Jasmin Vähäkangas

Anonyymi-ap

Itserakas eukko soittaa nukkumaan laittaessa sen pojalle omia kappaleitaan. Mitä hittoa??????? Empä ole vastaavaa kuullut.

117

396

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Jasmin lellii sen lasta.

      • Anonyymi00003

        Mikä onkaan parasta, kun lapsi nukahtaa oman rakkaan äitinsä lauluja kuulen.


      • Anonyymi00030
        UUSI

        Lasta pitääkin lelliä ja laulaa, kun menee nukkuu.


      • Anonyymi00052
        UUSI
        Anonyymi00030 kirjoitti:

        Lasta pitääkin lelliä ja laulaa, kun menee nukkuu.

        Eiks täällä joku ollenkaan ymmärrä, että lapsille lauletaan, kun heidät laitettetaan nukkumaan ?


    • Anonyymi00004

      Laulaako hän virsiä vai jotain kevyempää?

      • Anonyymi00038
        UUSI

        Laulaa kauniita virsiä ja lasten lauluja kans.


    • Anonyymi00006

      Mitä ihmeellistä? Mikäli olen oikein ymmärtänyt, moni odottava äiti laulaa lapselleen, joka on vielä sisällä. Muistan joskus lukeneeni, että sikiö kuulee. On tutkittu. Tuohan on parasta lapselle vai pitäiskö räväyttää punkkia? No sitten ei kukaan nuku🤣

      • Anonyymi00007

        Onko Jasmin levyttänyt joskus lasten unilauluja tai virsiä?


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Onko Jasmin levyttänyt joskus lasten unilauluja tai virsiä?

        Etkö sä laula ikinä? Mä laulan ajaessani, mutta yksin. Ääni kun on kamalampi, kun variksella😂


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Etkö sä laula ikinä? Mä laulan ajaessani, mutta yksin. Ääni kun on kamalampi, kun variksella😂

        Kysymys kuului, että onko Jasmin levyttänyt joskus lasten unilauluja tai virsiä.


      • Anonyymi00031
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Onko Jasmin levyttänyt joskus lasten unilauluja tai virsiä?

        Kysy soita, että laulaako virsiä pikku pojalleen ja.


      • Anonyymi00037
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Etkö sä laula ikinä? Mä laulan ajaessani, mutta yksin. Ääni kun on kamalampi, kun variksella😂

        Jos osaa varsikin laulaa, niin silloin osaa myöskin Jasmin sen taidon.


      • Anonyymi00039
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Onko Jasmin levyttänyt joskus lasten unilauluja tai virsiä?

        On on ja paljonkin, mutta ainoastaan omaan videoihin ja kännyyn ainoastaan.


      • Anonyymi00040
        UUSI
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        Kysymys kuului, että onko Jasmin levyttänyt joskus lasten unilauluja tai virsiä.

        Onpa tietenkin ja vielä kyselet 😂.


      • Anonyymi00043
        UUSI
        Anonyymi00031 kirjoitti:

        Kysy soita, että laulaako virsiä pikku pojalleen ja.

        Ei kai kuitenkaan koskaan esimerkiksi huuda v*ttua laulaessaan ?


      • Anonyymi00053
        UUSI
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        Kysymys kuului, että onko Jasmin levyttänyt joskus lasten unilauluja tai virsiä.

        Ei ole ja riittääkö nyt vastaus sinulle ?


      • Anonyymi00056
        UUSI
        Anonyymi00043 kirjoitti:

        Ei kai kuitenkaan koskaan esimerkiksi huuda v*ttua laulaessaan ?

        Onko Jasmin lukenut edes ylioppilaaksi koskaan ?


    • Anonyymi00008

      Jasmin niin omassa itserakkaassa kuplassaan. Taitaa pitää itseään pk-pohjalta ylöspäin ponnahtaneelta "älyköltä".

      • Anonyymi00009

        Ai pitää vai?


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Ai pitää vai?

        Kaikesta täällä kans tehdään ongelma. Elikkä on ihmeellistä, jos lapsen äiti soittaa omia lauluja nukkumaan menevälle lapselleen.


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Kaikesta täällä kans tehdään ongelma. Elikkä on ihmeellistä, jos lapsen äiti soittaa omia lauluja nukkumaan menevälle lapselleen.

        Minä olen ainoastaan huolissani, miksi ei Jasmin leikkuuta pois tuota pattia otsadtaan. On hankalassa paikassa, hiuksia harjatessa ja esimerkiksi lippistä päähän laittaessa voi patti ärsyyntyä. Siskoni kuoli, hänelle tuoli otsaan syöpä ja leikattiin kolme kertaa.


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Minä olen ainoastaan huolissani, miksi ei Jasmin leikkuuta pois tuota pattia otsadtaan. On hankalassa paikassa, hiuksia harjatessa ja esimerkiksi lippistä päähän laittaessa voi patti ärsyyntyä. Siskoni kuoli, hänelle tuoli otsaan syöpä ja leikattiin kolme kertaa.

        Minkä diagnoosin olet saanut?


      • Anonyymi00032
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Minkä diagnoosin olet saanut?

        Toivottavasti ei ole syöpä.


      • Anonyymi00041
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Kaikesta täällä kans tehdään ongelma. Elikkä on ihmeellistä, jos lapsen äiti soittaa omia lauluja nukkumaan menevälle lapselleen.

        Kun on oma elämä niillä toisilla vaikeeta, ne eivät hyväksy et joilakin on elämä hyvin.


      • Anonyymi00044
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Kaikesta täällä kans tehdään ongelma. Elikkä on ihmeellistä, jos lapsen äiti soittaa omia lauluja nukkumaan menevälle lapselleen.

        Ei se ole ongelma, vaan tekevät siitä itselleen ongelman.


      • Anonyymi00095
        UUSI
        Anonyymi00041 kirjoitti:

        Kun on oma elämä niillä toisilla vaikeeta, ne eivät hyväksy et joilakin on elämä hyvin.

        Juurikin näin on asia. Yksinäisyys on monen ongelma ja helpottaa, kun voi haukkua täysin vieraita ihmisiä palstoilla.


    • Anonyymi00012

      Ennen kaikista misseistä tai sellaiseksi aikovista tehtiin laulajia, tekivät ainakin yhden levyn...
      He olivat suuria julkkiksia lehdissä...

      • Anonyymi00024

        Ja tästä surullisen "kuuluisasta' mallista ei tullu sitä laulajaakaan...hänestä tuli juorupalstojen kuningatar...onhan se jotain sekin.Nyt "uskovaisena"ehkä pääsee vielä Rauhan Tervehdys lehden kansikuvaan(miestä unohtamatta)🙏


      • Anonyymi00045
        UUSI

        Se oli ennen ja on edelleenkin. Miksi eivät opiskele itselleen ammattia. Ei yksin kauneudella pitkälle pötkitä, koska ikää tulee ja kauneus rapisee pois. 🥴.


    • Anonyymi00013

      Ossianista kasvaa homo kun kuuntelee illoin "tahdon miehen rikkaan!"

      • Anonyymi00014

        Ei voi vanhemmat tehdä koskaan lapsesta homoa tai lesboa. Sen on geeneissä jo lapsella syntyessään.


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Ei voi vanhemmat tehdä koskaan lapsesta homoa tai lesboa. Sen on geeneissä jo lapsella syntyessään.

        Aina on ollut lesboja ja homoja, iät ja ajat. Niistä vain ei kukaan uskaltanut puhua ääneen. Monessa maassa vieläkään, ei hyväksytä et niistä edes puhutaan ääneen.


      • Anonyymi00016

        Nyt olet kyllä ihan hakoteillä.


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Nyt olet kyllä ihan hakoteillä.

        Kerro et miten olen hakoteillä on ?


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Kerro et miten olen hakoteillä on ?

        Jasmin on kaunis sen instas, kun on lehden kannessa ollut nuorena kuvattuna.


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Jasmin on kaunis sen instas, kun on lehden kannessa ollut nuorena kuvattuna.

        Lehmän puolikas se on aina ollut.


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Lehmän puolikas se on aina ollut.

        Miksi haukut julkisuudessa olevia henkilöitä ? Saatko siitä hyvän olon tunteen ainoastaan ja se on ainut syy haukkumiseen ?


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Miksi haukut julkisuudessa olevia henkilöitä ? Saatko siitä hyvän olon tunteen ainoastaan ja se on ainut syy haukkumiseen ?

        Saan. Kun tuo itserakas, tyhmä ja epärehellinen akka saa kuulla tosiasioita itsestään. Sehän nimittäin käy täällä. Lisäksi olette tuon lehmän puolikkaan puolustajat ja ihailijat, joita on kiva ärsyttää.


      • Anonyymi00026
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Nyt olet kyllä ihan hakoteillä.

        Tää kommentti oli tarkoitettu tuohon että pojasta tulis homo kun kuuntelee Jasmin laulamaa Haluan miehen.


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Saan. Kun tuo itserakas, tyhmä ja epärehellinen akka saa kuulla tosiasioita itsestään. Sehän nimittäin käy täällä. Lisäksi olette tuon lehmän puolikkaan puolustajat ja ihailijat, joita on kiva ärsyttää.

        Voi sinua 🙄


      • Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

        Voi sinua 🙄

        Ethän sä koskaan mitään muuta teekkään, ainoastaan haukut julkisuudessa olevia naisia ja samoin miehiä.


      • Anonyymi00092
        UUSI

        Jasmin ainakin sai rikkaan miehen.


      • Anonyymi00096
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Ei voi vanhemmat tehdä koskaan lapsesta homoa tai lesboa. Sen on geeneissä jo lapsella syntyessään.

        Ei voi se on biologinen asia ja sillä siisti.


      • Anonyymi00099
        UUSI
        Anonyymi00092 kirjoitti:

        Jasmin ainakin sai rikkaan miehen.

        Nykyisellä on ulosotossa reipas 300000e, niin ei väite pidä paikkaansa.


      • Anonyymi00113
        UUSI
        Anonyymi00099 kirjoitti:

        Nykyisellä on ulosotossa reipas 300000e, niin ei väite pidä paikkaansa.

        Mihin lienee rahat menneet...?


      • Anonyymi00116
        UUSI
        Anonyymi00099 kirjoitti:

        Nykyisellä on ulosotossa reipas 300000e, niin ei väite pidä paikkaansa.

        Ihan köyhä ei semmoista velkaa saa aikaan.


      • Anonyymi00117
        UUSI
        Anonyymi00116 kirjoitti:

        Ihan köyhä ei semmoista velkaa saa aikaan.

        Juu, on täytynyt tulojakin olla, jos ovat verovelkaa...
        Tai sitten sillä rahalla on hankittu yhtä ja toista...


    • Anonyymi00029

      Mites Jasminin keskiviikko meni? Kävitkö salilla kuvaamassa?

      • Anonyymi00033
        UUSI

        Olet jostain syystä hyvin katkera ihminen ja miksi juuri purat ja haukut sen Jasmineen?


      • Anonyymi00034
        UUSI
        Anonyymi00033 kirjoitti:

        Olet jostain syystä hyvin katkera ihminen ja miksi juuri purat ja haukut sen Jasmineen?

        Jasmin on hyvä ja rakastava äiti suloiselle pojalleen. On hyvä asia, kun on löytänyt rauhan ja uskon sisimpäänsä.


      • Anonyymi00035
        UUSI
        Anonyymi00034 kirjoitti:

        Jasmin on hyvä ja rakastava äiti suloiselle pojalleen. On hyvä asia, kun on löytänyt rauhan ja uskon sisimpäänsä.

        Täällä on katkeria ihmisiä, heillä on ollut huono lapsuus ja siksi ovat Jasminille katkeria, kun hän on niin hyvä äiti lapselleen.


      • Anonyymi00042
        UUSI
        Anonyymi00035 kirjoitti:

        Täällä on katkeria ihmisiä, heillä on ollut huono lapsuus ja siksi ovat Jasminille katkeria, kun hän on niin hyvä äiti lapselleen.

        Kauniita naisia haukutaan rumiksi ja oikeesti rumat saavat olla rauhassa haukkumisista.


    • Anonyymi00046
      UUSI

      Jostain syystä uskoon tulleita arvostellaan. Esimerkkinä Jasmin ja Marko. He elävät nyt seesteistä uskovaisten elämää. Käyvät säännöllisesti seurakunnan tilaisuuksissa ja jumalanpalveluksissa.

      • Anonyymi00047
        UUSI

        Kun löytäisivät uskon nämäkin haukkujat, varmasti eivät olisi enää tätäkin perhettä enää haukkumassa.


      • Anonyymi00048
        UUSI
        Anonyymi00047 kirjoitti:

        Kun löytäisivät uskon nämäkin haukkujat, varmasti eivät olisi enää tätäkin perhettä enää haukkumassa.

        Näyttää kuitenkin siltä, että ravintolaelämä ja juhliminen on taakse jäänyttä elämää. Tilalle on tullut seurakunta ja kirkollinen elämä. Ainakin instagramkuvien perusteella.


      • Anonyymi00049
        UUSI
        Anonyymi00048 kirjoitti:

        Näyttää kuitenkin siltä, että ravintolaelämä ja juhliminen on taakse jäänyttä elämää. Tilalle on tullut seurakunta ja kirkollinen elämä. Ainakin instagramkuvien perusteella.

        No se on hieno homma, jos näin on asiat hyvin. Koska Jasmin eli aika rankkaa elämää nuorempana ja oli kova vetää alkoholia kans.


      • Anonyymi00050
        UUSI

        Mistä ihmeestä jotkut luulee/kuvittelee että nää olis uskovaisia?
        Käyvät seurakunnan pannarikerhossa kun siellä saa ilmaiseksi kahvia ja pannaria, siitä on usko kaukana...


      • Anonyymi00051
        UUSI
        Anonyymi00049 kirjoitti:

        No se on hieno homma, jos näin on asiat hyvin. Koska Jasmin eli aika rankkaa elämää nuorempana ja oli kova vetää alkoholia kans.

        On naisella törkeä rattiskäry ollut ja miehetkin vaihtui sillä kyllä kovin usein omas elämässään.


      • Anonyymi00054
        UUSI
        Anonyymi00051 kirjoitti:

        On naisella törkeä rattiskäry ollut ja miehetkin vaihtui sillä kyllä kovin usein omas elämässään.

        Jokaisella on menneisyys ja olisi aika outoa, jos ei olisi koko elämänsä aikana koskaan tapahtunut jotain jota voi muistella jopa hyeenat juorupalstoilla.


      • Anonyymi00055
        UUSI
        Anonyymi00054 kirjoitti:

        Jokaisella on menneisyys ja olisi aika outoa, jos ei olisi koko elämänsä aikana koskaan tapahtunut jotain jota voi muistella jopa hyeenat juorupalstoilla.

        Miksi ollaan yleensäkin joidenkin jopa perheiden kimpussa juorupalstoilla? Onko se yksistään kateutta ja katkeruutta ainoastaan 2?


      • Anonyymi00057
        UUSI
        Anonyymi00055 kirjoitti:

        Miksi ollaan yleensäkin joidenkin jopa perheiden kimpussa juorupalstoilla? Onko se yksistään kateutta ja katkeruutta ainoastaan 2?

        Mikä koulutus on Jasminilla? Onko kirjoittanut ylioppilaakksi nuorena ?


      • Anonyymi00058
        UUSI
        Anonyymi00057 kirjoitti:

        Mikä koulutus on Jasminilla? Onko kirjoittanut ylioppilaakksi nuorena ?

        Menis kai hän töihin, jos olisi ammatti eikä olisi kotona enää poikaa hoitamassa.


      • Anonyymi00059
        UUSI
        Anonyymi00050 kirjoitti:

        Mistä ihmeestä jotkut luulee/kuvittelee että nää olis uskovaisia?
        Käyvät seurakunnan pannarikerhossa kun siellä saa ilmaiseksi kahvia ja pannaria, siitä on usko kaukana...

        Kyllä se vaatii jonkinlaista uskoon tuloa, jos jättää ravintolaelämän ja siirtyy seurakunnan helmaan. Onhan noita päivityksiä ollut kuinka istuvat kirkonpenkissä. Jos eivät olisi uskossa, niin kahvittelupaikkoja olisi muuallakin ja sunnuntaina menopaikkoja muullakin kuin kirkossa. Mitä pahaa siinä on jos ovatkin uskossa?


      • Anonyymi00060
        UUSI
        Anonyymi00055 kirjoitti:

        Miksi ollaan yleensäkin joidenkin jopa perheiden kimpussa juorupalstoilla? Onko se yksistään kateutta ja katkeruutta ainoastaan 2?

        Ne perheet jotka eivät jaa kaikkia yksityisasioitaan julkisuuteen saavat olla rauhassa. On ihan oma valinta miten toimii. Pitää ottaa riskit huomioon. Nykymaailma on mitä on.


      • Anonyymi00061
        UUSI
        Anonyymi00060 kirjoitti:

        Ne perheet jotka eivät jaa kaikkia yksityisasioitaan julkisuuteen saavat olla rauhassa. On ihan oma valinta miten toimii. Pitää ottaa riskit huomioon. Nykymaailma on mitä on.

        On jokaisella olla oikeus julkisuudessa, ei se kuitenkaan tarkoita, että heidät otetaan haukuttavaksi, vaikka ei olisi edes yhtään mitään aihetta.


      • Anonyymi00062
        UUSI
        Anonyymi00061 kirjoitti:

        On jokaisella olla oikeus julkisuudessa, ei se kuitenkaan tarkoita, että heidät otetaan haukuttavaksi, vaikka ei olisi edes yhtään mitään aihetta.

        Jasmin kans ollut 65-vuotiaan miehen kanssa avioliitossa. No miksi rakkaus karahti kuitenkin kiville ?


      • Anonyymi00063
        UUSI
        Anonyymi00059 kirjoitti:

        Kyllä se vaatii jonkinlaista uskoon tuloa, jos jättää ravintolaelämän ja siirtyy seurakunnan helmaan. Onhan noita päivityksiä ollut kuinka istuvat kirkonpenkissä. Jos eivät olisi uskossa, niin kahvittelupaikkoja olisi muuallakin ja sunnuntaina menopaikkoja muullakin kuin kirkossa. Mitä pahaa siinä on jos ovatkin uskossa?

        Jos seurakunta velottaisi kahvista jotakin niin siihen loppuisi Vähäkankaan köyhän rupuparin usko.


      • Anonyymi00064
        UUSI
        Anonyymi00062 kirjoitti:

        Jasmin kans ollut 65-vuotiaan miehen kanssa avioliitossa. No miksi rakkaus karahti kuitenkin kiville ?

        On kai ollut useamman miehen kanssa avioliitossa ja nyt toivotaan, että tämä liitto olisi viimeinen ja loppuelämän kestävä.


      • Anonyymi00065
        UUSI
        Anonyymi00049 kirjoitti:

        No se on hieno homma, jos näin on asiat hyvin. Koska Jasmin eli aika rankkaa elämää nuorempana ja oli kova vetää alkoholia kans.

        Rankkaa ja rankaa. Kaikki elävät omalla tavallaan rankkaa elämää nuoruudessaan.


      • Anonyymi00066
        UUSI
        Anonyymi00061 kirjoitti:

        On jokaisella olla oikeus julkisuudessa, ei se kuitenkaan tarkoita, että heidät otetaan haukuttavaksi, vaikka ei olisi edes yhtään mitään aihetta.

        Järkevät ihmiset eivät jaa netissä kaikkia tietoja itsestään. He tajuavat kaikki ne ikävät asiat mitä siitä voi seurata. Mutta, ne jotka jakavat päivittäin kaikki tietonsa nettiin, eivät ilmeisesti välitä vaikka välillä tuleekin kuraa niskaan. Toiset jakavat tietojaan julkisuuteen, toiset taas keskustelevat niistä ystäviensä ja sukulaisten kesken suljetussa piirissä.


      • Anonyymi00067
        UUSI
        Anonyymi00065 kirjoitti:

        Rankkaa ja rankaa. Kaikki elävät omalla tavallaan rankkaa elämää nuoruudessaan.

        Jasmin on ollut nuorena ihan kauniin näköinen nainen. Nyt tietenkin alkaa jo elämän rypyt näkyä kasvoilta ja niinhän meille kaikille käy samoin.


      • Anonyymi00068
        UUSI
        Anonyymi00067 kirjoitti:

        Jasmin on ollut nuorena ihan kauniin näköinen nainen. Nyt tietenkin alkaa jo elämän rypyt näkyä kasvoilta ja niinhän meille kaikille käy samoin.

        Jasmin ei näytisi käyttävän yteaineita ollenkaan kasvoissa ja onneksi ei ole annkahuulet hänellä.


      • Anonyymi00069
        UUSI
        Anonyymi00068 kirjoitti:

        Jasmin ei näytisi käyttävän yteaineita ollenkaan kasvoissa ja onneksi ei ole annkahuulet hänellä.

        On kans omat paksut hiukset ja ei käytä edes hiuslisäkkeitä. Värjääkö edes koskaan hiuksiaan?


      • Anonyymi00070
        UUSI
        Anonyymi00062 kirjoitti:

        Jasmin kans ollut 65-vuotiaan miehen kanssa avioliitossa. No miksi rakkaus karahti kuitenkin kiville ?

        Dennis oli herrasmies. Ei ruotinut asioita julkisuuteen.


      • Anonyymi00071
        UUSI
        Anonyymi00070 kirjoitti:

        Dennis oli herrasmies. Ei ruotinut asioita julkisuuteen.

        Mikä mahtoi kuitenkin et päätyivät lopulta avioeroon. Oliko liian suuri ikäero ehkä syy?


      • Anonyymi00073
        UUSI
        Anonyymi00066 kirjoitti:

        Järkevät ihmiset eivät jaa netissä kaikkia tietoja itsestään. He tajuavat kaikki ne ikävät asiat mitä siitä voi seurata. Mutta, ne jotka jakavat päivittäin kaikki tietonsa nettiin, eivät ilmeisesti välitä vaikka välillä tuleekin kuraa niskaan. Toiset jakavat tietojaan julkisuuteen, toiset taas keskustelevat niistä ystäviensä ja sukulaisten kesken suljetussa piirissä.

        Tällä "esimerkillisellä"perheellä ei jostain syystä ole niitä ystäviä joitten kans jakais niitä asioita niin siksi rouva laittaa ihan kaikista tekemisistä kuvat julki.


      • Anonyymi00075
        UUSI
        Anonyymi00073 kirjoitti:

        Tällä "esimerkillisellä"perheellä ei jostain syystä ole niitä ystäviä joitten kans jakais niitä asioita niin siksi rouva laittaa ihan kaikista tekemisistä kuvat julki.

        Tekee samoin esimerkiksi Nanna Karalahti. Ja varmasti on silläkin ystäviä ja läheisiä riittävästi.


      • Anonyymi00076
        UUSI
        Anonyymi00057 kirjoitti:

        Mikä koulutus on Jasminilla? Onko kirjoittanut ylioppilaakksi nuorena ?

        Eipä se ylioppilas ole mihinkään vielä valmistanut vaan siitä se koulutusputki vasta alkaa.
        Ylioppilaaksi ovat itsensä saaneet ja siinä kaikki. Kun ei älli riitä enempään. Puhelinmyyjinä yrittävät pärjätä ja purkavat katkeruuttaan palstoilla haukkumalla muita.


      • Anonyymi00077
        UUSI
        Anonyymi00073 kirjoitti:

        Tällä "esimerkillisellä"perheellä ei jostain syystä ole niitä ystäviä joitten kans jakais niitä asioita niin siksi rouva laittaa ihan kaikista tekemisistä kuvat julki.

        Onhan se ajan kulua kans, kun saa jakaa omas instas perheensä tapahtumia. En näe yhtään mitään pahaa siinnä asiassa.


      • Anonyymi00079
        UUSI
        Anonyymi00077 kirjoitti:

        Onhan se ajan kulua kans, kun saa jakaa omas instas perheensä tapahtumia. En näe yhtään mitään pahaa siinnä asiassa.

        No kyllä luulis että on tekemistä tämän pienen lapsen kans mutta hän on näyttänyt näillä lukuisilla kuvilla mikä on se tärkein juttu.🪞.


      • Anonyymi00085
        UUSI
        Anonyymi00069 kirjoitti:

        On kans omat paksut hiukset ja ei käytä edes hiuslisäkkeitä. Värjääkö edes koskaan hiuksiaan?

        Hänen hiuksensahan on hyvin ohuet! Kun välillä on laittanut letille, niin nehän on kuin kaksi rotan häntää. Aukinaisena saa hiukset föönättyä näyttämään tuuheilta.


      • Anonyymi00090
        UUSI
        Anonyymi00076 kirjoitti:

        Eipä se ylioppilas ole mihinkään vielä valmistanut vaan siitä se koulutusputki vasta alkaa.
        Ylioppilaaksi ovat itsensä saaneet ja siinä kaikki. Kun ei älli riitä enempään. Puhelinmyyjinä yrittävät pärjätä ja purkavat katkeruuttaan palstoilla haukkumalla muita.

        Ei Jassu ole ylioppilas.


      • Anonyymi00093
        UUSI
        Anonyymi00090 kirjoitti:

        Ei Jassu ole ylioppilas.

        Ei ole Jasmin mutta vastaus olikin tuolle joka jankkaa Jasminin koulutuksesta ja peruskoulun käymisestä.


      • Anonyymi00102
        UUSI
        Anonyymi00069 kirjoitti:

        On kans omat paksut hiukset ja ei käytä edes hiuslisäkkeitä. Värjääkö edes koskaan hiuksiaan?

        Jasminin tukka on harmaantunut mutta värjää.
        Ja ei ole varaa mihinkään täyteaineisiin hänellä.


      • Anonyymi00110
        UUSI
        Anonyymi00070 kirjoitti:

        Dennis oli herrasmies. Ei ruotinut asioita julkisuuteen.

        Vaan eipä olleet täällä palstalaiset herrasmiehiä eikä herrasrouvia! Dennis arvosteltiin ja haukuttiin kyllä todella törkeästi. Hampaat ja ulkonäkö ja ikä kuten uskollisilla palstalaisilla tapana on rääpiä.
        Dennis ei onneksi brittinä tiennyt eikä ymmärtänyt.


    • Anonyymi00074
      UUSI

      Jasmin on salaperäinen, totuutta hänestä ei tiedä kukaan muu kuin Helga ja Marko. Ystäviä hänellä ei ole, siis oikeita ollenkaan. Näin olen antanut itseni ymmärtää.
      Joku kysyi, onko Jasmin ylioppilas. No, ei todellakaan ole.

      • Anonyymi00078
        UUSI

        Mistä syystä olisi salaperäinen ? Näyttää et kirjoittaa kuitenkin kaiken perheeseen liittyvät asiat omas instas?


      • Anonyymi00080
        UUSI
        Anonyymi00078 kirjoitti:

        Mistä syystä olisi salaperäinen ? Näyttää et kirjoittaa kuitenkin kaiken perheeseen liittyvät asiat omas instas?

        Eiks tää nykyinen aviomies jossain vaiheessa haukkunut Jasminin pahoin. Silloin ei tainnut heillä vielä olla tätä poikaa olemassa ?


      • Anonyymi00082
        UUSI
        Anonyymi00080 kirjoitti:

        Eiks tää nykyinen aviomies jossain vaiheessa haukkunut Jasminin pahoin. Silloin ei tainnut heillä vielä olla tätä poikaa olemassa ?

        Oli kai jotain, et käy kusemassa ainoastaan Jasminen haudalla. En tiedä missä kunnossa mahtoi olla, kun tuollaista menee kirjoittaa julkisuuteen vielä.


    • Anonyymi00081
      UUSI

      Ovat varmaan saaneet uusia ystäviä kirkon piiristä. Uudet ystävät eivät ilmeisesti halua tulla julkisuuteen ja yhteisiin instagramkuviin.

      • Anonyymi00083
        UUSI

        Paljon mahdollista, eivät uskovaiset ihmiset halua olla julkisuudessa. Voivat tietenkin tietää Jasminen menneisyydestä ja eivät halua tulla mukaan julkisuuteen. Hyvä jos oikeesti ovat löytäneet tää pienen pojan perhe uskon omaan elämäänsä.


      • Anonyymi00084
        UUSI
        Anonyymi00083 kirjoitti:

        Paljon mahdollista, eivät uskovaiset ihmiset halua olla julkisuudessa. Voivat tietenkin tietää Jasminen menneisyydestä ja eivät halua tulla mukaan julkisuuteen. Hyvä jos oikeesti ovat löytäneet tää pienen pojan perhe uskon omaan elämäänsä.

        Höpö höpö ei heillä ole ystäviä,rouvan äiti on jossain kuvissa välillä(vaihtelua),ois varmasti jotain mainintaa edes ystävistä jos niitä olis.Pariskunnalle se peili on se heidän yhteinen ystävä.


      • Anonyymi00087
        UUSI
        Anonyymi00084 kirjoitti:

        Höpö höpö ei heillä ole ystäviä,rouvan äiti on jossain kuvissa välillä(vaihtelua),ois varmasti jotain mainintaa edes ystävistä jos niitä olis.Pariskunnalle se peili on se heidän yhteinen ystävä.

        Mitä väliä jos ei niitä ystäviä ole. Tärkeintä et heillä yhdessä perheenä menee hyvin ja viihtyvät lapsensa kanssa.


      • Anonyymi00088
        UUSI
        Anonyymi00087 kirjoitti:

        Mitä väliä jos ei niitä ystäviä ole. Tärkeintä et heillä yhdessä perheenä menee hyvin ja viihtyvät lapsensa kanssa.

        Jos mies sortuisi alkoholia käyttää, en usko että Jasmin katselisi miestä enää ollenkaan. On oltava lapsi ykköstilalla, koska on vielä niin pienikin.


      • Anonyymi00089
        UUSI
        Anonyymi00087 kirjoitti:

        Mitä väliä jos ei niitä ystäviä ole. Tärkeintä et heillä yhdessä perheenä menee hyvin ja viihtyvät lapsensa kanssa.

        No kyllähän se valitettavasti jotain kertoo, jos ne sosiaaliset verkostot ovat ihan olemattomat. Kyllähän muut ihmiset rikastuttavat omaa elämää ja elämänkatsomusta, lapsillekin tekee hyvää nähdä muita ihmisiä.

        Somessa Jasmin kovasti koittaa rakentaa narratiivia siitä, miten ei kaipaa kontakteja, samaa kertoo miehestään ja lapsestaan. Mutta oudolta tuntuu, jos kuitenkin aiemmin on ollut ystäviä ja sukulaisia ympärillä (vai onko?). Mutta kyllä se minusta aika surullista on, että kaikissa juhlissa on vain muutama, sama vieras. Lapsi ei sitä vielä ymmärrä, mutta jossain vaiheessa varmasti kyllä.


      • Anonyymi00091
        UUSI
        Anonyymi00087 kirjoitti:

        Mitä väliä jos ei niitä ystäviä ole. Tärkeintä et heillä yhdessä perheenä menee hyvin ja viihtyvät lapsensa kanssa.

        Sillä todellakin on väliä niillä ystävillä.


      • Anonyymi00094
        UUSI
        Anonyymi00091 kirjoitti:

        Sillä todellakin on väliä niillä ystävillä.

        Voi hänellä olla ystäviä, on vain niin ettei kaikki halua tulla julkisuuteen revittäväksi.


      • Anonyymi00097
        UUSI
        Anonyymi00094 kirjoitti:

        Voi hänellä olla ystäviä, on vain niin ettei kaikki halua tulla julkisuuteen revittäväksi.

        Pitääkö tehdä itselleen jo ongelma, että onko monta ystävää on ja monta ei ole ?


      • Anonyymi00098
        UUSI
        Anonyymi00094 kirjoitti:

        Voi hänellä olla ystäviä, on vain niin ettei kaikki halua tulla julkisuuteen revittäväksi.

        Luuletko todella, että Jasmin tapaa somen ulkopuolella ystäviään, mutta jättää tämän mainitsematta? Onhan se mahdollista, mutta epäilen, kun kaikki muut kauppa-, kerho- ja kirjastoreissut jaetaan auliisti. Yleensä läheiset ystävät myös muistavat lapsia merkki- ja juhlapäivinä, eipä ole tämmöisistäkään hiiskuttu. Kummeistakaan ei ole tainnut olla puhetta.


      • Anonyymi00100
        UUSI
        Anonyymi00098 kirjoitti:

        Luuletko todella, että Jasmin tapaa somen ulkopuolella ystäviään, mutta jättää tämän mainitsematta? Onhan se mahdollista, mutta epäilen, kun kaikki muut kauppa-, kerho- ja kirjastoreissut jaetaan auliisti. Yleensä läheiset ystävät myös muistavat lapsia merkki- ja juhlapäivinä, eipä ole tämmöisistäkään hiiskuttu. Kummeistakaan ei ole tainnut olla puhetta.

        On valinnan vapaus, että näyttääkö kaikki tuttavansa, tai ei sitten ollenkaan.


      • Anonyymi00101
        UUSI
        Anonyymi00100 kirjoitti:

        On valinnan vapaus, että näyttääkö kaikki tuttavansa, tai ei sitten ollenkaan.

        On varmasti tuttavia tullut seurakunnassa oltua ja ysvystyneet siellä. Kaikki eivät halua julkisuuteen ja sehän onkin oikein hyvä valinta.


      • Anonyymi00103
        UUSI
        Anonyymi00101 kirjoitti:

        On varmasti tuttavia tullut seurakunnassa oltua ja ysvystyneet siellä. Kaikki eivät halua julkisuuteen ja sehän onkin oikein hyvä valinta.

        Mitä väliä on kenellekään, onko heillä ystäviä vai eikö ole. Pitäisi jokaisen ainoastaan huolehtia omista ystävistään ja antaa heille aikaa.


      • Anonyymi00104
        UUSI
        Anonyymi00103 kirjoitti:

        Mitä väliä on kenellekään, onko heillä ystäviä vai eikö ole. Pitäisi jokaisen ainoastaan huolehtia omista ystävistään ja antaa heille aikaa.

        Kova on Jasmin vkdoitanäköjään tekee ja kuvaa suloista pientä poikaansa.


      • Anonyymi00105
        UUSI
        Anonyymi00101 kirjoitti:

        On varmasti tuttavia tullut seurakunnassa oltua ja ysvystyneet siellä. Kaikki eivät halua julkisuuteen ja sehän onkin oikein hyvä valinta.

        Just joo ja höpö höpö😄.🪞on hänen ystävä.


      • Anonyymi00106
        UUSI
        Anonyymi00103 kirjoitti:

        Mitä väliä on kenellekään, onko heillä ystäviä vai eikö ole. Pitäisi jokaisen ainoastaan huolehtia omista ystävistään ja antaa heille aikaa.

        Nauttivat taatusti uusista seurakuntaystävistään.


      • Anonyymi00107
        UUSI
        Anonyymi00106 kirjoitti:

        Nauttivat taatusti uusista seurakuntaystävistään.

        Tottakai nauttivat ja onhan seurakuntalaiset kuitenkin kaikki uskossa.


      • Anonyymi00108
        UUSI
        Anonyymi00107 kirjoitti:

        Tottakai nauttivat ja onhan seurakuntalaiset kuitenkin kaikki uskossa.

        Nyt lopettavat ehtoolisviinistä pois kokonaan alkoholin 😂.


      • Anonyymi00109
        UUSI
        Anonyymi00106 kirjoitti:

        Nauttivat taatusti uusista seurakuntaystävistään.

        Tietenkin,sunnuntaisin seurakuntalaiset menevät heille päiväkahville 😄


      • Anonyymi00111
        UUSI
        Anonyymi00109 kirjoitti:

        Tietenkin,sunnuntaisin seurakuntalaiset menevät heille päiväkahville 😄

        Kirkon menojen jälkeen on usein myös kahvitarjoilua. Siellä voi myös tavata tuttaviaan ja ystäviään.


      • Anonyymi00114
        UUSI
        Anonyymi00111 kirjoitti:

        Kirkon menojen jälkeen on usein myös kahvitarjoilua. Siellä voi myös tavata tuttaviaan ja ystäviään.

        Niin on. Äitini on kans ollut seurakunnan kahvilassa, tekemässä vapaaehtoista töitä. Siellä tapaa monen laisia ihmisiä ja myös kohtaloita.


      • Anonyymi00119
        UUSI
        Anonyymi00111 kirjoitti:

        Kirkon menojen jälkeen on usein myös kahvitarjoilua. Siellä voi myös tavata tuttaviaan ja ystäviään.

        Mutta kun puuttuu ne ystävät.


      • Anonyymi00121
        UUSI
        Anonyymi00109 kirjoitti:

        Tietenkin,sunnuntaisin seurakuntalaiset menevät heille päiväkahville 😄

        Kun löyty ne ystävät 😄ja ei todellakaan heidän kotiin ketään kahville...no äiti voi käydä ruokakassin kans kylässä nii rouva voi laittaa jotain syötävää...sehän on loppukuu ennen ku avustukset tulee tilille


      • Anonyymi00122
        UUSI
        Anonyymi00103 kirjoitti:

        Mitä väliä on kenellekään, onko heillä ystäviä vai eikö ole. Pitäisi jokaisen ainoastaan huolehtia omista ystävistään ja antaa heille aikaa.

        Niin tehdäänkin kun meillä aika monella on niitä oikeita ystäviä.


      • Anonyymi00123
        UUSI
        Anonyymi00097 kirjoitti:

        Pitääkö tehdä itselleen jo ongelma, että onko monta ystävää on ja monta ei ole ?

        Tämän pariskunnan pitäs vähä miettiä sitä että kun heillä ei ole niitä ystäviä...miksiköhän??


    • Anonyymi00115
      UUSI

      Onks Jassu taas pieniin päin?

      • Anonyymi00118
        UUSI

        Tekis vain vielä toisen lapsen, hän on hyvä ja rakastava äiti.


    • Anonyymi00120
      UUSI

      Hän on aina ollut järkyttävän ylimielinen...kas kummaa nyt hänestä on tullut aivan eri ihminen??ja mies raukka luulee että "paparatsit"seuraa myös tätä peileistä tykkäävä miestä mutta heillä yhteinen harrastus...ei voi muuta ku nauraa..sehän on ex mäntylä

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      605
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe