Mutta ethän sää

Anonyymi-ap

koskaan totta ollutkaan.

13

184

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002
      UUSI

      Täyttä lihaa ja verta. Tule ja testaa vaikka 😘

    • Anonyymi00003
      UUSI

      Kenelle?

    • Anonyymi00004
      UUSI

      Herra huu.

    • Anonyymi00005
      UUSI

      Kyllä olin ja olen. Mielikuvasi ja halusi eivät vaan ehkä olleet. Et vaan ole tajunnut sitä, että halusi oli mahdoton, mutta se mitä se voisi olla halusi sijaan olisi vielä parempaa. Vaatii vaan avointa mieltä ja luottamusta. Ei keskittymistä omaan visioon ja suojamuureja. Se mitä voit saada voi olla enemmän mitä toivoit. Erilaista vaan.

      • Anonyymi00006
        UUSI

        Mitäköhän mahdat tarkoittaa?
        Millä tavalla erilaista?
        Jotain polyjuttuja?
        Olisit itse duira ja rehellinen, että toinen saa mahdollisuuden päättää... Voi elämä näitä.


      • Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Mitäköhän mahdat tarkoittaa?
        Millä tavalla erilaista?
        Jotain polyjuttuja?
        Olisit itse duira ja rehellinen, että toinen saa mahdollisuuden päättää... Voi elämä näitä.

        Diura eli suora


      • Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Mitäköhän mahdat tarkoittaa?
        Millä tavalla erilaista?
        Jotain polyjuttuja?
        Olisit itse duira ja rehellinen, että toinen saa mahdollisuuden päättää... Voi elämä näitä.

        Puhuin mielen avaamisesta, sinä jäit kiinni intiimiin suhteeseen. Ystävyyttä on montaa lajia. Jopa platonista sellaista.


      • Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Puhuin mielen avaamisesta, sinä jäit kiinni intiimiin suhteeseen. Ystävyyttä on montaa lajia. Jopa platonista sellaista.

        Kyllä minä tiedän mitä on platoninrn suhde ja mitä on intiimisuhde.
        Platoniseen ei kuulu yön vietot yhdessä, eikä muutkaan parisuhteen asiat!


      • Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Kyllä minä tiedän mitä on platoninrn suhde ja mitä on intiimisuhde.
        Platoniseen ei kuulu yön vietot yhdessä, eikä muutkaan parisuhteen asiat!

        Eikä pussailu, suuutelut ym. Koskettelut.


      • Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Kyllä minä tiedän mitä on platoninrn suhde ja mitä on intiimisuhde.
        Platoniseen ei kuulu yön vietot yhdessä, eikä muutkaan parisuhteen asiat!

        Ystävyyssuhteet ovat itse asiassa monesti syvempiä ja arvokkaampia kuin parisuhteet. Parisuhteet voivat rikkoutua ja tuhota koko ystävyyssuhteen. Hyvät ystävyyssuhteet eivät ole alttiita tämän kaltaisille asioille. Ne kestävät hautaan asti kaikki.


      • Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Ystävyyssuhteet ovat itse asiassa monesti syvempiä ja arvokkaampia kuin parisuhteet. Parisuhteet voivat rikkoutua ja tuhota koko ystävyyssuhteen. Hyvät ystävyyssuhteet eivät ole alttiita tämän kaltaisille asioille. Ne kestävät hautaan asti kaikki.

        Eihän siitä ollutkaan kyse, vaan siitä mikä on platoninen suhde. Se ei mielestäni ole platoninen, jos siihen kuuluu jotain intiimiä kanssakäymistä ja muita parisuhteen asioita. Ystävyyssuhteen ei myöskään kuulu mennä parisuhteen edelle syvyydessäån eikä muussakaan. Hyvässä parisuhteessa on täysi luottamus kahden, myös parhaan ystävän välillä, eikä siinä ole silloin tilaa muille saman syvyisille suhteille, eikä tarvetta. Jos jaat kaiken tunneyhteyden platonisen ystäväsi kanssa, annat ison osan parisuhteesi yhdestä tärkeimmästä toisaalle.


    • Anonyymi00007
      UUSI

      Ei tämäkään minulta. 😅 Tiedän, että hän on.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      104
      991
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      834
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      93
      749
    4. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      635
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      75
      632
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      560
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      486
    8. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      472
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      44
      459
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      455
    Aihe