Mutta vkonloppuna minulla on vain aikaa.. törmätäänkö vahingossa ? ;)
Anteeksi poissaoloni
25
321
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Vahingossa? Tää on se yliajaja.
- Anonyymi00015UUSI
🤣 en tiedä miksi se saa minut nauramaan ihan hervottomasti aina. Nytkin itken ja nauran samaan aikaan.
- Anonyymi00002UUSI
Miten voidaan törmätä vahingossa? Liian iso kaupunki siihen.
- Anonyymi00003UUSI
Kerro missä törmätään vahingossa?
- Anonyymi00007UUSI
Kotini lähellä
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kotini lähellä
Lauantaina 20.00? Tiedät missä.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Lauantaina 20.00? Tiedät missä.
Sopii
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Lauantaina 20.00? Tiedät missä.
Ota kumit mukaan.
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ota kumit mukaan.
Tuo olisi ehkä liikaa ;)
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Tuo olisi ehkä liikaa ;)
Ehkä joo, jos tulisit sinne ja juteltais ja kävis ilmi että oot varautunut siihen illan viettoon kumeilla, niin vois olla että.. kumauttaisin sinua.. :D Todellakin olisi liikaa ;) ja paljaalla vielä enemmän liikaa.
-sivusta-
- Anonyymi00004UUSI
Jos k naiselle? Voidaan törmätä.
- Anonyymi00005UUSI
Mulla ei ole aikaa silloinkaan.
- Anonyymi00006UUSI
En tiedä jaksaisinko taas mennä sinne vkl.. etkä ole siellä kuitenkaan 🤔
- Anonyymi00008UUSI
Missä ja milloin? Asiat pitää sopia irl, eikä täällä.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Missä ja milloin? Asiat pitää sopia irl, eikä täällä.
No sinne kotisi lähelle tietysti, varmaan lauantai-iltana. Laita viestiä jos uskallat, saatan jopa vastata siihen kun päässä viiraa nykyään niin pahasti!
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
No sinne kotisi lähelle tietysti, varmaan lauantai-iltana. Laita viestiä jos uskallat, saatan jopa vastata siihen kun päässä viiraa nykyään niin pahasti!
Älä välitä se on tarttuvaa.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
No sinne kotisi lähelle tietysti, varmaan lauantai-iltana. Laita viestiä jos uskallat, saatan jopa vastata siihen kun päässä viiraa nykyään niin pahasti!
Mun kodin lähellä ei ole mitään hyvää mestaa. Tämä ei ole sitten mulle.
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Mun kodin lähellä ei ole mitään hyvää mestaa. Tämä ei ole sitten mulle.
Eikä mullekkaan. Mulla ei oo enää kotia Suomessa.
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
No sinne kotisi lähelle tietysti, varmaan lauantai-iltana. Laita viestiä jos uskallat, saatan jopa vastata siihen kun päässä viiraa nykyään niin pahasti!
Jos viiraa, niin laita se eka viesti ennemmin.
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Jos viiraa, niin laita se eka viesti ennemmin.
Enää ei viiraa ihan niin pahasti kun nukuin yön yli.. :)
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Enää ei viiraa ihan niin pahasti kun nukuin yön yli.. :)
Harmi... -sivussa viiraa edelleen
- Anonyymi00018UUSI
Viikonloppu meni jo on maanantai
- Anonyymi00019UUSI
täällä puhutaan jo seuraavasta perjantaista!!
- Anonyymi00023UUSI
Kyllä me nähädään älä huoli, sitten on mun vuoro pitää susta huolta. MN
- Anonyymi00026UUSI
Auttaa mitä jos et saa suutasi auki
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231172
- 1181038
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97862- 112808
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa268717- 48685
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17657- 41584
- 49579
- 25545