Samat yhtiöt valittivat vielä korkeimpaan hallinto-oikeuteen-maahanmuutto taas
Anonyymi-ap
2026-06-24 06:11:46
https://www.suomenuutiset.fi/korkein-hallinto-oikeus-hylkasi-valituksen-vastaanottokeskus-lahtee-espoon-miilukorvesta/
”Merkittävä ennakkopäätös”
Samat yhtiöt valittivat vielä korkeimpaan hallinto-oikeuteen, joka niin ikään tuki lautakunnan ratkaisua juhannuksen alla tekemällään ennakkopäätöksellä.
– Tämä on merkittävä ennakkopäätös. Pitkän oikeusprosessin jälkeen on nyt tehty selväksi, että asumiseen kaavoitetulle alueelle ei saa perustaa vastaanottokeskusta. Miilukorven asukkaille palautetaan se turvallinen ja viihtyisä asuinalue, jonne he alun perin ovat muuttaneet. Espoolaisten veronmaksajien hyvinvointi ja oikeus luottaa kaupungin asemakaavojen määräyksiin asetettiin
maahanmuuttoteollisuuden taloudellisten etujen edelle. Tämä on myös merkittävä
perussuomalaisen politiikan saavutus Espoossa, sanoo ympäristö- ja rakennuslautakunnan perussuomalainen jäsen Ari Ampuja.
”Oikeus voitti”
ps. onko pohjoissuomessa asiat hallinnassa-Oulussa?
vastaanottokeskus-lahtee-espoon-miilukorvesta/
Anonyymi-ap
3
<50
Vastaukset 3
- Anonyymi00002
järjestöt yritti lobata? Minja Koskela? Sofia Virta?
- Anonyymi00003
Kaikki vastaanottokeskukset on lopetettava Suomesta. Toteutetaan tästä lähtien kirjaimellisesti "Maassa maan tavalla tai maasta niskaperseotteella ulos" - periaatetta! 🇫🇮♥️🇫🇮
- Anonyymi00005
alluja suomi
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1751932Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1561364Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2221002- 71897
- 58858
- 47783
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus66776- 93757
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200677Martinan alamäki jatkuu
Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”151646