Eikö ole mukavaa meillä normeilla kun voi ajatella syntisiä ajatuksia ihan itse omassa mielessä. Eikä tarvi lähteä Kauhavalle hakemaan anteeksiantoa ajatuksistaan? Normi ihmisillä on normaalia tuntea toisista ihmisistä mielenkiintoa, kyllä meille tulee ihana vkonloppu kesäkuun lopussa
Ilman tekopyhiä kansalaisia...
Synnit anteeksi?
12
219
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
Kiipeän salkoon ja vedä juustokeitot ykösel t. AhdasSaarnasSetäPälvikaljunpäälläSädekehä
- Anonyymi00002
Raahessakin äo nousee hetkeksi.
- Anonyymi00003
Syntiset hyi, teitä sielunvihulainen viettelee..
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Pastori Aittakumpua se kumpu viettelee.
- Anonyymi00012
Anonyymi00003 kirjoitti:
Sutiko ransportteri spärdäreihin seurapakalta lähdettäessä sunnuntaina? Kaupoista taisi olla taas olut ja sukelluspuvut loppu sadan kilometrin säteellä?
- Anonyymi00004
Ihana hetken rauha paikkakunnalla. Mopopojat lähtee saamaan syntejä anteeksi...
- Anonyymi00006
Minä olen Jumalan käsi ja käsi käy kun vessassa sumplaan.aah ihanat synnit tulkaa luokseni.
- Anonyymi00007
Mikä ihmeen "normeilla" 🤣
- Anonyymi00008
Normit eli ei-aivopestyt
- Anonyymi00010
Kuka nuori edes lähtis suviksiin kuin pakosta hyvin aivopestynä? Muuten lahko hylkää etkä saa avioiduttuasi kamuxin Mersua tai audia etkä uutta omakotitaloa pyhtilään...hip hurraa vaan
- Anonyymi00011
Jep. Samaa mieltä
- Anonyymi00013
Olen lesta ja muslimi vuoroviikoin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092250- 103896
- 67861
- 48835
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22832Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha538761- 80687
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561