Onko Orpon hallitus pilipali hallitus ,siellä saa kaikki törpöt mellastaa ja Orpo poika vaan punaisena hymyilee ei mitään saada aikasekseen muuta kuin katastrofi toisensa perään.
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
Nyt ei antanut Orpo periksi ja persut hävisi. Hyvä Sofia Virta 👏.
- Anonyymi00002
Orpo juottaa koko Suomen känniin
- Anonyymi00003
Purra puree punaisena hampaitaan ja Orpo laittoi sille luun kurkkuun.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Purra puree punaisena hampaitaan ja Orpo laittoi sille luun kurkkuun.
Kerrankin on orpolla munaa .sitä ei ole en̈nen näkynyt.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kerrankin on orpolla munaa .sitä ei ole en̈nen näkynyt.
Orpo yrittää näyttää et on munaa. Vaalit lähestyy ja sitä ennen pitkä kesäloma.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Orpo yrittää näyttää et on munaa. Vaalit lähestyy ja sitä ennen pitkä kesäloma.
Kyllä sen hiukset ovat harveneet ja harmaantuneet, kunnolla siis Orpolla.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kyllä sen hiukset ovat harveneet ja harmaantuneet, kunnolla siis Orpolla.
On.
- Anonyymi00008
Toivotaan, että Sofia menee uudelleen johonkin tosi-tv-ohjelmaan. Saa näin kaipaamaansa näkyvyyttä itselleen ja "työlleen".
- Anonyymi00009
Sofia sanoi, että hänestä tulee parempi kansanedustajan tehtävään kun osallistuu kyseisiin ohjelmiin. Toivotaan, että tilaisuuksia tulee lisää. Vielä on paljon opittavaa. 🙄
- Anonyymi00010
Koko eduskunta sinne Motivaatiomonttuun Lehtosen käskytettäväksi,oppivat tavoille!
- Anonyymi00011
Sofia Virta voisi opastaa tuossa asiassa. Hän tietää miten se onnistuu esim. osallistumalla johonkin tosi-tv-ohjelmaan. Mitä pidempi ohjelma ja poissaolo eduskunnasta voisi Sofian oppien mukaan auttaa. Itse olen kyllä erimieltä, mutta enhän ole kansanedustaja, joten mielipiteeni voi olla väärä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3641337Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.4071187- 102925
- 82847
- 78832
- 112788
- 52776
- 85775
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui39690- 37686