Sebastian Tynkkynen rasismikohun keskellä

Anonyymi-ap

suomalaismepistä tehtiin kantelu EU-parlamentin puhemiehelle

35

110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      • Anonyymi00004

        Koomista toimintaa ap:n toimesta jälleen kerran. Herran itse kirjoittaessa itse koko ajan avauksia aiheista jotka eivät liity persuihin millään tavalla. Niiden säilyessä sensuurilta vaikka niissä rikotaan sääntöjä avausten kadotessa joissa ei siihen syyllistytä.


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Koomista toimintaa ap:n toimesta jälleen kerran. Herran itse kirjoittaessa itse koko ajan avauksia aiheista jotka eivät liity persuihin millään tavalla. Niiden säilyessä sensuurilta vaikka niissä rikotaan sääntöjä avausten kadotessa joissa ei siihen syyllistytä.

        Ethän sinäkään koskaan kirjoita persista, vaan aina toisista kirjoittajista. Joten sinuna olisin hiljaa. ;)


    • Anonyymi00003

      Tynkkynen voisi muuttaa Venäjälle, sillä siellä tuollainen huutelu tulkitaan normaaliksi.

    • Anonyymi00005

      Kuka kanteli ja oliko vassari? Todennäkösesti😂😂

      • Anonyymi00008

        Fascistien mukaan kaikki muut kuin he itse ovat vassareita taikka vasemmistoradikaaleja.


    • Anonyymi00007

      Vääntelikö myös silmiään jälleen?

      • Anonyymi00039

        Jaa jotta vääntelikö. Eikös tuota perssilmää ole väännelty ja paljon onkin.


    • Anonyymi00009

      Tynkkynen on rasisti kun ja koska se on äänestäjien kalastelun kannalta välttämätöntä. Kuitenkin hänelle on "vaimona" musta mies ja maahanmuuttaja, eli ei se maahanmuuton vastustus ja kieltäminen koske ihan kaikkia, ei ainakaan homoja jos ovat Perussuomalaisia.

      • Anonyymi00010

        On hyvä muistaa myös nämä tosiasiat, että Tynkkysen puoliso on kotoisin Venäjä-mielisestä Mosambikista ja Tynkkynen itse FSB:n kouluttama "Supo-agentti"-myyrä.

        Tynkkysen perheessä kaikki tiet johtavat Venäjälle?

        https://vk.com/id352652185


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        On hyvä muistaa myös nämä tosiasiat, että Tynkkysen puoliso on kotoisin Venäjä-mielisestä Mosambikista ja Tynkkynen itse FSB:n kouluttama "Supo-agentti"-myyrä.

        Tynkkysen perheessä kaikki tiet johtavat Venäjälle?

        https://vk.com/id352652185

        Soita barsnovin poika paranoid.


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Soita barsnovin poika paranoid.

        Argumentaatiovirhe! Miksi persuilla on meppinä ryssien kouluttama helppoheikki? Yhteiset tavoitteet?


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Argumentaatiovirhe! Miksi persuilla on meppinä ryssien kouluttama helppoheikki? Yhteiset tavoitteet?

        Suksippa kremlin s24 trolli v..ttuun venäjävihamielisten persujen palstalta.


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        On hyvä muistaa myös nämä tosiasiat, että Tynkkysen puoliso on kotoisin Venäjä-mielisestä Mosambikista ja Tynkkynen itse FSB:n kouluttama "Supo-agentti"-myyrä.

        Tynkkysen perheessä kaikki tiet johtavat Venäjälle?

        https://vk.com/id352652185

        Alan haki turvapaikkaa Suomesta. Venäläiset vainosivat häntä homiseksuulia.


      • Anonyymi00030
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Alan haki turvapaikkaa Suomesta. Venäläiset vainosivat häntä homiseksuulia.

        Niinhän sitä Tynkkynenkin väitti olleensa Supon agenttina :)))


      • Anonyymi00038
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Suksippa kremlin s24 trolli v..ttuun venäjävihamielisten persujen palstalta.

        Tarkoitit tietysti venäjämielisen?


    • Anonyymi00011

      Joko erotetaan puolueesta?

    • Anonyymi00012

      Rasismi pitää persut pinnalla! Sekä valehtelu ja väkivalta!

      • Anonyymi00013

        "Väkivalta on nykyään aliarvostettu ongelmanratkaisukeino."

        -Jussi Halla-aho-


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        "Väkivalta on nykyään aliarvostettu ongelmanratkaisukeino."

        -Jussi Halla-aho-

        "Trump on parasta, mitä maailmalle on vähään aikaan tapahtunut"

        -Jussi Halla-aho, persujen Messias-


    • Anonyymi00021

      Kyllä on mennyt rasismikoulutus pieleen. Tai ei sitten jäänyt persujen muistiin.

    • Anonyymi00022

      Tynkkynen yrittää venäläistää EU-paralamenttia

      • Anonyymi00025

        Miten jostain Tynkkysestä voi muodostua niin paha pakkomielle että siitä pitää kirjoittaa vuoden jokaisena päivänä valtava määrä avauksia s24 palstoille??


      • Anonyymi00026

        Aggressio, vastakkain asettelu ja rikkominen ei palvele kuin Venäjää ja Putinia.


      • Anonyymi00029
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        Miten jostain Tynkkysestä voi muodostua niin paha pakkomielle että siitä pitää kirjoittaa vuoden jokaisena päivänä valtava määrä avauksia s24 palstoille??

        Missä persu, siellä kahina.


      • Anonyymi00032
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        Miten jostain Tynkkysestä voi muodostua niin paha pakkomielle että siitä pitää kirjoittaa vuoden jokaisena päivänä valtava määrä avauksia s24 palstoille??

        Morjens Sebastian.


    • Anonyymi00027

      Ideana oli vapaakauppa.
      Sen sijaan EU:sta tuli valtava superbyrokratia, joka haluaa yhä enemmän verorahojamme ja haluaa sanella miten saamme elää, mitä saamme priorisoida ja mitä saamme ajatella.

    • Voihan niitä kanteluja tehdä. Ennen olisi sanottu, että kunnia siinä voi mennä, mutta maine toisaalta kasvaa.

      • Anonyymi00033

        Anonyymi00004
        2026-06-22 13:49:07

        Koomista toimintaa ap:n toimesta jälleen kerran. Herran itse kirjoittaessa itse koko ajan avauksia aiheista jotka eivät liity persuihin millään tavalla. Niiden säilyessä sensuurilta vaikka niissä rikotaan sääntöjä avausten kadotessa joissa ei siihen syyllistytä.

        Anonyymi00006
        2026-06-22 13:36:09

        Mietippä sitä kremlin s24 trolli joka olet siitä 1000 avausta kirjoittanut lisää tullessa päivittäin yhtä ja samaa loppuunkulunutta propagandaa sensuureineen kun sitä häiritään. Millä sinä ap aina todistat kuinka se persujen maalittaja s24 palstoilla on yksi sen luotseista.


    • Anonyymi00034

      Tynkkynen halusi julkisuuteen omilla kirjoituksillaan, joten kantakoon vastuun omasta teostaan yksin. Rasisti on rasisti oli sitten meppi tai ei, tuolla pätee toiset säännöt kuin Suomen eduskunnassa, jossa painetaan villasella jonkun Tynkkysen tekemiset. Tynkkysen on hyvä saada muistutus siitä ett mikä on sopivaa toimintaa mepillä. Onkohan Purra innoissaan Tynkkysen päästessä julkisuuteen, tuo Suomea ja persuja esille kunnolla tuolla Euroopassa.

      • Anonyymi00037

        Brysselissä on vähän suuremmat foorumit kuin Raksilan markettien lastaus siltojen alla..


      • Anonyymi00041

        Tynkkynen esittää osaamistaan, mitä oppi siellä FSB:n leirillä Tverissä?


    • Anonyymi00035

      Persujen puppelipoika huhumyllyn keskellä. Eikö ole saanut riittävästi huomiota, kun tuollaista piti tehdä?

      • Anonyymi00036

        Musta tuntuu että Alan ei tällä kertaa ota videoita


    • Anonyymi00040

      Persut taas niittämässä mainetta maailmalla.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe