Siksi käyn täällä. Onko unelmat tarkoitettu todellisuuteen, sitä en tiedä vielä.
Olet unelmani
15
258
Vastaukset
- Anonyymi00003UUSI
Hänkin oli minun unelmani. Mutta lopetin haaveilun ja aloin elämään.
- Anonyymi00010UUSI
Jos tuo on tilanne, mitä ihmettä teet ikäväpalstalla?
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Jos tuo on tilanne, mitä ihmettä teet ikäväpalstalla?
Luen tunteet-palstaa.
- Anonyymi00004UUSI
Todellisuudesta voi tehdä unelmaa. Ainoa este on me itse.
- Anonyymi00006UUSI
Hyödytöntä niillä ole mitään arvoa
- Anonyymi00007UUSI
ei me sovita yhteen. ja kuolen sen asian johdosta.
- Anonyymi00008UUSI
Juuri näin. Mutta älä nyt kuole kuitenkaan.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Juuri näin. Mutta älä nyt kuole kuitenkaan.
kyllä minä saatan kuolla.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
kyllä minä saatan kuolla.
joskus me kaikki kuollaan, minä pelkään sairastuvani vakavasti koska olen kärsinyt jo todella kauan stressistä ja ahdistuksesta.. Ilman projhektia elämäni olisi ollut tasapainoista ja hyvää, kun olisin saanut tehdä itselle hyvin mieluista työtä, miksi ihmeessä ette ymmärtäneet sitä, kun oli jo kauan kestänyt parisuhe takana ja kerroin täällä sen monta kertaa etten halua asua muide kuin omien lähisukulaisteni kanssa ja senkin kerroin todella monta kertaa, että haluan ystäväksi vain noin70v miehenja silti jatkatte sitä yhä, että minun olisi pakko ruveta tututumaan oman lapseni ikäiseen henkilöön, niin ei tule tapahtumaan koskaan, uskokaa jo viimeinkin, että minä olen se joka päätän omasta elämämästäni eikä kukaan teistä, jotka tyrkytätte minulle ystäväksi sellaista henkilöä jota todella voin sanoa inhoavani, käsi sydämellä, kuka teistä muka haluaisi tutustua sellaiseen ihmiseen, joka olisi stalkannut ja häiriköinyt elämäänne jo todella monen vuoden ajan
- Anonyymi00009UUSI
Säkin oot mun unelmani ja kyl me vielä saadaan toisemme ❤️
- Anonyymi00014UUSI
Minulle tämä ei voi olla, koska kukaan ei ole ollut minun unelmani 20 vuoteen! Etsin vain noin 70v miestä ystäväkseni!
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Minulle tämä ei voi olla, koska kukaan ei ole ollut minun unelmani 20 vuoteen! Etsin vain noin 70v miestä ystäväkseni!
Ootsä uus täällä?
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ootsä uus täällä?
🤣🤣🤣
- Anonyymi00012UUSI
Minä käyn täällä vain kertomassa miten minä ajattelen kaikesta siitä, mihin minut pakotettiin ja kerron myös kaikesta siitä ahdistavasta, mitä yhä joudun näkemään ulkona liikkuessani! Seuraavan kerraan kun stalkkeri lähestyy haukun hänet lyttyyn! Olette kiusanneet minua jo kymmenen vuoden ajan monet yhä ns. peesaavat pakkomielteistä henkilöä! Inhoan stalkkeria todella todella paljon! Eikö jo nuo lauseet kerro siitä, että projekti on tullut tiensä päähän saamatta mitään hyvää aikaan koskaan! Vaan täysin päinvastoin! Hyi teitä, jotkaa aoititte siitä sen kummemmin kertomatta! Ette ole hyviä ihmisiä!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 58859
- 119684
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79660Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm31574Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante103505- 32498
- 41481
- 82481
- 37455
- 70436