Keskipohjalaisten "johtajien" ei tarvitse puuttua. "Näin on ollut kotonakin", aina täälläpäin ja raskas lapsuus kuitenkin henkilöllä ja todi symppis.
Kaupungin johto ei puuttunut rehtorin seksuaalirikosepäilyyn: ei syytteitä
Syyttäjä ei nosta syytteitä Haapajärven entisen kaupunginjohdon virkarikosepäilyissä.
Entinen kaupunginjohtaja Juha Uusivirta ja sivistystoimenjohtaja Veikko Tikanmäki tiesivät kaupunginhallituksen entiseen puheenjohtajaan kohdistuneesta rikosepäilystä.
Syyttäjän mukaan heillä oli harkintavaltaa eikä todennäköisiä syitä syytteelle ollut.
Huojentava uutinen
Anonyymi-ap
4
71
Vastaukset
- Anonyymi00001
Se oli sitten siinä.
- Anonyymi00002
sinä et tiedä Haapajärvestä mitään ole hiljaa terveisin se joka oli koulussa muinoin nahkasen ollessa rehtori ja asunut siellä joten saatan tietää asioista pikkusen enemmän. pidä turpas kiinni
- Anonyymi00004
Tiesittekö että Kokkolan Kingsin nyrkin isku on tiettävästi ainut ihminen, joka on nyrkiniskussa ylittänyt äänivallin, samanlainen ääniefekti tuli kuin ruoskan iskiessä. Eipä ihme että vastustajat tapasivat nukkua pitkät päiväunet otteluiden jälkeen.
- Anonyymi00005
Lestijärven kesäleirillä "nyrkkeili" sekasarjassa alle 30 kg vuonna 1965. Siinä oli saavutukset.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721137
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37551Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482- 49477