Mikähän siinä on, että Tokmannin kassat jaksavat olla aina niin asiakaspalveluhaluttomia? Tervehdys sanotaan jos sanotaan yleensäkään naama nurin ja jos pitäisi enemmän palvella, on naama vieläkin enemmän nurin.
Tosin on sinne näköjään tullut yksi asiakkaita paremmin palveleva, joku nuori mies. Homma ja ongelmat hoituu, kun tämä tyyppi on kassalla.
Sokkarilla ja Järvituulessakin saa asiakas nykyään ystävällisempää kohtelua.
Tokmannin kassat
8
122
Vastaukset
- Anonyymi00001
Onkohan tummatukkainen vittunaamamyyjä järvituulesta siirtynyt sinne? Se katsoi mua vihasesti ilman syytä kun keuruulla asuin. Helvetti mikä ämmä.
Ylipäätään järvituulesta olen saanut vittumaisinta kohtelua keuruulla.- Anonyymi00002
Annatko itse huonon vaikutelman.,
- Anonyymi00003
Miksi sinä mulkoilet kassaa? Tee ostokset maksa ja mene pois. Miksi haet jotain joutavaa.
- Anonyymi00004
Olen saanut siellä aina hyvää palvelua. Voiko kyse olla siitä, että sitä saa mitä tilaa?
- Anonyymi00005
Muutenkin olen saanut Keuruulla asiallista ja hyvää palvelua. Kuulostaa oudolta, jos on kohdallasi toistuva ilmiö. T:muualta muuttanut
- Anonyymi00006UUSI
Katsoiko se sinua vihaisesti? Voi pientä reppanaa. Hakeudu psykologille.
- Anonyymi00007UUSI
Itse olen saanut aina iloista ja ystävällistä palvelua Keuruun kaupoissa ja yleisesti ympäri maata, toki olen todella hyvännäköinen, niin saattaa johtua myös siitä.
- Anonyymi00008UUSI
Ainakin oli hieno nähdä, että tokmannilla panostettu siisteyteen ja järjestykseen nyt. Ja nuori mies on kyllä mukava ja asiakaspalvelua löytyy👍
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70595
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73573Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33483