En siedä tätä sosiaalista konstruktiota. Se on niin eloton, epäinhimillinen ja tarkoitukseton meille ihmisille. En ole onnellinen jos siihen vaan sukeltaa mukaan ja unohtaa mitä elämä oikeasti on.
Pelasta mut tästä kaikesta. Anna mulle läheisyyttä ja luottamusta. Pyydän, ota viereen ja kuuntele! Anna mun katsoa sua silmiin niin pitkään että näkisin totuuden, oivaltaisin avaimen tähän maailmaan...
Levätä vieressäsi pitkään. Jotta kykenisin, jaksaisin ja haluaisin pitää sustakin huolta, omasta tahdostani valita, että sua rakastan..
Nyt yksin ja ilman energiaa... sosiaalinen konstruktio on liian suuri komplexi analysoida, tutkia, huoltaa ja muuttaa paremmaksi. Tahdon paremman maailman, meille kaikille.
Pyydän.. auta mua kun oot sä..
Pelasta mut
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 532526
- 85904
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!11875- 49866
- 71751
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35741Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27640- 68561
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap83556- 48555