Areena alkaa taas

Anonyymi-ap

Varotaan poliisia, Porissa niistä ei koskaan tiedä kenen kimppuun käyvät ja milloin ja miksi.

28

95

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Kenttäjohtaja tässä terve.

      Haluatko että vähän puristellaan tomaatteja?

      • Anonyymi00005

        Rollimummut sokkarissa niitä puristelee.

        T. Lempi


    • Anonyymi00002

      Ne voi viedä vaikka kirkkoherran kesken messun koska joku on nyt vaan soittanut että se on muka tehnyt jotain. Tää niin tyypillistä Porissa.

    • Anonyymi00003

      Syyntakeeton ja rikollisen mielen omaava henkilö on aina uhri.. Omasta mielestään. Vankilat on täynnä näitä "syyttömiä."

      • Anonyymi00004

        Syyntakeeton ja rikollisen mielen omaava henkilö on usein johtaja.

        Sellainen saattaa myös tehdä perättömiä ilmoituksia viranomaisille.

        Kilpailu on kovaa, jopa hävikkiruokaa jakavat repivät toisiltaan silmät päästä.


      • Anonyymi00007

        Uskon. Se on helppo uskoa ainakin Porissa. Jos joku ei usko niin kysykää Anneli Auerilta.


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Syyntakeeton ja rikollisen mielen omaava henkilö on usein johtaja.

        Sellainen saattaa myös tehdä perättömiä ilmoituksia viranomaisille.

        Kilpailu on kovaa, jopa hävikkiruokaa jakavat repivät toisiltaan silmät päästä.

        Edes poliisi ei ole oikeutettu rikoksen tekoon, vaikka politiikka niin määräisikin.


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Syyntakeeton ja rikollisen mielen omaava henkilö on usein johtaja.

        Sellainen saattaa myös tehdä perättömiä ilmoituksia viranomaisille.

        Kilpailu on kovaa, jopa hävikkiruokaa jakavat repivät toisiltaan silmät päästä.

        Porilainen kateus ja pahoinvointi on niin syvällä geeneissä että jopa täysin vajaat tapaukset kilpailevat keskenään siitä kuka on vajain


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Edes poliisi ei ole oikeutettu rikoksen tekoon, vaikka politiikka niin määräisikin.

        en maininnut mitään poliiseista, se on sinun päähänpinttymä


    • Anonyymi00006

      Porissa näkee muiden seassa kävelemässä tunnettuja politiikan psykopaatteja sekä narsisteja, on tämä Suomi Areena-viikko huikea tapahtuma.

      • Anonyymi00019

        Ja osalle porilaisista pitäisi asettaa ulkonaliikkumiskielto Areenan ajaksi, kaikenlaisia hihittelijöitä pyörii nurkissa muiden vaivoina


      • Anonyymi00025
        UUSI

        Miksiköhän Kanadasta asti on tullut joku puhumaan Poriin, eihän täällä osaa kukaan edes enklantia sen enempää kuin kirjoittaa suomalaisia sanoja.


      • Anonyymi00029
        UUSI
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        Miksiköhän Kanadasta asti on tullut joku puhumaan Poriin, eihän täällä osaa kukaan edes enklantia sen enempää kuin kirjoittaa suomalaisia sanoja.

        Trudeaun Justin ei liikahda senttiäkään ellei hän saa siitä isoja rahoja. Joku on maksanut reissun tänne.
        Sama homma kun Ukrainaan lennätettiin Jean claude Van damme, U2, ja kaikenlaisia muita turhuuksia keskellä sotaa paasaamaan lavoille. Joidenkin motivaatio puhua rauhasta loppui heti kun ei lompakon suu auennut tarpeeksi.


    • Anonyymi00008

      Erityisesti vihervaassareilla on eduskunnassa näkyvää luonnevikaisuutta.

    • Anonyymi00011

      Poliisi porissa edustaa alueen korkeimman tason rikollisuutta.

      • Anonyymi00024
        UUSI

        Jos tuo olisi totta, tietäisivät siitä muutkin kuin sinä ja hengenheimolaisesi? Levitä tietoa, jos sinulla on sitä tuosta asiasta.


      • Anonyymi00026
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        Jos tuo olisi totta, tietäisivät siitä muutkin kuin sinä ja hengenheimolaisesi? Levitä tietoa, jos sinulla on sitä tuosta asiasta.

        Kyllä me tiedetään.


    • Anonyymi00012

      Nyt olisi mahdollisuus antaa pieni informaatio valtakunnanverkossa kun teeveemedia on läsnä. Millainen hyvävelikorruptio Poria johtaa poliisia myöden.

      • Anonyymi00020

        Asia ei ole mikään porintauti vaan koko planeetanlaajuinen


      • Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Asia ei ole mikään porintauti vaan koko planeetanlaajuinen

        Ei sitä silti pidä hyväksyä. Poliisi vainoaa ja pidättelee syyttömiä ihmisiä, ja sitten kieltää vastuunsa. Hajottaa ihmisten koteja.


      • Anonyymi00027
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Ei sitä silti pidä hyväksyä. Poliisi vainoaa ja pidättelee syyttömiä ihmisiä, ja sitten kieltää vastuunsa. Hajottaa ihmisten koteja.

        Poliisi ottaa kiinni ja joskus jopa pidättää henkilöitä, jotka myöhemmin todetaan syyttömiksi.

        Se on poliisille lailla säädetty velvollisuus silloin kun poliisin tietoon tulee asia tai tapahtuma ja on syytä epäillä rikoksen tapautuneen ja jonkun tai joidenkin on syytä epäillä sen tehneen.


    • Anonyymi00013

      Pari mustamaijaa ja ambulanssi tulivat puuvillan suunnasta tänään illalla. Mitä jänskää tällä kertaa tapahtunut? Oliko peukkupäät asialla?

      • Anonyymi00014

        Onko aina pakko olla jotain tapahtunut kun joku tulee vastaan?


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Onko aina pakko olla jotain tapahtunut kun joku tulee vastaan?

        Ei ne kolmen jonossa aja huvikseen. Ambulanssi ja 2 x miekkataksi.


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Ei ne kolmen jonossa aja huvikseen. Ambulanssi ja 2 x miekkataksi.

        Kävivät vaihtamassa eräälle ministerille kuivan Tenan


    • Anonyymi00016

      Älyäisit jo vaihtaa virttä.

    • Anonyymi00023
      UUSI

      Kävivät varmaan jonkun vanhuksen kimppuun hänen kotonaan kuten tapana on. Eivät kyllä myönnä tehneensä virhettä, kuten myös on tapana. Tapaus lakaistaan maton alle eikä siitä tiedoteta mitään eikä kysymyksiin vastata. Poliisi pesee ihmisoikeusrikoksensa valehtelemalla ja julistamalla tapauksen salaiseksi, mutta vanhus kärsii lopun elämäänsä. Näin lakia valvotaan tänään.

      • Anonyymi00028
        UUSI

        Miksi kirjoitat täänne tuollaista epämääräistä poliisia mustamaalavaa mahdollisesti johonkin tapaukseeen liittyvää ajatuksenkulkuasi?

        Joku voi vielä uskoa. Poliisi tekee paljon muutakin ja aivan varmasti myös virheitä, jotka tapauskohtaisesti voivat päättyä erittäin monella tavalla.

        Pääsääntöisesti poliisi ei valehtele, mutta sielläkin työskentelee monenlaisella moraalilla varustettuja ihmisiä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      605
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe