Ystävyys on vastavuoroista

Anonyymi-ap

En voi pakottaa ketään ymmärtämään itseäni enkä olemaan yhteydessä. Oikeastaan aina saa pettyä ihmisiin, kun odottaa liikoja. Ei pidä odottaa mitään. Olemme eri lähtökohdista ja ei voi olettaa, että toinen ymmärtäisi, jos hän ei ole itse kokenut samaa.

22

186

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tykkääkö palstaäijä sinun kaverit myös naisten satulain nuuskimisesta nätisti muotoiltuna? Kuulemma mitä joku kirjoitteli millaisen sakin kanssa olet tekemisissä netin kautta pimeässä verkossa

• Anonyymi00002

Paljonkohan ne maksais jos irrottelis hylätyistä fillareista satuloita ja sanois että toista kymmentä tuhatta kilometriä olen ajellut ja istuskellut? Hmm

• Anonyymi00004
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Paljonkohan ne maksais jos irrottelis hylätyistä fillareista satuloita ja sanois että toista kymmentä tuhatta kilometriä olen ajellut ja istuskellut? Hmm

Onko Koohottajalla mtn käsitystä?

• Anonyymi00003

Niinhän se on, mutta kaikki eivät sitä ymmärrä. Turha sitten valittaa, jos ei saa solmittua ystävyyssuhteita tai parisuhteita.

• Anonyymi00007

Kuinka mainitsemasi jutut onnistuu sinulta joka avaudut palstaäijälle tai sen aloitusten kautta täällä netizzä?😬

• Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Kuinka mainitsemasi jutut onnistuu sinulta joka avaudut palstaäijälle tai sen aloitusten kautta täällä netizzä?😬

Puhuminen onnistuu hyvin. Ystäväpiiriini kuuluu paljon etelä-eurooppalaisia ja tunnetusti he ovat eläväisempiä ja avoimempia.

• Anonyymi00005

Saman piti päteä NL/Venäjän ja Suomen ym väliseen ystävyyteen.
      Kekkosen aikana Suomen piti nöyristellä itänaapurille, ja myöhemminkin vielä.

• Anonyymi00006

Ystävyys mitä se edes on

• Anonyymi00010

Joo, ei kannata luottaa kehenkään 100%, ettei vedetä mattoa jalkojen alta sopivassa tilanteessa.

• Anonyymi00008

Ymmärrät varmaan tuulihattu että vaikka repertuaariisi kuuluu alaikäisten ns ystävien haaliminen esittämällä itse skidiä, ei välttämättä ole se oikeustajuisin harrastus. Ja vtun pelle vaan jatkaa, toisaalta hyvä niin....

Jäljet vei kuin veikin peräkamariin.

• Anonyymi00011

Siihen vähän ikäänkuin viittasinkin kun mainitsin tuolle satulan haistelusta tässä ketjussa, mutta se in aika hankalaa välillä kun mielipahapollarit ulkopuolelta näkee vaivaa, eli suhtautuminen ei ole lainkaan kevyttä aiheeseen. Tiiät varmaan mitä tarkoitan

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Siihen vähän ikäänkuin viittasinkin kun mainitsin tuolle satulan haistelusta tässä ketjussa, mutta se in aika hankalaa välillä kun mielipahapollarit ulkopuolelta näkee vaivaa, eli suhtautuminen ei ole lainkaan kevyttä aiheeseen. Tiiät varmaan mitä tarkoitan

Ihanan itsekästä persuutta tyrmätä ja kieltää kategorisesti em aiheita vain koska kokee suureellisessa päässään liittyvänsä aiheeseen tai kokee, että joku random jamppa x on jostsin syystä puolustamisen väärti. Jokainen joka on palstaa seurannut vähänkään on varmasti bongannut ko äijän makaaberit esitykset, joissa se esittää vaikka 14- v tyttöä joka muka kyselee boomerien kakaneittokanavalla vinkkejä seurusteluun ym. Ilman muuta ko tapaus panostaa tällaiseen scämmäämiseen muutenkin kuten esittämällä alaikäisille ala-ikäistä

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Ihanan itsekästä persuutta tyrmätä ja kieltää kategorisesti em aiheita vain koska kokee suureellisessa päässään liittyvänsä aiheeseen tai kokee, että joku random jamppa x on jostsin syystä puolustamisen väärti. Jokainen joka on palstaa seurannut vähänkään on varmasti bongannut ko äijän makaaberit esitykset, joissa se esittää vaikka 14- v tyttöä joka muka kyselee boomerien kakaneittokanavalla vinkkejä seurusteluun ym. Ilman muuta ko tapaus panostaa tällaiseen scämmäämiseen muutenkin kuten esittämällä alaikäisille ala-ikäistä

Jatkossa saattaisi olla hyödyttävää jos seri-puolelta pyörähtäisi studiossa muitakin asiantuntijoita puhumassa aiheesta kuin esim joku epäiltyjen puulesta uhriutuva haahka vinkumsssa siitä miten huono suostumuslaki on. Oli surkea esitys rikospaikkaohjelmassa

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Jatkossa saattaisi olla hyödyttävää jos seri-puolelta pyörähtäisi studiossa muitakin asiantuntijoita puhumassa aiheesta kuin esim joku epäiltyjen puulesta uhriutuva haahka vinkumsssa siitä miten huono suostumuslaki on. Oli surkea esitys rikospaikkaohjelmassa

Vieläkin sylettää kun muistelen ko jaksoa

• Anonyymi00015
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Mä vähä luulen että on muutkin huomannut...

• Anonyymi00016
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Jakun kerran puheeksi tuli hra asianajaja niin ei olkut kyse yhdestä lyönnistä ja se siitä, vaan masssa makaavan potkimisesta mitä tulee vapun tapahtumiin

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Jakun kerran puheeksi tuli hra asianajaja niin ei olkut kyse yhdestä lyönnistä ja se siitä, vaan masssa makaavan potkimisesta mitä tulee vapun tapahtumiin

Ja onhan se toki hopeskettu krpltä niinkin, että ei tarttis ärsyttää, mutta oliko reaktio missään suhteessa? Miksi pitää ylipäätään aina veistellä joku mutta toisaalta - lausunto niinku miks? Ihmettelen tätä, ei millään pahalla

• Anonyymi00018
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Mä vähä luulen että on muutkin huomannut...

Suhteellisuudentaju olis jo pikkuhiljaa suotavaa joo

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Suhteellisuudentaju olis jo pikkuhiljaa suotavaa joo

Ettei ihan vaan esim sen tarinan varassa olemisen takia tarvitse soitella ringa linga lingia

• Anonyymi00020

Ajajajaijaijsi puerto rico is rico

• Anonyymi00021

Ystävyys on kallisarvoinen asia, eikä sitä kannata altistaa palstalaisten pyöritettäväksi. Itse en kommentoi, vaikka joskus ystävieni nimiä täältä olen huomannutkin tilanteissa, joista olisin voinut päätellä jotakin.

• Anonyymi00022

Kirje "ystävälleni" jota minun jäi ikävä.

Ystävyys on vastavuoroista mutta myös paljon syvempää yhteyttä kuin pelkkä lounasseuraksi vapailta kilautettu kaveri.

Miten selittää toiselle että viihdyn kyllä seurassasi mutta nyt kun muutin toiselle paikkakunnalle, etkä koskaan ole kutsunut minua kotiisi, en enää voi rientää satojen kilometrien päästä päivittäisten harmituksiesi kuunteluautomaatiksi jokapäiväisen leivän merkeissä.

En tullut koskaan kutsutuksi syntymäpäivillesi, en saanut sinulta edes ystävänpäivänä mitään viestiä. Emme koskaan käyneet yhdessä missään reissussa, etkä koskaan kysynyt minulta mitään lainaan. Kun erosit, en kelvannut edes seuraksi kun olit yksinäinen ja rikki. Jälkeenpäin kuulin toisilta kuinka olit purkanut loputtomiin pahaa oloasi, syyttänyt ja jakanut ihmiset ympärilläsi eroleireihin. Toisinpäin nämä asiat kyllä tapahtuivat ja oletin että tietenkin kysyt apuani kun sitä tarvitset. Olisin tullut välittömästi. Loukkaannuin syvästi kun kerran huomasin voivani olla avuksi ja sain tylyn "Ei tarvitse, pärjään kyllä". Pyysit anteeksi ja se kuulosti lähinnä että "sori siitä"

Lopen ymmärsin että olit liian ylpeä ja itsekäs tuomaan minua "parempien" kavereiden seuraan esille. Vaikka tunnen perhettäsi, pidit minut käsivarren mitan päässä heistä "sosiaalisella otteella". Olit niin jääräpäinen itsenäisyytesi suhteen että hulautit lapsen pesuveden mukana.

Alkuun kielsin sen että et ollutkaan sitä mitä esitit olevasi, sitten vihasin, lopen surin ikävääni ja hiljalleen se on kääntynyt hyväksynnäksi. Meitä ei koskaan ollutkaan. Tai tavallaan oltiin. Mutta ei sitten kuitenkaan.

Nyt olen miettinyt sinun näkökulmaa, pohtinut, ymmärrätköhän itsekään edelleenkään toimintaasi Väitän että et, olin sinulle vain yksi monista "kätevistä" tuttavuuksia jotka voimaannutti sinua. Näppärä seuraneiti kun muita ei ole viihdyttämässä. Kykenevä ja vahva, yksin pärjääjä. En tiedä nimeä tälle tapaukselle, niin outo kuvio etten ole ennen törmännyt moiseen.

Hiljattain tapasin työn kautta mukavan ihmisen joka halusi selvästi tutustua, mutta huomasin samoja ilmiöitä. Vetäydyin ja lupasin itselleni olla sotkeutumatta enää samanlaiseen tyyppiin. Harmi, mutta aion vaatia aitoutta ja vastavuoroisuutta ihmisiltä joiden kanssa olen tekemisissä ja ystävystyä.

PS. Erotan kyllä hyvän päivän tutut, kaverit, kollegat, sukulaiset ja ystävät toisistaan. Ja minulla on myös sydänystävä, en siis ole yksinäinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      84
      1359
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      52
      987
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      370
      808
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      142
      769
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      55
      699
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      123
      692
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      658
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      625
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      612
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56