Scwedler?!?

verivaahteran mestästäjät

Olen metsästänyt turhaan verivaahteraa ja vieläpä lajikkeeltaan 'Scwedler', mutta aina vaan törmään Faassen's Black lajikkeeseen. Onko kellään tietoa, mistä saisin tuon Scwedler -lajikkeen taimia ja vielä tänä vuonna ;)

10

818

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ehdottelias
      • verivaahteran mestästäjät

        Tuokin kirjoitusasu on testattu, tuntuu siltä, että tällä on kirjoitusasuja yhtäpaljon kuin on kirjoittajiakin. Ongelma kuitenkin on lähinnä juuri sen oikean lajikkeen löytäminen, kirjoitusasusta huolimatta, eli monesta paikasta olen kokeillut ja monessa paikassa niitä on ollut, vaan ei ole enää :(


      • niissä on ?
        verivaahteran mestästäjät kirjoitti:

        Tuokin kirjoitusasu on testattu, tuntuu siltä, että tällä on kirjoitusasuja yhtäpaljon kuin on kirjoittajiakin. Ongelma kuitenkin on lähinnä juuri sen oikean lajikkeen löytäminen, kirjoitusasusta huolimatta, eli monesta paikasta olen kokeillut ja monessa paikassa niitä on ollut, vaan ei ole enää :(

        Mitäs eroa niissä on ? Minulla on verivaahtera,se on punainen koko kesän,ei muutu vihreäksi.


      • verivaahteran mestästäjät
        niissä on ? kirjoitti:

        Mitäs eroa niissä on ? Minulla on verivaahtera,se on punainen koko kesän,ei muutu vihreäksi.

        Enmä tiedä muuta eroa kuin kasvuvyöhykkeissä, Faassen's Black 1-2 kun taas Schwedler kai 1-4. Ja ite olen 3 vyöhykkeeltä, niin sillä tuo kiinnostaa :D


      • sari 1
        verivaahteran mestästäjät kirjoitti:

        Enmä tiedä muuta eroa kuin kasvuvyöhykkeissä, Faassen's Black 1-2 kun taas Schwedler kai 1-4. Ja ite olen 3 vyöhykkeeltä, niin sillä tuo kiinnostaa :D

        Jos näet jossain verivaahteran ,ota siemeniä ja kylvä niistä.
        Aina ei tule punalehtisiä,mutta joskus sattuu tulemaan.
        Itselläni on verivaahtera,III-vyöhyke,ja olen saanut uusia alkuja siemenistä.
        En tiedä mikä se lie,mutta hyvin on elänyt meillä jo yli 30 vuotta.


      • niitä
        verivaahteran mestästäjät kirjoitti:

        Enmä tiedä muuta eroa kuin kasvuvyöhykkeissä, Faassen's Black 1-2 kun taas Schwedler kai 1-4. Ja ite olen 3 vyöhykkeeltä, niin sillä tuo kiinnostaa :D

        muitakin-Crimson King on nyt suosittu koska sen purppuraväri on 'kirkas'. Faasen's Black taisi olla alta vihertyvä.
        Schwedleri oli se kolmas.


      • muistan
        niitä kirjoitti:

        muitakin-Crimson King on nyt suosittu koska sen purppuraväri on 'kirkas'. Faasen's Black taisi olla alta vihertyvä.
        Schwedleri oli se kolmas.

        oikein Schwedlerin väri ei säily-se vihertyy kesän aikana.
        Crimson King pitää värinsä koko kesän.
        Voitko ajatella myös punaharmaaleppää (vihertyy)tai punakoivua (Lapista-väri pysyy).


      • oikein
        muistan kirjoitti:

        oikein Schwedlerin väri ei säily-se vihertyy kesän aikana.
        Crimson King pitää värinsä koko kesän.
        Voitko ajatella myös punaharmaaleppää (vihertyy)tai punakoivua (Lapista-väri pysyy).

        kun tarkistin.
        Royal Red on toinen punalehtinen lajike.


      • harkita
        muistan kirjoitti:

        oikein Schwedlerin väri ei säily-se vihertyy kesän aikana.
        Crimson King pitää värinsä koko kesän.
        Voitko ajatella myös punaharmaaleppää (vihertyy)tai punakoivua (Lapista-väri pysyy).

        myös punahieskoivua Lapista-totta.
        Väri pysyvä ja muodoltaan kapeampi kuin rauduskoivu.
        Ei lisäänny-steriili.
        Myös rungossa punaista väriä.
        Syysväri punainen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2823
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2390
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2170
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      1972
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1816
    6. 160
      1804
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1777
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe