että olisiko nyt hyvä hetki vaipua ikuiseen uneen?
Elämä ei oikein jaksa kiinnostaa enää⚰️
Olen tässä vähän mietiskellyt
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kannattaa miettiä tarkkaan, ettei tule tehtyä hätiköityjä päätöksiä. Masennuksesta pystyy kuitenkin pääsemään eroon, jos vaipuu ikuiseen uneen, niin mikään ei ole enää koskaan mahdollista. Sinullakin tulee varmasti olemaan hyviäkin aikoja edessä.
Masennuksen ollessa pahana voi tuntua, ettei mistään tulisi mitään en milloinkaan, mutta ei se mene kuitenkaan niin. Suurin osa masentuneista on toipunut masennuksestaan. Joillain masennus voi jopa uusia useampaan kertaan, joillain ei taas välttämättä tule lainkaan uudestaan.
Älä luovuta.- Anonyymi00002
Mutta kun kukaan ei välitä minusta. Kaikki varmasti inhoavat minua. Naapurikin vain mumisee "päivää" kun yritän tervehtiä. Lääkärikään ei hymyile. Varmaan ajattelee että kuolisi tuokin maanvaiva pois. Suomessakin pitäisi olla niitä typpikapseleita mitä Sveitsissä on.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Mutta kun kukaan ei välitä minusta. Kaikki varmasti inhoavat minua. Naapurikin vain mumisee "päivää" kun yritän tervehtiä. Lääkärikään ei hymyile. Varmaan ajattelee että kuolisi tuokin maanvaiva pois. Suomessakin pitäisi olla niitä typpikapseleita mitä Sveitsissä on.
Tee lääkäristä valitus hoitovirheestä koska hän ei hymyillyt sulle. Miksi lääkärin pitäis hymyillä. Kerroitko hänelle vitsin jollle olis pitänyt nauraa? Minkä takia lääkärin pitäis hymyillä sinulle . Luuletko että hän jaksaa hymyillä 8 tuntia putkeen koska potilaat loukkaantuu muuten. Ohan maailmassa muitakin ihmisiä . Sinä menet lääkäriin jotta joku hymyilee sulle. Ei se oma hyvinvointi voi olla lääkärin hymystä kiinni.
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Sinusta nyt tuntuu siltä, ettei kukaan välittäisi, se johtuu juuri siitä masennuksesta.
Kirjoitat jopa "kaikki varmasti inhoavat..", eli se viittaa siihen, ettet itseköön tiedä, onko asia niin. Ja tuskinpa kaikki sinua inhoavat, ajattelet vain itse niin.
Vaikka naapurisi mumisee "päivää", niin siltikin hän vastaa. Ei se johdu sinusta, että hän mumisee.
Lääkäreitäkin on monenlaisia, jotkut eivät vain ole hymyileväisiä, sekään ei potilaan vika tai syy, jos lääkäri on sellainen, joka ei hymyile.
Masennuksessa usein menee itsetunto heikommaksi, ja sen takia ajattelee itsensä arvottomaksi ja kelpaamattomaksi. Usko pois, sekin tilanne helpottuu, kunhan masennus hellittää. Voimia sinulle. - Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Tee lääkäristä valitus hoitovirheestä koska hän ei hymyillyt sulle. Miksi lääkärin pitäis hymyillä. Kerroitko hänelle vitsin jollle olis pitänyt nauraa? Minkä takia lääkärin pitäis hymyillä sinulle . Luuletko että hän jaksaa hymyillä 8 tuntia putkeen koska potilaat loukkaantuu muuten. Ohan maailmassa muitakin ihmisiä . Sinä menet lääkäriin jotta joku hymyilee sulle. Ei se oma hyvinvointi voi olla lääkärin hymystä kiinni.
Lääkärin velvollisuus on hymyillä potilaalle koska siitä tulee hyvä mieli.
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Sinusta nyt tuntuu siltä, ettei kukaan välittäisi, se johtuu juuri siitä masennuksesta.
Kirjoitat jopa "kaikki varmasti inhoavat..", eli se viittaa siihen, ettet itseköön tiedä, onko asia niin. Ja tuskinpa kaikki sinua inhoavat, ajattelet vain itse niin.
Vaikka naapurisi mumisee "päivää", niin siltikin hän vastaa. Ei se johdu sinusta, että hän mumisee.
Lääkäreitäkin on monenlaisia, jotkut eivät vain ole hymyileväisiä, sekään ei potilaan vika tai syy, jos lääkäri on sellainen, joka ei hymyile.
Masennuksessa usein menee itsetunto heikommaksi, ja sen takia ajattelee itsensä arvottomaksi ja kelpaamattomaksi. Usko pois, sekin tilanne helpottuu, kunhan masennus hellittää. Voimia sinulle.Sinun pitäisi ryhtyä terapeutiksi❤️
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Olisko vielä parempi jos lääkäri naurais sulle. saat potilaana käsityksen että olet hauska vitsin kertoja
- Anonyymi00010
Anonyymi00006 kirjoitti:
No tee sitten valitus lupa-ja valvontavirastoon kun lääkäri ei hymyillyt .
- Anonyymi00011
Anonyymi00007 kirjoitti:
Sinun pitäisi ryhtyä terapeutiksi❤️
Kiitos tuosta suosituksesta, mutta en jaksaisi terapeutin työtä, kävisi psyykkisesti liian raskaaksi. Olen itsekin ollut aikoinaan potilas-/asiakaspuolella vuosikausia.
Yrittivät kyllä saada minua osallistumaan vertaistyöntekijäksi, mutta en kiinnostunut.
Joskus on muuten vaan mukavaa tsempata ihmisiä, kun on itsekin käynyt läpi jos vaikka mitä, ja on tietoa näistä psyyken asioista.
Ihminen on loppujen lopuksi vahvaa tekoa, vaikka ei sitä niin itse uskoisikaan, vaikeistakin asioista monet ovat selvinneet. Kaikkein huonoimpana hetkenä sitä on vain vaikea uskoa, koska tulevaisuus tuntuu niin mahdottomalta. - Anonyymi00012
Anonyymi00006 kirjoitti:
Lääkäreilläkin voi olla myös vaikka huono päivä, ei ne aina jaksa hymyillä. Eikä se tosin ole velvollisuuskaan, he tekevät töitä potilaita hoitaakseen.
Toki pienikin hymy piristää, sekä hymyilijää, että hymyn vastaanottajaa. - Anonyymi00013
Anonyymi00002 kirjoitti:
Lääkärillä ei ole laillista tai eettistä velvollisuutta hymyillä potilaalle. Lääkärin lakisääteisiin velvollisuuksiin kuuluu potilaan asiallinen ja kunnioittava kohtelu sekä asianmukainen hoito, mutta hymyileminen on luonnollinen sosiaalinen reaktio, jota ei voida vaatia tai säännellä.
- Anonyymi00008
Jaa-a, voi olla että on tai sitten ei.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?741410Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,13957Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79882Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.90818Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51704- 53654
Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv45605Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs47603Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot134598Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.50564