Mitä toivot

Anonyymi-ap

Kaivattusi suhteen?

70

446

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

      Että hän ilmestyy vkonloppuna

    • Anonyymi00003
      UUSI

      Miksi olisi syytä edes ilmestyä

    • Anonyymi00004
      UUSI

      En toivo enkä odota häneltä yhtään mitään. Jos odottaa, saa pettyä. Pitää kasvattaa omaa pettymyksensietokykyä.

      • Anonyymi00006
        UUSI

        Puhu pukille🤣


      • Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Puhu pukille🤣

        Ai sinullekko pitäisi puhua? Nope.


    • Anonyymi00005
      UUSI

      Hänellä oli aikansa, mutta ei osannut sitä käyttää hyväksi, niin olkoon.

      • Anonyymi00029
        UUSI

        Kukaan ala teitä elättämään! Menkää jonnekkin siit kyttäämästä,vai olettekos vuorollanne,se on rikollista touhua!
        Menkää kattelee heitä omanlaisianne,jos ymmärrätte yhtikäs mitään!


      • Anonyymi00044
        UUSI
        Anonyymi00029 kirjoitti:

        Kukaan ala teitä elättämään! Menkää jonnekkin siit kyttäämästä,vai olettekos vuorollanne,se on rikollista touhua!
        Menkää kattelee heitä omanlaisianne,jos ymmärrätte yhtikäs mitään!

        Pilkun jälkeen tulee välilyönti, jos ymmärrät yhtään mitään.


      • Anonyymi00048
        UUSI
        Anonyymi00044 kirjoitti:

        Pilkun jälkeen tulee välilyönti, jos ymmärrät yhtään mitään.

        Miksi näet vähän ehkä teennäisellä tavalla vaivaa tästä palstaäijän kirjoittelusta trollien kielioppia korjaava psy koottinen täti? T naiselta


      • Anonyymi00060
        UUSI
        Anonyymi00029 kirjoitti:

        Kukaan ala teitä elättämään! Menkää jonnekkin siit kyttäämästä,vai olettekos vuorollanne,se on rikollista touhua!
        Menkää kattelee heitä omanlaisianne,jos ymmärrätte yhtikäs mitään!

        Mua ei tarvitse kenenkään elättää. Kurkkasin juuri eläkekertymää ja se on 2900e/kk, niin että tulen pärjäämään. - nainen sivusta


    • Anonyymi00008
      UUSI

      Mä toivo minkään suhteen yhtään mitään toivominen kun nääs on hyödytöntä jos ei itse tee mitään toiveensa toteuttaakseen haaveilla on se yhteistä toiveiden kanssa että haavekaan ei toteudu jos ei elämässään tee valintojaan sen mukaan mikä on haave "(jos haluaa kalliit lelut)" pitää työkinnvalita sen mukaan joka ne mahdollistaa

    • Anonyymi00009
      UUSI

      En niin taas kestä 🥵

    • Anonyymi00010
      UUSI

      Että meillä säilyy asialliset välit.

      En odota häneltä mitään. Olen tajunnut, että se on täysin väärä ajatusmalli. Jos vielä joskus joku herättää yhtä vahvoja tunteita kuin hän, otan itse vastuun siitä, että selvitän, onko siinä jotakin enemmän.

      • Anonyymi00012
        UUSI

        Kenelle tämä?


      • Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Kenelle tämä?

        Heitä ny guben haastattelija jo voltti auo sille päätä vaikka sen raskausprovon yhteydessä lisää ja lakkaa tämä haihattelu


      • Anonyymi00041
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Heitä ny guben haastattelija jo voltti auo sille päätä vaikka sen raskausprovon yhteydessä lisää ja lakkaa tämä haihattelu

        Samaa mieltä!


    • Anonyymi00011
      UUSI

      Toivon että kaivattuni tulee toiseen paikkaan perjantaina ja päästään jutussamme eteenpäin.

      • Anonyymi00017
        UUSI

        Onkin hyvät koordinaatit, toinen paikka, löytää varmaan helposti perille.


      • Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Onkin hyvät koordinaatit, toinen paikka, löytää varmaan helposti perille.

        Oikea ihanuus tietää.


      • Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Oikea ihanuus tietää.

        Tämä trollottelun tyylilaji se ei ikinä vanhene, vai mitä gallupsetäaapee? Aina joku vetää herneen nenään että tästäkö pitäisi tietää nyt sitten? Ei pitäisi kahjo


      • Anonyymi00032
        UUSI
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        Tämä trollottelun tyylilaji se ei ikinä vanhene, vai mitä gallupsetäaapee? Aina joku vetää herneen nenään että tästäkö pitäisi tietää nyt sitten? Ei pitäisi kahjo

        Ei vaan oikea tietää jos lukee ja tuntuu että on joskus lukenutkin.


    • Anonyymi00015
      UUSI

      En toivo mitään, se on mun muija... ;-)) Mun pierumuija.

      • Anonyymi00064
        UUSI

        Offended!


    • Anonyymi00016
      UUSI

      En oikein osaa toivoa enää mitään.

    • Anonyymi00018
      UUSI

      Että hän ymmärtää että etänä, netin tai puhelimen kautta emme koskaan etene tai lähenny. Päinvastoin. Kaikki sanoilla pelailu vaikka olisi paperilla, tai äänenä vain etäännyttää minut hänestä. Ainoastaan säännöllinen, luonnollinen, pitkäaikainen kohtaaminen arjessa saa minut lähentymään uudelleen. Sitä tuskin tosin tulee enää tapahtumaan.
      Nainen

      • Anonyymi00021
        UUSI

        Savumerkkejä, että toinen tietää tunteesi... ;-)) Sepä.


      • Anonyymi00023
        UUSI

        Mitä meinasit tehdä asian eteen itse? Vai passiivisenako vain odottelet mitä tapahtuu tai on tapahtumatta?


      • Anonyymi00024
        UUSI

        Mahdoton lähentyä jos et anna siihen mahdollisuutta. Kerro se oikeassa elämässä. Kuuntele toista ja jos huomaat, että se ei johda mihinkään voit huoletta jatkaa eteenpäin.


      • Anonyymi00026
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Mitä meinasit tehdä asian eteen itse? Vai passiivisenako vain odottelet mitä tapahtuu tai on tapahtumatta?

        Koetko sinä palstaäijän naisperformanssien hätyyttelyn ja sille pään aukomisen psykedeelisellä tavalla aktiiviseksi teoksi edistämään suurta rakkaustarinaa? Siis hyi vttu. T naiselta


      • Anonyymi00028
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        Mahdoton lähentyä jos et anna siihen mahdollisuutta. Kerro se oikeassa elämässä. Kuuntele toista ja jos huomaat, että se ei johda mihinkään voit huoletta jatkaa eteenpäin.

        Eivoi, kun ei tiedä toisen tuntemuksia, olen kuitenkin ottanut yhteyttä. Toinen ei.


      • Anonyymi00030
        UUSI
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        Koetko sinä palstaäijän naisperformanssien hätyyttelyn ja sille pään aukomisen psykedeelisellä tavalla aktiiviseksi teoksi edistämään suurta rakkaustarinaa? Siis hyi vttu. T naiselta

        Mitä olen tätä palstaa seuraillut niin tällainen tapa puhua on jotenkin normaalia joillekin kun palstaäijä vaan kirjoittaa taepeeksi usvaista pullasuttua naista esittävälle niin on ilmeisesti ihan legit aukoa päätä tai keskustella naisena esiintyvästä aloittajasta hermot kireällä keskenään miten sen nyt pitäisi toimia ja miten ei. Säälittävää


      • Anonyymi00031
        UUSI
        Anonyymi00030 kirjoitti:

        Mitä olen tätä palstaa seuraillut niin tällainen tapa puhua on jotenkin normaalia joillekin kun palstaäijä vaan kirjoittaa taepeeksi usvaista pullasuttua naista esittävälle niin on ilmeisesti ihan legit aukoa päätä tai keskustella naisena esiintyvästä aloittajasta hermot kireällä keskenään miten sen nyt pitäisi toimia ja miten ei. Säälittävää

        Tämä palsta käy eltaantunella naisvihahiivalla kuin punkkarien lömppi viikon kerrallaan


      • Anonyymi00042
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Mitä meinasit tehdä asian eteen itse? Vai passiivisenako vain odottelet mitä tapahtuu tai on tapahtumatta?

        Jos näen häntä tuolla oikeassa elämässä, menen toki juttelemaan. Katson miten pitkälle se IRL juttelu kantaa. Joskus se kantoi aika pitkälle. Nykyhetki on arvoitus.


      • Anonyymi00050
        UUSI
        Anonyymi00042 kirjoitti:

        Jos näen häntä tuolla oikeassa elämässä, menen toki juttelemaan. Katson miten pitkälle se IRL juttelu kantaa. Joskus se kantoi aika pitkälle. Nykyhetki on arvoitus.

        Näetkö sinä aloittajaäijä vastakkaisen sukupuolen edustajia muualla kuin jossain ruakamarketissa minkä asiakkaita esität jälkeenjääneille? Ja välillä niitä kassojakin vrt uu kuuma mies meinasin pyörtyä kun tulit kassalle santtulaatikon kanssa tmv. T naiselta


      • Anonyymi00051
        UUSI
        Anonyymi00050 kirjoitti:

        Näetkö sinä aloittajaäijä vastakkaisen sukupuolen edustajia muualla kuin jossain ruakamarketissa minkä asiakkaita esität jälkeenjääneille? Ja välillä niitä kassojakin vrt uu kuuma mies meinasin pyörtyä kun tulit kassalle santtulaatikon kanssa tmv. T naiselta

        Meillä päin on oikeen kaksi markettia mistä valita millaista tunnelmaa haluaa aistia tänään


      • Anonyymi00052
        UUSI
        Anonyymi00051 kirjoitti:

        Meillä päin on oikeen kaksi markettia mistä valita millaista tunnelmaa haluaa aistia tänään

        Nyt alkaa jo naamat sulaa heh hee


    • Anonyymi00019
      UUSI

      Kahteen suivaantuu pian.

    • Anonyymi00020
      UUSI

      Jos mies haluaa, mies tulee ja ottaa.
      En voi asialle mitään muuta.

      • Anonyymi00027
        UUSI

        Jos nainen haluaa että mies tulee ja ottaa, naisen pitää se kertoa.
        En voi asialle muuta.


      • Anonyymi00033
        UUSI
        Anonyymi00027 kirjoitti:

        Jos nainen haluaa että mies tulee ja ottaa, naisen pitää se kertoa.
        En voi asialle muuta.

        Sama meno jatkuu palstaäijän teennäisissä naisesityksissä muista ottaa virtuaaliset pictot ensi istunnolle mukaan niin voit puhua tuolle kuin stupidolle oikein viimeisen päälle. Tee


      • Anonyymi00034
        UUSI
        Anonyymi00033 kirjoitti:

        Sama meno jatkuu palstaäijän teennäisissä naisesityksissä muista ottaa virtuaaliset pictot ensi istunnolle mukaan niin voit puhua tuolle kuin stupidolle oikein viimeisen päälle. Tee

        Tämä tässä on kastelukannu sillä voi kaataa vettä kukille. Naiset pitävät kukista


      • Anonyymi00035
        UUSI
        Anonyymi00034 kirjoitti:

        Tämä tässä on kastelukannu sillä voi kaataa vettä kukille. Naiset pitävät kukista

        Donna diggare blommar


      • Anonyymi00037
        UUSI
        Anonyymi00027 kirjoitti:

        Jos nainen haluaa että mies tulee ja ottaa, naisen pitää se kertoa.
        En voi asialle muuta.

        Mies, muru söpöhöppänä. Tiedät että haluan tavata sut. Pitäisi olla jo selvää pässinmureketta. Pelkäät, että jos et itse haluakaan mitään enempää ja et halua kiusallista tilannetta? Molemmilla on reklamaatio-oikeus kaiken suhteen 😍


      • Anonyymi00038
        UUSI
        Anonyymi00035 kirjoitti:

        Donna diggare blommar

        Snaijaaks propagandan virtuaalinen Keisari mihin tämä keskustelu on menossa? Ei mihinkään, pelkkää kainalopierua. Ota poikaparka nokoset kyllä elämä kantaa


      • Anonyymi00039
        UUSI

        Toive ajattelua tuo on!


      • Anonyymi00049
        UUSI
        Anonyymi00039 kirjoitti:

        Toive ajattelua tuo on!

        Taasko tämä vinkuminen naista esittävälle alkaa kukaan ei halua sinua et ole mitään etkä kekään jne? Pidä yksäri lippu korkealla


      • Anonyymi00053
        UUSI

        Kuka mies?


      • Anonyymi00059
        UUSI
        Anonyymi00037 kirjoitti:

        Mies, muru söpöhöppänä. Tiedät että haluan tavata sut. Pitäisi olla jo selvää pässinmureketta. Pelkäät, että jos et itse haluakaan mitään enempää ja et halua kiusallista tilannetta? Molemmilla on reklamaatio-oikeus kaiken suhteen 😍

        Ooks itelles vastaileva kekkeruusi jäänyt pienenä äidin arvostusta vaille kun kirjoittelet itsellesi vähän ”sestiseen” sävyyn? Täällä pitää käyttää karua retoriikkaa, ei nämä muuten pysähdy kelaamaan omahyväisyyttään tai typeryyttään


      • Anonyymi00070
        UUSI
        Anonyymi00059 kirjoitti:

        Ooks itelles vastaileva kekkeruusi jäänyt pienenä äidin arvostusta vaille kun kirjoittelet itsellesi vähän ”sestiseen” sävyyn? Täällä pitää käyttää karua retoriikkaa, ei nämä muuten pysähdy kelaamaan omahyväisyyttään tai typeryyttään

        Se vtun komee ja ihana äijä on mun! :)
        Onko nyt parempi?
        T; kekkeruusi mansen murteella


    • Anonyymi00036
      UUSI

      Että saisin olla hänen herkkä, lempeä ja kiltti miehensä loppuelämäni. Kumpa saisin pussailla häntä... se olisi kivaa.

    • Anonyymi00040
      UUSI

      Tuo laatikon sandelsia kun pyydän. Jos ei tuo. OUT.

    • Anonyymi00045
      UUSI

      Kaikki ok, mut jos ei viestehini vastaa on menettänyt luottamukseni,

    • Anonyymi00046
      UUSI

      Ei oo mitään asiaa, ikinä, jos hakee tietonsa täältä juorukansan käymälästä, tai millään tavalla on ollut osallisena näihin kirjainkommentointeihin, ja muihin kuittailuihin, joista on koitunut haittaa.

    • Anonyymi00047
      UUSI

      Että hän muuttaa lähemmäs. Tällä erää ei muuta. Katsotaan sitten, miten asiat etenee vai eteneekö.

      • Anonyymi00058
        UUSI

        Minä muutin kaivattuani lähemmäs. Se ei valitettavasti auttanut asiaa. :(


      • Anonyymi00066
        UUSI
        Anonyymi00058 kirjoitti:

        Minä muutin kaivattuani lähemmäs. Se ei valitettavasti auttanut asiaa. :(

        Ei se välttämättä auta. Mutta mitään ei satavarmasti tapahdu meidän välillä jos asumme satojen kilometrien päässä toisistamme. Missään somessa tai sähköpostitse en ala summamutikassa viestimään. Mun viestit liittyy aina yhteiseen IRLiin. Jos sitä ei ole, ei ole aihetta viestiinkään.


    • Anonyymi00055
      UUSI

      Rakkautta.

    • Anonyymi00056
      UUSI

      Mellit reppuun. 🍭 🎒

    • Anonyymi00057
      UUSI

      En odota enää mitään kun selvisi ettei sitä miestä edes kiinnosta pätkääkään. Olo on oudon kevyt ja rauhallinen. Kun vertaa muutama viikko taaksepäin

    • Anonyymi00061
      UUSI

      Toivon hänelle hyvää loppuelämää.

    • Anonyymi00063
      UUSI

      Into
      himoa.

      • Anonyymi00071
        UUSI

        I'm into himo


    • Anonyymi00065
      UUSI

      ppppppp

    • Anonyymi00067
      UUSI

      Jos nyt aluksi toivoisin, ettei menisi taas 2 vuotta seuraavaan näkemiseen 🥲

      • Anonyymi00068
        UUSI

        Errä mitä, luuletko että nainen vieläkin haluaisi nähdä sinut! Olet todella paha pakkomielteinen ihminen jos se noin on!


      • Anonyymi00069
        UUSI
        Anonyymi00068 kirjoitti:

        Errä mitä, luuletko että nainen vieläkin haluaisi nähdä sinut! Olet todella paha pakkomielteinen ihminen jos se noin on!

        Tiedän, että oot joku vakio trolli tms. mut ihan miehen haluaisin nähdä, en naista 😆


    • Anonyymi00072
      UUSI

      En mitään koska minulle ei ole kaivattua, mutta inhokki on kyllä!

    • Anonyymi00073
      UUSI

      haluaisin vaan ihmisen joka ymmärtää mua. haluaisi minulle hyvää vaikka olen tämmöinen rauma pska.

    • Anonyymi00074
      UUSI

      minä sen sijaan lupaisin olla hänen ikuisesti. puhun oikeesti totta nyt, en jaksa mitään sekoilua koska mieleni ei kestä vaihdoksia. :(

    • Anonyymi00075
      UUSI

      joo älä soita

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      905
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      680
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      621
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      620
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      547
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      475
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      446
    Aihe