Intiassa ei syödä pitaleipää kuten väitit. Pitaleipä on kotoisin Lähi-idästä ja Välimeren alueelta.
Posso tiedoksi
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Niinkö taas on käynyt miten erotat pitaleivän ja intiassa tehdyn leivän jos ne on ihan samannäköisiä, resupetteri
- Anonyymi00004UUSI
Ääliö, pitaleipä ja intialainen naanleipä on ihan eri näköisiä!
48000€/v - Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ääliö, pitaleipä ja intialainen naanleipä on ihan eri näköisiä!
48000€/vMolemmat ovat hiivalla kohotettuja litteitä leipiä, mutta ne eroavat toisistaan merkittävästi koostumukseltaan ja käyttötarkoitukseltaan:
Pita (Lähi-itä): Valmistetaan yksinkertaisista perusraaka-aineista (vehnäjauho, vesi, hiiva, suola). Paistetaan kuumassa uunissa, jolloin leivän sisälle muodostuu ontto "tasku". Rakenne on jämäkkä, ja se on tarkoitettu täytettäväksi.
Naan (Intia/Aasia): Sisältää jauhojen ja hiivan lisäksi maitotuotteita, kuten jogurttia tai maitoa (joskus myös kananmunaa). Paistetaan perinteisesti tulikuumassa tandooriuunissa. Rakenne on pehmeä, kuohkea ja hieman sitkeä. Se toimii erinomaisesti ruoan, kuten curryn, "lusikkana" tai dippileipänä.
48000€/v - Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ääliö, pitaleipä ja intialainen naanleipä on ihan eri näköisiä!
48000€/vOta rauhallisesti osamaksu, ettet vanhene lisää, suorastaan romahda.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Molemmat ovat hiivalla kohotettuja litteitä leipiä, mutta ne eroavat toisistaan merkittävästi koostumukseltaan ja käyttötarkoitukseltaan:
Pita (Lähi-itä): Valmistetaan yksinkertaisista perusraaka-aineista (vehnäjauho, vesi, hiiva, suola). Paistetaan kuumassa uunissa, jolloin leivän sisälle muodostuu ontto "tasku". Rakenne on jämäkkä, ja se on tarkoitettu täytettäväksi.
Naan (Intia/Aasia): Sisältää jauhojen ja hiivan lisäksi maitotuotteita, kuten jogurttia tai maitoa (joskus myös kananmunaa). Paistetaan perinteisesti tulikuumassa tandooriuunissa. Rakenne on pehmeä, kuohkea ja hieman sitkeä. Se toimii erinomaisesti ruoan, kuten curryn, "lusikkana" tai dippileipänä.
48000€/veiko osamaksulla ole muuta tekemistä, kun etsiä pitaleivän teko-ohjeita wikipediasta, yritä nyt edes jollekin tasolle saada elämäsi hallintaan, ei tullainen on tervettä, osamaksumiljonääri.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
eiko osamaksulla ole muuta tekemistä, kun etsiä pitaleivän teko-ohjeita wikipediasta, yritä nyt edes jollekin tasolle saada elämäsi hallintaan, ei tullainen on tervettä, osamaksumiljonääri.
Ei ole tullainenkaan tervettä, maailmanmatkaaja, joka ei tiedä mitä missäkin maassa suuhunsa laittaa, nakkia vai katkarapua. Vai ehkä massamania.
48000€/v - Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
eiko osamaksulla ole muuta tekemistä, kun etsiä pitaleivän teko-ohjeita wikipediasta, yritä nyt edes jollekin tasolle saada elämäsi hallintaan, ei tullainen on tervettä, osamaksumiljonääri.
Mistä lähtien minä olen ollut "48000€/v"nimimerkki?
2010
PS: Parhaana vuonna tuo oli kuukausipalkkani ja käteen.
- Anonyymi00003UUSI
Mitä muuta ei Intiassa syödä? Syödäänkö savulahnaa?
- Anonyymi00009UUSI
Kyllä syödään, jos siinä hunajata.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1731671
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3471268- 661169
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html193930- 44888
- 69778
- 49770
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244537715- 119664
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79640