Että olen hyvin älykäs. Naapuri tuli ovelleni voileipämaustekurkkupurkki kädessään ja sanoi ettei saa sitä auki.
Menin keittiöön, otin lusikkalaatikosta pienen kahvilusikan joka pesän reunalla väänsin kannen reunasta ja naps vaan, alipaine hellitti purkissa ja kannen sai vähäisellä voimalla auki. Naapurin nainen oli äimän käkenä. Näin se älykkyys auttaa ratkaisemaan vaikeitakin ongelmia.
Taas se nähtiin
Anonyymi-ap
5
62
Vastaukset 5
- Anonyymi00002
Taikomalla lähtee auki purkki kuin purkki
- Anonyymi00005
Jännää kääkk
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Jännää kääkk
Lapsen silmin varmaan.
- Anonyymi00007
Voileipämaustekurkkupurkki....on siinä matuille opettelemista. Jos tuota ei opita lausumaan ilman kangertelua, niin maasta pois! 😁
- Anonyymi00008
Se kansi aukee ilman lusikalla tms vääntämistäkin, riittää kun vaikka veitsen varrella kopauttaa napakasti pari kertaa siihen kannen reunan kulmaan ja odotat hetken.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106822En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 42496