Hyvää musiikkia

Anonyymi-ap

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      J.Gotti (soul-räppiä)

      Digitaalimiehet-Digitaalimiehet

      Psyke urtsa

      Susan Matthews

      Kaisa kulmala trio tribute

      Salla hakkola

      Marshall parker

      Kinga Glyk

      Pekka pohjola

      kauko Röyhkä

      Kari peitsamo

      tuomas henrikin Jeesuksen kristuksen bändi

      cry bar

      Litku klemetti

      Hulda huima&mustat kalsarit

      Helvi leiviskä

      kaija Saariaho

      Kolmas nainen

      Popeda

      CMX



      Eva-Maria houben

      Gloria coates

      Marian Petrescu

      Anton vivaldi

      klamydia

      Ultra bra

      kerkko koskinen

      Suurlähettiläät

      Aki sirkesalo

      Aija puurtinen

      Saara soisalo

      Giddyups

      Mamba

      King crimson

      Koobaatoo abartus

      C.C.C.C.

      Valkyria

      Alexandr nevsky

      Saran nemtsov

      YUP

      don huonot

      Absoluuttinen nollapiste

      Maj karmAN kauniit kuvat

      kotiteollisuus

      Clara Schumann

      Annea lockwood

      Maria Minerva

      Keyboard (julkaisu keyboard)

      Smak

      pelle miljoona

      Eppu normaali

      eating pebble

      Pocket change

      Santa lucia

      Stone

      tossahan noita.

      • Anonyymi00002

        mul ei ne sanat merkkaa . Voin saada hyvän fiiliksen vaikkei ole positiiviset sanat koska kuten sanoin, mulle ei merkkaa sanat.


    • Anonyymi00003

      musa on kuin lääke. Joo.

    • Anonyymi00004

      Musan lääkeominaisuus riippuu asiayhteydestä ja mielentilasta joka ikistä biisiä koskien ja jos on jo tuttu biisi, sitä enemmän, koska musiikki saa ihmisen peilaamaan omia tunteitaan, myös tuttu musiikki ja monella lyriikat auttaa käsittelemään tunteita, myös melodia saa aikaan tunteita, vaikkeivät biisin sanat olisikaan positiiviset. En ole parisuhteessa, ja silti tämä Roy Orbisonin biisi saa hymyn huulille, yleensä olen jopa enemmän kuullut Celin Dionin coveria tästä halutessani hyvän olon, enkä kuuntele sanoja vaan ajattelen vain hyvää oloa, mikä välittyy biisistä.

      https://www.youtube.com/watch?v=m5N9IHqqGcA&list=RDm5N9IHqqGcA&start_radio=1

      • Anonyymi00005

        Kiitti postauksesta!
        Tosi hyvä kappale!

        Tuli tästä mieleen nuoruusajat, kun poikakaverini ajoi monena kesänä Helsingistä yli 500 km joka viikonloppu tapaamaan minua. Ja takaisin maanantaiksi töihin toiset yli 500 km. Olin kesätöissä ja työn jälkeen oli odottamassa autossaan. Oli ne kauniit kesäyöt, ajeltiin sitten vielä yöt pitkin korpia ja juteltiin. Hän oli autokorjaaja, mutta niin filosofinen. Opin häneltä paljon ja varsinkin elämänasennetta.


      • Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Kiitti postauksesta!
        Tosi hyvä kappale!

        Tuli tästä mieleen nuoruusajat, kun poikakaverini ajoi monena kesänä Helsingistä yli 500 km joka viikonloppu tapaamaan minua. Ja takaisin maanantaiksi töihin toiset yli 500 km. Olin kesätöissä ja työn jälkeen oli odottamassa autossaan. Oli ne kauniit kesäyöt, ajeltiin sitten vielä yöt pitkin korpia ja juteltiin. Hän oli autokorjaaja, mutta niin filosofinen. Opin häneltä paljon ja varsinkin elämänasennetta.

        Samaa sarjaa vielä:

        Califonia Blue
        https://www.youtube.com/watch?v=4TPIjzEmyt0

        ALICE Smokie

        https://www.youtube.com/watch?v=uFgnZGA-Q7Y

        Nautitaan kesästä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      154
      1519
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe