Tokmannin kassat

Anonyymi-ap

Mikähän siinä on, että Tokmannin kassat jaksavat olla aina niin asiakaspalveluhaluttomia? Tervehdys sanotaan jos sanotaan yleensäkään naama nurin ja jos pitäisi enemmän palvella, on naama vieläkin enemmän nurin.

Tosin on sinne näköjään tullut yksi asiakkaita paremmin palveleva, joku nuori mies. Homma ja ongelmat hoituu, kun tämä tyyppi on kassalla.

Sokkarilla ja Järvituulessakin saa asiakas nykyään ystävällisempää kohtelua.

32

588

Vastaukset 32

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Onkohan tummatukkainen vittunaamamyyjä järvituulesta siirtynyt sinne? Se katsoi mua vihasesti ilman syytä kun keuruulla asuin. Helvetti mikä ämmä.

Ylipäätään järvituulesta olen saanut vittumaisinta kohtelua keuruulla.

• Anonyymi00002

Annatko itse huonon vaikutelman.,

• Anonyymi00012
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Annatko itse huonon vaikutelman.,

En ole antanut huonoa vaikutelmaa vaan kävellyt rauhassa kaupan kassalle. Ihan myyjän omaa kusipäisyyttä tuollainen vihainen tuijotus.

• Anonyymi00019

Sua vaan taitaa kiihottaa tuollainen vittunaama🤭

• Anonyymi00003

Miksi sinä mulkoilet kassaa? Tee ostokset maksa ja mene pois. Miksi haet jotain joutavaa.

• Anonyymi00010

Asiakaspalvelu nyt vaan kuuluu siihen samaan pakettiin.

• Anonyymi00004

Olen saanut siellä aina hyvää palvelua. Voiko kyse olla siitä, että sitä saa mitä tilaa?

• Anonyymi00005

Muutenkin olen saanut Keuruulla asiallista ja hyvää palvelua. Kuulostaa oudolta, jos on kohdallasi toistuva ilmiö. T:muualta muuttanut

• Anonyymi00006

Katsoiko se sinua vihaisesti? Voi pientä reppanaa. Hakeudu psykologille.

• Anonyymi00007

Itse olen saanut aina iloista ja ystävällistä palvelua Keuruun kaupoissa ja yleisesti ympäri maata, toki olen todella hyvännäköinen, niin saattaa johtua myös siitä.

• Anonyymi00008

Ainakin oli hieno nähdä, että tokmannilla panostettu siisteyteen ja järjestykseen nyt. Ja nuori mies on kyllä mukava ja asiakaspalvelua löytyy👍

• Anonyymi00009

Mee Megaan niin siellä vasta huonoa asiakaspalvelua saakin

• Anonyymi00011

Tokmannilla on ylivoimaisesti Keuruun "miss kassa" tittelin hallitsija töissä. Huhheijaa japajaduu. Lidlin ruskesilmäinen blondi tulee toisena.

• Anonyymi00021

Aina niin hymyilevä se Tokmannin nuorukainen. Tollaista asiakaspalvelua kun sais muualtakin. Hymy ei maksa mitään, mutta tekee pitkäksi aikaa kivan mielen.

• Anonyymi00014

Joku vuosi sitten minua Alkoi väsyttämään oudosti mentyäni ensin Apteekkiin ja sitten Tokmanniin.

• Anonyymi00016

Onko muilla ollut samaa kokemusta ajatus katkos hämmennyksestä käydessä? Tapahtui Covid vuoden tai kahden jälkeen 21 tai 22.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Onko muilla ollut samaa kokemusta ajatus katkos hämmennyksestä käydessä? Tapahtui Covid vuoden tai kahden jälkeen 21 tai 22.

Keuruulla kulkee nykyisin paljon sellaista porukkaa vapaana jotka ennen oli Juurikkaniemessä!

• Anonyymi00020
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Keuruulla kulkee nykyisin paljon sellaista porukkaa vapaana jotka ennen oli Juurikkaniemessä!

Näytät tietävän asiasta. Asuitko pitkään Juurikkaniemessä?

• Anonyymi00024
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Näytät tietävän asiasta. Asuitko pitkään Juurikkaniemessä?

Miksi utelet?

• Anonyymi00015

Keuruulla ihan normaalia ettei ihmisillä käytöstapoja...

• Anonyymi00017

No kommenttisi sen todistaa.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00017 kirjoitti:

No kommenttisi sen todistaa.

Perustele?

• Anonyymi00022

No ne tekevät sentään töitä!

• Anonyymi00027

Onko huonosti tehty työ nykyään hyvin tehty työ?

• Anonyymi00025

Tai sitten keuruulainen aloittaja on puutteessa oleva puuma joka ei tule naisten kanssa toimeen muutenkaan.

• Anonyymi00026

Huono työilmapiiri. Aika monessa paikassa täällä on. Kauppiaat yrittävät repiä työntekijän selkänahasta sen mitä eivät asiakkailta saa.

• Anonyymi00028

Tokmanni näyttää nykyään joltain varastolta. Asioin viihtyvämmissä paikoissa.

• Anonyymi00031

Asioi missä asioit. Tokmanni tuskin konkkaa menee siitä.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Asioi missä asioit. Tokmanni tuskin konkkaa menee siitä.

Kuka semmoista on puhunutkaan?

• Anonyymi00029

Se nuori tummatukkainen nainen ainakin tosi ystävällinen aina. Ja samoin se nuorimies, ei mitään valittamista. Mutta on siellä pari ollut joo näitä jolta ei hymyä saa millään irti.

• Anonyymi00030

Minulle on se ja sama hymyilläänkö vai ei. En mene hymyä sieltä hakemaan, joten riittää kun saan ostokset ehjänä ja puhtaana ulos. Eniten ärsyttää kanssaihmisten kyylääminen.

• Anonyymi00033

Ne haluais palvellla vain nuoria ja kauniita ihmisiä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      404
      1691
    2. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      145
      1101
    3. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      87
      1055
    4. Mitähän ajattelet

Nykyään minusta tai meistä tai tapahtuneista?
      Ikävä
      66
      1046
    5. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      92
      950
    6. Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä

Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku
      Sinkut
      139
      790
    7. Hankkikaa elämä

Tiedetään että hän on mielenkiintoinen mutta rajansa kaikella.
      Ikävä
      94
      731
    8. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      691
    9. Voisitko mies auttaa..

Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.
      Ikävä
      50
      669
    10. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      57
      644
    Aihe