Onko jossain sivustoa, jossa lmoitellaan varastetuista pyöristä?
Vastaukset 14
- Anonyymi00001
Onnn onnn nöönnn nööönn...eikö sen verran tajua että pyörävarkaudesta ilmoitetaan poliisin verkkosivuilla
- Anonyymi00010
toivon sinulle vihanhallintakurssia ja sen jälkeen lukutaidon kurssia.
- Anonyymi00002
Tuota, haluaisit siis varastaa pyörän? Vai haluaisitko että joku ammattilainen varastaa sinulle sellaisen. Tor- verkko voisi auttaa.
- Anonyymi00003
Naamakirjaan voi laiittaa, moneenkin paikkaan, kyllä niitä on löytynyt sitä kautta
- Anonyymi00004
Pyörä vaihtuu massiin sattuu hyvä sellainen varkaan näppiin
- Anonyymi00005
Aika turha on jos on koska ei ne hae vaikka kertoisi mihin päätynyt. Osassa fillareita noi jäljittimet.
Itse taasen ei saa hakea koska murto. - Anonyymi00006
Kalliit pyörät pöllitään kandee ajaa vanhalla mankelilla.
- Anonyymi00007
Paremmissa akuissahan on tappokytkin, joten puhelimella saa patterin mykäksi.
- Anonyymi00008
Parempi polkea tulpatonta mopoa
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Parempi polkea tulpatonta mopoa
Eihän mopoissa ole enää tulppia!
- Anonyymi00011
Meidän talossamme asuu polkupyörävaras, otaksuttu, kunnes selkeitä todisteita tulee. Olisin katsellut pyöriään kaipaavien ihmisten ilmoituksia, jos sattuisi löytymää match ja voisin sitten ilmoitella pyörän omistajalle, joka ilmoittaisi poliisille ja kävisi hakemassa omansa pois - ja poliisi pyörävarkaan.
- Anonyymi00012
Minkälaista varastettua pyörää etsit? ilmoita malli ja merkki niin toimitetaan haluamaasi paikkaan. Maksu vain käteisellä.
- Anonyymi00013
Pyörävarkaus sivustolla voi ilmoittaa varustetuista pyöristä...ja ehkä Varkaudessa myös.
- Anonyymi00014
Hyvä! Ostin juuri varastetun pyörän ja nyt voin ilmoittaa siellä sivustolla asiasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1511231Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1191048Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset215788En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58765- 64732
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä26729- 135696
- 44631
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57622Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss58554