Nurmikoiden leikkaus Iisalmessa

Anonyymi-ap

Onse jännä, ensin valitetaan kun leikataan nurmikoita ettei kukat kerkiä kukkia, ja kun ei leikata niin valitetaan että mikä on, heinikot rehottaa. Ei tunnu mikään menevän oikein......

16

231

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ihmiset purkaa turhautuneisuuttaan,heidän ei ole hyvä olla.

• Anonyymi00002

Kyllä ne pitää leikata ajoissa.

• Anonyymi00003

Oli mennyt ruohonleikkuri rikki keväämmällä ja yksi metalliipylväs vääntynyt

• Anonyymi00004

Onneksi meillä on tomera Kati:
      Kati Åhman
      9 t
      ·
      Täysin samaa mieltä. Itse olen tuonut asiaa esille ja sanoinkin pariin otteeseen Teknisessä lautakunnassa, että yhtään ryteikköä ei saa perustaa enää lisää jos ei resursseja niiden hoitamiseen ole.
      Tämä on aivan hirveää. Tekijöitä ei ole siistimään. Seuraava aloitteeni varmaan onkin, että määrärahoja tulee lisätä puistotyöntekijöiden palkkaamiseen.. Näytä vähemmä

• Anonyymi00005

Tekijöitä luulisi löytyvän ihan työttömyysprosenttiakin katsomalla. Onko sitten määrärahoja vähennetty ja kuka on vähentänyt? Vai eikö enää saa ns ilmaistyöntekijöitä entiseen malliin?

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Tekijöitä luulisi löytyvän ihan työttömyysprosenttiakin katsomalla. Onko sitten määrärahoja vähennetty ja kuka on vähentänyt? Vai eikö enää saa ns ilmaistyöntekijöitä entiseen malliin?

Kaupungin vastaus palautteeseen:
        Käsittely
        Tila: Käsitelty
        Vastattu: 10.6.2026
        Hei, ja kiitos palautteesta!

Nurmenleikkuussa ollaan n. viikko leikkuuaikataulusta jäljessä konevaurioiden vuoksi. Kyseiset alueet ovat hoitoluokassa A3, jolloin nurmikoiden ja heinikoiden sallitaan olevan pituudeltaan 4-25cm, leikkuuväli 3-6 viikkoa.

Ystävällisin terveisin
        Viher- ja liikunta-alueyksikkö
        Saapunut: 9.6.2026

• Anonyymi00007

Kati on ihqu♥️

• Anonyymi00008

Kati vois eka oman "pusikkonsa" trimmata..niin johan olis huvipuisto valmis

• Anonyymi00009

vai pitäskö sannoo kuitenkin huviKUMPU

• Anonyymi00011

Mitäs kun Katilla on kaksi julkista Facebook sivua?

• Anonyymi00010

Teiden varsilta voi hyvin pitää heinikot lyhyinä metrin leveydeltä vaikka koko kesän, ei se pölyttäjien toimintaan vaikuta. Tuo on vain jotain näyttämistä, että annetaan rehoittaa ja leikataan vasta myöhään. Sinne kun ne roskat, tölkit ja pullot heitetään heinikkoon ja lopuksi niittokoneella vielä hienonnetaan, niin hyvä tulee.

• Anonyymi00012

Ja mitä sitten vaikka vaikuttaisikin? Tämä on kaupunki eikä maaseutu. Ei tänne kaivata elukoita, kun niitä karkuun on kaupunkiin muutettu.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Ja mitä sitten vaikka vaikuttaisikin? Tämä on kaupunki eikä maaseutu. Ei tänne kaivata elukoita, kun niitä karkuun on kaupunkiin muutettu.

Vai ei elukoita kaivata🙉? Keskustassa enemmän koiria kuin lapsia 🐩🦮🐕👶👧🏽👦🐈🐕🐩

• Anonyymi00014

Moni yrimmeröi tai leikkaa nurmikon tonttinsa ulkopuolelta esim tien ojasta tai laidasta. Ei ole oikeutta mennä kaupungin tai muun omistajan alueelta trimmeröimään tai leikkaamaan nurmikkoa!!

• Anonyymi00015

👍

• Anonyymi00016

Kaikki rantaviivat puuttomiksi tai ainakin puskittomiksi! Kauheaa pöheikköä niin eipä ole ilo rantoja pitkin lenkkeillä esim. Sankkuri

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      59
      1184
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      11
      850
    3. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      75
      795
    4. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      634
    5. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      83
      613
    6. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      542
    7. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      33
      537
    8. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      36
      524
    9. Hurmasit sitten minut

kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.
      Ikävä
      43
      503
    10. Tietysti olen varovainen,

ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä
      Ikävä
      40
      501
    Aihe