KiukkuVänkäVinkunen.

Anonyymi-ap

Ei voi sanoa mitään muuta kuin vide vieköön todellakin rahtilaiva on peittäny auringon.

24

76

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Maksan heti viitisen toimintatonnia vänkääjälle jos kykenee valokuvin osoittamaan olevansa parisuhteessa lapsiperheessä.

      Minä nimittäin väitän, että niin kahjoa naista ei ole olemassa, joka tuon tyypin käytöstä sietäisi arjen alettua kuherruskauden jälkeen.

      • Anonyymi00002

        Puhtaana käteen riihikuivana.


    • Anonyymi00003

      Posandeeruksella taas heittää. En ole kirjoittanut mitään ilman nimimerkkiäni ja eilen muistaakseni yhden kirjoituksen.

      Perjantaina Chiang Maissa ja rela viikonloppu tiedossa. Vähän hikingia ja vähän prätkäilyä, hyvät unet ja freesinä takaisin sunnuntaina iltapäivällä.

      2010

      PS: En jaksa enää edes kysyä missä Senssu.

      • Anonyymi00004

        Siinä on Possolle vielä kaupanpäällisiksi tutkittavaa ja vähän vaimon hyvin muodostunutta reittä tämän vuoden puolelta. Huomaa pohkeeni palovamma kuvassa, jota olet ihmetellyt.
        https://ibb.co/fYFcfj76


      • Anonyymi00006

        Posso The Päivystäjän Claude heittelee harhaisia arvioita, sillä kuva on itseasiassa otettu maaliskuussa 2024 ja tämä kuva kaksi päivää myöhemmin https://ibb.co/Q3THLKQY

        Mistä hatusta vetelet näitä juttujasi leimoista ja päiväyksistä?

        2010

        PS: Possolta aika vähän romanttisia rantakuvia jostakin syystä ja Senssulta ei laisinkaan. Osaatko kertoa syytä?


      • Anonyymi00006 kirjoitti:

        Posso The Päivystäjän Claude heittelee harhaisia arvioita, sillä kuva on itseasiassa otettu maaliskuussa 2024 ja tämä kuva kaksi päivää myöhemmin https://ibb.co/Q3THLKQY

        Mistä hatusta vetelet näitä juttujasi leimoista ja päiväyksistä?

        2010

        PS: Possolta aika vähän romanttisia rantakuvia jostakin syystä ja Senssulta ei laisinkaan. Osaatko kertoa syytä?

        Vain 2 räpsyä, mutta sinä olet päätynyt seliseliseli-käytäntöösi, joten jatka toki valitsemallasi linjalla, koska siitä nautintoa saat.


      • Anonyymi00007
        SENSSU kirjoitti:

        Vain 2 räpsyä, mutta sinä olet päätynyt seliseliseli-käytäntöösi, joten jatka toki valitsemallasi linjalla, koska siitä nautintoa saat.

        Pasanen kävi heittämässä pasasta ja sitten tulee Senssu hätiin kun paljastui taas pasaspuheiksi pasaspuheet. Hieno kompus.


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Siinä on Possolle vielä kaupanpäällisiksi tutkittavaa ja vähän vaimon hyvin muodostunutta reittä tämän vuoden puolelta. Huomaa pohkeeni palovamma kuvassa, jota olet ihmetellyt.
        https://ibb.co/fYFcfj76

        Hahahaa, minusta ei koskaan tule vaimoa yhdellekään miehelle!


      • Anonyymi00010

        ja osamaksu sinun kannattaisi lopettaa tuo kuvien manipulointi, olet jäänyt kiinni jo parisen kymmentä kertaa, no pääsitkö kauppoihin laffilan akkana, tällä kertaa..


      • Hyvä Numba, osoitat toiminnallasi todellakin että Pattayan rakkaus on mielisairauden yksi seuraamus.


      • Anonyymi00011
        SENSSU kirjoitti:

        Hyvä Numba, osoitat toiminnallasi todellakin että Pattayan rakkaus on mielisairauden yksi seuraamus.

        Menit Posso pahan kerran ansaan. Poimin kuvat omasta Facesta, ja ne on otettu ja julkaistu kuudes ja kahdeksas päivä maaliskuuta, 2024 minun omalla facetilillä.

        Nykyinen facetilini on perustettu 20.03.2018 ja se on merkitty kuvan tietoihin. Perustin tuolloin uuden tilin koska kyllästyin jatkuviin banneihin aiemmista poliittisista kirjoituksista.

        Kuvien metatietoja ei voi saada, mikäli ne on kierrätetty Facessa taikka eri tallennuksien kautta pakkailtu uudelleen.

        Tapu-tapu-tan. Aina uudelleen. Sveitsi-Kanada- ottelua odotellessa.

        2010


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Menit Posso pahan kerran ansaan. Poimin kuvat omasta Facesta, ja ne on otettu ja julkaistu kuudes ja kahdeksas päivä maaliskuuta, 2024 minun omalla facetilillä.

        Nykyinen facetilini on perustettu 20.03.2018 ja se on merkitty kuvan tietoihin. Perustin tuolloin uuden tilin koska kyllästyin jatkuviin banneihin aiemmista poliittisista kirjoituksista.

        Kuvien metatietoja ei voi saada, mikäli ne on kierrätetty Facessa taikka eri tallennuksien kautta pakkailtu uudelleen.

        Tapu-tapu-tan. Aina uudelleen. Sveitsi-Kanada- ottelua odotellessa.

        2010

        PPS: Jos osaisit lukea niin se on "Profile date name", ei kuvan päiväys.


      • Anonyymi00011 kirjoitti:

        Menit Posso pahan kerran ansaan. Poimin kuvat omasta Facesta, ja ne on otettu ja julkaistu kuudes ja kahdeksas päivä maaliskuuta, 2024 minun omalla facetilillä.

        Nykyinen facetilini on perustettu 20.03.2018 ja se on merkitty kuvan tietoihin. Perustin tuolloin uuden tilin koska kyllästyin jatkuviin banneihin aiemmista poliittisista kirjoituksista.

        Kuvien metatietoja ei voi saada, mikäli ne on kierrätetty Facessa taikka eri tallennuksien kautta pakkailtu uudelleen.

        Tapu-tapu-tan. Aina uudelleen. Sveitsi-Kanada- ottelua odotellessa.

        2010

        Taput vain itselles, Numba on selvittänyt ihan tarpeeksi sun feikkeilyäs.

        Sitä ei myöskään muuksi muuta sun päätelmäsi minusta.

        Et kykene kahteen räpsyyn, mutta kykenet tuhansiin sanoihin samasta aiheesta.

        Bimbo oot, et muuta.


      • Anonyymi00013
        SENSSU kirjoitti:

        Taput vain itselles, Numba on selvittänyt ihan tarpeeksi sun feikkeilyäs.

        Sitä ei myöskään muuksi muuta sun päätelmäsi minusta.

        Et kykene kahteen räpsyyn, mutta kykenet tuhansiin sanoihin samasta aiheesta.

        Bimbo oot, et muuta.

        "Numba on selvittänyt"? Mutta ethän sinä tunne häntä? Miksi luotat "Numbaan" ja miksi puhut hänen puolestaan kun hän jo mokasi kaivamalla esiin vain faceprofiilini päivämäärän?

        Se on nyt sitten huomenna kun olen Chiang Maissa. Missä sää oot?

        2010


      • Anonyymi00014
        SENSSU kirjoitti:

        Taput vain itselles, Numba on selvittänyt ihan tarpeeksi sun feikkeilyäs.

        Sitä ei myöskään muuksi muuta sun päätelmäsi minusta.

        Et kykene kahteen räpsyyn, mutta kykenet tuhansiin sanoihin samasta aiheesta.

        Bimbo oot, et muuta.

        Paljonko kello on "chiang maissa"??


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        "Numba on selvittänyt"? Mutta ethän sinä tunne häntä? Miksi luotat "Numbaan" ja miksi puhut hänen puolestaan kun hän jo mokasi kaivamalla esiin vain faceprofiilini päivämäärän?

        Se on nyt sitten huomenna kun olen Chiang Maissa. Missä sää oot?

        2010

        Voin vakuuttaa että olen Suomi24 palstalla.


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Menit Posso pahan kerran ansaan. Poimin kuvat omasta Facesta, ja ne on otettu ja julkaistu kuudes ja kahdeksas päivä maaliskuuta, 2024 minun omalla facetilillä.

        Nykyinen facetilini on perustettu 20.03.2018 ja se on merkitty kuvan tietoihin. Perustin tuolloin uuden tilin koska kyllästyin jatkuviin banneihin aiemmista poliittisista kirjoituksista.

        Kuvien metatietoja ei voi saada, mikäli ne on kierrätetty Facessa taikka eri tallennuksien kautta pakkailtu uudelleen.

        Tapu-tapu-tan. Aina uudelleen. Sveitsi-Kanada- ottelua odotellessa.

        2010

        ei ole se on kuvan väriprofiilin luontipäivä, fasella ei ole mitään tekemistä asian kanssa... profiili on microsoftin, todennäköisesti varastamasi kuva, jonkun facesta... ei sinua eikä laffilaa, eikä eläkeläistä ole olemassa.


      • Anonyymi00013 kirjoitti:

        "Numba on selvittänyt"? Mutta ethän sinä tunne häntä? Miksi luotat "Numbaan" ja miksi puhut hänen puolestaan kun hän jo mokasi kaivamalla esiin vain faceprofiilini päivämäärän?

        Se on nyt sitten huomenna kun olen Chiang Maissa. Missä sää oot?

        2010

        Pistä 2 räpsyä niin tavataan.

        Tunne, luota ....?

        En tunne sen enempää kuin sinäkään, mutta sun juttus varsin Savolaisia.

        Luota, ei ole kyse luottamuksesta vaan toteamuksesta ja mielipiteestä, sun kokien että vain sun mielipitees on oikeita.

        Olet aktiivinen kysymysten asettelija, mutta kyvytön vastaamaan.

        Vastaappa miksi sulla on fanikaarti jotka luottaa suhun vaikka ei tunne sua?

        Ps. Koet jopa että joku olisi kiinnostunut mitä matsia kulloinkin odotat ym. tuubaa.


      • Anonyymi00017

        Ääliö! Tätäkö tarkoitat: Profile Date Time2018/03/20 09:14:29 Kymmenen vuotta sitten rakennettu ICC-profiili, puhelimessa taikka kuvankäsittelyssä. Ihan jotain muuta kuin kuvan ottopäivä. Akateemiselle pullakuskille on jotkut asiat vaikeita.

        48000€/v


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        ei ole se on kuvan väriprofiilin luontipäivä, fasella ei ole mitään tekemistä asian kanssa... profiili on microsoftin, todennäköisesti varastamasi kuva, jonkun facesta... ei sinua eikä laffilaa, eikä eläkeläistä ole olemassa.

        Tsekkaa tämä samalla. Kaikki kuvat samalla päivällä koska se on nykyisen Faceni luontipäivä ja tämä on vain pari kuukautta sitten otettu.
        https://ibb.co/Fb8mpkQf

        Sinun Otaniemen kurssisi eivät vieneet sinua eteenpäin. Katso jalkapalloa.

        2010


      • Anonyymi00020

        Tuo kertoo vain sen että sinä olet tallentanut niitä koneellesi, pelkkä avaamimen riittää että kovankäsittely ohjelma tallentaa kuvan meta tiedot kuvaan, tuo photofiltre 7 on ohjelma joka toimii windowssissa, ainoastaan, ja on ilmainen liki 10 vuotta vanha, ja hyvin harvinainen.


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Tuo kertoo vain sen että sinä olet tallentanut niitä koneellesi, pelkkä avaamimen riittää että kovankäsittely ohjelma tallentaa kuvan meta tiedot kuvaan, tuo photofiltre 7 on ohjelma joka toimii windowssissa, ainoastaan, ja on ilmainen liki 10 vuotta vanha, ja hyvin harvinainen.

        https://www.photofiltre-studio.com/pf7-en.htm tuolla olet ajaillut kattiloita minun päähäni, samoin samat leimat löytyvät ,ys laiffilan, ja ns, vaimosi ja pentujesi kuvista.


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        https://www.photofiltre-studio.com/pf7-en.htm tuolla olet ajaillut kattiloita minun päähäni, samoin samat leimat löytyvät ,ys laiffilan, ja ns, vaimosi ja pentujesi kuvista.

        Vaihdoit stooria. Juuri väitit että kuvat on otettu 2018. Kuvat on kiertäneet joidenkin koneiden kautta, varsinkin vertailukuvat. Olet taputeltu taas vaikka sinun piti olla seniorijärjestelmänvalvoja. 8)

        Ennemmin paviaani on ensimmäinen olentao Marsissa kuin sinä mitään palloa katsomassa.
        Katso jalkapalloa.

        2010


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Vaihdoit stooria. Juuri väitit että kuvat on otettu 2018. Kuvat on kiertäneet joidenkin koneiden kautta, varsinkin vertailukuvat. Olet taputeltu taas vaikka sinun piti olla seniorijärjestelmänvalvoja. 8)

        Ennemmin paviaani on ensimmäinen olentao Marsissa kuin sinä mitään palloa katsomassa.
        Katso jalkapalloa.

        2010

        Resu en ole mitään stooria vaihtanut ne on sinun asioita, en väittänyt mitään, kuvan väriprofiili on vuodelta 2018 microsoftin valmistama, oletko taas ollut kultakaupoilla, vain laiffilan vaimona, elämäsi on rikasta., kun voi paeta totuutta satuihin, ja feikkikuviin, 55555, tuota hulluutta on syytä kahdehtia, siinä olet oikeassa.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      683
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      475
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe