Se on volokkia taas koko viikon. Folkkien mainoslehtisiä ei ole vuosiin näkynyt, siitä sais hieman kuvaa miten on rahoitusta hankittu. Siis muualtakin kuin kaupungin veronmaksajain lompakolta, kaupungin sponssia. Vertailun vuoksi mukavasti sattui tuo Vanhan voiman päivien mainoslehti jakoon. Siitä voisi joku ilta ihan ajan kuluksi laskea moniko on mainostanut siinä ja siis sponssannut tapahtumaa. Se tapahtuma kun ei oulaistelaisten veronmaksajien tukea tarvi. Rahoitus hankitaan oalla hankinnalla eli työllä. Työtähän sponssoreitten hankinta vaatii. Meillä kun staden betalar ei tarvi vaivotella.
Mainos mainostaa
Anonyymi-ap
4
104
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Veetään mahollisimma matalalla proffiililla. Ei ärsytä kettää
- Anonyymi00002UUSI
Pitäsköhän ne sonnanluonnin MM kisat elvyttää?
Vois saada jäteyhtiöiltä sponssia..
- Anonyymi00003UUSI
Tutustuhan uudelleen miten Oulaisten kaupunki tukee voimapäiviään.
- Anonyymi00005UUSI
Eipä ole tullut käytyä kuin pari kertaa koko aikana. Musiikkianti sellaista ettei ole minun mieleen. Käy kuka tykkää
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 69949
- 119714
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81705Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm53673- 42671
- 89592
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111563- 40513
- 41498
- 72473