Wåi hyvänen aika sentään taasen

Anonyymi-ap

Kylläpä on taas sensei Posson tietämys aivan omalla tasollaan........................................ ............................................................................................................................................................................................................................................ ...................................................
Massaman curry on intialainen ruoka.

14

73

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Poistelee taas talkkipylly Posso viestit joissa on kerrottu mitä pasasta oikeasti on puhunut.

• Anonyymi00002

"eilen söin illalla masaman currya kanalla, erinomainen intialainen ruoka,"

By NumBall, Otaniemessä, Simolla kylässä, ilman vaimoa.

• Anonyymi00003

Korjaillut moneen kertaan tarinaansa. Nykyinen versio on että koska intialaisessa kanaleivässä on samoja mausteita kuin massaman curryssa, niin se on intialaista massamankanaa.

Maailma ei kuitenkaan toimi sillä tavalla että maksalaatikko muuttuu karjalanpiirakaksi siksi että molemmissa on riisiä.

• Anonyymi00004

Hullu se on ei mitään muuta.

• Anonyymi00005

Voiko kertoa mitä olen korjaillut, ja missä, asia on kuten kerroin, minä en ole missään vaiheessa sanonut että massaman on intiasta enkä thaimaasta, vaan tarjoilija, kun tilasimme jotain intian kansallisruokaa, niin se vain meni, sitten lahkolaiset alkoivat vääristellä asiaa, eikä siinä ole samoja mausteita se on tarkalleen sama ruoka, ainoastaan thaimaassa riisiä ja intiassa leipää.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Voiko kertoa mitä olen korjaillut, ja missä, asia on kuten kerroin, minä en ole missään vaiheessa sanonut että massaman on intiasta enkä thaimaasta, vaan tarjoilija, kun tilasimme jotain intian kansallisruokaa, niin se vain meni, sitten lahkolaiset alkoivat vääristellä asiaa, eikä siinä ole samoja mausteita se on tarkalleen sama ruoka, ainoastaan thaimaassa riisiä ja intiassa leipää.

Se ei ole tarkalleen sama ruoka vain siksi että siinä on kanaa ja joitakin samoja mausteita.
        Tuolla perusteella kaikki kanaruoat olisivat massaman currya vain siksi että niissä on kanaa ja suolaa. Olet vaan yksinkertaisesti tyhmä ja et voi muistaa vuosikymmenien taa kun et muista mitä olet tuntia aiemmin sanonut.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Se ei ole tarkalleen sama ruoka vain siksi että siinä on kanaa ja joitakin samoja mausteita.
        Tuolla perusteella kaikki kanaruoat olisivat massaman currya vain siksi että niissä on kanaa ja suolaa. Olet vaan yksinkertaisesti tyhmä ja et voi muistaa vuosikymmenien taa kun et muista mitä olet tuntia aiemmin sanonut.

ja mitä sitten, en ole niin edes väittänyt, vaan ainoastaan sen minkä tarjoilija kertoi, siis tilasimme intian kansallisruokaa, huolehti omasta muististasi, ja mielenterveydestäsi.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Posso tässä väittää ruoan olevan "tarkalleen sama ruoka" eri lisukkeella, mikä ei pidä paikkaansa. Massaman curry on uniikki fuusioruoka. Siinä käytetään Intiasta ja Lähi-idästä tulleita kuivia mausteita (kuten kardemummaa, kanelia, neilikkaa ja kuminaa), mutta sen pohja on täysin thaimaalainen: se sisältää kookosmaitoa, sitruunaruohoa, galangajuurta, kalakastiketta ja fermentoitua katkaraputahnaa. Tätä yhdistelmää ei löydy sellaisenaan intialaisesta keittiöstä.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Kyllä sinä Posso olet kertonut että massaman on intialainen ruoka.

Nyt sitten vänkäät ja vääristelet että kyseessä on tarkalleen sama ruoka.

------------
        Posso 2023-11-25 22:23:58:

Kiitos kysymästä, tosiaan kävin jo vuosi kymmeniä sitten intiassa, söimme siellä massaman kanaa tuolleen leivänpäälle kuten söin eilenkin, ja olen syönyt monessa thaikku ravintolassa, myös massaman kanaa, nämä kumpikin versio poikkeaa toisistaan kovasti, thaimaalaisessa versiossa on perunaa, ja intialaisessa perunantilalla keitetty kananmuna, maku on kummassakin täysin erilainen, tosin mausteita on kovasti, currya ja jotain paljon muitakin, siis hyvin mausteista. Thaimaan versio tarjoillaan riisin kanssa, intialainen leivän kanssa.
        yhteistä versioille on se että kana on suurina paloina, kastikkeen joukossa, tarjoiluastia on suht samanlainen, rekkamiesten ruokala toimitta se pienessä kulhossa, intialainen syvältä lautaselta. ja viimeinen huomio on se että ruoka on massaman kana kummassakin versiossa.

Kun selailee noita netissä olevia kuvia massaman kana, sieltä näyttää löytyvän kumpaakin variaatiota, joko perunalla tai kananmunalla.

By NumBall HHN 63v.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Kyllä sinä Posso olet kertonut että massaman on intialainen ruoka.

Nyt sitten vänkäät ja vääristelet että kyseessä on tarkalleen sama ruoka.

------------
        Posso 2023-11-25 22:23:58:

Kiitos kysymästä, tosiaan kävin jo vuosi kymmeniä sitten intiassa, söimme siellä massaman kanaa tuolleen leivänpäälle kuten söin eilenkin, ja olen syönyt monessa thaikku ravintolassa, myös massaman kanaa, nämä kumpikin versio poikkeaa toisistaan kovasti, thaimaalaisessa versiossa on perunaa, ja intialaisessa perunantilalla keitetty kananmuna, maku on kummassakin täysin erilainen, tosin mausteita on kovasti, currya ja jotain paljon muitakin, siis hyvin mausteista. Thaimaan versio tarjoillaan riisin kanssa, intialainen leivän kanssa.
        yhteistä versioille on se että kana on suurina paloina, kastikkeen joukossa, tarjoiluastia on suht samanlainen, rekkamiesten ruokala toimitta se pienessä kulhossa, intialainen syvältä lautaselta. ja viimeinen huomio on se että ruoka on massaman kana kummassakin versiossa.

Kun selailee noita netissä olevia kuvia massaman kana, sieltä näyttää löytyvän kumpaakin variaatiota, joko perunalla tai kananmunalla.

By NumBall HHN 63v.

Kiitos kun kerroit, jälleen kerran, yritä päästä asian yli, jos et muuten niin lääkeiden avulla, oletko koskaan edes maistanut ko. ruokaa intiassa että thaimaassa.

• Anonyymi00011

Posso poisti sääntöjensä vastaisena viestin jossa kerrottiin että pitaleipä ei ole intialainen leipä, heh heh heh.

• Anonyymi00013

Posso on posso.

• Anonyymi00014

Pitaleipä on aito bulgarialainen taskuleipä

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Pitaleipä on aito bulgarialainen taskuleipä

Näkkileipä on suomalainen taistelijan eväs, mutta sitä ei lentomajuri voi tekareillaan syödä.

48000€/v

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      151
      1289
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      120
      1059
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      215
      808
    4. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      31
      796
    5. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      782
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      64
      752
    7. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      141
      724
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      46
      664
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      622
    10. Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan

Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss
      Pyhäjärvi
      61
      581
    Aihe