Miehen ja naisen rakkaus

Anonyymi-ap

Miehen on luotava elämän suuret linjat ja muodot, ja naisen tehtävä on sisäisellä rikkaudellaan ja innollaan elävöittää nämä linjat ja muodot.

13

171

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Hohhoijaa, monet naiset syövät sinut alkupalakseen, jos haluaisivat sinua.

• Anonyymi00002

Minutko? Miten niin?

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Minutko? Miten niin?

Aloitus on vaan ”vanhan ajan” toivomus siitä ajasta kun miehillä oli valtaa ja epätasa-arvoa naiseen verrattuna. Nykyajan menestyneet miehet ovat usein vain suunpieksäjiä ja todelliset elämässä menestyjät voivat olla naisia.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Aloitus on vaan ”vanhan ajan” toivomus siitä ajasta kun miehillä oli valtaa ja epätasa-arvoa naiseen verrattuna. Nykyajan menestyneet miehet ovat usein vain suunpieksäjiä ja todelliset elämässä menestyjät voivat olla naisia.

Et ymmärrä aloitusta.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Et ymmärrä aloitusta.

Kyllä ymmärrän. Siinä on naista alistava sävy. Entäs jos nainen olisi miestä tuhatkertaisesti lahjakkaampi ja luovempi. Olisiko varsin vaatimattoman miehen järkevää luoda edelleen elämän suuret linjat.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Kyllä ymmärrän. Siinä on naista alistava sävy. Entäs jos nainen olisi miestä tuhatkertaisesti lahjakkaampi ja luovempi. Olisiko varsin vaatimattoman miehen järkevää luoda edelleen elämän suuret linjat.

Eihän aloitus sinua koske kun miehet kiertänevät näsäilevän julkishallinnon elättämän olemuksesi etäältä?

sivu-uuno

• Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Aloitus on selvästi naisen. -sivusta

• Anonyymi00008

Metsään mennään heti siinä vaiheessa, kun suhteen roolit jaetaan etukäteen.Yhdessä ne muokkautuu.

• Anonyymi00009

Erittäin hyvin sanottu.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Erittäin hyvin sanottu.

Kiitos. Ironista sinänsä, että en koskaan ole ollut suhteessa, eli tuo oli täysin teoreettinen näkemys.

• Anonyymi00011

Kuulostaa ikävältä elämältä, kun joku toinen päättää kaiken oleellisen ja itse olet vain joku hiton sisällöntuottaja, sen tosin määräämälle elämälle. Ei kiitos!

• Anonyymi00012

Eli naisen pitäisi olemuksellaan ja käytöksellään palvella ja piristää miehen elämää, sitä kai tuo aloitus tarkoitti! Voi hyvää päivää sentään näitä mielipiteitä! Mistä puunkolosta tällaisia ihmisiä oikein tulee? Vai tynnyrissä kasvaneita? Vai ihan muuten vaan kajahtaneita?

• Anonyymi00013

Harva nainen suostuu elämään sivuroolissa omassa elämässään, jonka vielä käsikirjoittaa joku muu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      183
      1799
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      115
      949
    3. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      116
      857
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      755
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      209
      694
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      646
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      56
      631
    8. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      21
      614
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      54
      586
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      568
    Aihe