Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
Pystytkö pitämään
33
382
Vastaukset
- Anonyymi00002UUSI
Taukoa mistä?
- Anonyymi00003UUSI
Hänelle tulee kiireinen ajanjakso niin pakko.
- Anonyymi00024UUSI
Mitä tarkoitat? Käsitys toisen loman vietosta?
- Anonyymi00004UUSI
Totta kai pystyn. Kunhan silloin tällöin pääsee hellimään sinua. Eihän se ennenkään ollut mikään ongelma?
- Anonyymi00006UUSI
No miksi sitten kysyt noin? Tiedät entuudestaan kuin kuumana käyn suhun.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
No miksi sitten kysyt noin? Tiedät entuudestaan kuin kuumana käyn suhun.
Kuin kuumana
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kuin kuumana
Anna mun näyttää se sulle.
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Anna mun näyttää se sulle.
Miten
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Miten
Vastaa mun viesteihin.
- Anonyymi00007UUSI
Oikeassa parisuhteessa ei pidetä taukoja. Tärkeästä ihmisestä pidetään huilra aina. Työtehtävät on sitten eri asia.
- Anonyymi00009UUSI
niin käyt h*orissa välillä työtehtävissä
- Anonyymi00008UUSI
Nämä on yleensä aina sen osapuolen ehdottamia joka haluaa voida hyvällä omallatunnolla käydä vieraissa "eihän se ole pettämistä kun ei oltu sillä hetkellä uhdessäkään" mutta onnea
- Anonyymi00010UUSI
Sama kokemus.
- Anonyymi00012UUSI
Sentään sanoit kerrankin että on odotettavissa
- Anonyymi00014UUSI
Taukoa mistä? Näkemisestä on ollut taukoa. Se on tehnyt tavallaan ihan hyvää. Varmaan sullekin?
Nainen- Anonyymi00015UUSI
Hiillos käryää enää 😊
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Hiillos käryää enää 😊
Hiillos on parasta makkaraa sitä meni monta pakettia juhannuksena
- Anonyymi00017UUSI
Kyllä minä pystyn, mutta suomalainen turjake mieheni EI PYSTY.
Hän ei näe minua, mutta hän on vain USKOLLISESTI MINUSSA KIINNI.
Se hyvä puoli tässä suhteessa on, että ainaki kesä-flunssa alko helpottamaan eli TREENIT JATKUU HUOMENNA kävely-matolla!
Olen sentään tehnyt jo alustavan 100 euron vaate ja kenkä tilauksen pitkästä aikaa, koska tarkotus on jossain vaiheessa lisätä KUNTOPORRAS TREENI tähän, mutta käyn VAIN KERRAN VIIKOSSA testaan tehot!
Minä kisaan itseäni vastaan ja tuun pois jos siellä on niitä VAINOAJIA NORKOILEMASSA!
FB kunnialliset ovat jo tunnustaneet, että he norkoilevat ja norkoilu on kyttäämistä eli VAINOAMISTA!
En minä ainakaan halua näkyä kenenkään FB kunniallisen juopon rosvon kuvissa tai videoissa!
Minulla on OIKEUS JULKISELLAKIN PAIKALLA YKSITYISYYTEET!
Somettajat voivat PAINUA VITTUUN SILLOIN, kun minä tarvin portaita!
Kyllähän siihen voi tietenkin POLIISIT paikalle sekä sanoa, että : Minä käytän näitä PORTAITA NYT JOTEN SOMETTAJAT TUUTTE HAKEMAAN POIS TÄÄLTÄ!
Viimeksi kaikki toiset jäi katsomaan minua, mutta mieheni lähti juoksemaan kauheaa vauhtia pois sieltä!
Koska he olivat niitä VAINOAJIA joita ei näkyny, mutta sitte he yht äkkiä ilmestyvät.
Mieheni seiso niin, kun PATSAS ja katso, että mitä täällä tapahtuu.
Minä kävelin portaat alas ja mieheni katso, että : Ei saatana ole enään tosi, että koko suunnistus seura syyllistyi minun oman vaimon vainoamiseen!
Ei korjaamon tyyppi ole kuulemma FB:ssä joten hän ei voinut syyllistyä vainoamiseen.
Hän on yksi niitä harvoja onnellisia!
FB kunnialliset voivat syyttää itseään, koska kyllä sen huomaa, että JUOPOT JA ROSVOT ovat olleet asialla!
Heillä VAIN pääsi unohtumaan, että päihtyneenä he niitä TAPPOJA, MURHIA SEKÄ MUITAKIN RIKOKSIA TEKEVÄT ENEMMÄN MITÄ SELVINPÄIN!
Minä olin tunnustanut, että MINÄ OLEN OLLUT SELVINPÄIN kun MINÄ ILMOTIN FB:ssä : MINÄ OLEN MENOSSA KUNNIAN LOUKKAUS SAKKO VANGIKSI VANKILAAN JA NÄMÄ PASKAT EI KYLLÄ MINUA EDUSTA!
Eivät varmasti edusta vaan HE VAINOAVAT MEITÄ SUOMALAISIA TURJAKKEITA jotka ollaan SUOMEN ALKUPERÄISKANSAA JA MEITÄ ON VAIN 2, koska ei meillä ole yhteisiä lapsia! - Anonyymi00018UUSI
Parisuhteessa ”tauko” on eron edellä. Sama erota heti, ilman mitään taukokokeiluja.
- Anonyymi00019UUSI
Eihän tähän voi kuolla... eihän?
- Anonyymi00025UUSI
Hautakiveen teksti kultakirjaimin ja vanhalla kaunolla: Guoli banetugcehen ynnä buutteceehen.”
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Hautakiveen teksti kultakirjaimin ja vanhalla kaunolla: Guoli banetugcehen ynnä buutteceehen.”
Pitäisikö tilata valmiiksi... 🤔
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Pitäisikö tilata valmiiksi... 🤔
😅Jos nyt ei loppupäivämääriä sentään kaivertaisi etukäteen.
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
😅Jos nyt ei loppupäivämääriä sentään kaivertaisi etukäteen.
Tänään taas harhoissani menitin varmaan vuoden...
- Anonyymi00020UUSI
vttu tämä palsta on pska
- Anonyymi00023UUSI
https://youtu.be/rVwKa3LGFsE?si=roLl1WfVaqpz22Ad
lopullinen tauko jollakin jostakin tai kaikesta - Anonyymi00028UUSI
Jos asiat ovat selviä, niin ei tuota mitään ongelmaa. Jotain epäselvää pyörimistä, josta ei ota hullukaan selvää, en katsele.
- Anonyymi00032UUSI
Jaha 😀
- Anonyymi00030UUSI
Hyvillä mielin kun ei tuollaista kusettajaa ja paskan puhujaa
- Anonyymi00033UUSI
Tiukkaa, mirri-zeni.
- Anonyymi00034UUSI
Pystyn. Yritän parhaani kykyni mukaan nähdä kiinnostavia ihmisiä myös muualla ja se alkaa vähitellen onnistua. Ei koskaan kannata jättää peliä yhden kortin varaan. Se on iloinen yllätys huomata että nämä aistit toimii vielä muidenkin kohdalla. Yksi katse viikonloppuna sai pääni lähes sekaisin... sitä paitsi aikaa tarvitaan ihan muillekin asioille.
- Anonyymi00035UUSI
Tai useimmiten ei kannata, toki joskus asiat on selkeästi johdatettu ja silloin sen varaan voinee laskea.
- Anonyymi00037UUSI
Se joka käyttää henkistä väkivaltaa ei välitä sinusta tarpeeksi.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1281315
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa289956- 43855
- 33631
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html145623- 38587
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528518Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44501- 107488