Aina kun yritän kertoa tämän kylän vääryyksistä ja siitä kuinka meidän kaikkien tuntemat kankaanpääläiset ovat tehneet hirveyksiä niin minun aloitus poistetaan. En edes mainitse heitä nimeltä tai tee mitään suomi24 sääntöjen vastaista.
Sairas ja korruputoitunut kylä. Joku oikeasti jaksaa nähdä vaivaa minun hiljetämisen eteen.
Kun tuomionpäivä koittaa niin tiedätte kyllä menettekö ylä- vai alakertaan.
Hiljennys yritys
16
173
Vastaukset
- Anonyymi00001
Lakkaa levittämästä valheellisia tietoja
- Anonyymi00002
Mikä on valheellista? Levitän pelkkiä faktoja
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Mikä on valheellista? Levitän pelkkiä faktoja
Tämä ei ole sairas kylä. Pikemminkin se on helsinki. Tämä paikka on turvalline ja hyvä hiljane paikka asua.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Tämä ei ole sairas kylä. Pikemminkin se on helsinki. Tämä paikka on turvalline ja hyvä hiljane paikka asua.
Turvallinen? Jos joku tapetaan niin kukaan ei kerro tekijää vaikka se olisi tiedossa? Muutenkin väkilukuun suhteutettuna täällä saa todennäköisemmin turpaan kuin helsingissä
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Turvallinen? Jos joku tapetaan niin kukaan ei kerro tekijää vaikka se olisi tiedossa? Muutenkin väkilukuun suhteutettuna täällä saa todennäköisemmin turpaan kuin helsingissä
Eikä pelkästään väkilukuun suhteutettuna. Täällä on todella helppo saada turpaan jos on yhtään erilainen. Täällä ei ole turvallista muille kuin valkoisille hetero miehille. Naiset kankaanpäässä joutuvat jatkuvan ahdistelun kohteeksi ja homot saavat turpaan ihan vaan olemalla olemassa.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
No nyt on kyllä huuhaa puhetta. Täällä ei oo ketään tapettu moniin satoihi vuosiin.
- Anonyymi00004
Kankaanpäässä useassa elimessä hyväveliverkosto.
Ollut jo vuosikymmeniä. Tämän huomasin onneksi ajoissa joten päätin muuttaa isommalle paikkakunnalle pakoon itsekkäitä omahyväisiä apinoita. Pitäkää tunkkinne saatanan tunarit.- Anonyymi00005
Lakkaa valehtelemasta
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Lakkaa valehtelemasta
Totta toi puhuu
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Totta toi puhuu
Ei muuten puhu
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Lakkaa valehtelemasta
Hyväveli verkosto on maan laajuinen, töppäilysi tiedetään, muutitpa millekkä paikkakunnalle tahansa.
- Anonyymi00006UUSI
Mullaki ois tiedossa pari hyvää faktaa muutamasta paikasta
- Anonyymi00007UUSI
Älä valehtele tai lennät linnaan
- Anonyymi00011UUSI
Baarien rahanpesu? Siitä ollaan myös hiljaa
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Baarien rahanpesu? Siitä ollaan myös hiljaa
Ahaa! Mahtaakohan tästä virkavalta tietää? Eipä vissiin.
- Anonyymi00012UUSI
Seutu uutisoi kyllä kaikki pihatyöhaaverit ja pikkuhälytykset mitä tulee mutta ei automiehen pahoinpitelyä tai poliisin hierontaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2241853- 821143
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm112978- 83974
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87827- 119754
- 111743
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante118650Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa92639- 21632