Tämä Suomen suurin PS puolueen populisti Sanna.
Puhuu täyttä valetta KD Prime äänestyksestä.
PS puolueen johdossa jos on homo.
Olis hiljaa.
Mutta valhe tekee KD ääniä ja ihmiset loikkaa pois populisti porukasta joka on vain PS.
Populisti Sanna taas asialla
6
78
Vastaukset
- Anonyymi00001
Joo unohtaa valheellisia FB julkaisuja levittäessäön.
Persuilla on samaa sukupuolta elävä johtaja.
Kaikki kun PS puolueessa on sallittua.
Arvoja kun ei ole.
Olin puoluekokouksessa. Voi hyvänen aika mitä ryyppy juhlaa oli.
Örvellystä ja huonoa käytöstä..
Eipä ollut mulla pullo povessa..
Eikä ole enää äänestys kopissa ääntä PS porukalle.
KD saa arvojeni mukaisesti ääneneni- Anonyymi00002
Airaksinen levittää valheita KD äänestyksestä.
Unohtaa heillä on arvot hukassa johto portaassa..
Kun kaikki käy.
KD onneksi on arvopuolue.
Kiitos kertokaa se populisti Sanalle PS
- Anonyymi00003
Kuka uskoo persujen tai Sannan puheita, haastavat paskaa minkä kerkeää..
Pipliapersut taas ovat sama paska eri paketissa, jeesustelevat ja tuhoavat maata parhaansa mukaan hallituksen mukana..- Anonyymi00004
Vaihdoin jo 4 v sitten Persut KD puolueeseen.
On tavallisen ihmisen arvot.
Eikä puolue kokouksessa tosiaan ollut humalaisia örveltäjiä.
Kuten oli PS kokoukset..
Huh huh kun horjuvia riitti.
Nyt ne tilaa jo kotiinsa viinaa - Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Vaihdoin jo 4 v sitten Persut KD puolueeseen.
On tavallisen ihmisen arvot.
Eikä puolue kokouksessa tosiaan ollut humalaisia örveltäjiä.
Kuten oli PS kokoukset..
Huh huh kun horjuvia riitti.
Nyt ne tilaa jo kotiinsa viinaaTavallisen ihmisen arvot mutta kristillisyydellä kuorrutettuna.. Inhimillisyyttä tai myötätuntoa ei löydy yhdeltäkään poliitikolta...
- Anonyymi00007
Nythän tämä Sanna möläyksen päästi ,aloko väittelemään oikeuskanslerin kanssa ja esiintyi asiassa viisaampana , asia jota ei vielä ole käsitelty. Prosessin kulku oli oikein Sannan mielestä , oikeuskanslerin ei.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591184Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11850Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75795- 53634
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83613Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45542Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt33537Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36524Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43503Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40501