Miksi SRK on hiljaa CIA rahoista? Kysyy kohta entinen vl?

Anonyymi-ap

Turvaudutte vanhaan tapaan kiistämiseen ja valehteluun ja pilkkaamiseen, rehellisyyden sijasta!

SRK kiisti pitkään, vl-pedofiliankin, mutta julkisuuden paine sai heidät tunnustamaan tapahtuneet tosiasiat!

Cia-kytkentä on niin paljon perimätiedon täällä Kempeleessä, ettei kaikki ei voi olla salaliittoteoriaa!

39

188

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      SRK kiistää tämänkin asian, ainoastaan julkisuuden paine saa myöntämään asian.

    • Anonyymi00002

      Kun tuota SRK:n toimintaa on seurannut, avoimuus ja läpinäkyvyys puuttuu sen toiminnasta kokonaan, mikä on ensimmäinen edellytys luottamuksen saamiseen.

      • Anonyymi00007

        Avoimuus ja läpinäkyvyys? Hehe hehe ei niiltä tuommoista voi edes kuvitella!! Ei kukaan edes oleta


    • Anonyymi00003

      Kun kysyn nyt teiltä vaikka en RKP läinen ..kaukana siitä.. Missä on teillä sosialistit faktat?? Esittäkää faktat esiin. Muuten tehän saatte sosialistit sosialisti puolueena tukea suoraan Puten rahoitusta?? Antakaa faktat esiin että ette saa. Missä ne ovat?? Kerropas nyt tänne päin siitä sosialistit sosialisti puolueesta

      • Vaikutat hieman pölijältä.🎃


      • Anonyymi00006

        Puttepossun nimipäivää viettävät nykyisin muut kuin sosialistit, - etkö ole sitäkään huomannut ?

        Anus Turpeisellakin siellä on ihan oma turvapaikka ja valmistelee teille sijaa yhdessä persujen kanssa.


    • Anonyymi00004

      Jaa milloin SRK olisi kantanut mistään mitään vastuuta? Koskaan mitään kenellekään. Pelkkä valtaapitävien itsetuntojen pöhöttely kerho. Raastaa ja vaatii mutta mitään ei anna.

      • Anonyymi00008

        Mitähän SRK:n puheenjohtaja Valde Palola taas horisee avajaisissa.


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Mitähän SRK:n puheenjohtaja Valde Palola taas horisee avajaisissa.

        kuinka ihanata on olla . .


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Mitähän SRK:n puheenjohtaja Valde Palola taas horisee avajaisissa.

        Varmaan että "emme halua"....


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Varmaan että "emme halua"....

        Veri virtaa


    • SRKVL-uskonto on äärioikeistolaista ja pahimmillaan natsihenkistä.☠️⚡️⚡️✋️
      Terveisin erittäin läheltä sisäpiiristäkin nähnyt xvl.😿

      • Anonyymi00013

        Olihan vl:ia Lapuan liikkeessä ja IKL:ssä, mutta heidät heivattiin pois ja kansallisuutta väärällä tavalla (fasistisesti) korostavia liikkeitä vierastetaan vl-liikkeessä. Mutta jokainen vl-opetusta vihaava käsi sydämelle: jos teillä oikeasti olisi hoitokokousajan vl-johtajia vastaan raskauttavaa tietoa sisältävä esitutkintapöytäkirja hallussanne, panttaisitteko tietoa vai kiirehtisittekö vuotamaan sen jotain kautta nettiin? Kaikki tiedämme, että sellainen asiakirja olisi vuodettu jo ajat sitten.


      • Anonyymi00019

        Saihan tunnettu vl-suurliikemies, myös tuomion juutalsisvastaisesta kirjoittelustaan.


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Saihan tunnettu vl-suurliikemies, myös tuomion juutalsisvastaisesta kirjoittelustaan.

        Se on tunnettu fakta, mutta ei edusta mitään yleistä vl-näkemystä aiheesta. Magneetimediassa on suosittu tietääkseni myös vaihtoehtoishoitoja ym. Jotkut hörhöt kieltävät kuulennot, jotkut kieltävät holokaustin ja jotkut sepittävät CIA-salaliiton vl-hoitokokousten syyksi. Homo sapiensilla näyttää olevan taipumusta faktojen sivuuttamiseen ja tarinoiden sepittämiseen, jos psyyke sellaista syystä tai toisesta vaatii.


      • Temokrates puhuu vähän, mutta asiaa!💪💀


    • Anonyymi00012

      Miksi panttaatte sitä esitutkintapöytäkirjaa, jos siinä kerran on jotain raskauttavaa? Se, että ette ole sitä julkaisseet, on vahvin todiste siitä, ettei ko. esitutkinnassa ole ilmennyt mitään CIA-salaliittoteoriaa tukevaa.

      • Anonyymi00014

        Eikö todellakaan julkaisemiseen ole muuta estettä?


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Eikö todellakaan julkaisemiseen ole muuta estettä?

        Esitutkintapöytäkirjassa oleva mahdollinen salausmääräys ei varmasti pidättäisi yhtäkään tämän palstan vl:ten vihaajan luonneprofiililla varustettua ihmistä vuotamasta sitä nettiin. Vaikea löytää muita syitä julkaisemattomuudelle kuin se, että asiakirja on osoittautunut suutariksi.


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Esitutkintapöytäkirjassa oleva mahdollinen salausmääräys ei varmasti pidättäisi yhtäkään tämän palstan vl:ten vihaajan luonneprofiililla varustettua ihmistä vuotamasta sitä nettiin. Vaikea löytää muita syitä julkaisemattomuudelle kuin se, että asiakirja on osoittautunut suutariksi.

        Höperö Kekkonen saatiin keskeyttämään jo alkanut prosessi ymmärrettävistä ulkopoliittisista syistä johten.

        """Esitutkintapöytäkirjassa oleva mahdollinen salausmääräys ei varmasti pidättäisi yhtäkään tämän palstan vl:ten vihaajan luonneprofiililla varustettua ihmistä vuotamasta sitä nettiin. ""

        Kun emme ole lestadiolaisia, emme myöskään ole rikollisia.
        Esitit projektion omasta toimintamallistasi, joka ei vl-tapaan kaihda rikoksiakaan, jos tarkoitus vaatii sitä!


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Höperö Kekkonen saatiin keskeyttämään jo alkanut prosessi ymmärrettävistä ulkopoliittisista syistä johten.

        """Esitutkintapöytäkirjassa oleva mahdollinen salausmääräys ei varmasti pidättäisi yhtäkään tämän palstan vl:ten vihaajan luonneprofiililla varustettua ihmistä vuotamasta sitä nettiin. ""

        Kun emme ole lestadiolaisia, emme myöskään ole rikollisia.
        Esitit projektion omasta toimintamallistasi, joka ei vl-tapaan kaihda rikoksiakaan, jos tarkoitus vaatii sitä!

        olemme pyhiä ja puhtaita


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Höperö Kekkonen saatiin keskeyttämään jo alkanut prosessi ymmärrettävistä ulkopoliittisista syistä johten.

        """Esitutkintapöytäkirjassa oleva mahdollinen salausmääräys ei varmasti pidättäisi yhtäkään tämän palstan vl:ten vihaajan luonneprofiililla varustettua ihmistä vuotamasta sitä nettiin. ""

        Kun emme ole lestadiolaisia, emme myöskään ole rikollisia.
        Esitit projektion omasta toimintamallistasi, joka ei vl-tapaan kaihda rikoksiakaan, jos tarkoitus vaatii sitä!

        Todisteiden puuttuminen ei ole estänyt palstalaisia kirjoittamasta CIA-rahoista kenties tuhansia viestejä, joten kunnianloukkaussyytteen vaara ei ilmiselvästikään ole syy salailla esitutkintapöytäkirjaa. Laestadianleaks vuoti Assangen wikileaksin aikaan nettiin kaiken vähänkin arkaluonteiseksi arvioidun materiaalin vl-liikkeestä, mm. SRK:n vara-anomuksen SYT:lle vuodelta 1965 eikä siinäkään vuodossa vuotajaa rajoittanut uhka mahdollisista oikeudellisista seuraamuksista. Väitettyä esitutkintapöytäkirjaa ei vuodetussa aineistossa ollut. Jos esitutkinta on kohdistunut yksityishenkilöinä kahteen vl-johdossa toimineeseen (palstalla väitetysti Lepistö ja Kimpimäki olisi kuulusteltu), SRK ei edes ole ollut asianosainen eikä sillä ole asianosaiskappaletta esitutkintapöytäkirjasta. Ilmiselvästi esitutkintapöytäkirja pidetään salassa nimenomaan CIA-salaliittoteoreetikkojen toimesta, jotta salaliittoteoria ei lopullisesti osoittautuisi sepitteeksi teorian ollessa henkihieverissä sitä vastaan puhuvien lukuisten faktojen vuoksi. Saalemin pastorin mukaan esitutkintapöytäkirjasta on useita kopioita, joten jokin syyhän sen salailulle on.


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Todisteiden puuttuminen ei ole estänyt palstalaisia kirjoittamasta CIA-rahoista kenties tuhansia viestejä, joten kunnianloukkaussyytteen vaara ei ilmiselvästikään ole syy salailla esitutkintapöytäkirjaa. Laestadianleaks vuoti Assangen wikileaksin aikaan nettiin kaiken vähänkin arkaluonteiseksi arvioidun materiaalin vl-liikkeestä, mm. SRK:n vara-anomuksen SYT:lle vuodelta 1965 eikä siinäkään vuodossa vuotajaa rajoittanut uhka mahdollisista oikeudellisista seuraamuksista. Väitettyä esitutkintapöytäkirjaa ei vuodetussa aineistossa ollut. Jos esitutkinta on kohdistunut yksityishenkilöinä kahteen vl-johdossa toimineeseen (palstalla väitetysti Lepistö ja Kimpimäki olisi kuulusteltu), SRK ei edes ole ollut asianosainen eikä sillä ole asianosaiskappaletta esitutkintapöytäkirjasta. Ilmiselvästi esitutkintapöytäkirja pidetään salassa nimenomaan CIA-salaliittoteoreetikkojen toimesta, jotta salaliittoteoria ei lopullisesti osoittautuisi sepitteeksi teorian ollessa henkihieverissä sitä vastaan puhuvien lukuisten faktojen vuoksi. Saalemin pastorin mukaan esitutkintapöytäkirjasta on useita kopioita, joten jokin syyhän sen salailulle on.

        Julkaijoiden oikeusturva!


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Julkaijoiden oikeusturva!

        Salassa pidettävät tiedot pois ja asiakirjan pitäisi olla julkaisukelpoinen, mutta suutarina ei varmastikaan salaliittoteoreetikon intresseissä. Mahdolliset salauslausekkeet toki muuttavat asiaa, mutta silloin ei kopioidenkaan pitäisi rehottaa maailmalla valtoimenaan eikä esitutkintapöytäkirjaa näyttää v. 1993 henkilölle, joka myöhemmin kertoo Suomi24:ssä nähneensä pöytäkirjan. Erittäin epätodennäköistä, että ko. dokumentti sisältäisi jotain raskauttavaa vl-liikkeen johtohenkilöitä kohtaan. Jos sisältäisi, ne tiedot olisi julkaistu vesi kielellä jo aikoja sitten.


      • Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Salassa pidettävät tiedot pois ja asiakirjan pitäisi olla julkaisukelpoinen, mutta suutarina ei varmastikaan salaliittoteoreetikon intresseissä. Mahdolliset salauslausekkeet toki muuttavat asiaa, mutta silloin ei kopioidenkaan pitäisi rehottaa maailmalla valtoimenaan eikä esitutkintapöytäkirjaa näyttää v. 1993 henkilölle, joka myöhemmin kertoo Suomi24:ssä nähneensä pöytäkirjan. Erittäin epätodennäköistä, että ko. dokumentti sisältäisi jotain raskauttavaa vl-liikkeen johtohenkilöitä kohtaan. Jos sisältäisi, ne tiedot olisi julkaistu vesi kielellä jo aikoja sitten.

        ""1993 henkilölle, joka myöhemmin kertoo Suomi24:ssä nähneensä pöytäkirjan. Erittäin epätodennäköistä, että ko. dokumentti sisältäisi jotain raskauttavaa vl-liikkeen johtohenkilöitä kohtaan."""

        Et taida muistaa että tuo mainitsemasi "henkilö", ei ole peräämässä lestadiolaisia rikosoikeudelliseen vastuuseen tapahtuneista!

        Saalemi kertoi mikä oli todellinen juurisyy, niille helvetillisille hoitokokouksille.

        Kun SRK ei koskaan pyydä anteeksi rikoksiaan, olkoot tuo tieto heille lohdutuksena, että saatana oli rahalahjusten kautta kaiken kauhun takana!


    • Anonyymi00025

      Suviseuraporttiin voitaisiin laittaa tunnuslauseeksi:

      Raha on kaiken pahan alkujuuri!

      • Anonyymi00026

        Miten se raha on kaiken pahan alkujuuri?silloin kun pahuus sai alun eihän silloin edes ollut rahaa.


      • Anonyymi00028
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        Miten se raha on kaiken pahan alkujuuri?silloin kun pahuus sai alun eihän silloin edes ollut rahaa.

        Tarkalleen ottaen rahan HIMO, on kaiken pahan alkujuuri!
        Ajattelepa asiaa! Hoitokokousten alkujuurikin oli einareiden ja einojen suunnaton rahanhimo!


      • Anonyymi00029
        Anonyymi00028 kirjoitti:

        Tarkalleen ottaen rahan HIMO, on kaiken pahan alkujuuri!
        Ajattelepa asiaa! Hoitokokousten alkujuurikin oli einareiden ja einojen suunnaton rahanhimo!

        Minun tietäkseni ihmisillä ei ollut rahaa vielä paratiisissa käytössä.


      • Anonyymi00029 kirjoitti:

        Minun tietäkseni ihmisillä ei ollut rahaa vielä paratiisissa käytössä.

        Jos Einari ja Eino olisivat olleet paratiisissa,-se olisi lakannut olemasta paratiisi 😅


    • Anonyymi00030

      " kohta entinen vl"
      Toi on kuule sama kun jotkut uhkaavat itsemurhalla: no loppujen lopuksi oma asiasi

      • Mutta heitä on monta!


      • Anonyymi00032

        Joutaa mennäkin. Itse uskon mm. Jeesuksen Kristukseen ja syntien anteeksiantamuksen, mutta täysin ilman näyttöä vailla oleva ja monin osin paikkansa pitämättömäksi osoitettu CIA-salaliitto ei kuulu uskossani autuuden ehtoihin. Tervemenoa avaajalle CIA-salaliittouskonnonharjoittajaksi!


      • Anonyymi00033
        Anonyymi00032 kirjoitti:

        Joutaa mennäkin. Itse uskon mm. Jeesuksen Kristukseen ja syntien anteeksiantamuksen, mutta täysin ilman näyttöä vailla oleva ja monin osin paikkansa pitämättömäksi osoitettu CIA-salaliitto ei kuulu uskossani autuuden ehtoihin. Tervemenoa avaajalle CIA-salaliittouskonnonharjoittajaksi!

        En muista oliko salassapitosika noissa kuulustelupöytäkirjoissa 50 vai 60 vuotta, mutta ei mahdottomia aikoja, kun ne ovat kaikkien luettavissa.

        SRK,n on syytä keksiä selitykset siihen mennessä!


      • Anonyymi00034
        Anonyymi00033 kirjoitti:

        En muista oliko salassapitosika noissa kuulustelupöytäkirjoissa 50 vai 60 vuotta, mutta ei mahdottomia aikoja, kun ne ovat kaikkien luettavissa.

        SRK,n on syytä keksiä selitykset siihen mennessä!

        Ja mikähän olisi ollut salauksen peruste? Seksuaalirikokset yleensä salataan asianosaisten yksityisyyden suojaamiseksi, mutta laiton valuutan maahantuonti ei tietääkseni ole salattava rikos. Ei kuulosta uskottavalta, että Eino- ja Einari-vainajia syvästi vihaavat tahot säälistä eivät julkaisisi raskauttavia todisteita heitä vastaan. Kaikki viittaa siihen, että esitutkinta osoittautui CIA-salaliittoteorian kannalta suutariksi ja tietoja pihdataan siitä syystä.


      • Anonyymi00035
        Anonyymi00033 kirjoitti:

        En muista oliko salassapitosika noissa kuulustelupöytäkirjoissa 50 vai 60 vuotta, mutta ei mahdottomia aikoja, kun ne ovat kaikkien luettavissa.

        SRK,n on syytä keksiä selitykset siihen mennessä!

        Et ole tietoinen siitä että SRK ei koskaan ole kantanut mistään mitään vastuuta ikinä kenellekään?


      • Anonyymi00036
        Anonyymi00034 kirjoitti:

        Ja mikähän olisi ollut salauksen peruste? Seksuaalirikokset yleensä salataan asianosaisten yksityisyyden suojaamiseksi, mutta laiton valuutan maahantuonti ei tietääkseni ole salattava rikos. Ei kuulosta uskottavalta, että Eino- ja Einari-vainajia syvästi vihaavat tahot säälistä eivät julkaisisi raskauttavia todisteita heitä vastaan. Kaikki viittaa siihen, että esitutkinta osoittautui CIA-salaliittoteorian kannalta suutariksi ja tietoja pihdataan siitä syystä.

        Jälleen sana ulkopolitiikka!
        Olet ilmeisesti märkäkorva, joka ei niistä ajoista ymmärrä mitään!


      • Anonyymi00037
        Anonyymi00035 kirjoitti:

        Et ole tietoinen siitä että SRK ei koskaan ole kantanut mistään mitään vastuuta ikinä kenellekään?

        Kehoitinkin heitä keksimään valheet valmiiksi, se pulju on pelkästään sitä varten!
        Mikään ei ole totta sen jälkeen, kun on saanut SRK käsittelyn!


      • Anonyymi00038
        Anonyymi00036 kirjoitti:

        Jälleen sana ulkopolitiikka!
        Olet ilmeisesti märkäkorva, joka ei niistä ajoista ymmärrä mitään!

        "Märkäkorva" luottaa tutkittuun todennettuun tietoon eikä salaliittosiepon lirkutukseen "tämä on pimitetty teiltä, tämä on pimitetty teiltä" ja varoitukseen "todisteet on hävitetty, todisteet on hävitetty". Ei sitä joka märkäkorva salaliittosieppojen taivaaseen lennetä!


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1013
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      927
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      299
      807
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      97
      770
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      673
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      141
      602
    Aihe