Ei voi sanoa mitään muuta kuin vide vieköön todellakin rahtilaiva on peittäny auringon.
KiukkuVänkäVinkunen.
24
76
Vastaukset
- Anonyymi00001
Maksan heti viitisen toimintatonnia vänkääjälle jos kykenee valokuvin osoittamaan olevansa parisuhteessa lapsiperheessä.
Minä nimittäin väitän, että niin kahjoa naista ei ole olemassa, joka tuon tyypin käytöstä sietäisi arjen alettua kuherruskauden jälkeen.- Anonyymi00002
Puhtaana käteen riihikuivana.
- Anonyymi00003
Posandeeruksella taas heittää. En ole kirjoittanut mitään ilman nimimerkkiäni ja eilen muistaakseni yhden kirjoituksen.
Perjantaina Chiang Maissa ja rela viikonloppu tiedossa. Vähän hikingia ja vähän prätkäilyä, hyvät unet ja freesinä takaisin sunnuntaina iltapäivällä.
2010
PS: En jaksa enää edes kysyä missä Senssu.- Anonyymi00004
Siinä on Possolle vielä kaupanpäällisiksi tutkittavaa ja vähän vaimon hyvin muodostunutta reittä tämän vuoden puolelta. Huomaa pohkeeni palovamma kuvassa, jota olet ihmetellyt.
https://ibb.co/fYFcfj76 - Anonyymi00006
Posso The Päivystäjän Claude heittelee harhaisia arvioita, sillä kuva on itseasiassa otettu maaliskuussa 2024 ja tämä kuva kaksi päivää myöhemmin https://ibb.co/Q3THLKQY
Mistä hatusta vetelet näitä juttujasi leimoista ja päiväyksistä?
2010
PS: Possolta aika vähän romanttisia rantakuvia jostakin syystä ja Senssulta ei laisinkaan. Osaatko kertoa syytä? Anonyymi00006 kirjoitti:
Posso The Päivystäjän Claude heittelee harhaisia arvioita, sillä kuva on itseasiassa otettu maaliskuussa 2024 ja tämä kuva kaksi päivää myöhemmin https://ibb.co/Q3THLKQY
Mistä hatusta vetelet näitä juttujasi leimoista ja päiväyksistä?
2010
PS: Possolta aika vähän romanttisia rantakuvia jostakin syystä ja Senssulta ei laisinkaan. Osaatko kertoa syytä?Vain 2 räpsyä, mutta sinä olet päätynyt seliseliseli-käytäntöösi, joten jatka toki valitsemallasi linjalla, koska siitä nautintoa saat.
- Anonyymi00007
SENSSU kirjoitti:
Vain 2 räpsyä, mutta sinä olet päätynyt seliseliseli-käytäntöösi, joten jatka toki valitsemallasi linjalla, koska siitä nautintoa saat.
Pasanen kävi heittämässä pasasta ja sitten tulee Senssu hätiin kun paljastui taas pasaspuheiksi pasaspuheet. Hieno kompus.
- Anonyymi00008
Anonyymi00004 kirjoitti:
Siinä on Possolle vielä kaupanpäällisiksi tutkittavaa ja vähän vaimon hyvin muodostunutta reittä tämän vuoden puolelta. Huomaa pohkeeni palovamma kuvassa, jota olet ihmetellyt.
https://ibb.co/fYFcfj76Hahahaa, minusta ei koskaan tule vaimoa yhdellekään miehelle!
- Anonyymi00010
ja osamaksu sinun kannattaisi lopettaa tuo kuvien manipulointi, olet jäänyt kiinni jo parisen kymmentä kertaa, no pääsitkö kauppoihin laffilan akkana, tällä kertaa..
Hyvä Numba, osoitat toiminnallasi todellakin että Pattayan rakkaus on mielisairauden yksi seuraamus.
- Anonyymi00011
SENSSU kirjoitti:
Hyvä Numba, osoitat toiminnallasi todellakin että Pattayan rakkaus on mielisairauden yksi seuraamus.
Menit Posso pahan kerran ansaan. Poimin kuvat omasta Facesta, ja ne on otettu ja julkaistu kuudes ja kahdeksas päivä maaliskuuta, 2024 minun omalla facetilillä.
Nykyinen facetilini on perustettu 20.03.2018 ja se on merkitty kuvan tietoihin. Perustin tuolloin uuden tilin koska kyllästyin jatkuviin banneihin aiemmista poliittisista kirjoituksista.
Kuvien metatietoja ei voi saada, mikäli ne on kierrätetty Facessa taikka eri tallennuksien kautta pakkailtu uudelleen.
Tapu-tapu-tan. Aina uudelleen. Sveitsi-Kanada- ottelua odotellessa.
2010 - Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Menit Posso pahan kerran ansaan. Poimin kuvat omasta Facesta, ja ne on otettu ja julkaistu kuudes ja kahdeksas päivä maaliskuuta, 2024 minun omalla facetilillä.
Nykyinen facetilini on perustettu 20.03.2018 ja se on merkitty kuvan tietoihin. Perustin tuolloin uuden tilin koska kyllästyin jatkuviin banneihin aiemmista poliittisista kirjoituksista.
Kuvien metatietoja ei voi saada, mikäli ne on kierrätetty Facessa taikka eri tallennuksien kautta pakkailtu uudelleen.
Tapu-tapu-tan. Aina uudelleen. Sveitsi-Kanada- ottelua odotellessa.
2010PPS: Jos osaisit lukea niin se on "Profile date name", ei kuvan päiväys.
Anonyymi00011 kirjoitti:
Menit Posso pahan kerran ansaan. Poimin kuvat omasta Facesta, ja ne on otettu ja julkaistu kuudes ja kahdeksas päivä maaliskuuta, 2024 minun omalla facetilillä.
Nykyinen facetilini on perustettu 20.03.2018 ja se on merkitty kuvan tietoihin. Perustin tuolloin uuden tilin koska kyllästyin jatkuviin banneihin aiemmista poliittisista kirjoituksista.
Kuvien metatietoja ei voi saada, mikäli ne on kierrätetty Facessa taikka eri tallennuksien kautta pakkailtu uudelleen.
Tapu-tapu-tan. Aina uudelleen. Sveitsi-Kanada- ottelua odotellessa.
2010Taput vain itselles, Numba on selvittänyt ihan tarpeeksi sun feikkeilyäs.
Sitä ei myöskään muuksi muuta sun päätelmäsi minusta.
Et kykene kahteen räpsyyn, mutta kykenet tuhansiin sanoihin samasta aiheesta.
Bimbo oot, et muuta.- Anonyymi00013
SENSSU kirjoitti:
Taput vain itselles, Numba on selvittänyt ihan tarpeeksi sun feikkeilyäs.
Sitä ei myöskään muuksi muuta sun päätelmäsi minusta.
Et kykene kahteen räpsyyn, mutta kykenet tuhansiin sanoihin samasta aiheesta.
Bimbo oot, et muuta."Numba on selvittänyt"? Mutta ethän sinä tunne häntä? Miksi luotat "Numbaan" ja miksi puhut hänen puolestaan kun hän jo mokasi kaivamalla esiin vain faceprofiilini päivämäärän?
Se on nyt sitten huomenna kun olen Chiang Maissa. Missä sää oot?
2010 - Anonyymi00014
SENSSU kirjoitti:
Taput vain itselles, Numba on selvittänyt ihan tarpeeksi sun feikkeilyäs.
Sitä ei myöskään muuksi muuta sun päätelmäsi minusta.
Et kykene kahteen räpsyyn, mutta kykenet tuhansiin sanoihin samasta aiheesta.
Bimbo oot, et muuta.Paljonko kello on "chiang maissa"??
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
"Numba on selvittänyt"? Mutta ethän sinä tunne häntä? Miksi luotat "Numbaan" ja miksi puhut hänen puolestaan kun hän jo mokasi kaivamalla esiin vain faceprofiilini päivämäärän?
Se on nyt sitten huomenna kun olen Chiang Maissa. Missä sää oot?
2010Voin vakuuttaa että olen Suomi24 palstalla.
- Anonyymi00016
Anonyymi00011 kirjoitti:
Menit Posso pahan kerran ansaan. Poimin kuvat omasta Facesta, ja ne on otettu ja julkaistu kuudes ja kahdeksas päivä maaliskuuta, 2024 minun omalla facetilillä.
Nykyinen facetilini on perustettu 20.03.2018 ja se on merkitty kuvan tietoihin. Perustin tuolloin uuden tilin koska kyllästyin jatkuviin banneihin aiemmista poliittisista kirjoituksista.
Kuvien metatietoja ei voi saada, mikäli ne on kierrätetty Facessa taikka eri tallennuksien kautta pakkailtu uudelleen.
Tapu-tapu-tan. Aina uudelleen. Sveitsi-Kanada- ottelua odotellessa.
2010ei ole se on kuvan väriprofiilin luontipäivä, fasella ei ole mitään tekemistä asian kanssa... profiili on microsoftin, todennäköisesti varastamasi kuva, jonkun facesta... ei sinua eikä laffilaa, eikä eläkeläistä ole olemassa.
Anonyymi00013 kirjoitti:
"Numba on selvittänyt"? Mutta ethän sinä tunne häntä? Miksi luotat "Numbaan" ja miksi puhut hänen puolestaan kun hän jo mokasi kaivamalla esiin vain faceprofiilini päivämäärän?
Se on nyt sitten huomenna kun olen Chiang Maissa. Missä sää oot?
2010Pistä 2 räpsyä niin tavataan.
Tunne, luota ....?
En tunne sen enempää kuin sinäkään, mutta sun juttus varsin Savolaisia.
Luota, ei ole kyse luottamuksesta vaan toteamuksesta ja mielipiteestä, sun kokien että vain sun mielipitees on oikeita.
Olet aktiivinen kysymysten asettelija, mutta kyvytön vastaamaan.
Vastaappa miksi sulla on fanikaarti jotka luottaa suhun vaikka ei tunne sua?
Ps. Koet jopa että joku olisi kiinnostunut mitä matsia kulloinkin odotat ym. tuubaa.- Anonyymi00017
Ääliö! Tätäkö tarkoitat: Profile Date Time2018/03/20 09:14:29 Kymmenen vuotta sitten rakennettu ICC-profiili, puhelimessa taikka kuvankäsittelyssä. Ihan jotain muuta kuin kuvan ottopäivä. Akateemiselle pullakuskille on jotkut asiat vaikeita.
48000€/v - Anonyymi00019
Anonyymi00016 kirjoitti:
ei ole se on kuvan väriprofiilin luontipäivä, fasella ei ole mitään tekemistä asian kanssa... profiili on microsoftin, todennäköisesti varastamasi kuva, jonkun facesta... ei sinua eikä laffilaa, eikä eläkeläistä ole olemassa.
Tsekkaa tämä samalla. Kaikki kuvat samalla päivällä koska se on nykyisen Faceni luontipäivä ja tämä on vain pari kuukautta sitten otettu.
https://ibb.co/Fb8mpkQf
Sinun Otaniemen kurssisi eivät vieneet sinua eteenpäin. Katso jalkapalloa.
2010 - Anonyymi00020
Tuo kertoo vain sen että sinä olet tallentanut niitä koneellesi, pelkkä avaamimen riittää että kovankäsittely ohjelma tallentaa kuvan meta tiedot kuvaan, tuo photofiltre 7 on ohjelma joka toimii windowssissa, ainoastaan, ja on ilmainen liki 10 vuotta vanha, ja hyvin harvinainen.
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Tuo kertoo vain sen että sinä olet tallentanut niitä koneellesi, pelkkä avaamimen riittää että kovankäsittely ohjelma tallentaa kuvan meta tiedot kuvaan, tuo photofiltre 7 on ohjelma joka toimii windowssissa, ainoastaan, ja on ilmainen liki 10 vuotta vanha, ja hyvin harvinainen.
https://www.photofiltre-studio.com/pf7-en.htm tuolla olet ajaillut kattiloita minun päähäni, samoin samat leimat löytyvät ,ys laiffilan, ja ns, vaimosi ja pentujesi kuvista.
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
https://www.photofiltre-studio.com/pf7-en.htm tuolla olet ajaillut kattiloita minun päähäni, samoin samat leimat löytyvät ,ys laiffilan, ja ns, vaimosi ja pentujesi kuvista.
Vaihdoit stooria. Juuri väitit että kuvat on otettu 2018. Kuvat on kiertäneet joidenkin koneiden kautta, varsinkin vertailukuvat. Olet taputeltu taas vaikka sinun piti olla seniorijärjestelmänvalvoja. 8)
Ennemmin paviaani on ensimmäinen olentao Marsissa kuin sinä mitään palloa katsomassa.
Katso jalkapalloa.
2010 - Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Vaihdoit stooria. Juuri väitit että kuvat on otettu 2018. Kuvat on kiertäneet joidenkin koneiden kautta, varsinkin vertailukuvat. Olet taputeltu taas vaikka sinun piti olla seniorijärjestelmänvalvoja. 8)
Ennemmin paviaani on ensimmäinen olentao Marsissa kuin sinä mitään palloa katsomassa.
Katso jalkapalloa.
2010Resu en ole mitään stooria vaihtanut ne on sinun asioita, en väittänyt mitään, kuvan väriprofiili on vuodelta 2018 microsoftin valmistama, oletko taas ollut kultakaupoilla, vain laiffilan vaimona, elämäsi on rikasta., kun voi paeta totuutta satuihin, ja feikkikuviin, 55555, tuota hulluutta on syytä kahdehtia, siinä olet oikeassa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791756
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19683- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41567Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164523Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä24475Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466