Aina välillä

Anonyymi-ap

mietin huolestuneena, että ethän vain ole mikään energia/kristalli/enkelihoitohörhö, tai salaliittoteoreetikko, tai meedio tai aaveiden tai pyörremyrskyjen jahtaaja. Se olis aika raskasta... Se ei tunnu jotenkin todennäköiseltä, mutta ei ihmisistä koskaan tiedä päällepäin, minkä lajin hullutyksia sieltä löytyy.

30

269

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

      Oon kaikkea tuota jos se saa sut pysymään hemmetin kaukana, en voi sietää sua, sori.

    • Anonyymi00002
      UUSI

      Mikä saa sinut kuvittelemaan, että Suomessa asuisi joku, joka harrastaa pyörremyrskyjen metsästystä? Täällähän ei trombeja kummempia tuuli-ilmiöitä esiinny.

      • Anonyymi00014
        UUSI

        Onhan meillä pyöriäistarkkailijoita.
        Eikä kai mikään estä menemästä ulkomaille harrastuksen takia.


    • Anonyymi00003
      UUSI

      Kaikki naiset joita tunnen, käyvät energia hoidoissa.

      • Anonyymi00005
        UUSI

        Minä taas en tunne ketään, joka kävisi. Pari naista tiedän kyllä, jotka uskovat homeopatiaan. Se on ihan tarpeeksi paha.


      • Anonyymi00015
        UUSI

        Minäkään en tunne yhtäkään. Yhden tunnen, joka puhuu usein enkeleistä, mutta ei ole väittänyt sentään kokeneensa niitä.


    • Anonyymi00004
      UUSI

      Minä en avaudu yleisölle. Et saa minusta täällä mitään irti. Mutta mitään noista en ole. Höpsömmppi

    • Anonyymi00006
      UUSI

      Noitakin asioita voit varmasti kysyä suoraan henkilöltä. Ei haitanne mitään.

    • Anonyymi00007
      UUSI

      En kyllä usko noihin pätkääkän. Täysin huuhaata mielestäni.

    • Anonyymi00008
      UUSI

      Kyllä ja näen kuka vierelläsi kulkee ja juttelen sille🫣

    • Anonyymi00009
      UUSI

      Entä mitä luulet kaivattusi ajattelevan, jos kerrot, että seuraat palstaa ja kirjoitteletkin sinne?

      • Anonyymi00024
        UUSI

        Mitäs väliä tuollaisella asialla on?
        Miksi se olisi muka niin kamalaa jos joku saisi tietää että joku seuraa ja kirjoittaa täällä?

        Häpeätkö itse tänne kirjoittamista?
        Mä en häpeä ainakaan että kirjoittelen täällä.
        Ja ihan avoimesti olen tästä puhunut ja kertonut lähes kaikille joiden kanssa olen tekemisissä.

        /joku muu kuin aloittaja


      • Anonyymi00026
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        Mitäs väliä tuollaisella asialla on?
        Miksi se olisi muka niin kamalaa jos joku saisi tietää että joku seuraa ja kirjoittaa täällä?

        Häpeätkö itse tänne kirjoittamista?
        Mä en häpeä ainakaan että kirjoittelen täällä.
        Ja ihan avoimesti olen tästä puhunut ja kertonut lähes kaikille joiden kanssa olen tekemisissä.

        /joku muu kuin aloittaja

        En häpeä, miksi luulet niin? Olen kertonut todella monelle ystävälle ja tuttavalle, kumpaakin sukupuolta ovat.


    • Anonyymi00010
      UUSI

      Oletko ahdasmielinen? Itse kiinnostun asioista ja kulttuureista ja uskonnoista, mutta se ei tarkoita, että elän niiden mukaan. Olen utelias.

    • Anonyymi00011
      UUSI

      Mut aattele, jos hän onkin sellainen, että ihastuu ihmiseen, josta ei oikeasti tiedä yhtään mitään! Kuinka hullu voi ihminen ollakaan.

      • Anonyymi00022
        UUSI

        Tavallaan voi ajatella noinkin että on hullu..
        Usko pois, noin voi tapahtua todellakin. ..
        Täällä palstalla jopa tapahtunut noin.
        Aika ärsyttävää, ei yhtään kivaa, pakko myöntää.


    • Anonyymi00012
      UUSI

      Eikö koskaan ole käynyt mielessä että jonkinlaista yliluonnollista saattaa olla olemassa, olkaapa rehellisiä 😉

      • Anonyymi00028
        UUSI

        Eipä saata vaan on.


      • Anonyymi00029
        UUSI
        Anonyymi00028 kirjoitti:

        Eipä saata vaan on.

        Tiedän sen varsin hyvin, aina tietänyt.


    • Anonyymi00013
      UUSI

      Olen just tommonen. Viime vuosina vaan innostus kasvanut 😁😘

    • Anonyymi00018
      UUSI

      Oon feministi.

    • Anonyymi00019
      UUSI

      Mikä siinä olis niin pirun raskasta?
      Se ainakin kertoo ettei ole sulle kovinkaan tärkeä ja rakas jos hänelle tärkeä asia olis sulle raskasta. Tai asia johonka toinen ei pysty itse edes vaikuttamaan.
      Eikä tuollaiset asiat ole ihan niin mustavalkoisia kuin jotkut kuvittelee niiden olevan.
      Eikä ne todellakaan kaikilla vaikuta edes siinä normaalissa arki elämässä paljonkaan.
      Ei kannata epäröidä, eikä jättää tutustumatta toiseen tuollaisten asioiden vuoksi.
      Voit jopa yllättyä positiivisesti kun huomaat mitä ja miten asia on.

    • Anonyymi00020
      UUSI

      Ihan kun ihminen itse saisi päättää minkälaisia henkisiä voimavaroja tulevat saamaan elämäänsä. Toisen ovat niin herkkiä, että pystyivät vaistoamaan, ennustamaan tai jopa tietämään asioita jostain tuntemattomien kanavien kautta. Se on heille ihan normaalia, he eivät ole pyytäneet mitään sellaista eikä mitään järkeä olisi myös kehuskella sellaisilla kyvyillä ja ominaisuuksilla

      • Anonyymi00021
        UUSI

        Ei sellainen jokaiselle ole mitenkään kehumisen arvoistakaan. Useimmiten ennemminkin kirous kun siunaus tietää asioita jne näin..


      • Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Ei sellainen jokaiselle ole mitenkään kehumisen arvoistakaan. Useimmiten ennemminkin kirous kun siunaus tietää asioita jne näin..

        Vaikka tietäisikin, ei se pitäisi kuitenkaan mitään muuttaa, vaikka tietäisi asioita ennakkoon, ei siitäkään tarvitsisi stressiä ottaa. Oma elämänasenne ratkaisee. Tietää sitten ennen tai jälkeen, elämä on kuitenkin kohdattava sellaisena kuin se tulee, ei ole paljon vaihtoehtoja.


      • Anonyymi00027
        UUSI
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        Vaikka tietäisikin, ei se pitäisi kuitenkaan mitään muuttaa, vaikka tietäisi asioita ennakkoon, ei siitäkään tarvitsisi stressiä ottaa. Oma elämänasenne ratkaisee. Tietää sitten ennen tai jälkeen, elämä on kuitenkin kohdattava sellaisena kuin se tulee, ei ole paljon vaihtoehtoja.

        Elämä on paljon stressittömämpää kun niitä asioita osaa aavistella. Varmaan tärkeintä on yrittää itse toimia oikein näki asiat miten vaan.


      • Anonyymi00030
        UUSI
        Anonyymi00027 kirjoitti:

        Elämä on paljon stressittömämpää kun niitä asioita osaa aavistella. Varmaan tärkeintä on yrittää itse toimia oikein näki asiat miten vaan.

        Ehkä se asioiden aavistaminen opettaa sen tärkeimmän asian, elämä tulee elettäväksi juuri sellaisena kuin se tulee ja meidän oma asenne sanelee miten otamme sen vastaan. Jos joku sadattelee kohtaloaan; miksi minä; niin miksi et sinä. Pitää vaan ottaa sekä positiiviset että negatiiviset asiat vastaan, niitä tulee varmuudella molempia kaikille ihmisille.


      • Anonyymi00031
        UUSI
        Anonyymi00030 kirjoitti:

        Ehkä se asioiden aavistaminen opettaa sen tärkeimmän asian, elämä tulee elettäväksi juuri sellaisena kuin se tulee ja meidän oma asenne sanelee miten otamme sen vastaan. Jos joku sadattelee kohtaloaan; miksi minä; niin miksi et sinä. Pitää vaan ottaa sekä positiiviset että negatiiviset asiat vastaan, niitä tulee varmuudella molempia kaikille ihmisille.

        Noin se on jokaisen kohdalla. Asenne on helkutin tärkeä juttu, kun ei täällä loppujen lopuksi eletä kuin itseämme ja lapsia varten. Kaikki muu on yhtä hyttysenpierua soraäänineen...


    • Anonyymi00023
      UUSI

      Olen tavallinen persu.

    • Anonyymi00032
      UUSI

      Kyllä olen kaikesta huolimatta IHMINEN vaikka olen kuullut, että minua on kutsuttu ENKELIKSI ja ei se liity Enkeli-hoitaja koulutukseen vaan minun luonteeseen.

      En koe, että se on KILTIN TYTÖN SYNDROOMA josta on tehty ihan kirjakin.
      Yritin kyllä joskus aikoinaan lukea kyseistä kirjaa, mutta ei se resonoinut minua niin, kuin Enkeleiden vale-piireissä sanotaan.

      Olen minäkin FB:ssä ollut aikoinaan näissä Enkeli ja Jumalatar ryhmissä, mutta nuohan on KUNNIAN LOUKKAUKSIA KAIKKI!

      Olen suomalaisen turjake mieheni OMA MAAILMAN KAIKKEUS.

      Olen vasta luomassa pohjaa ja taloa olen alkamassa rakentamaan tai voihan se talo olla jo valmis, mutta en tiedä jaksanko ajaa nurmikkoa tai hoitaa jotain kukkapenkkiä.
      Ehkä mieheni hoitaa nuo tehtävät ja minä sanon hänelle, että : Kyseessä on IHMISOIKEUS ja minä kyllä nämä IHMISOIKEUS ASIAT HALLITSEN!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1621
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1206
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      59
      1092
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      187
      898
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      41
      807
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      740
    7. 67
      728
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      33
      671
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      644
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      78
      598
    Aihe