Edessä päin? Tunteeni tiedät eräästä syystä...
Yhteinen sessiomme nainen
23
451
Vastaukset
- Anonyymi00001
On se mielessä edelleen
- Anonyymi00007
Haluan sytyttää hänet intohimoon...❤️🔥
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Haluan sytyttää hänet intohimoon...❤️🔥
Se tapahtuu kun otat minut 🔥
Tunnustimme sillon tunteemme - Anonyymi00021
Anonyymi00008 kirjoitti:
Se tapahtuu kun otat minut 🔥
Tunnustimme sillon tunteemmeAinakin minä tunnustin hänelle, melko suoraan vielä tunnustin!
- Anonyymi00002
Kukakohan olet? Onko sulla ainoastaan keksi mielessä? Etkö haluaisi tehdä naisen kanssa mitään muuta?
- Anonyymi00006
Suukotella, hyväilyjä, kiihkoa ym. Eli kaikkea ja vielä muuta.
- Anonyymi00014
Anonyymi00006 kirjoitti:
Suukotella, hyväilyjä, kiihkoa ym. Eli kaikkea ja vielä muuta.
Siis vain keksi. Eikä mitään muuta? Mitä muuta tekisit naisen kanssa? Kerropa tarkemmin.
- Anonyymi00003
Hän varmaan kristallipallosta tietää.
- Anonyymi00011
🧙♀️💫🖤olen mä jotain nähnyt mutta kaikkea ei voi kertoa🤭
- Anonyymi00004
Mistä hän tunteesi tietää?
- Anonyymi00005
Samaa kysyn myös minä.
- Anonyymi00009
Joo pesismailasta saat haaruksiis.
- Anonyymi00010
Onnea ja lykästystä teille sessoissanne. Ehkä teillä sitten lykästää, näytätte molemmat olevanne täällä.
- Anonyymi00012
On sessiot edessäpäin...❤️🩶
- Anonyymi00015
Uh-huh...toi toinen syräin näyttää vähän iskeemiseltä😥
- Anonyymi00013
On edessäpäin
- Anonyymi00016
No eipä ole mitään tapahtunut, vaikka aika kauan olemme toisemme tunteneet😐
- Anonyymi00017
Sama täällä, nää ei varmaan oo meille ✋🏻😑
- Anonyymi00018
No mistäs syystä hän ne tietää menitkö kännissä kertomaan oliko tyttöystäväsi paras kaveri eivät välttämättä kerro moisista kaverilleen nääs yleensä se on viestin viejä joka kivitetään vaikka kertoisi vain totuuden mutta toivotan onnea teille tiesittekkö että samalla tavalla pettämällä päättyy
- Anonyymi00019
- Anonyymi00020
- Anonyymi00022
Selvä merkki, jos tuo on mitä ajatuksia tulee. Ei kiitos.
- Anonyymi00023
Onko K naiselle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591154Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11840Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75785- 53624
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83603Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45532Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36524Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt33517Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43503Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40487