Kerrostaloasunnot

Anonyymi-ap

Kajaanissa ei rappukäytävissä toimi ilmastointi.

39

163

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Ei se ilmastointi toimi missään muissakaan paikoissa. Häkkivarastojen katon rajassa olevat ilmanvaihtokanavat on laitettu kiinni. Järki ei sano niin paljon, että ilmanvaihto on asian numero 1.

    • Anonyymi00002

      Montako kerrostaloa olet tutkinut?
      Vanhoissa taloissa ei ole kummoista ilmanvaihtoa ja porraskäytävät ovat kesällä kuumia ja mitä ylemmäs mennään, niin lämpö vain nousee.

    • Anonyymi00003

      Painovoimainen ilmastointi ei oikein toimi kesällä.
      Kerrostaloissa ei ole viilentävää koneellista ilmastointia.

      • Anonyymi00004

        Painovoimainen ilmastointi toimii kesälläkin oikein hyvin, jos on muistettu avata kaikki korvausilmaluukut ja suodattimet on putsattu/vaihdettu.


    • Anonyymi00005

      tääl toises rapus aina haisee kuin olisi kaadettu jotain viinaa , saisivat pestä, tuuletus ei poista tuota kiinteää outoa hajua

      tiedä mikä liuotin

      siinä toises rapus se hämärämpi väki aina käynyt..

    • Anonyymi00006

      Ihmiset alkavat tuoksumaan yli 40 vuotiaina ja monessa kerrostalossa asuu suurin osa yli 50 vuotiaita.

      • Anonyymi00007

        Ottakaa asia puheeksi seuraavassa yhtiökokouksessa ja korotatte yhtiövastiketta muutamalla eurolla kuussa jos tarvii. Ei ole kyse muusta kuin omasta saamattomuudesta.


      • Anonyymi00008

        Imelän hapan tuoksu


      • Anonyymi00029
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Imelän hapan tuoksu

        Onko tässä viittaus Kostamuksaan ?


    • Anonyymi00009

      Varokaa paikallisia eivät ole Kajaanissa rahan takia.

      • Anonyymi00010

        Siinä voi joku yllättyä pahanpäiväisesti pääsee harrastamaan ja viettämään aikaansa piknikillä tai muuta puutarhanhoitoa ym suhdekuvioita.


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Siinä voi joku yllättyä pahanpäiväisesti pääsee harrastamaan ja viettämään aikaansa piknikillä tai muuta puutarhanhoitoa ym suhdekuvioita.

        Niin 80 lukua


      • Anonyymi00020

        Rakkautta Kajaanissa on rakkautta.


    • Anonyymi00012

      Nyt on aikamoista velikultaa liikenteessä ja minkä takia naisten takia.

      • Anonyymi00013

        Ei ole miehet ollut näin kiihkomielisiä koskaan ennen nettipornoa.


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Ei ole miehet ollut näin kiihkomielisiä koskaan ennen nettipornoa.

        Ottaisitko tämmöisen miehen töihin tai miehen joka tietää ettei naisiin ole luottamista?


    • Anonyymi00015

      Kaikki täällä Kajaanissa sanovat olevansa sekopäitä.

      • Anonyymi00018

        Työttömät ja koululaiset Kajaanissa on niitä sekopäitä elävät irti todellisuudesta.


    • Anonyymi00016

      Säälittävää miten ihmiset joutuvat elämään Kajaanissa mielenterveysongelmien kanssa.

    • Anonyymi00019

      Ihan hullu kaupunki sen jälkeen kun UPM lähti kaupungista pois.

      • Anonyymi00028
        UUSI

        Ei lähtenyt. Lönrotinkadulla tsto.


    • Anonyymi00021

      Jos on kaupungin vuokra asunto niin ilmoitusta vaan. Pitää laittaa kuntoon asumis viihtyvyyden takia.

    • Anonyymi00023
      UUSI

      Hahaha valmistuin lukiosta kumpi tuli ensin muna vai kana.

      • Anonyymi00024
        UUSI

        Kieliopillisesti vai matemaattisesti tai fysikaalisesti?


      • Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        Kieliopillisesti vai matemaattisesti tai fysikaalisesti?

        Aina filosofisesti se on meidän ihmisten näkökulma.


      • Anonyymi00026
        UUSI
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        Aina filosofisesti se on meidän ihmisten näkökulma.

        Itsemurha on oikea tapa eikä benjihyppy eikä mikään muukaan elämän perimmäisen kysymyksen tutkiminen ja pohtiminen.


    • Anonyymi00027
      UUSI

      Isä meidän, joka olet taivaissa.Pyhitetty olkoon sinun nimesi.Tulkoon sinun valtakuntasi.Tapahtukoon sinun tahtosi myös maan päällä niin kuin taivaassa.

    • Anonyymi00030
      UUSI

      Semmoista se on kun ei ole kaupungissa ruoka ihmisiä ei ole muuta tarjolla vain harrastuksia ja kuntoilua.

      • Anonyymi00031
        UUSI

        Paremmat ihmiset ovat lähteneet jo pois jotka nauttivat rahan iloista.täällä Kajaanissa miljoona on yhtä paljon mitä McDonald's kerroshampurilainen.


    • Anonyymi00033
      UUSI

      Kajaanissa ei kannata naamaansa näyttää ulkona tulet takaisin pistät kerrostalon ja huoneiston säpäleiksi.

      • Anonyymi00034
        UUSI

        Kajaanissa on ulkona paljon mielenterveysongelmia.


      • Anonyymi00035
        UUSI
        Anonyymi00034 kirjoitti:

        Kajaanissa on ulkona paljon mielenterveysongelmia.

        Mennä Hesburgeriin tai McDonaldsiin tästä on paljon valitettu Kajaanissa.


    • Anonyymi00036
      UUSI

      Teslaan täällä ihmiset tuhlaavat rahansa eivät mitään muuta keksi rahalle.

      • Anonyymi00037
        UUSI

        Typerä ympäristö typerät huvit


      • Anonyymi00038
        UUSI
        Anonyymi00037 kirjoitti:

        Typerä ympäristö typerät huvit

        Typeräksi täällä itsensä tuntee mutta tikitokissa tykkäävät


    • Anonyymi00039
      UUSI

      Kukkaan ei syö mitään miksi kukaan ei syö mitään? Ruokaa on tule ostamaan hyvää ruokaa.

      • Anonyymi00040
        UUSI

        Kauppa kukoisti 80 luvulla kaikilla oli töitä kaupassa


      • Anonyymi00041
        UUSI
        Anonyymi00040 kirjoitti:

        Kauppa kukoisti 80 luvulla kaikilla oli töitä kaupassa

        Nykyään kerätään metallia ja valmistetaan vaatteita.


      • Anonyymi00042
        UUSI
        Anonyymi00041 kirjoitti:

        Nykyään kerätään metallia ja valmistetaan vaatteita.

        Kuparin hinta ennätyksen korkea.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1389
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1198
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      139
      1025
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      336
      829
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      633
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe