Olet unelmani

Anonyymi-ap

Siksi käyn täällä. Onko unelmat tarkoitettu todellisuuteen, sitä en tiedä vielä.

15

258

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00003
      UUSI

      Hänkin oli minun unelmani. Mutta lopetin haaveilun ja aloin elämään.

      • Anonyymi00010
        UUSI

        Jos tuo on tilanne, mitä ihmettä teet ikäväpalstalla?


      • Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Jos tuo on tilanne, mitä ihmettä teet ikäväpalstalla?

        Luen tunteet-palstaa.


    • Anonyymi00004
      UUSI

      Todellisuudesta voi tehdä unelmaa. Ainoa este on me itse.

    • Anonyymi00006
      UUSI

      Hyödytöntä niillä ole mitään arvoa

    • Anonyymi00007
      UUSI

      ei me sovita yhteen. ja kuolen sen asian johdosta.

      • Anonyymi00008
        UUSI

        Juuri näin. Mutta älä nyt kuole kuitenkaan.


      • Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Juuri näin. Mutta älä nyt kuole kuitenkaan.

        kyllä minä saatan kuolla.


      • Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        kyllä minä saatan kuolla.

        joskus me kaikki kuollaan, minä pelkään sairastuvani vakavasti koska olen kärsinyt jo todella kauan stressistä ja ahdistuksesta.. Ilman projhektia elämäni olisi ollut tasapainoista ja hyvää, kun olisin saanut tehdä itselle hyvin mieluista työtä, miksi ihmeessä ette ymmärtäneet sitä, kun oli jo kauan kestänyt parisuhe takana ja kerroin täällä sen monta kertaa etten halua asua muide kuin omien lähisukulaisteni kanssa ja senkin kerroin todella monta kertaa, että haluan ystäväksi vain noin70v miehenja silti jatkatte sitä yhä, että minun olisi pakko ruveta tututumaan oman lapseni ikäiseen henkilöön, niin ei tule tapahtumaan koskaan, uskokaa jo viimeinkin, että minä olen se joka päätän omasta elämämästäni eikä kukaan teistä, jotka tyrkytätte minulle ystäväksi sellaista henkilöä jota todella voin sanoa inhoavani, käsi sydämellä, kuka teistä muka haluaisi tutustua sellaiseen ihmiseen, joka olisi stalkannut ja häiriköinyt elämäänne jo todella monen vuoden ajan


    • Anonyymi00009
      UUSI

      Säkin oot mun unelmani ja kyl me vielä saadaan toisemme ❤️

      • Anonyymi00014
        UUSI

        Minulle tämä ei voi olla, koska kukaan ei ole ollut minun unelmani 20 vuoteen! Etsin vain noin 70v miestä ystäväkseni!


      • Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Minulle tämä ei voi olla, koska kukaan ei ole ollut minun unelmani 20 vuoteen! Etsin vain noin 70v miestä ystäväkseni!

        Ootsä uus täällä?


      • Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Ootsä uus täällä?

        🤣🤣🤣


    • Anonyymi00012
      UUSI

      Minä käyn täällä vain kertomassa miten minä ajattelen kaikesta siitä, mihin minut pakotettiin ja kerron myös kaikesta siitä ahdistavasta, mitä yhä joudun näkemään ulkona liikkuessani! Seuraavan kerraan kun stalkkeri lähestyy haukun hänet lyttyyn! Olette kiusanneet minua jo kymmenen vuoden ajan monet yhä ns. peesaavat pakkomielteistä henkilöä! Inhoan stalkkeria todella todella paljon! Eikö jo nuo lauseet kerro siitä, että projekti on tullut tiensä päähän saamatta mitään hyvää aikaan koskaan! Vaan täysin päinvastoin! Hyi teitä, jotkaa aoititte siitä sen kummemmin kertomatta! Ette ole hyviä ihmisiä!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      58
      859
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      684
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      660
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      574
    5. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      103
      505
    6. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      32
      498
    7. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    8. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      82
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      455
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      436
    Aihe