Onko jollain positiivisia kokemuksia pop pankista ? Mulla ei ainakaan mikään toimi ……….
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
No ei se pankin vika ole.
- Anonyymi00002
Kenen sitten?
- Anonyymi00005
Anonyymi00002 kirjoitti:
Kenen sitten?
POP pankki on tehnyt Salasana pelin asiakailleen luulin voittaneeni 7 salasanaa oikein mutta en pääse pankkiini maksamaan laskuja.
Tietääkö kukaan pankkia jossa voi maksaa tililtään alle 70 ÄÖ:llä laskujaan..
- Anonyymi00003
On kokemuksia ja toimii kyllä. Päivityksen jälkeen piti vähän muuttaa asetuksia, mutta sen jälkeen on toiminut hyvin.
- Anonyymi00004
Toimiiko kassalla?
- Anonyymi00006
meni huonommaksi päivityksen jälkeen.
- Anonyymi00007
Saako sieltä kassalta enään nykyään rahaa ja maksettua laskujaan vai onko kaikki netissä?
- Anonyymi00008
Ei näköjään kun kukaan ei tiedä.
Mitä tehdään pankilla paikkakunnalla, jos ei ole kassapalveluita?
- Anonyymi00009
Hyvin on pelannut muutoksen jälkeen ja uusi mobiilipankki on mielestäni paljon parempi kun vanha. Kassapalvelut on siä perjantaisin ja hyvin on nekin toiminut, tosin ei ole itsellä ollut tarve niitä käyttää kun pari kertaa rahaa tilille viedessä.
- Anonyymi00010
Ei toimi vieläkään kunnolla uudet päivitykset.
- Anonyymi00011
Nyt pääsee jopa kirjautumaan oma veroon pop tunnuksilla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1401041Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1171007En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58765Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset213748- 62688
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä25686- 135676
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57612- 38578
Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss58525