Hei kaikille!
Olen etsinyt ja etsinyt juhlatilaa Vaasasta, enkä ole onnistunut löytämään juurikaan kuin hotelleja! Olisin todella iloinen jos joku voisi minua valistaa asiasta ja kertoa millaisia paikkoja siellä on tarjolla, häihin tulossa n.120hlö ja paikka voisi olla n.10km säteellä keskustasta.
Kaunis kiitos jo etukäteen! :)
Juhlatila Vaasassa?!
serafina
2
1097
Vastaukset
- Minä
Nuorisoseuroja: Kaupungin,Vanhan Vaasan,Gerbyn,Kotirannan,Vetokannaksen,Isolahden...
Mustasaaren puolelta: Raippaluodon sillan kupeesta ravintola, Karpparössä myös tiloja.
On Hietalahden Villaa,Pursiseuraa, Kasarmin alueellakin ehkä jotain...
ym ym.. - Sieltä löytyy
Vaasan kaupunki on ystävällisesti koonnut sivustolleen listan vuokrattavista tiloista. (Kyseisestä listasta puuttuvat vain ne hotellit.)
Omia suosikkejani hääjuhlapaikaksi ovat Hietalahden villa ja Vaasan kaupungintalo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?931851- 851292
- 1101143
- 761027
- 113961
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693