Niin pitää olla valmis täällä oikeassa elämässä myös kohtaamaan niiden seuraukset. Näin se vaan on. Oletko?
Vastaukset 34
- Anonyymi00001
Minä ei auko päätä. Minä vain luke naita kirjoitus.
- Anonyymi00003
Anteks hoono somi ja siltä näyttääkin 😀
- Anonyymi00002
Voisin sanoa kaikki nämä asiat IRL, mitä sanon täälläkin. En mielestäni auo päätäni.
Nainen- Anonyymi00004
Jokainen tietää mitä tekee. Kysymys onkin kestääkö kantti esiripun nousua kaikkineen...
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Jokainen tietää mitä tekee. Kysymys onkin kestääkö kantti esiripun nousua kaikkineen...
Mitä ihmeen esiripunnousua? Tämä on anonyymipalsta, eli ei ole kellekään suunnattua. Jos puhut vaikka terapeutille asiat, niin ei se tarkoita, että ne kaikki asiat olisi hyvä puhua niille ihmisille. Vähän tolkkua. Toki ei tännekään välttämättä tarvitsisi kaikkea suoltaa, vaan voisi kirjoittaa omiin muistiinpanoihin, tai puhua ystävän tai just sen terapeutin kanssa.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mitä ihmeen esiripunnousua? Tämä on anonyymipalsta, eli ei ole kellekään suunnattua. Jos puhut vaikka terapeutille asiat, niin ei se tarkoita, että ne kaikki asiat olisi hyvä puhua niille ihmisille. Vähän tolkkua. Toki ei tännekään välttämättä tarvitsisi kaikkea suoltaa, vaan voisi kirjoittaa omiin muistiinpanoihin, tai puhua ystävän tai just sen terapeutin kanssa.
Ei, mikään ei ole anonyymia netissä. Varsinkaan jos toiminta on rikosoikeudellisesti tuomittavaa. Palsta on väylä, vaan ei lähtökohta.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ei, mikään ei ole anonyymia netissä. Varsinkaan jos toiminta on rikosoikeudellisesti tuomittavaa. Palsta on väylä, vaan ei lähtökohta.
Rikokset ovat asia erikseen. Mutta peruskirjoittelu, olkoonkin negatiivissävyistä, ei liity siihen.
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
Rikokset ovat asia erikseen. Mutta peruskirjoittelu, olkoonkin negatiivissävyistä, ei liity siihen.
Juuri niin.
- Anonyymi00033
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ei kestä.Pakoon kipittää joka kerta😂
- Anonyymi00005
Olen harkinnut joskus aikoinaan erään tppamista kun tiesin et kirjoitti pskaa täällä että sikäli.
- Anonyymi00006
Toiseen ihmiseen kohdistuva suunnitelmallinen ja henkirikokseen pyrkivä toiminta on jo itsessään vakava rikos. Ottaen huomioon että sivustoa ym seuraa myös viranomaiset niin onnea ny sit
- Anonyymi00011
Anonyymi00006 kirjoitti:
Toiseen ihmiseen kohdistuva suunnitelmallinen ja henkirikokseen pyrkivä toiminta on jo itsessään vakava rikos. Ottaen huomioon että sivustoa ym seuraa myös viranomaiset niin onnea ny sit
Siinähän seuraa 🤣
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Siinähän seuraa 🤣
Kuuluisat viimeiset sanat...
- Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
Siinähän seuraa 🤣
😂😂🇫🇮
- Anonyymi00020
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kuuluisat viimeiset sanat...
Poliisi huusi: ”Iso mies, laske välittömästi aseesi!”. Mies sai rauhoitettua munansa, mutta nosti asetta ylöspäin ja viimeiset sanat: ”Vidun homostelijat!”
- Anonyymi00026
Anonyymi00011 kirjoitti:
Siinähän seuraa 🤣
Kyllä ne tietää kenestä on kyse! Tietoa on annettu viranomaisille!
- Anonyymi00034
Itsestä huolehtiminen on tärkeää. Hellä itselles. Rakasta itseäskin välillä.
Toivoo ❤️
- Anonyymi00010
Kerroppa kuinka totuuden kertominen on pään aukomista mä auon päätäni kasvotusten ei runkkari kanuunalla viimeksi ainakaan uskaltanu tehdä mitään vaikka sillä jo alko keittään kysymyksenä hänelle kenen jämiä olet keräilly kun kokki tietääkseni asuu helsingissä oli sekin sen verran idiootti että meni ihan seiskan sivuilla rahapulassa kehuskelemaan miten on oillua saanu esittämällä muuta kuin on
- Anonyymi00035
Hah kuulostaa ihan eräältä mieheltä.
- Anonyymi00015
Ehdottomasti samaa mieltä ap:n kanssa.
Vanha nainen- Anonyymi00016
Kannattaa olla t. Kurppa
- Anonyymi00018
Kuten myös samaa mieltä!
Sn
- Anonyymi00017
Yritän asiallisesti kirjoittaa ajatukseni ja uskallan myös oikeassa elämässä ne sanoa jos sanottavaa on.
- Anonyymi00019
Seuraukset on seuraavat: 💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋👵🏻😱😳💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋 AAAAhhhhhhh
- Anonyymi00025
On pokkaa aukoo päätä muumina netissä. Ja on myös pokkaa tehdä rikosilmoitus jos joku mun muumiteettiä rikkoo oikeassa elämässä. Kumpi meistä silloin ottais lisut?
- Anonyymi00029
Haluatko tietää mihin on pokkaa jos muumiteetti kohdistuu jopa lapsen yksityisyyden rikkomiseen, heitä arvaus
- Anonyymi00028
Minä pidä vaaleiden naisten kirjoitus ,Allah olla tyytyväinen
- Anonyymi00031
T:S Ami Kantis
- Anonyymi00032
Ihan varmasti pystyn sanomaan samat asiat päin naamaa. Ja kestämään seuraukset. Sitäkö toivotaan?
- Anonyymi00036
Uhoominen on niiiin köyhää toimintaa😂😂😂😂
- Anonyymi00037
Monilla ei ole selkärankaa oikeestaan mihinkään. Tehdään väärin toiselle ja väistetään paha mikä saatu aikaseksi. Teot ja puheet heillä jonnin joutavia.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t1131234Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️89939Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää242925- 54754
On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja
Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien75747Olet mieleni päällä edelleen, J
En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞34662- 66657
- 42592
Oletko miettinyt
Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä30575Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh29567Provider miehistä..
Tietyt miehet puhuvat ilkeästi naisista, jotka haluavat elää miehen tuloilla. Eikö? Mutta miksi tietyt miehet siitä pah169539Mulla ei ole Suomessa enää mitään
4 vuotta joutuu asumaan henkisessä vankilassa. Sitten voi muuttaa takaisin ulkomaille.125493Miksi älyllinen ponnistelu ei ole kaikille ihanaa?
Auttakaa minua, en ymmärrä. 🥵 Miten on mahdollista, että joku ei pidä pähkäilystä ja älyllisestä ponnistelusta? Minus95485- 198464
Miten tehdään Todellavaikeeta hulluksi?
Tässä on nainen, jolla on korkea vaatimustaso! Todellavaikeeta voisi lukea tämän ja kiehua kateudessaan. 🤭 "[Etunimi91448- 29441
Oulaisten kaupunki/ Honkamajan kuntolenkit
Mikä ihme riivaa Oulaisten kaupunkia,kun honkamajan kuntopolut jääneet koko kesältä heinät ja pajut niittämättä? Kenelle17437Olet oikeasti paras
Mies, joka on kohdalleni sattunut. Oikeastaan liian hyvä, jos rehellisiä ollaan. Sinun paikkaasi ei kukaan vie, vaikka e27436- 34428
Persut ovat hävinneet historiansa aikana kaikki vaalit
Ja tulevat häviämään myös jatkossa. Ihan vaan muistutuksena persuhönöille. Hukkaan menee persujen ääni, koska persut278423