Olen limerenssin vallassa. Kyllä elämäni on köyhää. Tiedän että se mies ei ole luotettava eikä minkään arvoinen, silti pitää haihatella. Voi h.lvata sentään. Kai sitä jotenkin pääsee irtaantumaan arjesta sen voimin kuitenkin. Ja jotain kaipuuta nuoruuteenkin tämä kai on, silloin pystyi heittäytymään ja sekoilemaan. Keski-iän kriiseilyä.. Se mieskin on rakentanut omassa päässään minusta täydellisen naisen kuvan, eikä tunne minua oikeasti ollenkaan. Olisin oikeasti ihan täysin vääränlainen nainen hänelle. Hän kyllästyisi minuun kahdessa viikossa. Mitään sen kummempaa ei ole onneksi tapahtunut eikä voi tapahtua, koska minä en ole kevytkenkäinen (enkä ole myöskään palstagubbe!).
Limerenssi!
28
194
Vastaukset
- Anonyymi00002UUSI
” Mitään sen kummempaa ei ole onneksi tapahtunut eikä voi tapahtua, koska minä en ole kevytkenkäinen (enkä ole myöskään palstagubbe!).” Hyvä kun täsmensit, ettet ole palstagubbe, palstagubbe🥱
- Anonyymi00003UUSI
tuskin palstagubbe täällä mitään täsmentäisi? -sivu-
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
tuskin palstagubbe täällä mitään täsmentäisi? -sivu-
Gubbe on rakentanut koko identiteettinsä laittomin keinoin muita esittämällä, joten kyllä, se täsmentää ja hämmentää juuri niin kauan kun on ruutujensa ulottuvilla. Mikä ei ole kauaa luojan kiitos
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Gubbe on rakentanut koko identiteettinsä laittomin keinoin muita esittämällä, joten kyllä, se täsmentää ja hämmentää juuri niin kauan kun on ruutujensa ulottuvilla. Mikä ei ole kauaa luojan kiitos
Voi sitä onnenpäivä kun tuo juttu-uula apäijä haihtuu hevon vttuun niin elämänkoululaisia agitoimasta pateettisilla naisperformonsseillasn kuin toivottavasti koko kartalta suoraan sanoen kuolis vaan pois kukaa jäis kaipaamaan. Sivusta
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
tuskin palstagubbe täällä mitään täsmentäisi? -sivu-
Oli sarkasmia guben päälleliimatusta esityksestä. Onko sinulla joku defenssi tjn?
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Voi sitä onnenpäivä kun tuo juttu-uula apäijä haihtuu hevon vttuun niin elämänkoululaisia agitoimasta pateettisilla naisperformonsseillasn kuin toivottavasti koko kartalta suoraan sanoen kuolis vaan pois kukaa jäis kaipaamaan. Sivusta
Pyrin välttämään samaa mitä kyseinen jammusetä on muille toivonut.. Ne tuppaa tulemaan bumerangina itselle takaisin
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Voi sitä onnenpäivä kun tuo juttu-uula apäijä haihtuu hevon vttuun niin elämänkoululaisia agitoimasta pateettisilla naisperformonsseillasn kuin toivottavasti koko kartalta suoraan sanoen kuolis vaan pois kukaa jäis kaipaamaan. Sivusta
Mutta eikö tavallaan kuolaaminen paidan rinnuksille jossain päiväsalissa olis sama asia😏 Lisäys
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Pyrin välttämään samaa mitä kyseinen jammusetä on muille toivonut.. Ne tuppaa tulemaan bumerangina itselle takaisin
Juu ymmärrän
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Pyrin välttämään samaa mitä kyseinen jammusetä on muille toivonut.. Ne tuppaa tulemaan bumerangina itselle takaisin
Aivan eli eikö tämä aloittajaäijä esim sinun sanojen mukaan köy ulisemassa oikeilla incelien kanavilla kuinka haluaisi repiä naisilta päitä irti? Uskon helposti tiedon paikkansapitävyyteen. Yksinketaisesti ihmiset eivät näe mm puhdasta pahuuttaan mitään muuta kuin muka herkullisia sukupuolittuneita kerrontoja ja esim ihan vaan emojej
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Aivan eli eikö tämä aloittajaäijä esim sinun sanojen mukaan köy ulisemassa oikeilla incelien kanavilla kuinka haluaisi repiä naisilta päitä irti? Uskon helposti tiedon paikkansapitävyyteen. Yksinketaisesti ihmiset eivät näe mm puhdasta pahuuttaan mitään muuta kuin muka herkullisia sukupuolittuneita kerrontoja ja esim ihan vaan emojej
Yksinkertaiset ihmiset* tallenna koko kansan toivevävy vain tekstiä kun tunnistit Kai jotain tuttua omasta ajattelumallista
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Yksinkertaiset ihmiset* tallenna koko kansan toivevävy vain tekstiä kun tunnistit Kai jotain tuttua omasta ajattelumallista
Hyvä edusmies oot voittajien tiimille ollut😏
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Voi sitä onnenpäivä kun tuo juttu-uula apäijä haihtuu hevon vttuun niin elämänkoululaisia agitoimasta pateettisilla naisperformonsseillasn kuin toivottavasti koko kartalta suoraan sanoen kuolis vaan pois kukaa jäis kaipaamaan. Sivusta
Koko palsta hiljenee ilman gubbea. GUBBE wiiii laaaav juuuuu
- Anonyymi00005UUSI
itte en voi ajatella paluuta eksäni kylkeen hän on jutskannut kaikkien naisten kanssa eromme jälkeen jokainen saanut ’palovammoja’ hän ei ole arvoiseni. uutta matoa koukkuun ja eteenpäin.
- Anonyymi00012UUSI
Onhan se hyvä jos roskat saa kierrätykseen. Samaa kakkaa saa maistaa kaveritkin
- Anonyymi00011UUSI
Saatat piereskellä... ;-))
- Anonyymi00013UUSI
Aloitus ei Multa, mutta kommentti sopii kyllä 😂 kuolaan myös unissani 🤣
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Aloitus ei Multa, mutta kommentti sopii kyllä 😂 kuolaan myös unissani 🤣
Oot hyvä muija... ;-))
- Anonyymi00016UUSI
Mistä tunnistaa luotettavan miehen. No siitä varmasti, että hän voi alkaa käyttäytyä ihmisiä kohtaan epäillen heidän sanojaan, ehkä jopa mahdollisia tekojaan ja sehän johtuu pelkästään siitä, että hän on takuulla rehellinen ja luotettava, mutta alkaa epäilemään ovatko muut jos jotkut asiat antavat siihen viitettä. Mitä tulee "täydellisenä pitämiseen". En usko siihen. Tässä maailmassa maailman suurinkin stara on lopulta vessaan kiirehtivä piereskelijä, koska elämä on. Toisen kanssa oppii elämään ja häntä ymmärtämään vain hänen kanssaan eläen oikeata elämää, omana aitona itsenään jokainen riittää ja se on myös helpoin olomuoto tässä elämässä.
- Anonyymi00019UUSI
Olipa ikävää luettavaa.
- Anonyymi00020UUSI
Onko elämän realiteetit jotenkin ikävää.
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Onko elämän realiteetit jotenkin ikävää.
Realiteetit? Viestissähän on monia oletuksia ja omia päätelmiä. Uskon monen niistä olevan vääriä.
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Realiteetit? Viestissähän on monia oletuksia ja omia päätelmiä. Uskon monen niistä olevan vääriä.
Totta, siinä olet varmaan oikeassa, ihan kuin aloituksessa olisi ollut mukana hieman draaman kaarta.
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Totta, siinä olet varmaan oikeassa, ihan kuin aloituksessa olisi ollut mukana hieman draaman kaarta.
Niin siis edelleen aloittajaäijän takakontistaan tuseeraamassa pateettisessa jöötissäkö olisi ollut draaman kaarta? Sinä se jaksat yrittää puhua ketjun ”arameaksi” sitä innokkaammin mitä pahemmin se on jo ammuttu alas😏T naiselta
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Niin siis edelleen aloittajaäijän takakontistaan tuseeraamassa pateettisessa jöötissäkö olisi ollut draaman kaarta? Sinä se jaksat yrittää puhua ketjun ”arameaksi” sitä innokkaammin mitä pahemmin se on jo ammuttu alas😏T naiselta
Draaman kaari voi olla toisille jo pienestikin orastava tunne-elämän muutos, toiset ihmiset eivät koe draamaa vaikka sateenkaaren pää tulisi heidän ikkunastaan sisään.
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Draaman kaari voi olla toisille jo pienestikin orastava tunne-elämän muutos, toiset ihmiset eivät koe draamaa vaikka sateenkaaren pää tulisi heidän ikkunastaan sisään.
Jaa en ymmärrä tästä solkotuksesta mtn joten en valitse mitään vaihtoehtoa, kiitos näkemiin
- Anonyymi00022UUSI
En ole! Juhannuksena viimeksi otin.
- Anonyymi00024UUSI
Kiva tietää, etten ole mielestäsi minkään arvoinen. Voin vihdoin lopettaa haihattelun, koska tuosta lähtökohdasta tuskin mitään pystyy rakentamaan. Elämässäni on onneksi läheisiä, joiden mielestä olen jotain muuta kuin arvoton.
- Anonyymi00028UUSI
Vallan mainiota, että olet viime syksynä omaksunut tietouteni limerenssin saloista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701499
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361126- 47961
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html180837- 39759
- 49720
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244530605- 116588
- 52571
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44541