mietin huolestuneena, että ethän vain ole mikään energia/kristalli/enkelihoitohörhö, tai salaliittoteoreetikko, tai meedio tai aaveiden tai pyörremyrskyjen jahtaaja. Se olis aika raskasta... Se ei tunnu jotenkin todennäköiseltä, mutta ei ihmisistä koskaan tiedä päällepäin, minkä lajin hullutyksia sieltä löytyy.
Aina välillä
30
269
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Oon kaikkea tuota jos se saa sut pysymään hemmetin kaukana, en voi sietää sua, sori.
- Anonyymi00002UUSI
Mikä saa sinut kuvittelemaan, että Suomessa asuisi joku, joka harrastaa pyörremyrskyjen metsästystä? Täällähän ei trombeja kummempia tuuli-ilmiöitä esiinny.
- Anonyymi00014UUSI
Onhan meillä pyöriäistarkkailijoita.
Eikä kai mikään estä menemästä ulkomaille harrastuksen takia.
- Anonyymi00003UUSI
Kaikki naiset joita tunnen, käyvät energia hoidoissa.
- Anonyymi00005UUSI
Minä taas en tunne ketään, joka kävisi. Pari naista tiedän kyllä, jotka uskovat homeopatiaan. Se on ihan tarpeeksi paha.
- Anonyymi00015UUSI
Minäkään en tunne yhtäkään. Yhden tunnen, joka puhuu usein enkeleistä, mutta ei ole väittänyt sentään kokeneensa niitä.
- Anonyymi00004UUSI
Minä en avaudu yleisölle. Et saa minusta täällä mitään irti. Mutta mitään noista en ole. Höpsömmppi
- Anonyymi00006UUSI
Noitakin asioita voit varmasti kysyä suoraan henkilöltä. Ei haitanne mitään.
- Anonyymi00007UUSI
En kyllä usko noihin pätkääkän. Täysin huuhaata mielestäni.
- Anonyymi00008UUSI
Kyllä ja näen kuka vierelläsi kulkee ja juttelen sille🫣
- Anonyymi00009UUSI
Entä mitä luulet kaivattusi ajattelevan, jos kerrot, että seuraat palstaa ja kirjoitteletkin sinne?
- Anonyymi00024UUSI
Mitäs väliä tuollaisella asialla on?
Miksi se olisi muka niin kamalaa jos joku saisi tietää että joku seuraa ja kirjoittaa täällä?
Häpeätkö itse tänne kirjoittamista?
Mä en häpeä ainakaan että kirjoittelen täällä.
Ja ihan avoimesti olen tästä puhunut ja kertonut lähes kaikille joiden kanssa olen tekemisissä.
/joku muu kuin aloittaja - Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Mitäs väliä tuollaisella asialla on?
Miksi se olisi muka niin kamalaa jos joku saisi tietää että joku seuraa ja kirjoittaa täällä?
Häpeätkö itse tänne kirjoittamista?
Mä en häpeä ainakaan että kirjoittelen täällä.
Ja ihan avoimesti olen tästä puhunut ja kertonut lähes kaikille joiden kanssa olen tekemisissä.
/joku muu kuin aloittajaEn häpeä, miksi luulet niin? Olen kertonut todella monelle ystävälle ja tuttavalle, kumpaakin sukupuolta ovat.
- Anonyymi00010UUSI
Oletko ahdasmielinen? Itse kiinnostun asioista ja kulttuureista ja uskonnoista, mutta se ei tarkoita, että elän niiden mukaan. Olen utelias.
- Anonyymi00011UUSI
Mut aattele, jos hän onkin sellainen, että ihastuu ihmiseen, josta ei oikeasti tiedä yhtään mitään! Kuinka hullu voi ihminen ollakaan.
- Anonyymi00022UUSI
Tavallaan voi ajatella noinkin että on hullu..
Usko pois, noin voi tapahtua todellakin. ..
Täällä palstalla jopa tapahtunut noin.
Aika ärsyttävää, ei yhtään kivaa, pakko myöntää.
- Anonyymi00012UUSI
Eikö koskaan ole käynyt mielessä että jonkinlaista yliluonnollista saattaa olla olemassa, olkaapa rehellisiä 😉
- Anonyymi00028UUSI
Eipä saata vaan on.
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Eipä saata vaan on.
Tiedän sen varsin hyvin, aina tietänyt.
- Anonyymi00013UUSI
Olen just tommonen. Viime vuosina vaan innostus kasvanut 😁😘
- Anonyymi00018UUSI
Oon feministi.
- Anonyymi00019UUSI
Mikä siinä olis niin pirun raskasta?
Se ainakin kertoo ettei ole sulle kovinkaan tärkeä ja rakas jos hänelle tärkeä asia olis sulle raskasta. Tai asia johonka toinen ei pysty itse edes vaikuttamaan.
Eikä tuollaiset asiat ole ihan niin mustavalkoisia kuin jotkut kuvittelee niiden olevan.
Eikä ne todellakaan kaikilla vaikuta edes siinä normaalissa arki elämässä paljonkaan.
Ei kannata epäröidä, eikä jättää tutustumatta toiseen tuollaisten asioiden vuoksi.
Voit jopa yllättyä positiivisesti kun huomaat mitä ja miten asia on. - Anonyymi00020UUSI
Ihan kun ihminen itse saisi päättää minkälaisia henkisiä voimavaroja tulevat saamaan elämäänsä. Toisen ovat niin herkkiä, että pystyivät vaistoamaan, ennustamaan tai jopa tietämään asioita jostain tuntemattomien kanavien kautta. Se on heille ihan normaalia, he eivät ole pyytäneet mitään sellaista eikä mitään järkeä olisi myös kehuskella sellaisilla kyvyillä ja ominaisuuksilla
- Anonyymi00021UUSI
Ei sellainen jokaiselle ole mitenkään kehumisen arvoistakaan. Useimmiten ennemminkin kirous kun siunaus tietää asioita jne näin..
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Ei sellainen jokaiselle ole mitenkään kehumisen arvoistakaan. Useimmiten ennemminkin kirous kun siunaus tietää asioita jne näin..
Vaikka tietäisikin, ei se pitäisi kuitenkaan mitään muuttaa, vaikka tietäisi asioita ennakkoon, ei siitäkään tarvitsisi stressiä ottaa. Oma elämänasenne ratkaisee. Tietää sitten ennen tai jälkeen, elämä on kuitenkin kohdattava sellaisena kuin se tulee, ei ole paljon vaihtoehtoja.
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Vaikka tietäisikin, ei se pitäisi kuitenkaan mitään muuttaa, vaikka tietäisi asioita ennakkoon, ei siitäkään tarvitsisi stressiä ottaa. Oma elämänasenne ratkaisee. Tietää sitten ennen tai jälkeen, elämä on kuitenkin kohdattava sellaisena kuin se tulee, ei ole paljon vaihtoehtoja.
Elämä on paljon stressittömämpää kun niitä asioita osaa aavistella. Varmaan tärkeintä on yrittää itse toimia oikein näki asiat miten vaan.
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Elämä on paljon stressittömämpää kun niitä asioita osaa aavistella. Varmaan tärkeintä on yrittää itse toimia oikein näki asiat miten vaan.
Ehkä se asioiden aavistaminen opettaa sen tärkeimmän asian, elämä tulee elettäväksi juuri sellaisena kuin se tulee ja meidän oma asenne sanelee miten otamme sen vastaan. Jos joku sadattelee kohtaloaan; miksi minä; niin miksi et sinä. Pitää vaan ottaa sekä positiiviset että negatiiviset asiat vastaan, niitä tulee varmuudella molempia kaikille ihmisille.
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Ehkä se asioiden aavistaminen opettaa sen tärkeimmän asian, elämä tulee elettäväksi juuri sellaisena kuin se tulee ja meidän oma asenne sanelee miten otamme sen vastaan. Jos joku sadattelee kohtaloaan; miksi minä; niin miksi et sinä. Pitää vaan ottaa sekä positiiviset että negatiiviset asiat vastaan, niitä tulee varmuudella molempia kaikille ihmisille.
Noin se on jokaisen kohdalla. Asenne on helkutin tärkeä juttu, kun ei täällä loppujen lopuksi eletä kuin itseämme ja lapsia varten. Kaikki muu on yhtä hyttysenpierua soraäänineen...
- Anonyymi00023UUSI
Olen tavallinen persu.
- Anonyymi00032UUSI
Kyllä olen kaikesta huolimatta IHMINEN vaikka olen kuullut, että minua on kutsuttu ENKELIKSI ja ei se liity Enkeli-hoitaja koulutukseen vaan minun luonteeseen.
En koe, että se on KILTIN TYTÖN SYNDROOMA josta on tehty ihan kirjakin.
Yritin kyllä joskus aikoinaan lukea kyseistä kirjaa, mutta ei se resonoinut minua niin, kuin Enkeleiden vale-piireissä sanotaan.
Olen minäkin FB:ssä ollut aikoinaan näissä Enkeli ja Jumalatar ryhmissä, mutta nuohan on KUNNIAN LOUKKAUKSIA KAIKKI!
Olen suomalaisen turjake mieheni OMA MAAILMAN KAIKKEUS.
Olen vasta luomassa pohjaa ja taloa olen alkamassa rakentamaan tai voihan se talo olla jo valmis, mutta en tiedä jaksanko ajaa nurmikkoa tai hoitaa jotain kukkapenkkiä.
Ehkä mieheni hoitaa nuo tehtävät ja minä sanon hänelle, että : Kyseessä on IHMISOIKEUS ja minä kyllä nämä IHMISOIKEUS ASIAT HALLITSEN!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1731621
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361206- 591092
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html187898- 41807
- 49740
- 67728
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244533671- 119644
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp78598