Luulisi että olet

Anonyymi-ap

Onnellinen kun ei tarvitse enää kohdata

27

265

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Teitkö jotain pahaa hänelle?

      • Anonyymi00002

        En yhtään mitään mutta hän teki minulle


      • Anonyymi00005
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        En yhtään mitään mutta hän teki minulle

        Tästä joku voisi päätellä, oletko uhriutuja? Kaikki aina muiden syitä, kun itsensä kokee aina syyttömäksi?


      • Anonyymi00006

        Taasko tämä psykedeelinen virtuaalinen voin kirnuaminen alkaa


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Tästä joku voisi päätellä, oletko uhriutuja? Kaikki aina muiden syitä, kun itsensä kokee aina syyttömäksi?

        Niin on saumaton monologi langan välissä mitä et aloittajaäijä itse selvästi startannut, mutta sinähän et anna sen häiritä


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Taasko tämä psykedeelinen virtuaalinen voin kirnuaminen alkaa

        Elä sinä vain niissä omissa harhoissasi, se tuntuu olevan sitä huumetta, jota elimistösi kaipaa ja sinä hengität sitä samalla? Saat energiasi traumoihisi tällä.


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Elä sinä vain niissä omissa harhoissasi, se tuntuu olevan sitä huumetta, jota elimistösi kaipaa ja sinä hengität sitä samalla? Saat energiasi traumoihisi tällä.

        No älä sinä ny aloittajaäijä siinä keuhkoa teatraalisesti. Senku kirjoitat uuden tusina-avauksen niin sillä siitä särystä pääsee. TT


    • Anonyymi00003

      Mä ole ollu onnellinen kun lasteni kanssa ne ei ole vaatimassa isiltä ainakaan mitään muuta kun läsnäoloa ja huomiota

      • Anonyymi00010

        Mutta hoitakoon omat asiansa kuitenkn itse tjn? Kunha apäijä naureskelen mm sulle


    • Anonyymi00004

      Niinhän sitä luulisi...

      • Anonyymi00008

        Tarkenna toki vastaustasi palstaäijälle eli aapeelle, jota itse aina äänestät, että millaista mielenmaisemaa tavoittelitkaan juuri nyt? Ketään ei kiinnosta sinun ja pieruverkkarikamraattiesi rallailut


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Tarkenna toki vastaustasi palstaäijälle eli aapeelle, jota itse aina äänestät, että millaista mielenmaisemaa tavoittelitkaan juuri nyt? Ketään ei kiinnosta sinun ja pieruverkkarikamraattiesi rallailut

        Itsekritiikkiä sulta on turha odottaa, koska vika aina muissa. Valheiden verkko on sinuun kontollasi aina, häikäilemätön tapasi toimia täällä on surku hupaisaa. Olet pettymys monille.


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Itsekritiikkiä sulta on turha odottaa, koska vika aina muissa. Valheiden verkko on sinuun kontollasi aina, häikäilemätön tapasi toimia täällä on surku hupaisaa. Olet pettymys monille.

        Sivusta totean että tämä melko läpinäkyvä harrastuksesi mitä tulee palstalla vinkumiseen ym töröilyyn on jo naurettavaa. Selkeästi psykoterapian tarpeessa ja tiedät sen itsekin


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Itsekritiikkiä sulta on turha odottaa, koska vika aina muissa. Valheiden verkko on sinuun kontollasi aina, häikäilemätön tapasi toimia täällä on surku hupaisaa. Olet pettymys monille.

        Mikään ei vedä vertoja omaan toimintaasi. Toivottavasti saat kunnolla pataasi rivalryltasi


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Mikään ei vedä vertoja omaan toimintaasi. Toivottavasti saat kunnolla pataasi rivalryltasi

        👍👍👍👍


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Itsekritiikkiä sulta on turha odottaa, koska vika aina muissa. Valheiden verkko on sinuun kontollasi aina, häikäilemätön tapasi toimia täällä on surku hupaisaa. Olet pettymys monille.

        Pettymys monille- kerro tästä lisää mahdollisimman seikkaperäisesti


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        👍👍👍👍

        Uhkailetko sinä naista itsellesi vastaileva tapaus? Niin miehekästä, että käsi lippaan yo


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Uhkailetko sinä naista itsellesi vastaileva tapaus? Niin miehekästä, että käsi lippaan yo

        Viialaisuuttako peräti?


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Sivusta totean että tämä melko läpinäkyvä harrastuksesi mitä tulee palstalla vinkumiseen ym töröilyyn on jo naurettavaa. Selkeästi psykoterapian tarpeessa ja tiedät sen itsekin

        Älä nyt dumaa- sillä alkoi hyvä stoori valheiden verkosta jo ja kaikkea. Sarkasmia, eli huhhuh mikä tyyppi


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Itsekritiikkiä sulta on turha odottaa, koska vika aina muissa. Valheiden verkko on sinuun kontollasi aina, häikäilemätön tapasi toimia täällä on surku hupaisaa. Olet pettymys monille.

        Vika on tietenkin aina muissa- joku de jq vu tuleepi tästä nytten. Kelpo iskulause käy mihin tahansa mitä linnaruunille ym opetetaan


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Uhkailetko sinä naista itsellesi vastaileva tapaus? Niin miehekästä, että käsi lippaan yo

        Ei ollut näin, mutta olisi voinut olla. Jäis tuoki jo auton alle ym mumina ehkä enemmän sitä aggressiota, mihin pystytään passiivista protestointia sekä vastarintaa tehden syystä ei mistään


      • Anonyymi00024
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Pettymys monille- kerro tästä lisää mahdollisimman seikkaperäisesti

        Pettymyksen syy- joku ei suostu olemaan uhrilammas muiden valheiden edessä. No voi voi tehkää vaikka rosvopaistia


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Viialaisuuttako peräti?

        Vttuilu on välittämistä- vieläkö on näin?


    • Anonyymi00019

      Eipä se ole ihan niinkään mennyt.

    • Anonyymi00026

      Niihän sitä luulisi. Olisi helpottavaa nähdä hänet. Luulen että kaikki se kuviteltu ahdistuksen aiheuttaja katoaisi. Oloni luultavasti rauhoittuisi.

      • Anonyymi00028

        Sitten kannattaa hakeutua hänen seuraansa IRL. Palstakirjoitukset ruokkii ahdistusta, koska tänne kirjoittelee lähinnä ahdistuneet.


    • Anonyymi00029

      😱 oooh
      Sinäkö se tiedät mikä onneani on ja mikä ei.
      Jos onnesi on ettet kohtaa jotain, niin olkoon se sinun onnesi.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2050
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1373
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      942
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      354
      880
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe