Limerenssi!

Anonyymi-ap

Olen limerenssin vallassa. Kyllä elämäni on köyhää. Tiedän että se mies ei ole luotettava eikä minkään arvoinen, silti pitää haihatella. Voi h.lvata sentään. Kai sitä jotenkin pääsee irtaantumaan arjesta sen voimin kuitenkin. Ja jotain kaipuuta nuoruuteenkin tämä kai on, silloin pystyi heittäytymään ja sekoilemaan. Keski-iän kriiseilyä.. Se mieskin on rakentanut omassa päässään minusta täydellisen naisen kuvan, eikä tunne minua oikeasti ollenkaan. Olisin oikeasti ihan täysin vääränlainen nainen hänelle. Hän kyllästyisi minuun kahdessa viikossa. Mitään sen kummempaa ei ole onneksi tapahtunut eikä voi tapahtua, koska minä en ole kevytkenkäinen (enkä ole myöskään palstagubbe!).

28

194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002
      UUSI

      ” Mitään sen kummempaa ei ole onneksi tapahtunut eikä voi tapahtua, koska minä en ole kevytkenkäinen (enkä ole myöskään palstagubbe!).” Hyvä kun täsmensit, ettet ole palstagubbe, palstagubbe🥱

      • Anonyymi00003
        UUSI

        tuskin palstagubbe täällä mitään täsmentäisi? -sivu-


      • Anonyymi00004
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        tuskin palstagubbe täällä mitään täsmentäisi? -sivu-

        Gubbe on rakentanut koko identiteettinsä laittomin keinoin muita esittämällä, joten kyllä, se täsmentää ja hämmentää juuri niin kauan kun on ruutujensa ulottuvilla. Mikä ei ole kauaa luojan kiitos


      • Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Gubbe on rakentanut koko identiteettinsä laittomin keinoin muita esittämällä, joten kyllä, se täsmentää ja hämmentää juuri niin kauan kun on ruutujensa ulottuvilla. Mikä ei ole kauaa luojan kiitos

        Voi sitä onnenpäivä kun tuo juttu-uula apäijä haihtuu hevon vttuun niin elämänkoululaisia agitoimasta pateettisilla naisperformonsseillasn kuin toivottavasti koko kartalta suoraan sanoen kuolis vaan pois kukaa jäis kaipaamaan. Sivusta


      • Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        tuskin palstagubbe täällä mitään täsmentäisi? -sivu-

        Oli sarkasmia guben päälleliimatusta esityksestä. Onko sinulla joku defenssi tjn?


      • Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Voi sitä onnenpäivä kun tuo juttu-uula apäijä haihtuu hevon vttuun niin elämänkoululaisia agitoimasta pateettisilla naisperformonsseillasn kuin toivottavasti koko kartalta suoraan sanoen kuolis vaan pois kukaa jäis kaipaamaan. Sivusta

        Pyrin välttämään samaa mitä kyseinen jammusetä on muille toivonut.. Ne tuppaa tulemaan bumerangina itselle takaisin


      • Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Voi sitä onnenpäivä kun tuo juttu-uula apäijä haihtuu hevon vttuun niin elämänkoululaisia agitoimasta pateettisilla naisperformonsseillasn kuin toivottavasti koko kartalta suoraan sanoen kuolis vaan pois kukaa jäis kaipaamaan. Sivusta

        Mutta eikö tavallaan kuolaaminen paidan rinnuksille jossain päiväsalissa olis sama asia😏 Lisäys


      • Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Pyrin välttämään samaa mitä kyseinen jammusetä on muille toivonut.. Ne tuppaa tulemaan bumerangina itselle takaisin

        Juu ymmärrän


      • Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Pyrin välttämään samaa mitä kyseinen jammusetä on muille toivonut.. Ne tuppaa tulemaan bumerangina itselle takaisin

        Aivan eli eikö tämä aloittajaäijä esim sinun sanojen mukaan köy ulisemassa oikeilla incelien kanavilla kuinka haluaisi repiä naisilta päitä irti? Uskon helposti tiedon paikkansapitävyyteen. Yksinketaisesti ihmiset eivät näe mm puhdasta pahuuttaan mitään muuta kuin muka herkullisia sukupuolittuneita kerrontoja ja esim ihan vaan emojej


      • Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Aivan eli eikö tämä aloittajaäijä esim sinun sanojen mukaan köy ulisemassa oikeilla incelien kanavilla kuinka haluaisi repiä naisilta päitä irti? Uskon helposti tiedon paikkansapitävyyteen. Yksinketaisesti ihmiset eivät näe mm puhdasta pahuuttaan mitään muuta kuin muka herkullisia sukupuolittuneita kerrontoja ja esim ihan vaan emojej

        Yksinkertaiset ihmiset* tallenna koko kansan toivevävy vain tekstiä kun tunnistit Kai jotain tuttua omasta ajattelumallista


      • Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Yksinkertaiset ihmiset* tallenna koko kansan toivevävy vain tekstiä kun tunnistit Kai jotain tuttua omasta ajattelumallista

        Hyvä edusmies oot voittajien tiimille ollut😏


      • Anonyymi00029
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Voi sitä onnenpäivä kun tuo juttu-uula apäijä haihtuu hevon vttuun niin elämänkoululaisia agitoimasta pateettisilla naisperformonsseillasn kuin toivottavasti koko kartalta suoraan sanoen kuolis vaan pois kukaa jäis kaipaamaan. Sivusta

        Koko palsta hiljenee ilman gubbea. GUBBE wiiii laaaav juuuuu


    • Anonyymi00005
      UUSI

      itte en voi ajatella paluuta eksäni kylkeen hän on jutskannut kaikkien naisten kanssa eromme jälkeen jokainen saanut ’palovammoja’ hän ei ole arvoiseni. uutta matoa koukkuun ja eteenpäin.

      • Anonyymi00012
        UUSI

        Onhan se hyvä jos roskat saa kierrätykseen. Samaa kakkaa saa maistaa kaveritkin


    • Anonyymi00011
      UUSI

      Saatat piereskellä... ;-))

      • Anonyymi00013
        UUSI

        Aloitus ei Multa, mutta kommentti sopii kyllä 😂 kuolaan myös unissani 🤣


      • Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Aloitus ei Multa, mutta kommentti sopii kyllä 😂 kuolaan myös unissani 🤣

        Oot hyvä muija... ;-))


    • Anonyymi00016
      UUSI

      Mistä tunnistaa luotettavan miehen. No siitä varmasti, että hän voi alkaa käyttäytyä ihmisiä kohtaan epäillen heidän sanojaan, ehkä jopa mahdollisia tekojaan ja sehän johtuu pelkästään siitä, että hän on takuulla rehellinen ja luotettava, mutta alkaa epäilemään ovatko muut jos jotkut asiat antavat siihen viitettä. Mitä tulee "täydellisenä pitämiseen". En usko siihen. Tässä maailmassa maailman suurinkin stara on lopulta vessaan kiirehtivä piereskelijä, koska elämä on. Toisen kanssa oppii elämään ja häntä ymmärtämään vain hänen kanssaan eläen oikeata elämää, omana aitona itsenään jokainen riittää ja se on myös helpoin olomuoto tässä elämässä.

    • Anonyymi00019
      UUSI

      Olipa ikävää luettavaa.

      • Anonyymi00020
        UUSI

        Onko elämän realiteetit jotenkin ikävää.


      • Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Onko elämän realiteetit jotenkin ikävää.

        Realiteetit? Viestissähän on monia oletuksia ja omia päätelmiä. Uskon monen niistä olevan vääriä.


      • Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Realiteetit? Viestissähän on monia oletuksia ja omia päätelmiä. Uskon monen niistä olevan vääriä.

        Totta, siinä olet varmaan oikeassa, ihan kuin aloituksessa olisi ollut mukana hieman draaman kaarta.


      • Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Totta, siinä olet varmaan oikeassa, ihan kuin aloituksessa olisi ollut mukana hieman draaman kaarta.

        Niin siis edelleen aloittajaäijän takakontistaan tuseeraamassa pateettisessa jöötissäkö olisi ollut draaman kaarta? Sinä se jaksat yrittää puhua ketjun ”arameaksi” sitä innokkaammin mitä pahemmin se on jo ammuttu alas😏T naiselta


      • Anonyymi00026
        UUSI
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        Niin siis edelleen aloittajaäijän takakontistaan tuseeraamassa pateettisessa jöötissäkö olisi ollut draaman kaarta? Sinä se jaksat yrittää puhua ketjun ”arameaksi” sitä innokkaammin mitä pahemmin se on jo ammuttu alas😏T naiselta

        Draaman kaari voi olla toisille jo pienestikin orastava tunne-elämän muutos, toiset ihmiset eivät koe draamaa vaikka sateenkaaren pää tulisi heidän ikkunastaan sisään.


      • Anonyymi00027
        UUSI
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        Draaman kaari voi olla toisille jo pienestikin orastava tunne-elämän muutos, toiset ihmiset eivät koe draamaa vaikka sateenkaaren pää tulisi heidän ikkunastaan sisään.

        Jaa en ymmärrä tästä solkotuksesta mtn joten en valitse mitään vaihtoehtoa, kiitos näkemiin


    • Anonyymi00022
      UUSI

      En ole! Juhannuksena viimeksi otin.

    • Anonyymi00024
      UUSI

      Kiva tietää, etten ole mielestäsi minkään arvoinen. Voin vihdoin lopettaa haihattelun, koska tuosta lähtökohdasta tuskin mitään pystyy rakentamaan. Elämässäni on onneksi läheisiä, joiden mielestä olen jotain muuta kuin arvoton.

    • Anonyymi00028
      UUSI

      Vallan mainiota, että olet viime syksynä omaksunut tietouteni limerenssin saloista.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1499
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1126
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      47
      961
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      180
      837
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      759
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      720
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      605
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      588
    9. 52
      571
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      541
    Aihe