Ota nyt selvää haluatko vai et. Ensin piiiiiitkä hiljaisuus ja sitten heitit viestillä!?
Harmittaako J mies jokin?
33
336
Vastaukset
- Anonyymi00002
Soita sille ja kysy, täällä mitää tunnusteita ole. Olettamuksiin perustuvia.
- Anonyymi00003
Melko riidanhakakuinen otsikko.
- Anonyymi00004
Päinvastoin. Kommunikaatioon kutsuva ja selvyyttä hakeva. Siinä ei ole mitään riidan aihetta?
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Päinvastoin. Kommunikaatioon kutsuva ja selvyyttä hakeva. Siinä ei ole mitään riidan aihetta?
Ohi sitten.
- Anonyymi00010
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kun kerran sait häneltä viestin, niin vastaa siihen viestiin ja kysy tuota suoraan 🙄🙄🙄
- Anonyymi00014
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ohi sitten.
Sä olisit halunnut riidellä 😁
- Anonyymi00024
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kun kerran sait häneltä viestin, niin vastaa siihen viestiin ja kysy tuota suoraan 🙄🙄🙄
Mies voi itse kertoa kysymättäkin
- Anonyymi00034
Anonyymi00024 kirjoitti:
Mies voi itse kertoa kysymättäkin
Hyvään kommunikaatioon kuuluu se, että kysyy silloin kun joku asia mietityttää.
- Anonyymi00006
Ei se kyllä mennyt noin
- Anonyymi00007
Ihna nurin perin
- Anonyymi00008
Otsikko hieman kummastuttaa tosiaan. Ei harmita, mutta äärettömän surullinen olen. Kommunikaatiohaluinen? Etkä kuitenkaan kommunikoi? Olisin nimenomaan halunnut selventää asioita. Ehkä olisit ymmärtänyt, miksi käyttäydyin niin? Ei se sinusta johtunut.
Ja kyllä kaikkea muutakin vielä toivoin. Toivoin paljon. Harvoin mitään toivon, mutta sinua kyllä.- Anonyymi00013
Tämän jälkeiset viestit ei minulta.
- Anonyymi00015
Yritin aikani kommunikoida, mutta liian kylmää kyytiä sain. Se ei tuntunut kommunikaatiohalukkuudelta.
- Anonyymi00016
ei ole minulta tuo aloitus jos sitä ihmettelit. Kyseessä on nyt joku muu ja joku muu J-mies...
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Yritin aikani kommunikoida, mutta liian kylmää kyytiä sain. Se ei tuntunut kommunikaatiohalukkuudelta.
Tiedän. Anteeksi siitä, vaikka tiedän ettei se täällä sanottuna merkitse mitään.
Kuten sanoin olisin halunnut siitä puhua, ehkä ymmärtäisit, tai ainakin inhoisit minua oikeasta syystä, etkä olettamuksien vuoksi. Epävarmuus on inhottava asia, tiedän kokemuksesta. Ja usko, että inhoan itseäni, kun sinäkin jouduit sellaista kokemaan. - Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Tiedän. Anteeksi siitä, vaikka tiedän ettei se täällä sanottuna merkitse mitään.
Kuten sanoin olisin halunnut siitä puhua, ehkä ymmärtäisit, tai ainakin inhoisit minua oikeasta syystä, etkä olettamuksien vuoksi. Epävarmuus on inhottava asia, tiedän kokemuksesta. Ja usko, että inhoan itseäni, kun sinäkin jouduit sellaista kokemaan.Pitäisikö yrittää puhua suoraan hyvissä ajoin niin ei olisi molempia näin paljon sattunut...
- Anonyymi00022
Anonyymi00018 kirjoitti:
Pitäisikö yrittää puhua suoraan hyvissä ajoin niin ei olisi molempia näin paljon sattunut...
Pitäisi. Toki on helppoa olla jälkiviisas. Ehkä ensi kerralla osaan, koska uskon oppivani kokemuksista. Harmi etten ollut saanut harjoitusta, koska tuskin mitään vastaavaa tulen koskaan kohtaamaan.
- Anonyymi00026
Anonyymi00018 kirjoitti:
Pitäisikö yrittää puhua suoraan hyvissä ajoin niin ei olisi molempia näin paljon sattunut...
Nuo muut on eri henkilöitä sitten.
- Anonyymi00028
Anonyymi00022 kirjoitti:
Pitäisi. Toki on helppoa olla jälkiviisas. Ehkä ensi kerralla osaan, koska uskon oppivani kokemuksista. Harmi etten ollut saanut harjoitusta, koska tuskin mitään vastaavaa tulen koskaan kohtaamaan.
Sulla on kaikki kortit, joten voit itse vaikuttaa siihen miten pelaat ne jatkossa.
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Sulla on kaikki kortit, joten voit itse vaikuttaa siihen miten pelaat ne jatkossa.
Yrittänyt olen. Tarkoitin muuten mitä silloin sanoin sinulle, vaikka sinusta se saattoikin olla liian vahva sana. Ei koskaan siitä miksikään muuttunut.
Kun vain kohtaisit minut vielä... - Anonyymi00031
Anonyymi00028 kirjoitti:
Asia selvä...
- Anonyymi00033
Anonyymi00028 kirjoitti:
Liikaa tunteita yhdelle illalle... Koitan saada unta. Hyvää yötä.......
- Anonyymi00009
Pitäiskö jokin harmittaa
- Anonyymi00011
Ensin pitää päästä haitallisista ihmisistä eroon.
- Anonyymi00027
Sinusta pitäis päästä!
- Anonyymi00032
Anonyymi00027 kirjoitti:
Sinusta pitäis päästä!
Älä viitsi, olen ainoa rehellinen ja luotettava ihminen, olen antanut vain muille, itse en ole saanut yhtään mitään, joten on puhtaasti minun etu päästä epärehellisistä ihmisistä eroon.
- Anonyymi00012
Elämääni ei kuulu yhtään haitallista ihmistä, joten osaltani ohi.
- Anonyymi00019
minua kiinnostaa lähinnä oma perheeni. se miten me kulutamme tossua päivästä toiseen. ja näin on ollut jo hyvin monta vuotta! en kaipaa elämääni ketään siihen kuulumattomia!
- Anonyymi00020
Menikö meillä liian hyvin kun halusit pilata kaiken
- Anonyymi00021
Kaikkea säkin luulet ..
- Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
Kaikkea säkin luulet ..
Vastaa miksi teit niin
- Anonyymi00025
Anonyymi00023 kirjoitti:
Vastaa miksi teit niin
Olen väärä ihminen jos edes ikinä luulet että olisin tarkoituksella...
- Anonyymi00030
Ainoastaan harmittaa se etteivät ihmiset osaa olla nykyään rehellisiä, eivätkä he edes huomaa tai tajua olevansa epärehellisiä. Jos vaikka sovitaan joku asia, että tehdään näin. Sitten jo seuraavassa lauseessa ollaan sopimassa jotain ihan muuta. Ajattelen etteivät ihmiset edes tajua olla rehellisiä vaan tuntuu et sovittujen asioiden muuttaminen lennossa esim. omaksi eduksi on luontaista ja ei osata pitää sitä epärehellisyytenä. Tuollainen ”sääntöjen muuttuminen lennossa” kammoksuttaa rehellistä ja luotettavaa ihmistä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad621208- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 99613
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56574