Miehen kuin karhun kohtaamista metsässä, alkaa miehet haukkua naisia. Miksi?
Jos nainen jännittää enemmän
13
139
Vastaukset
- Anonyymi00001
Koira on varmaan haukkumassa sitä karhua?
- Anonyymi00002
Se tässä ärsyttää, kun ei erotella minkä rotuisista miehistä puhutaan. Se turhauttaa, kun tiettyjen ihmisryhmien tekemisiä peitellään ja syyttömät saa kärsiä.
- Anonyymi00003
Olen pahoillani, mutta itse ainakaan en voi erotella. Ainoat pahat, mitkä olen kokenut, olen kokenut valkoihoisten, syntyperäisten suomalaisten taholta. En viitsi kuitenkaan kaikkia noista syyttää.
- Anonyymi00004
Miehet kääntävät asian itseensä. Minä minä.
- Anonyymi00005
Miehet on niin tunteellisia ja herkkiä.
- Anonyymi00006
Totaalinen empatian puute. Eivät osaa kuvitella asiaa naisten näkökulmasta ollenkaan.
- Anonyymi00007
Niin, ja jos tulee tarve haukkua naisia, jotka kertovat huonoista kokemuksista miesten kanssa, niin silloin kyllä on kalikka kolahtanut ja mies tietää itse olevansa juuri tuollainen mies, jonka seurassa nainen ei koe olevansa turvassa.
- Anonyymi00008
Ätmiraasut hakee vaan tilaisuutta ja jos sellanen tulee käyttää sitä taatusti hyväkseen. Naisen suojelemisen sijasta hyväksikäyttävät.
- Anonyymi00009
Karhu on itsevarma ja lähestyy ensin.
- Anonyymi00010
Vanhaan aikaan nainen pelotti karhun pois heittämällä hameet korviin ja pyllisti karhulle.
- Anonyymi00011
Paholaisen riivaamat ihmiset yllyttävät sukupuolia toisiansa vastaan. Ei mitään uutta tässäkään aloituksessa. Helvettiin menet jos et Jeesukseen tule uskomaan ja lopeta tuota saatananpalvontaa. Ei ole mitään pyhää sukupuolta kuten mies tai nainen tai "sukupuoleton". On vaan toinen toistaan itsekkäämpiä ihmisiä.
- Anonyymi00012
Miehet on niin tunteellisia, eivät kestä totuutta. Siksi.
- Anonyymi00013
Koska karhu on villieläin ja voimakas, jota miehet pelkää. Nainen ei saa olla rohkeampi kuin mies he ei kestä sellaista🤣 Haukkuvat koska olevat heikkoja, huono itsetuntoisia, vähemmän rohkeita.
Mies on enemmän peto kuin karhu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931422
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138913- 85872
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52811- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253667Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,9646Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä330639Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk57629- 53594