Olis paljon helpompaa jos voisin olla varma

Anonyymi-ap

siitä että yksikään niistä erittäin hyvin osuvista viesteistä täällä ei ole sinulta. Monta pitkääkin "osuvaa" keskustelua ollaan täällä käyty. Voiko joillakin muilla olla muka aivan vastaavanlaisia tilanteita vai pelleileekö tyypit kanssani täällä. Pettymyshän se myös olisi jos kävis ilmi että viestit on mistä sattuu, mutta palautuisin maan pinnalle aika nopeasti, ehkä jopa vajoaisin häpeästä maan alle ensin... 😌 ja samalla tiedostan sen, että omissa harhoissani vain taidan elää. Kunpa osaisin pysytellä pois täältä. Ehkä et irl uhraa minuun enää ajatustakaan.. 🥱 promillen todennäköisyys että kirjoittelisit täällä koskaan mulle mitään 😅🤗

29

298

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Samoin...

• Anonyymi00002

Pelleilee tyypit myös. Oon ite käynyt pitkiä keskusteluja, mutta olen satavarma ettei mies enää pyöri täällä. Välillä minuakin hävettää oma toimintani. Voimia! Ja olitko edes m vai n?

• Anonyymi00009

Hyvä ettei yksin tarvi hävetä, nainen olen myös :)

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Hyvä ettei yksin tarvi hävetä, nainen olen myös :)

Suurin osa pitkistä keskusteluista täällä vaikuttaa olevan naisten välisiä. 😅

• Anonyymi00015
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Ja se on varsin tervettä että toivoo kaivatun oikeasti kirjoittelevat ja ymmärtää hävetä omaa haihattelua. Se on täysin sallittua, jopa suotavaa♥️ Tietenkin aina pitää olla järjen ääni takapiruna ettei tule "rakkaus huijatuksi"

Toivo ajaa ihmiskuntaa eteenpäin. ⚓

Sivusta. Terkut täältä yhdeltä häpeilijältä.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Jotkut elämänkoululaiset ne jaksaa aina äänestää itsekseen keskustelevan palstaäijän teennäisen riemukasta feikkidialogia😏

• Anonyymi00003

Kyl mä jollai lailla uskon...

• Anonyymi00019

Saat Uskoo

• Anonyymi00004

Eikai kukaan tänne oikeita omia juttuja kirjottele, tai jos kirjottelee niin pitää olla mielisairas

• Anonyymi00006

Toiset kirjoittaa muiden asioita.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Toiset kirjoittaa muiden asioita.

Enimmäkseen sekin kupletti menee tosin niin, että palstaäijän proosailee provoillen näistä ns muiden asioista ja jotkut yrittää ylimielisesti ratkoa näitä skeemoja

• Anonyymi00005

???

• Anonyymi00007

Pelleilyä enimmäkseen.
      Parempaa kuin tv, kun asia on aina omaan hetkeen ajankohtainen.

• Anonyymi00008

Jos ei ole mitään muuta paikkaa mihin kirjoittaa ja tuntuu pahalta täytyy se olo jotenkin purkaa. Kannattaa avata se keskusteluyhteys koska puhumattomuus on ihan hirveää kun on toista ikävä.

Terveisin mies.

• Anonyymi00011

Mun on pakko purkaa tunteitani tänne, kun en kavereilleni kehtaa kertoa. Olen kuin ensirakastunut teinityttö, joten hävettää.

• Anonyymi00013

Ei oo kavereita

• Anonyymi00028

No mutta tämäpä nuorekkaasti kirjoitettu, apäijä

• Anonyymi00012

Ei se mitään j-nainen, onhan tässä murheita muutenkin.

• Anonyymi00014

Varmaan on samanlaisia tilanteita ja varmasti on myös pelleilijöitä. Lukevat aina jonkun postauksia ja tekevät niistä omia aloituksia. Ei kannata olettaa, että juuri sinun ajattelema henkilö kävisi täälä.

• Anonyymi00016

Limerenssi on paha harha.

• Anonyymi00017

Mulle kuulostaa uskomattomalta nämä joissa joku kuvittelee oikeasti keskustelevansa täällä jonkun tietyn henkilön kanssa. Jos kaksi ihmistä on kiinnostuneita toisistaan, se asia kyllä etenee luonnollisesti ja he ovat yhteydessä toisiinsa. On järjetön kuvitelma että joku kirjoittelisi sulle täällä mutta esittäisi oikeassa elämässä jotain muuta.

• Anonyymi00018

Ne asiat korreloi vähän liiankin hyvin irl-tilanteiden kanssa, siitähän on kyse

• Anonyymi00021

Täällä on juuri se ettei asia kyllä etene luonnollisesti ja he eivät ole yhteydessä toisiinsa.

sivusta enää käyden

• Anonyymi00020

Ootko M-nainen joka ei ole vielä lukenut minun Wa-viestiä?

• Anonyymi00024

En oo saanut mitään wa-viestiä!
        M

• Anonyymi00022

Se joka jää tämän palstan koukkuihin voi kuvitella ihan mitä vaan palstalla.

Pitkät keskustelut on käyty muiden kuin "kaivatun" kanssa.
      Trollit ja muut pitävät siitä huolen.
      Palsta koukuttaa aina addiktiiviset ihmiset.
      Kokemusta ei voi opettaa, on vanha viisaus.

Tämän kanavan ulkoistaminen auttaa elämän miettimistä reaalissa. Kun oot muutaman päivän lukematta näitä ja palaat katsomaan, niin ihan sama paska on paketissa.
      😅🤔

Ymmärrän palstan merkityksen, mutta en hyväksy sitä addiktion ylläpitämisenä ja ainoana vuorovaikutuskanavana ujoille, epävarmoille ja herkille ihmisille.

🌾

• Anonyymi00023

Monella saattaa olla vastaavanlainen tilanne ollu mä en ainakaan ole käyny pitkiä keskusteluja täällä ja en kirjoittele täällä erityisesti kenellekkään

• Anonyymi00025

Ei ainakaan minulta, en monesti jaksa edes lukea pitkiä kommentteja/ketjuja, vaikka ehkä pitäisi. Minusta nämä keskustelupalstat ovat niin turhia. Aika menee hukkaan kun täällä piipahtaa lukemassa. Eikä jaksa aina kirjoitella "puolustuksia". Toivottavasti eivät vaikuta kenenkään irl suhteisiin nuo trollien älynväläykset.
      Väsähtänyt nainen.

• Anonyymi00029

Jep jep muistahan apäijä ”piipahdella” joka ketjuissasi, että keskustelu pysyy eläväisenä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      61
      1179
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      891
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      326
      657
    4. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      651
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      626
    6. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      618
    7. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      605
    8. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      93
      600
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      75