Tämä Suomen suurin PS puolueen populisti Sanna.
Puhuu täyttä valetta KD Prime äänestyksestä.
PS puolueen johdossa jos on homo.
Olis hiljaa.
Mutta valhe tekee KD ääniä ja ihmiset loikkaa pois populisti porukasta joka on vain PS.
Populisti Sanna taas asialla
8
122
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Joo unohtaa valheellisia FB julkaisuja levittäessäön.
Persuilla on samaa sukupuolta elävä johtaja.
Kaikki kun PS puolueessa on sallittua.
Arvoja kun ei ole.
Olin puoluekokouksessa. Voi hyvänen aika mitä ryyppy juhlaa oli.
Örvellystä ja huonoa käytöstä..
Eipä ollut mulla pullo povessa..
Eikä ole enää äänestys kopissa ääntä PS porukalle.
KD saa arvojeni mukaisesti ääneneni- Anonyymi00002
Airaksinen levittää valheita KD äänestyksestä.
Unohtaa heillä on arvot hukassa johto portaassa..
Kun kaikki käy.
KD onneksi on arvopuolue.
Kiitos kertokaa se populisti Sanalle PS
- Anonyymi00003
Kuka uskoo persujen tai Sannan puheita, haastavat paskaa minkä kerkeää..
Pipliapersut taas ovat sama paska eri paketissa, jeesustelevat ja tuhoavat maata parhaansa mukaan hallituksen mukana..- Anonyymi00004
Vaihdoin jo 4 v sitten Persut KD puolueeseen.
On tavallisen ihmisen arvot.
Eikä puolue kokouksessa tosiaan ollut humalaisia örveltäjiä.
Kuten oli PS kokoukset..
Huh huh kun horjuvia riitti.
Nyt ne tilaa jo kotiinsa viinaa - Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Vaihdoin jo 4 v sitten Persut KD puolueeseen.
On tavallisen ihmisen arvot.
Eikä puolue kokouksessa tosiaan ollut humalaisia örveltäjiä.
Kuten oli PS kokoukset..
Huh huh kun horjuvia riitti.
Nyt ne tilaa jo kotiinsa viinaaTavallisen ihmisen arvot mutta kristillisyydellä kuorrutettuna.. Inhimillisyyttä tai myötätuntoa ei löydy yhdeltäkään poliitikolta...
- Anonyymi00007
Nythän tämä Sanna möläyksen päästi ,aloko väittelemään oikeuskanslerin kanssa ja esiintyi asiassa viisaampana , asia jota ei vielä ole käsitelty. Prosessin kulku oli oikein Sannan mielestä , oikeuskanslerin ei.
- Anonyymi00008
Ilta lehden mukaan vantaalainen Ritva törmä lausui jotta maahanmuuttajia saa puukottaa koska he ovat ansainneet sen, Oulun tapaus, . Tämä Törmä on perussuomalaisen puolueen jäsen ja sairaanhoitaja , niinkuin Sanna täältäpäin. Onkohan tämä Sanna sanoutunut koskaan irti tämmöisestä lausunnosta. Ihkun juttu tais jäähä vähälle tutkinnalle.
- Anonyymi00009
Persut saavat tehdä ja sanoa mitä lystäävät. Koskaan ei tiedä kumpi pää äänessä haju ja sanoma on samaa bullshittiä kuitenkin..
Haittaisänmaalliset (PS) joutaisi potkaista pihalle maastamme niin suomikin alkaisi olla siedettävä maa asua, tilalle voisi ottaa vaikka värillistä osaavaa väkeä...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791742
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109913En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo107734Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207664- 133628
- 51585
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51562Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä19558- 37546