Semmoinen olisi ihanaa et olis kaksi ihmistä jotka tykkäisivät toisistaan ja sitten olisivat yhdessä.
Ei mitään pelejä, kieroilua, pelleilyä, ongelmaa, kommunikoimattomuutta,.varattu..yms. en jaksa sellaista. Vaan okei! Me tykätään toisistamme, me kaksi täysin vapaata ihmistä, yhdessä koitetaan yhteistyössä lähentyä ja tehdä niin että halataan ja siinä se, siitä eteenpäin voi tehdä yhdessä mitä vaan. Yhdessä on parhainta ja hienointa.
Eihän tämä ajatus ole millään muotoa todellisuutta ja tätä elämää, mutta aina saa haaveilla edes jossain välissä.
Mitäpä vielä tässä niin
16
210
Vastaukset
- Anonyymi00001
Eihän tuo vaadi kun toisen ihmisen.
- Anonyymi00005
Mielellään mieleltään tasapainoisen. Siihen se sitten kariutuikin.
- Anonyymi00011
Anonyymi00005 kirjoitti:
Perhana.
- Anonyymi00016
Anonyymi00005 kirjoitti:
No uutta matoa koukkuun vaan.
- Anonyymi00002
En tykkää enään.
- Anonyymi00003
Kuulostaisi kivalta. Olen väsynyt jatkuviin peleihin ja leikkeihin, mitkä eivät edes johda mihinkään.
- Anonyymi00006
Kun itse kohtaat toisen ihmisen ihmisenä, avoimin mielin ja kiinnostuneena toisesta, saat varmasti parhaan matchin elävässä elämässä mitä saada voi.
Monesti olen huomannut että toimii parhaiten. Se oma olemus on se mihin voit itse vaikuttaa, toiseen et. Myös toisen halua pysyä suljettuna lippaana pitää kunnioittaa.Ei siitä tarvi suuttua. Jatka eteenpäin. - Anonyymi00012
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kun itse kohtaat toisen ihmisen ihmisenä, avoimin mielin ja kiinnostuneena toisesta, saat varmasti parhaan matchin elävässä elämässä mitä saada voi.
Monesti olen huomannut että toimii parhaiten. Se oma olemus on se mihin voit itse vaikuttaa, toiseen et. Myös toisen halua pysyä suljettuna lippaana pitää kunnioittaa.Ei siitä tarvi suuttua. Jatka eteenpäin.Jotenkin erikoista, että MONESTI on toiminut parhaiten, mutta täällä kirjoitat tällaista. Ei ne nyt parhaita matcheja voi olla silloin. Tällainen ajatus.
- Anonyymi00004
Joskus unelmatkin toteutuvat. Näin uskon.
- Anonyymi00007
Olet oikeassa.
Varo mitä toivot, se voi toteutua! - Anonyymi00008
Tuota ei voi uskoa.
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Olet oikeassa.
Varo mitä toivot, se voi toteutua!Olen kyllästynyt varomaan.
- Anonyymi00013
No jaa, riippuu unelmasta ei kaikki välttämättä toteudu. -ap
- Anonyymi00009
Hetken vielä liikun sinkkuna, että voi kokeilla muita vaihtoehtoja. Ei voi tietää.
- Anonyymi00014
Veit jalat suustani. Ei mitään säätämistä. Vaan ”tämä” on homman nimi ja katsotaan yhdessä, tuleeko tästä mitään.
- Anonyymi00015
Ei ole ikinä ollut tuollaisia ongelmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad951503- 541043
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että399905- 163880
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 56733
- 51678
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 57641
- 76632