Kaivattusi suhteen?
Mitä toivot
70
446
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Että hän ilmestyy vkonloppuna
- Anonyymi00003UUSI
Miksi olisi syytä edes ilmestyä
- Anonyymi00004UUSI
En toivo enkä odota häneltä yhtään mitään. Jos odottaa, saa pettyä. Pitää kasvattaa omaa pettymyksensietokykyä.
- Anonyymi00006UUSI
Puhu pukille🤣
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Puhu pukille🤣
Ai sinullekko pitäisi puhua? Nope.
- Anonyymi00005UUSI
Hänellä oli aikansa, mutta ei osannut sitä käyttää hyväksi, niin olkoon.
- Anonyymi00029UUSI
Kukaan ala teitä elättämään! Menkää jonnekkin siit kyttäämästä,vai olettekos vuorollanne,se on rikollista touhua!
Menkää kattelee heitä omanlaisianne,jos ymmärrätte yhtikäs mitään! - Anonyymi00044UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Kukaan ala teitä elättämään! Menkää jonnekkin siit kyttäämästä,vai olettekos vuorollanne,se on rikollista touhua!
Menkää kattelee heitä omanlaisianne,jos ymmärrätte yhtikäs mitään!Pilkun jälkeen tulee välilyönti, jos ymmärrät yhtään mitään.
- Anonyymi00048UUSI
Anonyymi00044 kirjoitti:
Pilkun jälkeen tulee välilyönti, jos ymmärrät yhtään mitään.
Miksi näet vähän ehkä teennäisellä tavalla vaivaa tästä palstaäijän kirjoittelusta trollien kielioppia korjaava psy koottinen täti? T naiselta
- Anonyymi00060UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Kukaan ala teitä elättämään! Menkää jonnekkin siit kyttäämästä,vai olettekos vuorollanne,se on rikollista touhua!
Menkää kattelee heitä omanlaisianne,jos ymmärrätte yhtikäs mitään!Mua ei tarvitse kenenkään elättää. Kurkkasin juuri eläkekertymää ja se on 2900e/kk, niin että tulen pärjäämään. - nainen sivusta
- Anonyymi00008UUSI
Mä toivo minkään suhteen yhtään mitään toivominen kun nääs on hyödytöntä jos ei itse tee mitään toiveensa toteuttaakseen haaveilla on se yhteistä toiveiden kanssa että haavekaan ei toteudu jos ei elämässään tee valintojaan sen mukaan mikä on haave "(jos haluaa kalliit lelut)" pitää työkinnvalita sen mukaan joka ne mahdollistaa
- Anonyymi00009UUSI
En niin taas kestä 🥵
- Anonyymi00010UUSI
Että meillä säilyy asialliset välit.
En odota häneltä mitään. Olen tajunnut, että se on täysin väärä ajatusmalli. Jos vielä joskus joku herättää yhtä vahvoja tunteita kuin hän, otan itse vastuun siitä, että selvitän, onko siinä jotakin enemmän.- Anonyymi00012UUSI
Kenelle tämä?
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kenelle tämä?
Heitä ny guben haastattelija jo voltti auo sille päätä vaikka sen raskausprovon yhteydessä lisää ja lakkaa tämä haihattelu
- Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Heitä ny guben haastattelija jo voltti auo sille päätä vaikka sen raskausprovon yhteydessä lisää ja lakkaa tämä haihattelu
Samaa mieltä!
- Anonyymi00011UUSI
Toivon että kaivattuni tulee toiseen paikkaan perjantaina ja päästään jutussamme eteenpäin.
- Anonyymi00017UUSI
Onkin hyvät koordinaatit, toinen paikka, löytää varmaan helposti perille.
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Onkin hyvät koordinaatit, toinen paikka, löytää varmaan helposti perille.
Oikea ihanuus tietää.
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Oikea ihanuus tietää.
Tämä trollottelun tyylilaji se ei ikinä vanhene, vai mitä gallupsetäaapee? Aina joku vetää herneen nenään että tästäkö pitäisi tietää nyt sitten? Ei pitäisi kahjo
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Tämä trollottelun tyylilaji se ei ikinä vanhene, vai mitä gallupsetäaapee? Aina joku vetää herneen nenään että tästäkö pitäisi tietää nyt sitten? Ei pitäisi kahjo
Ei vaan oikea tietää jos lukee ja tuntuu että on joskus lukenutkin.
- Anonyymi00015UUSI
En toivo mitään, se on mun muija... ;-)) Mun pierumuija.
- Anonyymi00064UUSI
Offended!
- Anonyymi00016UUSI
En oikein osaa toivoa enää mitään.
- Anonyymi00018UUSI
Että hän ymmärtää että etänä, netin tai puhelimen kautta emme koskaan etene tai lähenny. Päinvastoin. Kaikki sanoilla pelailu vaikka olisi paperilla, tai äänenä vain etäännyttää minut hänestä. Ainoastaan säännöllinen, luonnollinen, pitkäaikainen kohtaaminen arjessa saa minut lähentymään uudelleen. Sitä tuskin tosin tulee enää tapahtumaan.
Nainen- Anonyymi00021UUSI
Savumerkkejä, että toinen tietää tunteesi... ;-)) Sepä.
- Anonyymi00023UUSI
Mitä meinasit tehdä asian eteen itse? Vai passiivisenako vain odottelet mitä tapahtuu tai on tapahtumatta?
- Anonyymi00024UUSI
Mahdoton lähentyä jos et anna siihen mahdollisuutta. Kerro se oikeassa elämässä. Kuuntele toista ja jos huomaat, että se ei johda mihinkään voit huoletta jatkaa eteenpäin.
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Mitä meinasit tehdä asian eteen itse? Vai passiivisenako vain odottelet mitä tapahtuu tai on tapahtumatta?
Koetko sinä palstaäijän naisperformanssien hätyyttelyn ja sille pään aukomisen psykedeelisellä tavalla aktiiviseksi teoksi edistämään suurta rakkaustarinaa? Siis hyi vttu. T naiselta
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Mahdoton lähentyä jos et anna siihen mahdollisuutta. Kerro se oikeassa elämässä. Kuuntele toista ja jos huomaat, että se ei johda mihinkään voit huoletta jatkaa eteenpäin.
Eivoi, kun ei tiedä toisen tuntemuksia, olen kuitenkin ottanut yhteyttä. Toinen ei.
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Koetko sinä palstaäijän naisperformanssien hätyyttelyn ja sille pään aukomisen psykedeelisellä tavalla aktiiviseksi teoksi edistämään suurta rakkaustarinaa? Siis hyi vttu. T naiselta
Mitä olen tätä palstaa seuraillut niin tällainen tapa puhua on jotenkin normaalia joillekin kun palstaäijä vaan kirjoittaa taepeeksi usvaista pullasuttua naista esittävälle niin on ilmeisesti ihan legit aukoa päätä tai keskustella naisena esiintyvästä aloittajasta hermot kireällä keskenään miten sen nyt pitäisi toimia ja miten ei. Säälittävää
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Mitä olen tätä palstaa seuraillut niin tällainen tapa puhua on jotenkin normaalia joillekin kun palstaäijä vaan kirjoittaa taepeeksi usvaista pullasuttua naista esittävälle niin on ilmeisesti ihan legit aukoa päätä tai keskustella naisena esiintyvästä aloittajasta hermot kireällä keskenään miten sen nyt pitäisi toimia ja miten ei. Säälittävää
Tämä palsta käy eltaantunella naisvihahiivalla kuin punkkarien lömppi viikon kerrallaan
- Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Mitä meinasit tehdä asian eteen itse? Vai passiivisenako vain odottelet mitä tapahtuu tai on tapahtumatta?
Jos näen häntä tuolla oikeassa elämässä, menen toki juttelemaan. Katson miten pitkälle se IRL juttelu kantaa. Joskus se kantoi aika pitkälle. Nykyhetki on arvoitus.
- Anonyymi00050UUSI
Anonyymi00042 kirjoitti:
Jos näen häntä tuolla oikeassa elämässä, menen toki juttelemaan. Katson miten pitkälle se IRL juttelu kantaa. Joskus se kantoi aika pitkälle. Nykyhetki on arvoitus.
Näetkö sinä aloittajaäijä vastakkaisen sukupuolen edustajia muualla kuin jossain ruakamarketissa minkä asiakkaita esität jälkeenjääneille? Ja välillä niitä kassojakin vrt uu kuuma mies meinasin pyörtyä kun tulit kassalle santtulaatikon kanssa tmv. T naiselta
- Anonyymi00051UUSI
Anonyymi00050 kirjoitti:
Näetkö sinä aloittajaäijä vastakkaisen sukupuolen edustajia muualla kuin jossain ruakamarketissa minkä asiakkaita esität jälkeenjääneille? Ja välillä niitä kassojakin vrt uu kuuma mies meinasin pyörtyä kun tulit kassalle santtulaatikon kanssa tmv. T naiselta
Meillä päin on oikeen kaksi markettia mistä valita millaista tunnelmaa haluaa aistia tänään
- Anonyymi00052UUSI
Anonyymi00051 kirjoitti:
Meillä päin on oikeen kaksi markettia mistä valita millaista tunnelmaa haluaa aistia tänään
Nyt alkaa jo naamat sulaa heh hee
- Anonyymi00019UUSI
Kahteen suivaantuu pian.
- Anonyymi00020UUSI
Jos mies haluaa, mies tulee ja ottaa.
En voi asialle mitään muuta.- Anonyymi00027UUSI
Jos nainen haluaa että mies tulee ja ottaa, naisen pitää se kertoa.
En voi asialle muuta. - Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Jos nainen haluaa että mies tulee ja ottaa, naisen pitää se kertoa.
En voi asialle muuta.Sama meno jatkuu palstaäijän teennäisissä naisesityksissä muista ottaa virtuaaliset pictot ensi istunnolle mukaan niin voit puhua tuolle kuin stupidolle oikein viimeisen päälle. Tee
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Sama meno jatkuu palstaäijän teennäisissä naisesityksissä muista ottaa virtuaaliset pictot ensi istunnolle mukaan niin voit puhua tuolle kuin stupidolle oikein viimeisen päälle. Tee
Tämä tässä on kastelukannu sillä voi kaataa vettä kukille. Naiset pitävät kukista
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Tämä tässä on kastelukannu sillä voi kaataa vettä kukille. Naiset pitävät kukista
Donna diggare blommar
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Jos nainen haluaa että mies tulee ja ottaa, naisen pitää se kertoa.
En voi asialle muuta.Mies, muru söpöhöppänä. Tiedät että haluan tavata sut. Pitäisi olla jo selvää pässinmureketta. Pelkäät, että jos et itse haluakaan mitään enempää ja et halua kiusallista tilannetta? Molemmilla on reklamaatio-oikeus kaiken suhteen 😍
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Donna diggare blommar
Snaijaaks propagandan virtuaalinen Keisari mihin tämä keskustelu on menossa? Ei mihinkään, pelkkää kainalopierua. Ota poikaparka nokoset kyllä elämä kantaa
- Anonyymi00039UUSI
Toive ajattelua tuo on!
- Anonyymi00049UUSI
Anonyymi00039 kirjoitti:
Toive ajattelua tuo on!
Taasko tämä vinkuminen naista esittävälle alkaa kukaan ei halua sinua et ole mitään etkä kekään jne? Pidä yksäri lippu korkealla
- Anonyymi00053UUSI
Kuka mies?
- Anonyymi00059UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
Mies, muru söpöhöppänä. Tiedät että haluan tavata sut. Pitäisi olla jo selvää pässinmureketta. Pelkäät, että jos et itse haluakaan mitään enempää ja et halua kiusallista tilannetta? Molemmilla on reklamaatio-oikeus kaiken suhteen 😍
Ooks itelles vastaileva kekkeruusi jäänyt pienenä äidin arvostusta vaille kun kirjoittelet itsellesi vähän ”sestiseen” sävyyn? Täällä pitää käyttää karua retoriikkaa, ei nämä muuten pysähdy kelaamaan omahyväisyyttään tai typeryyttään
- Anonyymi00070UUSI
Anonyymi00059 kirjoitti:
Ooks itelles vastaileva kekkeruusi jäänyt pienenä äidin arvostusta vaille kun kirjoittelet itsellesi vähän ”sestiseen” sävyyn? Täällä pitää käyttää karua retoriikkaa, ei nämä muuten pysähdy kelaamaan omahyväisyyttään tai typeryyttään
Se vtun komee ja ihana äijä on mun! :)
Onko nyt parempi?
T; kekkeruusi mansen murteella
- Anonyymi00036UUSI
Että saisin olla hänen herkkä, lempeä ja kiltti miehensä loppuelämäni. Kumpa saisin pussailla häntä... se olisi kivaa.
- Anonyymi00040UUSI
Tuo laatikon sandelsia kun pyydän. Jos ei tuo. OUT.
- Anonyymi00045UUSI
Kaikki ok, mut jos ei viestehini vastaa on menettänyt luottamukseni,
- Anonyymi00046UUSI
Ei oo mitään asiaa, ikinä, jos hakee tietonsa täältä juorukansan käymälästä, tai millään tavalla on ollut osallisena näihin kirjainkommentointeihin, ja muihin kuittailuihin, joista on koitunut haittaa.
- Anonyymi00047UUSI
Että hän muuttaa lähemmäs. Tällä erää ei muuta. Katsotaan sitten, miten asiat etenee vai eteneekö.
- Anonyymi00058UUSI
Minä muutin kaivattuani lähemmäs. Se ei valitettavasti auttanut asiaa. :(
- Anonyymi00066UUSI
Anonyymi00058 kirjoitti:
Minä muutin kaivattuani lähemmäs. Se ei valitettavasti auttanut asiaa. :(
Ei se välttämättä auta. Mutta mitään ei satavarmasti tapahdu meidän välillä jos asumme satojen kilometrien päässä toisistamme. Missään somessa tai sähköpostitse en ala summamutikassa viestimään. Mun viestit liittyy aina yhteiseen IRLiin. Jos sitä ei ole, ei ole aihetta viestiinkään.
- Anonyymi00055UUSI
Rakkautta.
- Anonyymi00056UUSI
Mellit reppuun. 🍭 🎒
- Anonyymi00057UUSI
En odota enää mitään kun selvisi ettei sitä miestä edes kiinnosta pätkääkään. Olo on oudon kevyt ja rauhallinen. Kun vertaa muutama viikko taaksepäin
- Anonyymi00061UUSI
Toivon hänelle hyvää loppuelämää.
- Anonyymi00063UUSI
Into
himoa.- Anonyymi00071UUSI
I'm into himo
- Anonyymi00065UUSI
ppppppp
- Anonyymi00067UUSI
Jos nyt aluksi toivoisin, ettei menisi taas 2 vuotta seuraavaan näkemiseen 🥲
- Anonyymi00068UUSI
Errä mitä, luuletko että nainen vieläkin haluaisi nähdä sinut! Olet todella paha pakkomielteinen ihminen jos se noin on!
- Anonyymi00069UUSI
Anonyymi00068 kirjoitti:
Errä mitä, luuletko että nainen vieläkin haluaisi nähdä sinut! Olet todella paha pakkomielteinen ihminen jos se noin on!
Tiedän, että oot joku vakio trolli tms. mut ihan miehen haluaisin nähdä, en naista 😆
- Anonyymi00072UUSI
En mitään koska minulle ei ole kaivattua, mutta inhokki on kyllä!
- Anonyymi00073UUSI
haluaisin vaan ihmisen joka ymmärtää mua. haluaisi minulle hyvää vaikka olen tämmöinen rauma pska.
- Anonyymi00074UUSI
minä sen sijaan lupaisin olla hänen ikuisesti. puhun oikeesti totta nyt, en jaksa mitään sekoilua koska mieleni ei kestä vaihdoksia. :(
- Anonyymi00075UUSI
joo älä soita
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62905
- 119704
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79680Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm36621- 39620
- 86547
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 41481
- 37475
- 70446