Onko jossain sivustoa, jossa lmoitellaan varastetuista pyöristä?
Vastaukset 14
- Anonyymi00001
Onnn onnn nöönnn nööönn...eikö sen verran tajua että pyörävarkaudesta ilmoitetaan poliisin verkkosivuilla
- Anonyymi00010
toivon sinulle vihanhallintakurssia ja sen jälkeen lukutaidon kurssia.
- Anonyymi00002
Tuota, haluaisit siis varastaa pyörän? Vai haluaisitko että joku ammattilainen varastaa sinulle sellaisen. Tor- verkko voisi auttaa.
- Anonyymi00003
Naamakirjaan voi laiittaa, moneenkin paikkaan, kyllä niitä on löytynyt sitä kautta
- Anonyymi00004
Pyörä vaihtuu massiin sattuu hyvä sellainen varkaan näppiin
- Anonyymi00005
Aika turha on jos on koska ei ne hae vaikka kertoisi mihin päätynyt. Osassa fillareita noi jäljittimet.
Itse taasen ei saa hakea koska murto. - Anonyymi00006
Kalliit pyörät pöllitään kandee ajaa vanhalla mankelilla.
- Anonyymi00007
Paremmissa akuissahan on tappokytkin, joten puhelimella saa patterin mykäksi.
- Anonyymi00008
Parempi polkea tulpatonta mopoa
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Parempi polkea tulpatonta mopoa
Eihän mopoissa ole enää tulppia!
- Anonyymi00011
Meidän talossamme asuu polkupyörävaras, otaksuttu, kunnes selkeitä todisteita tulee. Olisin katsellut pyöriään kaipaavien ihmisten ilmoituksia, jos sattuisi löytymää match ja voisin sitten ilmoitella pyörän omistajalle, joka ilmoittaisi poliisille ja kävisi hakemassa omansa pois - ja poliisi pyörävarkaan.
- Anonyymi00012
Minkälaista varastettua pyörää etsit? ilmoita malli ja merkki niin toimitetaan haluamaasi paikkaan. Maksu vain käteisellä.
- Anonyymi00013
Pyörävarkaus sivustolla voi ilmoittaa varustetuista pyöristä...ja ehkä Varkaudessa myös.
- Anonyymi00014
Hyvä! Ostin juuri varastetun pyörän ja nyt voin ilmoittaa siellä sivustolla asiasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1432068Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja185924Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91907Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.37848- 60830
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔47762Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat51726- 73711
Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö284709Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol35660