhemiehelle
Sebastian Tynkkynen rasismikohun keskellä
35
110
Vastaukset
- Anonyymi00001
https://yle.fi/a/74-20232716 Neljäs yritys ylläpidon poistaessa jo kolme kertaa avauksen aiheena sille Tynkkynen rasismisyytöksineen.
- Anonyymi00004
Koomista toimintaa ap:n toimesta jälleen kerran. Herran itse kirjoittaessa itse koko ajan avauksia aiheista jotka eivät liity persuihin millään tavalla. Niiden säilyessä sensuurilta vaikka niissä rikotaan sääntöjä avausten kadotessa joissa ei siihen syyllistytä.
- Anonyymi00016
Anonyymi00004 kirjoitti:
Koomista toimintaa ap:n toimesta jälleen kerran. Herran itse kirjoittaessa itse koko ajan avauksia aiheista jotka eivät liity persuihin millään tavalla. Niiden säilyessä sensuurilta vaikka niissä rikotaan sääntöjä avausten kadotessa joissa ei siihen syyllistytä.
Ethän sinäkään koskaan kirjoita persista, vaan aina toisista kirjoittajista. Joten sinuna olisin hiljaa. ;)
- Anonyymi00003
Tynkkynen voisi muuttaa Venäjälle, sillä siellä tuollainen huutelu tulkitaan normaaliksi.
- Anonyymi00005
Kuka kanteli ja oliko vassari? Todennäkösesti😂😂
- Anonyymi00008
Fascistien mukaan kaikki muut kuin he itse ovat vassareita taikka vasemmistoradikaaleja.
- Anonyymi00007
Vääntelikö myös silmiään jälleen?
- Anonyymi00039
Jaa jotta vääntelikö. Eikös tuota perssilmää ole väännelty ja paljon onkin.
- Anonyymi00009
Tynkkynen on rasisti kun ja koska se on äänestäjien kalastelun kannalta välttämätöntä. Kuitenkin hänelle on "vaimona" musta mies ja maahanmuuttaja, eli ei se maahanmuuton vastustus ja kieltäminen koske ihan kaikkia, ei ainakaan homoja jos ovat Perussuomalaisia.
- Anonyymi00010
On hyvä muistaa myös nämä tosiasiat, että Tynkkysen puoliso on kotoisin Venäjä-mielisestä Mosambikista ja Tynkkynen itse FSB:n kouluttama "Supo-agentti"-myyrä.
Tynkkysen perheessä kaikki tiet johtavat Venäjälle?
https://vk.com/id352652185 - Anonyymi00014
Anonyymi00010 kirjoitti:
On hyvä muistaa myös nämä tosiasiat, että Tynkkysen puoliso on kotoisin Venäjä-mielisestä Mosambikista ja Tynkkynen itse FSB:n kouluttama "Supo-agentti"-myyrä.
Tynkkysen perheessä kaikki tiet johtavat Venäjälle?
https://vk.com/id352652185Soita barsnovin poika paranoid.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Soita barsnovin poika paranoid.
Argumentaatiovirhe! Miksi persuilla on meppinä ryssien kouluttama helppoheikki? Yhteiset tavoitteet?
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Argumentaatiovirhe! Miksi persuilla on meppinä ryssien kouluttama helppoheikki? Yhteiset tavoitteet?
Suksippa kremlin s24 trolli v..ttuun venäjävihamielisten persujen palstalta.
- Anonyymi00023
Anonyymi00010 kirjoitti:
On hyvä muistaa myös nämä tosiasiat, että Tynkkysen puoliso on kotoisin Venäjä-mielisestä Mosambikista ja Tynkkynen itse FSB:n kouluttama "Supo-agentti"-myyrä.
Tynkkysen perheessä kaikki tiet johtavat Venäjälle?
https://vk.com/id352652185Alan haki turvapaikkaa Suomesta. Venäläiset vainosivat häntä homiseksuulia.
- Anonyymi00030
Anonyymi00023 kirjoitti:
Alan haki turvapaikkaa Suomesta. Venäläiset vainosivat häntä homiseksuulia.
Niinhän sitä Tynkkynenkin väitti olleensa Supon agenttina :)))
- Anonyymi00038
Anonyymi00017 kirjoitti:
Suksippa kremlin s24 trolli v..ttuun venäjävihamielisten persujen palstalta.
Tarkoitit tietysti venäjämielisen?
- Anonyymi00011
Joko erotetaan puolueesta?
- Anonyymi00012
Rasismi pitää persut pinnalla! Sekä valehtelu ja väkivalta!
- Anonyymi00013
"Väkivalta on nykyään aliarvostettu ongelmanratkaisukeino."
-Jussi Halla-aho- - Anonyymi00020
Anonyymi00013 kirjoitti:
"Väkivalta on nykyään aliarvostettu ongelmanratkaisukeino."
-Jussi Halla-aho-"Trump on parasta, mitä maailmalle on vähään aikaan tapahtunut"
-Jussi Halla-aho, persujen Messias-
- Anonyymi00021
Kyllä on mennyt rasismikoulutus pieleen. Tai ei sitten jäänyt persujen muistiin.
- Anonyymi00022
Tynkkynen yrittää venäläistää EU-paralamenttia
- Anonyymi00025
Miten jostain Tynkkysestä voi muodostua niin paha pakkomielle että siitä pitää kirjoittaa vuoden jokaisena päivänä valtava määrä avauksia s24 palstoille??
- Anonyymi00026
Aggressio, vastakkain asettelu ja rikkominen ei palvele kuin Venäjää ja Putinia.
- Anonyymi00029
Anonyymi00025 kirjoitti:
Miten jostain Tynkkysestä voi muodostua niin paha pakkomielle että siitä pitää kirjoittaa vuoden jokaisena päivänä valtava määrä avauksia s24 palstoille??
Missä persu, siellä kahina.
- Anonyymi00032
Anonyymi00025 kirjoitti:
Miten jostain Tynkkysestä voi muodostua niin paha pakkomielle että siitä pitää kirjoittaa vuoden jokaisena päivänä valtava määrä avauksia s24 palstoille??
Morjens Sebastian.
- Anonyymi00027
Ideana oli vapaakauppa.
Sen sijaan EU:sta tuli valtava superbyrokratia, joka haluaa yhä enemmän verorahojamme ja haluaa sanella miten saamme elää, mitä saamme priorisoida ja mitä saamme ajatella. Voihan niitä kanteluja tehdä. Ennen olisi sanottu, että kunnia siinä voi mennä, mutta maine toisaalta kasvaa.
- Anonyymi00033
Anonyymi00004
2026-06-22 13:49:07
Koomista toimintaa ap:n toimesta jälleen kerran. Herran itse kirjoittaessa itse koko ajan avauksia aiheista jotka eivät liity persuihin millään tavalla. Niiden säilyessä sensuurilta vaikka niissä rikotaan sääntöjä avausten kadotessa joissa ei siihen syyllistytä.
Anonyymi00006
2026-06-22 13:36:09
Mietippä sitä kremlin s24 trolli joka olet siitä 1000 avausta kirjoittanut lisää tullessa päivittäin yhtä ja samaa loppuunkulunutta propagandaa sensuureineen kun sitä häiritään. Millä sinä ap aina todistat kuinka se persujen maalittaja s24 palstoilla on yksi sen luotseista.
- Anonyymi00034
Tynkkynen halusi julkisuuteen omilla kirjoituksillaan, joten kantakoon vastuun omasta teostaan yksin. Rasisti on rasisti oli sitten meppi tai ei, tuolla pätee toiset säännöt kuin Suomen eduskunnassa, jossa painetaan villasella jonkun Tynkkysen tekemiset. Tynkkysen on hyvä saada muistutus siitä ett mikä on sopivaa toimintaa mepillä. Onkohan Purra innoissaan Tynkkysen päästessä julkisuuteen, tuo Suomea ja persuja esille kunnolla tuolla Euroopassa.
- Anonyymi00037
Brysselissä on vähän suuremmat foorumit kuin Raksilan markettien lastaus siltojen alla..
- Anonyymi00041
Tynkkynen esittää osaamistaan, mitä oppi siellä FSB:n leirillä Tverissä?
- Anonyymi00035
Persujen puppelipoika huhumyllyn keskellä. Eikö ole saanut riittävästi huomiota, kun tuollaista piti tehdä?
- Anonyymi00036
Musta tuntuu että Alan ei tällä kertaa ota videoita
- Anonyymi00040
Persut taas niittämässä mainetta maailmalla.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511497
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16585ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412