Onnellinen kun ei tarvitse enää kohdata
Luulisi että olet
27
265
Vastaukset
- Anonyymi00001
Teitkö jotain pahaa hänelle?
- Anonyymi00002
En yhtään mitään mutta hän teki minulle
- Anonyymi00005
Anonyymi00002 kirjoitti:
En yhtään mitään mutta hän teki minulle
Tästä joku voisi päätellä, oletko uhriutuja? Kaikki aina muiden syitä, kun itsensä kokee aina syyttömäksi?
- Anonyymi00006
Taasko tämä psykedeelinen virtuaalinen voin kirnuaminen alkaa
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Tästä joku voisi päätellä, oletko uhriutuja? Kaikki aina muiden syitä, kun itsensä kokee aina syyttömäksi?
Niin on saumaton monologi langan välissä mitä et aloittajaäijä itse selvästi startannut, mutta sinähän et anna sen häiritä
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Taasko tämä psykedeelinen virtuaalinen voin kirnuaminen alkaa
Elä sinä vain niissä omissa harhoissasi, se tuntuu olevan sitä huumetta, jota elimistösi kaipaa ja sinä hengität sitä samalla? Saat energiasi traumoihisi tällä.
- Anonyymi00015
Anonyymi00009 kirjoitti:
Elä sinä vain niissä omissa harhoissasi, se tuntuu olevan sitä huumetta, jota elimistösi kaipaa ja sinä hengität sitä samalla? Saat energiasi traumoihisi tällä.
No älä sinä ny aloittajaäijä siinä keuhkoa teatraalisesti. Senku kirjoitat uuden tusina-avauksen niin sillä siitä särystä pääsee. TT
- Anonyymi00003
Mä ole ollu onnellinen kun lasteni kanssa ne ei ole vaatimassa isiltä ainakaan mitään muuta kun läsnäoloa ja huomiota
- Anonyymi00010
Mutta hoitakoon omat asiansa kuitenkn itse tjn? Kunha apäijä naureskelen mm sulle
- Anonyymi00004
Niinhän sitä luulisi...
- Anonyymi00008
Tarkenna toki vastaustasi palstaäijälle eli aapeelle, jota itse aina äänestät, että millaista mielenmaisemaa tavoittelitkaan juuri nyt? Ketään ei kiinnosta sinun ja pieruverkkarikamraattiesi rallailut
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Tarkenna toki vastaustasi palstaäijälle eli aapeelle, jota itse aina äänestät, että millaista mielenmaisemaa tavoittelitkaan juuri nyt? Ketään ei kiinnosta sinun ja pieruverkkarikamraattiesi rallailut
Itsekritiikkiä sulta on turha odottaa, koska vika aina muissa. Valheiden verkko on sinuun kontollasi aina, häikäilemätön tapasi toimia täällä on surku hupaisaa. Olet pettymys monille.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Itsekritiikkiä sulta on turha odottaa, koska vika aina muissa. Valheiden verkko on sinuun kontollasi aina, häikäilemätön tapasi toimia täällä on surku hupaisaa. Olet pettymys monille.
Sivusta totean että tämä melko läpinäkyvä harrastuksesi mitä tulee palstalla vinkumiseen ym töröilyyn on jo naurettavaa. Selkeästi psykoterapian tarpeessa ja tiedät sen itsekin
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Itsekritiikkiä sulta on turha odottaa, koska vika aina muissa. Valheiden verkko on sinuun kontollasi aina, häikäilemätön tapasi toimia täällä on surku hupaisaa. Olet pettymys monille.
Mikään ei vedä vertoja omaan toimintaasi. Toivottavasti saat kunnolla pataasi rivalryltasi
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Mikään ei vedä vertoja omaan toimintaasi. Toivottavasti saat kunnolla pataasi rivalryltasi
👍👍👍👍
- Anonyymi00016
Anonyymi00011 kirjoitti:
Itsekritiikkiä sulta on turha odottaa, koska vika aina muissa. Valheiden verkko on sinuun kontollasi aina, häikäilemätön tapasi toimia täällä on surku hupaisaa. Olet pettymys monille.
Pettymys monille- kerro tästä lisää mahdollisimman seikkaperäisesti
- Anonyymi00017
Anonyymi00014 kirjoitti:
👍👍👍👍
Uhkailetko sinä naista itsellesi vastaileva tapaus? Niin miehekästä, että käsi lippaan yo
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Uhkailetko sinä naista itsellesi vastaileva tapaus? Niin miehekästä, että käsi lippaan yo
Viialaisuuttako peräti?
- Anonyymi00020
Anonyymi00012 kirjoitti:
Sivusta totean että tämä melko läpinäkyvä harrastuksesi mitä tulee palstalla vinkumiseen ym töröilyyn on jo naurettavaa. Selkeästi psykoterapian tarpeessa ja tiedät sen itsekin
Älä nyt dumaa- sillä alkoi hyvä stoori valheiden verkosta jo ja kaikkea. Sarkasmia, eli huhhuh mikä tyyppi
- Anonyymi00021
Anonyymi00011 kirjoitti:
Itsekritiikkiä sulta on turha odottaa, koska vika aina muissa. Valheiden verkko on sinuun kontollasi aina, häikäilemätön tapasi toimia täällä on surku hupaisaa. Olet pettymys monille.
Vika on tietenkin aina muissa- joku de jq vu tuleepi tästä nytten. Kelpo iskulause käy mihin tahansa mitä linnaruunille ym opetetaan
- Anonyymi00022
Anonyymi00017 kirjoitti:
Uhkailetko sinä naista itsellesi vastaileva tapaus? Niin miehekästä, että käsi lippaan yo
Ei ollut näin, mutta olisi voinut olla. Jäis tuoki jo auton alle ym mumina ehkä enemmän sitä aggressiota, mihin pystytään passiivista protestointia sekä vastarintaa tehden syystä ei mistään
- Anonyymi00024
Anonyymi00016 kirjoitti:
Pettymys monille- kerro tästä lisää mahdollisimman seikkaperäisesti
Pettymyksen syy- joku ei suostu olemaan uhrilammas muiden valheiden edessä. No voi voi tehkää vaikka rosvopaistia
- Anonyymi00025
Anonyymi00018 kirjoitti:
Viialaisuuttako peräti?
Vttuilu on välittämistä- vieläkö on näin?
- Anonyymi00019
Eipä se ole ihan niinkään mennyt.
- Anonyymi00026
Niihän sitä luulisi. Olisi helpottavaa nähdä hänet. Luulen että kaikki se kuviteltu ahdistuksen aiheuttaja katoaisi. Oloni luultavasti rauhoittuisi.
- Anonyymi00028
Sitten kannattaa hakeutua hänen seuraansa IRL. Palstakirjoitukset ruokkii ahdistusta, koska tänne kirjoittelee lähinnä ahdistuneet.
- Anonyymi00029
😱 oooh
Sinäkö se tiedät mikä onneani on ja mikä ei.
Jos onnesi on ettet kohtaa jotain, niin olkoon se sinun onnesi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692050- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321373- 1431092
- 103942
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten354880Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664