Pystytkö pitämään

Anonyymi-ap

Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa

33

382

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002
      UUSI

      Taukoa mistä?

    • Anonyymi00003
      UUSI

      Hänelle tulee kiireinen ajanjakso niin pakko.

      • Anonyymi00024
        UUSI

        Mitä tarkoitat? Käsitys toisen loman vietosta?


    • Anonyymi00004
      UUSI

      Totta kai pystyn. Kunhan silloin tällöin pääsee hellimään sinua. Eihän se ennenkään ollut mikään ongelma?

      • Anonyymi00006
        UUSI

        No miksi sitten kysyt noin? Tiedät entuudestaan kuin kuumana käyn suhun.


      • Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        No miksi sitten kysyt noin? Tiedät entuudestaan kuin kuumana käyn suhun.

        Kuin kuumana


      • Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Kuin kuumana

        Anna mun näyttää se sulle.


      • Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Anna mun näyttää se sulle.

        Miten


      • Anonyymi00026
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Miten

        Vastaa mun viesteihin.


    • Anonyymi00007
      UUSI

      Oikeassa parisuhteessa ei pidetä taukoja. Tärkeästä ihmisestä pidetään huilra aina. Työtehtävät on sitten eri asia.

      • Anonyymi00009
        UUSI

        niin käyt h*orissa välillä työtehtävissä


    • Anonyymi00008
      UUSI

      Nämä on yleensä aina sen osapuolen ehdottamia joka haluaa voida hyvällä omallatunnolla käydä vieraissa "eihän se ole pettämistä kun ei oltu sillä hetkellä uhdessäkään" mutta onnea

      • Anonyymi00010
        UUSI

        Sama kokemus.


    • Anonyymi00012
      UUSI

      Sentään sanoit kerrankin että on odotettavissa

    • Anonyymi00014
      UUSI

      Taukoa mistä? Näkemisestä on ollut taukoa. Se on tehnyt tavallaan ihan hyvää. Varmaan sullekin?
      Nainen

      • Anonyymi00015
        UUSI

        Hiillos käryää enää 😊


      • Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Hiillos käryää enää 😊

        Hiillos on parasta makkaraa sitä meni monta pakettia juhannuksena


    • Anonyymi00017
      UUSI

      Kyllä minä pystyn, mutta suomalainen turjake mieheni EI PYSTY.
      Hän ei näe minua, mutta hän on vain USKOLLISESTI MINUSSA KIINNI.

      Se hyvä puoli tässä suhteessa on, että ainaki kesä-flunssa alko helpottamaan eli TREENIT JATKUU HUOMENNA kävely-matolla!

      Olen sentään tehnyt jo alustavan 100 euron vaate ja kenkä tilauksen pitkästä aikaa, koska tarkotus on jossain vaiheessa lisätä KUNTOPORRAS TREENI tähän, mutta käyn VAIN KERRAN VIIKOSSA testaan tehot!

      Minä kisaan itseäni vastaan ja tuun pois jos siellä on niitä VAINOAJIA NORKOILEMASSA!

      FB kunnialliset ovat jo tunnustaneet, että he norkoilevat ja norkoilu on kyttäämistä eli VAINOAMISTA!

      En minä ainakaan halua näkyä kenenkään FB kunniallisen juopon rosvon kuvissa tai videoissa!

      Minulla on OIKEUS JULKISELLAKIN PAIKALLA YKSITYISYYTEET!

      Somettajat voivat PAINUA VITTUUN SILLOIN, kun minä tarvin portaita!
      Kyllähän siihen voi tietenkin POLIISIT paikalle sekä sanoa, että : Minä käytän näitä PORTAITA NYT JOTEN SOMETTAJAT TUUTTE HAKEMAAN POIS TÄÄLTÄ!

      Viimeksi kaikki toiset jäi katsomaan minua, mutta mieheni lähti juoksemaan kauheaa vauhtia pois sieltä!
      Koska he olivat niitä VAINOAJIA joita ei näkyny, mutta sitte he yht äkkiä ilmestyvät.
      Mieheni seiso niin, kun PATSAS ja katso, että mitä täällä tapahtuu.
      Minä kävelin portaat alas ja mieheni katso, että : Ei saatana ole enään tosi, että koko suunnistus seura syyllistyi minun oman vaimon vainoamiseen!

      Ei korjaamon tyyppi ole kuulemma FB:ssä joten hän ei voinut syyllistyä vainoamiseen.
      Hän on yksi niitä harvoja onnellisia!

      FB kunnialliset voivat syyttää itseään, koska kyllä sen huomaa, että JUOPOT JA ROSVOT ovat olleet asialla!

      Heillä VAIN pääsi unohtumaan, että päihtyneenä he niitä TAPPOJA, MURHIA SEKÄ MUITAKIN RIKOKSIA TEKEVÄT ENEMMÄN MITÄ SELVINPÄIN!

      Minä olin tunnustanut, että MINÄ OLEN OLLUT SELVINPÄIN kun MINÄ ILMOTIN FB:ssä : MINÄ OLEN MENOSSA KUNNIAN LOUKKAUS SAKKO VANGIKSI VANKILAAN JA NÄMÄ PASKAT EI KYLLÄ MINUA EDUSTA!

      Eivät varmasti edusta vaan HE VAINOAVAT MEITÄ SUOMALAISIA TURJAKKEITA jotka ollaan SUOMEN ALKUPERÄISKANSAA JA MEITÄ ON VAIN 2, koska ei meillä ole yhteisiä lapsia!

    • Anonyymi00018
      UUSI

      Parisuhteessa ”tauko” on eron edellä. Sama erota heti, ilman mitään taukokokeiluja.

    • Anonyymi00019
      UUSI

      Eihän tähän voi kuolla... eihän?

      • Anonyymi00025
        UUSI

        Hautakiveen teksti kultakirjaimin ja vanhalla kaunolla: Guoli banetugcehen ynnä buutteceehen.”


      • Anonyymi00029
        UUSI
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        Hautakiveen teksti kultakirjaimin ja vanhalla kaunolla: Guoli banetugcehen ynnä buutteceehen.”

        Pitäisikö tilata valmiiksi... 🤔


      • Anonyymi00031
        UUSI
        Anonyymi00029 kirjoitti:

        Pitäisikö tilata valmiiksi... 🤔

        😅Jos nyt ei loppupäivämääriä sentään kaivertaisi etukäteen.


      • Anonyymi00036
        UUSI
        Anonyymi00031 kirjoitti:

        😅Jos nyt ei loppupäivämääriä sentään kaivertaisi etukäteen.

        Tänään taas harhoissani menitin varmaan vuoden...


    • Anonyymi00020
      UUSI

      vttu tämä palsta on pska

    • Anonyymi00023
      UUSI
    • Anonyymi00028
      UUSI

      Jos asiat ovat selviä, niin ei tuota mitään ongelmaa. Jotain epäselvää pyörimistä, josta ei ota hullukaan selvää, en katsele.

      • Anonyymi00032
        UUSI

        Jaha 😀


    • Anonyymi00030
      UUSI

      Hyvillä mielin kun ei tuollaista kusettajaa ja paskan puhujaa

    • Anonyymi00033
      UUSI

      Tiukkaa, mirri-zeni.

    • Anonyymi00034
      UUSI

      Pystyn. Yritän parhaani kykyni mukaan nähdä kiinnostavia ihmisiä myös muualla ja se alkaa vähitellen onnistua. Ei koskaan kannata jättää peliä yhden kortin varaan. Se on iloinen yllätys huomata että nämä aistit toimii vielä muidenkin kohdalla. Yksi katse viikonloppuna sai pääni lähes sekaisin... sitä paitsi aikaa tarvitaan ihan muillekin asioille.

    • Anonyymi00035
      UUSI

      Tai useimmiten ei kannata, toki joskus asiat on selkeästi johdatettu ja silloin sen varaan voinee laskea.

    • Anonyymi00037
      UUSI

      Se joka käyttää henkistä väkivaltaa ei välitä sinusta tarpeeksi.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      128
      1315
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      289
      956
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      855
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      623
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      587
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      488
    Aihe