Onko jollain positiivisia kokemuksia pop pankista ? Mulla ei ainakaan mikään toimi ……….
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
No ei se pankin vika ole.
- Anonyymi00002
Kenen sitten?
- Anonyymi00005
Anonyymi00002 kirjoitti:
Kenen sitten?
POP pankki on tehnyt Salasana pelin asiakailleen luulin voittaneeni 7 salasanaa oikein mutta en pääse pankkiini maksamaan laskuja.
Tietääkö kukaan pankkia jossa voi maksaa tililtään alle 70 ÄÖ:llä laskujaan..
- Anonyymi00003
On kokemuksia ja toimii kyllä. Päivityksen jälkeen piti vähän muuttaa asetuksia, mutta sen jälkeen on toiminut hyvin.
- Anonyymi00004
Toimiiko kassalla?
- Anonyymi00006
meni huonommaksi päivityksen jälkeen.
- Anonyymi00007
Saako sieltä kassalta enään nykyään rahaa ja maksettua laskujaan vai onko kaikki netissä?
- Anonyymi00008
Ei näköjään kun kukaan ei tiedä.
Mitä tehdään pankilla paikkakunnalla, jos ei ole kassapalveluita?
- Anonyymi00009
Hyvin on pelannut muutoksen jälkeen ja uusi mobiilipankki on mielestäni paljon parempi kun vanha. Kassapalvelut on siä perjantaisin ja hyvin on nekin toiminut, tosin ei ole itsellä ollut tarve niitä käyttää kun pari kertaa rahaa tilille viedessä.
- Anonyymi00010
Ei toimi vieläkään kunnolla uudet päivitykset.
- Anonyymi00011
Nyt pääsee jopa kirjautumaan oma veroon pop tunnuksilla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3741290- 71788
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37716- 50632
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri28617- 44615
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht373573- 63543
- 84498
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle21474