Eikö ole mukavaa meillä normeilla kun voi ajatella syntisiä ajatuksia ihan itse omassa mielessä. Eikä tarvi lähteä Kauhavalle hakemaan anteeksiantoa ajatuksistaan? Normi ihmisillä on normaalia tuntea toisista ihmisistä mielenkiintoa, kyllä meille tulee ihana vkonloppu kesäkuun lopussa
Ilman tekopyhiä kansalaisia...
Synnit anteeksi?
12
213
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
Kiipeän salkoon ja vedä juustokeitot ykösel t. AhdasSaarnasSetäPälvikaljunpäälläSädekehä
- Anonyymi00002
Raahessakin äo nousee hetkeksi.
- Anonyymi00003
Syntiset hyi, teitä sielunvihulainen viettelee..
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Pastori Aittakumpua se kumpu viettelee.
- Anonyymi00012
Anonyymi00003 kirjoitti:
Sutiko ransportteri spärdäreihin seurapakalta lähdettäessä sunnuntaina? Kaupoista taisi olla taas olut ja sukelluspuvut loppu sadan kilometrin säteellä?
- Anonyymi00004
Ihana hetken rauha paikkakunnalla. Mopopojat lähtee saamaan syntejä anteeksi...
- Anonyymi00006
Minä olen Jumalan käsi ja käsi käy kun vessassa sumplaan.aah ihanat synnit tulkaa luokseni.
- Anonyymi00007
Mikä ihmeen "normeilla" 🤣
- Anonyymi00008
Normit eli ei-aivopestyt
- Anonyymi00010
Kuka nuori edes lähtis suviksiin kuin pakosta hyvin aivopestynä? Muuten lahko hylkää etkä saa avioiduttuasi kamuxin Mersua tai audia etkä uutta omakotitaloa pyhtilään...hip hurraa vaan
- Anonyymi00011
Jep. Samaa mieltä
- Anonyymi00013
Olen lesta ja muslimi vuoroviikoin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3671405- 63916
- 83880
- 116875
- 61810
- 94701
- 45681
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.56584Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.49579Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku112534