Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Anonyymi-ap

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?

163

1870

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ikäväni kohde potkaisi tyhjää, kohta kai minäkin.

• Anonyymi00099

Kyllä on ongelmat sinullakin. Kyllä te akat olette sitten tyhmiä.

• Anonyymi00153

Ensin rikastun ja sen jälkeen katson, kelle kelpaan? Ja sit se on vain menoa ja meininkiä.

• Anonyymi00002

Olen häntä kohtaan loppuelämäni/ loppuelämänsä ystävällinen ja lempeä aina tavattaessa. Mutta en koskaan enää yritä lähentyä fyysisesti. Opin kerrasta.
      nainen

• Anonyymi00004

Mitä siinä tapahtui, kun lähestyit fyysisesti?

• Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Mies halusi vain sitä, vaikka oma muija kotona. -sivusta

• Anonyymi00008
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Asiat menivät solmuun ja mies koki rajojaan loukattavan. Teko ei ollut suunniteltu eikä siinä ollut mitään taka-ajatusta. Ainoastaan spontaani intuitiivinen ele. Ymmärsin, ettei hänen kanssaan kannata toimia intuitiivisesti.
        nainen

• Anonyymi00044
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Voi ei ja mitä seuraavaksi tapahtui, naisena esiintyvä lapsellisille tarinallisuuksia pierivä palstaäijä? Räjähtääkö esim jonkun hanuri tai pää? T naiselta

• Anonyymi00045
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Tämä palstaäijän lapsellisiin ja typeriin illustraatioihin uskova se jaksaa esittää näitä vmmaisia tarkentavia kysymyksiä. Minäkin kävin kerran kuultavana ja nyt osaan tuottaa kuunnelmia ns

• Anonyymi00046
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Asiat menivät solmuun ja mies koki rajojaan loukattavan. Teko ei ollut suunniteltu eikä siinä ollut mitään taka-ajatusta. Ainoastaan spontaani intuitiivinen ele. Ymmärsin, ettei hänen kanssaan kannata toimia intuitiivisesti.
        nainen

Muistahan palstaäijä kirjoittaa naisiin alentuvasti ja pateettisesti suhtautuville joku kolmas variaatio miten asiat ovat menneet ym kiintoisaa

• Anonyymi00047
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Tämä palstaäijän lapsellisiin ja typeriin illustraatioihin uskova se jaksaa esittää näitä vmmaisia tarkentavia kysymyksiä. Minäkin kävin kerran kuultavana ja nyt osaan tuottaa kuunnelmia ns

Nyt tiedän paremmin miksi empaattinen ote

• Anonyymi00066
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Olet kyllä aika sairas ihminen,jos olet tos naapuris,niin alahan laputtaa sieltä valehtelemasta!et sä kyl taida olla nainen,vaan naiseke?!

• Anonyymi00100
        Anonyymi00066 kirjoitti:

Olet kyllä aika sairas ihminen,jos olet tos naapuris,niin alahan laputtaa sieltä valehtelemasta!et sä kyl taida olla nainen,vaan naiseke?!

Otappas nyt ne rauhoittavat, ämmänkääkkä.

• Anonyymi00108
        Anonyymi00100 kirjoitti:

Tämä kirjoittaja on edelleenkin ihan palstaäijä, naista maalittava kirjoitusten lavastaja

• Anonyymi00109
        Anonyymi00108 kirjoitti:

Tämä kirjoittaja on edelleenkin ihan palstaäijä, naista maalittava kirjoitusten lavastaja

Ja hei kuinka tämä jonkun naapurusto/ välitän lähiympäristö liittyisi banaaliin Kerrontaasi, kysyn vaan? Keskity sinä rikkinäisten puhelimiesi/ kävelevien jukeboksiesi kautta vaikkapa toisten naapurustojen ympäristömyrkyttämiseen jos tuo vielä onnistuu

• Anonyymi00110
        Anonyymi00108 kirjoitti:

Ihan palstalkirjoitusten lavastamista vartenko laittomat viritykset asennettu?

• Anonyymi00111
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Nyt tiedän paremmin miksi empaattinen ote

Melkein viis hunttia tuli yhyhyhyy

• Anonyymi00112
        Anonyymi00100 kirjoitti:

Käykö tämä spinnaaminen työstä sinulle K?

• Anonyymi00113
        Anonyymi00111 kirjoitti:

Melkein viis hunttia tuli yhyhyhyy

Kiitos arvokkaasta opetuksesta edelleen😱

• Anonyymi00122

Vai nainen?

• Anonyymi00123
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Olet kyllä sairas äijä,etkö vieläkään ole saanut niitä naapureita eroamaan? Ja miestä sinua elättämään ja ostamaan sulle viinaa!

• Anonyymi00130
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Ja kuinka monen kanssa.Tuntuu että kaikki vastaantulijat ja hame päällä ja hengittää.Ja joukossa sellaisia yhteiskunnan vaikuttajia mm opettajia että olisi siinä kansalla ihmettelemistä kuinka moni on vajonnut tämän auervaaran pauloihin ja oma muija katselee ja kärsii sivusta.

• Anonyymi00149
        Anonyymi00066 kirjoitti:

Mutta eipäs siinä auta kun lähteä seuranhakusivuille t 49vuotias sinkkumies

• Anonyymi00167
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Menitkö perheen kotiin tarjoamaan itseesi oleggi,olet sairas!

• Anonyymi00003

Kosintaa odottelen....Ilmeisesti

• Anonyymi00169

Ensin pitää erota vaimosta""""""otatteko te jokapaikassa,missä, missä olette asuneet,niin naapurit kiusattavaksi?,

• Anonyymi00170
        Anonyymi00169 kirjoitti:

Ensin pitää erota vaimosta""""""otatteko te jokapaikassa,missä, missä olette asuneet,niin naapurit kiusattavaksi?,

Elsa,raija ym. yks iäkkäämpi nainen

• Anonyymi00005

Kuka hullu tuollaisia suunnitelmia tekee? Jos kiinnostuksen kohde näyttää minulle selkeää punaista valoa esim. niin se on sitten saman tien siinä ja sitä kunnioitan, normaali-ihmisillä myös oma kiinnostus loppuu siihen.

• Anonyymi00007

Mulla mitään suunnitelmia ole mitä niillä tekee

• Anonyymi00009

Meikäläinen meinaa muuttaa Kööpenhaminaan ja hakea Ruotsin kansalaisuutta!

• Anonyymi00010

Norjasta saa paremmat edut.

• Anonyymi00060

Niin onhan siellä paremmat voikkuleivät☺️

• Anonyymi00070

Se on tanskassa se köpelihamina,sinne vaan sotkeen vähän heidänki elämää!

• Anonyymi00011

Katson ehkä kerran, käännän pään pois ja kävelen mitään sanomatta ohi. Annan halveksunnan ja inhon näkyä kaikissa eleissä sanattomasti. Tämän jälkeen unohdan, että ikinä olen ajatellutkaan koko tyyppiä, ja elän loppuelämän muistamatta koko kohtaamista, koska ei ansaitse ajatustakaan enää, niin merkityksetön oli.

• Anonyymi00014

Mitä vattua teet kaipauspalstalla kun tilanne on tuo?! 😂

• Anonyymi00020

Mitä hän on tehnyt ansaitakseen tuollaisen kohtelun?

• Anonyymi00021
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Katkeruutta tuo vain on.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Katkeruutta tuo vain on.

Niin minäkin arvelen sen olevan!

• Anonyymi00032

Miksi näin tekisit?

• Anonyymi00057
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Vai että itsellesi tekiriemukkaasti vastaileva palstaäijä kaipaus_palstalla? T

• Anonyymi00058
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Mitä hän on tehnyt ansaitakseen tuollaisen kohtelun?

Etsitkö valideja syitä olla mulkku esim sukupuolittuneessa kontekstissa vai mikä on tämä juttu vatvoa palstaäijän teatraalisia trollauksia ja/tai mielikuvaharjoituksia? T naiselta get a life ihmiset🙄

• Anonyymi00059
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Miksi näin tekisit?

Koska spede äijä jorissee jostain kaupan kassasta tai kahvilan työntekijästä joka ei ollutkaan innostunut sitten. Miltä tällainen tulkinta kuulostaa, ei ksi mitään sentään rikki mene ns tms

• Anonyymi00091
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Katkeruutta tuo vain on.

Itsesuojelua.

• Anonyymi00093

Kiitos kohtaamisen opastuksesta yritän muistaa seuraavan kerran kohdatessa miten toimitaan. Ilo on minun puolella !!!

• Anonyymi00144
        Anonyymi00093 kirjoitti:

Kiitos kohtaamisen opastuksesta yritän muistaa seuraavan kerran kohdatessa miten toimitaan. Ilo on minun puolella !!!

Teilläkö on muka oikeus tuohon meidän turvahlyttimeen?ilmankos niin terhakkaana olette kyttäilleet!poliisille menee,ei teillä ole mitään oikeutta!

• Anonyymi00168
        Anonyymi00057 kirjoitti:

Vai että itsellesi tekiriemukkaasti vastaileva palstaäijä kaipaus_palstalla? T

Painu TK hoitoon!

• Anonyymi00012

Turha suunnitella enää mitään. Tulen kuolemaan kohta kuitenkin... Päivä kerrallaan enää eletään....

• Anonyymi00030

Sille minä en voi mitään, enkä voi koskaan auttaa sinua mitenkään!

• Anonyymi00145

Ihan oikein sulle häirikölle!

• Anonyymi00013

Ei se minun käsissäni ole.

• Anonyymi00015

yhden lapsen haluaisin vielä. haluaisin kokea raskauden ja vauva ajan mahdottoman paljon. kihloihinkin haluaisin ja ehkä jopa naimisiin jos saamme yhteisen lapsen.

• Anonyymi00041

Melko harva nainen viisikymppisenä enää saa lapsia.

• Anonyymi00056
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Hienosti juonnettu hahmosi back stoori auki itsellesi vastaava gubbe. Onneksi voi painostaa kuitenkin siihen ikään mennessä hankittua jälkikasvua varsinkin jos niitä on vain yksi kappale, että sinä olet minun ainoa mahdollisuus saada lasten lapsia, mutta ei mtn kiirettä tai painetta

• Anonyymi00071
        Anonyymi00056 kirjoitti:

Hienosti juonnettu hahmosi back stoori auki itsellesi vastaava gubbe. Onneksi voi painostaa kuitenkin siihen ikään mennessä hankittua jälkikasvua varsinkin jos niitä on vain yksi kappale, että sinä olet minun ainoa mahdollisuus saada lasten lapsia, mutta ei mtn kiirettä tai painetta

Ei sulla ole yhtään lasta,esiinnyt taas toisena!

• Anonyymi00072
        Anonyymi00071 kirjoitti:

Ei sulla ole yhtään lasta,esiinnyt taas toisena!

Ja vielä naisena!

• Anonyymi00082
        Anonyymi00072 kirjoitti:

Ja vielä naisena!

Olisikin vain täällä, mutta jos vielä oikeassa elämässä tekee samaa, on kyllä kyllä luoja luonut mitättömän tyypin tyypin tähän maailmaan, todellinen luojan harhalaukaus kaiken puolin.

• Anonyymi00092
        Anonyymi00072 kirjoitti:

Ja vielä naisena!

Ihme huutelua?

• Anonyymi00125
        Anonyymi00092 kirjoitti:

Ihme huutelua?

Kyllä te molemmat gubbe ja ap olette luojan harhalaukauksia●Olette pelkästään kiusaajia,joista kaikki teidän naapuritkin pyrkineet eroon!

• Anonyymi00136
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Tällein sivusta pohdin, että oliko tämä pieleen mennyt maalitusyritys mahdollisesti osoitettu minulle. Tosin olen nuorempi kuin 50

• Anonyymi00146
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Mistä tiedät ett on viisikymppinen? Aikamoinen oletus anonyymipalstalla. 😆

• Anonyymi00016

Kaipaan loppuelämäni jos ei tule mitään muuta.

• Anonyymi00017

En suunnitele, mutta rukoilen että saisin viettää sen hänen kanssaan.

• Anonyymi00055

Epäiletkö tavallaan ikäänkuin itseäsi tienaamasi lisänimen kautta trollaava palstaäijä, että ko lafka saattaa olla lopppusujoituspaikkasi? Saattaa olla

• Anonyymi00073

Jumala näkee,ett hän on avioliitossa! Entäs sä oletko avilliitossa?

• Anonyymi00018

Aateli et maattaisiin rannalla minä leputtaisin päätäni vasten hänen masuaan.

• Anonyymi00151

Tää ois ihanaa kaipaamani miehen kanssa ❤️

• Anonyymi00019

En voi suunnitella toisen puolesta, mutta ikävöidä voin ja muistella. Ehkä vielä kohdataan.

• Anonyymi00022

Vietetään se yhdessä. Tai sitten vietän sen yksin. En tosin ole varma milloin on loppuelämäni ensimmäinen päivä.

• Anonyymi00042

Jokainen päivä on loppuelämäsi viimeinen päivä.

• Anonyymi00023

Olen päättänyt lopettaa kaipaamasta häntä koska ei siinä ole mitään järkeä. Keskityn omaan elämääni ja hän keskittyköön mihin lystää.

• Anonyymi00074

Se on oikein! Kyttääminen on syntiä ja vieläpä rahasta!

• Anonyymi00107
        Anonyymi00074 kirjoitti:

Se on oikein! Kyttääminen on syntiä ja vieläpä rahasta!

No ei välttämättä näinkään, jos toimenkuvaan kuuluu, kuutamokeikat on sitten eri asia erään sortin hooraamista ns

• Anonyymi00024

Kuten edellinen. Kaipaus on loppumaisillaan. Siihen havaintoon, että ei ollut oikeaa ystävyyttä. Keskityn heihin, jotka oikeasti arvostavat minua.

• Anonyymi00025

Voisin tehdä vanhemman M-naisen raskaaksi.

• Anonyymi00031

Ei se kovin vanha ole, jos raskaaksi saat. Alle 45v.?

• Anonyymi00033
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Ei se kovin vanha ole, jos raskaaksi saat. Alle 45v.?

41v kaunotar.

• Anonyymi00026

Minusta tulee sen naisen mies jos joskus uskallan puhumaan hänen kanssaan ja kosimaan ja hän suostuu ja haluaa olla vaimoni. Mutta en tiedä onnistuuko tämä koskaan. En tiedä pystynkö avautumaan niin. Olen arka ja ennakkoluuloinen ja epävarma ja epäluuloinen.

• Anonyymi00027

Mun suunnitelma mä en elä suunnitelmien mukaan ei ole hyötyä niitä joku muuttaa aina töissäkin mulla on tavoitteitteet joista en tingi eli parisuhde mun kanssa ei ole mahdollinen jos ei alistu ehtoihini MUN ELÄMÄ ON MUN ELÄMÄ EIKÄ KENENKÄÄN MUUN ilman vahinkoa siihin ei koskaan olisi toista kuulunutkaan eikä itseasiassa henkilökohtaiseen elämääni edes yhtäkään lasta eläke tavoitteeni on viidessäkympissä ollu aina si oli tarkoitus alkaa viettämään hulvatonta poikamies elämää se miete muttui kun tuli haluttua lapset elämääni

• Anonyymi00126

Ethän sä gubbe ole voinut koskaan tulla edes raskaaksi,turhaa huutelet harhalaukauksista!

• Anonyymi00028

En kerro. Voin kertoa, jos kysyt face to face. Miehelle menee...

• Anonyymi00129

Oletko lastesi isukki?et mikään äiti!

• Anonyymi00034

Ellei polulleni tule ketään potentialista ihmistä niin lähden valamon luostariin nunnaksi. Miehiin en enää luota ellei tuu joku luotettava.

• Anonyymi00053

Jassoo naisia esittävä, eikö se olis vähän liian askeettista? Välillä pitäis päästä pilettämään eres

• Anonyymi00035

En tee mitään. Otin toisen.

Auto vertauksena voisi sanoa että ihanne oli sporttinen kaupunkiauto, mutta otin minivanin kun sinne mahtui enemmän lapsia.

• Anonyymi00036

Rakennamme varuskunnan josta puolustamme keskeisintä lujapistettä.

• Anonyymi00052

I can see where you going, capitan

• Anonyymi00127
        Anonyymi00052 kirjoitti:

I can see where you going, capitan

Seuraaminen on rikos!

• Anonyymi00037

Minä hässin Tn loppuun,siirtynyt olen jo hänen aikuisiin lapsiin ja odotan loppujakin aikuistuvan.
      Tietenkin rahaa palaa mutta se ei ole ongelma.Munaa kutittelee.

• Anonyymi00049

Jaa että pilasit muille miehille jo etukäteen eikä tässäkään trollaava gubbe vielä kaikki

• Anonyymi00050
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Jaa että pilasit muille miehille jo etukäteen eikä tässäkään trollaava gubbe vielä kaikki

So monkeys still feeling jolly and funny?

• Anonyymi00039

Tästä eteenpäin liikkeeni ovat tarkkaan harkittuja ja jopa laskelmoivia. Ehkä seuraan elämäänsä ja sopivalla hetkellä tilaisuuden tullen ilmaisen olevani yhä saatavilla mutta jättäen itselleni oikeuden tulla toisiinkin ajatuksiin jos tämä alkaa näyttää muuttuneen liikaa.

• Anonyymi00043

Kenelle kirjoitat?

• Anonyymi00048
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Kenelle kirjoitat?

Palstaäijä varmaan kirjoittaapi iha kuule koko palstalle joutavaa proosaa gallupeina alkavien spektaakkeliensa jatkoksi

• Anonyymi00068

Kiusa se o pieniki kiusa!

• Anonyymi00075

Sinä et seuraa enää kenenkään elämää,olet tehnyt sitä jo vuosikymmeniä,alkaa riittää jo ja sekki on todella rikollista

• Anonyymi00128

Mene makaamaan sinne rauteille!Saatais vähennettyä noita mt-ongelmaisia,jotka aiheuttaa toisille harmia!

• Anonyymi00148
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Palstaäijä varmaan kirjoittaapi iha kuule koko palstalle joutavaa proosaa gallupeina alkavien spektaakkeliensa jatkoksi

Olisihan se mukavaa löytää 40vuotiss nainen itseä 10vuotta nuorempi

• Anonyymi00155

Olet liian laskelmoiva. Ei sinulla ole aitoja tunteita.

• Anonyymi00051

Tavataan, auringonvalo kääntyilee ikkunasta kauniiseen huoneeseen jossa on sänky, yön ja päivänvalo vaihtelee, lopulta mies käy yksin istumaan sängylle(minä?) ja ottaa sukat pois jaloista, on päivä. Muu on vähän epäselvää.

• Anonyymi00054

🤔🤔 Missä se nainen on?

• Anonyymi00064

Olette todella rasittavia ihmisiä!saatteko te tuosta jatkuvasta kiusaamisesta palkkaa? Hulluthan pitäis olla hoidossa!

• Anonyymi00077
        Anonyymi00064 kirjoitti:

Olette todella rasittavia ihmisiä!saatteko te tuosta jatkuvasta kiusaamisesta palkkaa? Hulluthan pitäis olla hoidossa!

No nykyään saavat olla vapaalla kun kaikille ei paikkoja oo. Suomen talous ollu sellasessa kurimuksessa jo pitkän tovin niin täällähän ne hullutki pyörii.

• Anonyymi00078
        Anonyymi00054 kirjoitti:

🤔🤔 Missä se nainen on?

Ilmoitettu virkavallalle,koska olet jatkuvasti täällä kännykällä,muuttelet valokuvien järjestystä ja nytkäsittelyssä viesti asiat!

• Anonyymi00106
        Anonyymi00078 kirjoitti:

Ilmoitettu virkavallalle,koska olet jatkuvasti täällä kännykällä,muuttelet valokuvien järjestystä ja nytkäsittelyssä viesti asiat!

Luulisi jo tässä vaiheessa, että palstaäijän monologina vedetyt näytelmät osattaisiin suhteuttaa, mutta kun jännyyttä pitäis löytää edes jostain niin uffaffaa

• Anonyymi00065

Enhän voi yksin mitään päättää? Silti olen kyllä päättänyt katsoa niin pitkään, kun edes pieni mahdollisuus meihin on olemassa.

• Anonyymi00067

Vastaan tuli netissä viesti jossa kirjoitteli jollekin naiselle jotain härskejä k* lli juttuja. Juu eiköhän tää olla tässä. Hyi vttu. 🤢

• Anonyymi00105

Mitä hemmettiä skeemoja elämänkoululle rakentava aapeeäijä - voiko internetistä löytyä tällaista kontsaa? Äiti ei ole yhtään valmistanut minua tällaiseen, syytän häntä

• Anonyymi00069

Sairasta ja pakkkomielteistä kiusaamista!

• Anonyymi00076

Onneksi sinä vaikutat hyvin tasapainoiselta ja mukavalta ihmiseltä.

• Anonyymi00079

Todellakin ja sen kyllä huomaa kun viestittelijän pääkopassa ei kaikki palikat oo ihan kohillaan. Itse eivät ilmeisesti kykene käsittämään tai ees ymmärtämään ett juttunsa ei oo normaalilla tasolla ja heidän paikkansa olis siellä osastolla.

• Anonyymi00086
        Anonyymi00079 kirjoitti:

Todellakin ja sen kyllä huomaa kun viestittelijän pääkopassa ei kaikki palikat oo ihan kohillaan. Itse eivät ilmeisesti kykene käsittämään tai ees ymmärtämään ett juttunsa ei oo normaalilla tasolla ja heidän paikkansa olis siellä osastolla.

Mutta ne suljetut osastot eivät ole ratkaisu niin kuin ei ole vankilakaan. Pitäisi käyttää ihan uusia menetelmiä ja käyttää maalaisjärkeä. Jos ihmistä pitäisi pakottaa muuttamaan itseään, se onnistuu vain laittamalla ihminen esim. fyysisesti niin tiukille pitemmän aikaa, että ihminen alkaa arvostamaan omaa elämäänsä ja sitä kautta myös muita ihmisiä.

• Anonyymi00104
        Anonyymi00076 kirjoitti:

Onneksi sinä vaikutat hyvin tasapainoiselta ja mukavalta ihmiseltä.

No jos tämä änkytys ihsn pelkästään aapeepalstaäijän gallupiin perustuu, niin kyllä on vähän epäjärjestynyttä tekstiä tällä

• Anonyymi00080

Tulla kaikkivoipaiseksi jumalolennoksi ja nussia kaikkia kauniita naisia.

• Anonyymi00083

Luulen et taivaan portilla mietitään kohtaloasi: ”Se kun ei edes syty, eikä ole yhtään sytyttävä!” 🤔

• Anonyymi00084

Rakastelu viimein pitkän kaavan mukaan - tai kiihkeän nopeasti! On hän sen ansainnut.🔥

• Anonyymi00085

Yhteinen elämä ❤️lapsia, jos on tullakseen ja omakotitalo 🩷

• Anonyymi00087

Tapailu -> pussailu -> paneminen -> kosiminen -> asunto -> häät -> lapsi

• Anonyymi00088

Olen vapaa kaivatusta ei tarvi mitään suunnitella tai edes ajatella

• Anonyymi00089

Outo kysymys ja jotenki häiriintynyt? Kenellä olisi suunnitelmia yoisen seläntakana? Ei tervettä järkeä tuossa?

• Anonyymi00090

Joko meistä tulee me tai sitten olen yksin. En usko, että kukaan enää tulee koskettamaan sydäntäni kuten hän.

• Anonyymi00095

Suunnitelma on palata alkuun. Pitää asialliset, ystävälliset välit. Uskoa se, mitä hän on yrittänyt kohteliaasti kertoa, siis ettei häntä kiinnosta. Keskittyä muihin asioihin elämässä. Ja sitten, kun sydän ei enää heitä kuperkeikkaa aina, kun näen hänet, antaa mahdollisuus jollekin toiselle miehelle.

• Anonyymi00096

Tuskin kaivatun puolesta mitään voi suunnitella. Kaikilla on oma tahto. Mutta tilanne on vielä parempi kun ei edes kaipaa ketään.

• Anonyymi00097

Marssia loppuun saakka!

• Anonyymi00114

Se vanhainkodissa nähdään pitää edelleenkin paikkaansa.

• Anonyymi00115

Loppuelämän suunnitelma on elää kaipaamatta ja antaa olla.
      Eipä nykysuhteet näytä olevan muutenkaan kovin onnellisia täältä sivusta katsoen.

https://www.youtube.com/watch?v=8MZMM_fkB6s

Nykymaailma on lähes mahdoton elää rauhallista perhe-elämää.
      Työn epävarmuus, kaiken kalleus, identiteettipolitiikka, median aivopesu.

Naisilla on halu elämäntyyliin, johon ei ole oikein varaa.
      Mies voi hyvin pitää vanhoja vaatteita ja ajaa vanhaa autoa.

• Anonyymi00116

"Identiteettipolitiikka" nimenomaan vapauttaa ihmisen olemaan juuri sellainen kuin on. Sen sijaan, että joutuu näytellä jonkun muun roolijaon perusteella epäaitoa itseään.

• Anonyymi00117

Parempi kun ei suunnittele mitään, pääsee pahemmasta stressistä.

• Anonyymi00118

Oli suunnitelmia. Hän kuitenkin päätti toisin.

• Anonyymi00137

Tiesikö hän niistä?

• Anonyymi00138
        Anonyymi00137 kirjoitti:

Tiesikö hän niistä?

Ei halunnutkaan tietää.

• Anonyymi00119

Mikä on loppuelämäsi suunnitelma. no se on se että otan uuden rakastajattaren ja elän Hänen kanssaan onnellisena rakastellen loppuelämäni . Uus on aina uus älkää jumittuko entiseen joka ei rakasta teitä ihanaa kun saan uuden naisen

• Anonyymi00147

Se sun uus, jonka meinaat pitää ”loppuelämäsi” ei ole uusi aina, toope 🤣

• Anonyymi00120
      • Anonyymi00121

Miksi vain sivustakatsoja?

• Anonyymi00131

Ootko sie täällä tulin taas voisitko tulla juttelee, oisin oman keskustelun halunnu tehä T A mies vaan luetun ymmärtämisessä on niin iso vika tällä hetkellä etten kolmesta kohdasta ymmärrä muuta ku otsikon nii jätän tekemättä ettei ihan mitä tahansa taas ammu

• Anonyymi00132

Ps selvisin tupatarkastuksesta hyvillä arvosanoilla melkeen tuli hätä

• Anonyymi00133

Olisitpa nähny ku hikihatussa heiluin 10min ja jos vaan oisitki nähny mitä olin joutavana tekemässä ja tällä kertaa en ollu käellä vaikka täällä oonki nii en nytkään oon höpöttämässä sulle.
      Onnneks sain varoituksen vaan mikä on ironisinta niin oisin mennessä kysyny moppia ja sankkoa lainaan ku jopa vähä ihtee. En kerenny mut pyyhkäsin super nopeesti.
      Ainut miinus oli joutu mun ikkunan aukasee olkkarista kun kitkerä tuoksu vähän varmaan mausteista, hyvin meni ite lähin karkuun siks aikaa.

• Anonyymi00134

Eikä se ollu mikään tarkastus kunhan heitin millon vaan voi tonteillaan käydä jos itte saan olla

• Anonyymi00135

Ei yhtään mikään enää. Eipä ole edes enää itselläkään mitään tulevaisuutta olemassa.

• Anonyymi00139
      • Anonyymi00140

Kuvaako sydämet ihmisiä ja keitä?

• Anonyymi00172

Ei löydetä! Se on ollut minulle täysin selvää jo siitä asti, kun muutin tähän taloon!

• Anonyymi00141

Varastaa kaivatun koti tyhjäks!

• Anonyymi00143

Kaipaan häntä hiljaisesti, hän ei tule koskaan enää siitä tietämään. En tahdo olla miehelle häiriöksi.

• Anonyymi00156

Koko ajan olen sen tiennyt.

• Anonyymi00150

Pate haluaa naisia

• Anonyymi00152

Mitä vittu vingut joka päivä jostain kaivatuista? Mä kaipaan kunnon lottopottia,että voi jättää työt ja lähteä espanjaan..

• Anonyymi00161

Minulla on ihan samoja haaveita, koska siellä on ihanan lämmintä talvisin! Kyllä siellä joka talvi voisi muutaman kuukauden viettää!

• Anonyymi00154

Kyllä mä nyt yhden suudelman ja halauksen haluaisin

• Anonyymi00162

Minä en halua suudelmaa keneltäkään, mutta halaus kyllä kelpaa 70v mieheltä!

• Anonyymi00164
        Anonyymi00162 kirjoitti:

Minä en halua suudelmaa keneltäkään, mutta halaus kyllä kelpaa 70v mieheltä!

Älä huoli, saat varmasti olla rauhassa.

• Anonyymi00157

Olettaisin,että loppuelämä tulee aikanaan ilman suhteuttamisia jokaiselle ,yksinäiselle ja kaksinaiselle? Suoraan sanottuna sellaista elämä on!

• Anonyymi00158

Plääni on löytää uusi, konkreettinen.

• Anonyymi00159

otan omani sitten joskus ja sanon että se on sitten ikusta valssia

• Anonyymi00163

Älä unta nää, jos olet oman lapseni ikäinen!!

• Anonyymi00160

En ole suunnitellut mitään, koska minulla ei ole kaivattua, enkä sellaista haluakaan, pelkkä ystävyys vain muutaman vuoden ikäerolla!

• Anonyymi00165

Kyllä se on aika mennä eteenpäin toden teolla jätkät!

• Anonyymi00166

Te keksittyjen juttujen perusteella kaasutatte, ja vainoatte mua?

• Anonyymi00171

Minulla ei ole kaivattua! Etsin noin 70v miestä ystäväkseni loppuelämän ajaksi!

• Anonyymi00173

En kai minä mitään päätä.
      Suudelma, sellainen vakavasti otettava suudelma hänen kanssa. Selkeimmän syyn lisäksi haluan tietää miltä meidän suudelma tuntuu. Mutta, eihän tätä voi ajatella ilman että salpaava viilto menee vatsan läpi.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      192
      1368
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      903
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      862
    4. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      52
      761
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      758
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      253
      637
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      320
      614
    8. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      7
      595
    9. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      589
    10. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      584
    Aihe