koskaan totta ollutkaan.
Mutta ethän sää
13
184
Vastaukset
- Anonyymi00002UUSI
Täyttä lihaa ja verta. Tule ja testaa vaikka 😘
- Anonyymi00003UUSI
Kenelle?
- Anonyymi00004UUSI
Herra huu.
- Anonyymi00005UUSI
Kyllä olin ja olen. Mielikuvasi ja halusi eivät vaan ehkä olleet. Et vaan ole tajunnut sitä, että halusi oli mahdoton, mutta se mitä se voisi olla halusi sijaan olisi vielä parempaa. Vaatii vaan avointa mieltä ja luottamusta. Ei keskittymistä omaan visioon ja suojamuureja. Se mitä voit saada voi olla enemmän mitä toivoit. Erilaista vaan.
- Anonyymi00006UUSI
Mitäköhän mahdat tarkoittaa?
Millä tavalla erilaista?
Jotain polyjuttuja?
Olisit itse duira ja rehellinen, että toinen saa mahdollisuuden päättää... Voi elämä näitä. - Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mitäköhän mahdat tarkoittaa?
Millä tavalla erilaista?
Jotain polyjuttuja?
Olisit itse duira ja rehellinen, että toinen saa mahdollisuuden päättää... Voi elämä näitä.Diura eli suora
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mitäköhän mahdat tarkoittaa?
Millä tavalla erilaista?
Jotain polyjuttuja?
Olisit itse duira ja rehellinen, että toinen saa mahdollisuuden päättää... Voi elämä näitä.Puhuin mielen avaamisesta, sinä jäit kiinni intiimiin suhteeseen. Ystävyyttä on montaa lajia. Jopa platonista sellaista.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Puhuin mielen avaamisesta, sinä jäit kiinni intiimiin suhteeseen. Ystävyyttä on montaa lajia. Jopa platonista sellaista.
Kyllä minä tiedän mitä on platoninrn suhde ja mitä on intiimisuhde.
Platoniseen ei kuulu yön vietot yhdessä, eikä muutkaan parisuhteen asiat! - Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kyllä minä tiedän mitä on platoninrn suhde ja mitä on intiimisuhde.
Platoniseen ei kuulu yön vietot yhdessä, eikä muutkaan parisuhteen asiat!Eikä pussailu, suuutelut ym. Koskettelut.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kyllä minä tiedän mitä on platoninrn suhde ja mitä on intiimisuhde.
Platoniseen ei kuulu yön vietot yhdessä, eikä muutkaan parisuhteen asiat!Ystävyyssuhteet ovat itse asiassa monesti syvempiä ja arvokkaampia kuin parisuhteet. Parisuhteet voivat rikkoutua ja tuhota koko ystävyyssuhteen. Hyvät ystävyyssuhteet eivät ole alttiita tämän kaltaisille asioille. Ne kestävät hautaan asti kaikki.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ystävyyssuhteet ovat itse asiassa monesti syvempiä ja arvokkaampia kuin parisuhteet. Parisuhteet voivat rikkoutua ja tuhota koko ystävyyssuhteen. Hyvät ystävyyssuhteet eivät ole alttiita tämän kaltaisille asioille. Ne kestävät hautaan asti kaikki.
Eihän siitä ollutkaan kyse, vaan siitä mikä on platoninen suhde. Se ei mielestäni ole platoninen, jos siihen kuuluu jotain intiimiä kanssakäymistä ja muita parisuhteen asioita. Ystävyyssuhteen ei myöskään kuulu mennä parisuhteen edelle syvyydessäån eikä muussakaan. Hyvässä parisuhteessa on täysi luottamus kahden, myös parhaan ystävän välillä, eikä siinä ole silloin tilaa muille saman syvyisille suhteille, eikä tarvetta. Jos jaat kaiken tunneyhteyden platonisen ystäväsi kanssa, annat ison osan parisuhteesi yhdestä tärkeimmästä toisaalle.
- Anonyymi00007UUSI
Ei tämäkään minulta. 😅 Tiedän, että hän on.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 104991
- 96834
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap93749- 48635
- 75632
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16560- 34486
- 43472
- 44459
- 25455