Olen huomioinut ikävän asian liikkuessani Uuraisten taajamassa. Monessa taloudessa on koiria jotka haukkuvat vailla järjen häivää. Ihmisiä kulkee kävellen, pyöräillen ja autollakin lähistöllä, niin haukkumismaratooni alkaa välittömästi ja kestää pitkään. Hautausmaan vieressä on yksi tällainen tapaus. Ihmisiä kulkee haudoilla, niin todella kova räkytys kuuluu häiritsevästi. Nyt kirkon remontin aikaan on haudoilla siunauksia. Omistaja antaa koiran räkyttää, ei mitään kunnioitusta. Koiraa voi opettaa ja kouluttaa ja sen pitäisi olla itsestäänselvyys!
Vastaukset 13
- Anonyymi00001
Ikävää on sekin, että annetaan koirien haukkua ja ulvoa yli iltakymmenen. On meitä, jotka tarvitsisivat unta jo aikaisemmin...
- Anonyymi00008
Täällä nämä kaksjalkset piskit nillittää
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Täällä nämä kaksjalkset piskit nillittää
Ainakaan eivät pidä niin kovaa räkytydtä kuin ne nelijalkaiset kouluttamattomat! Itse en ottaisi koiraa jos ei olisi aikaa kouluttaa sitä!
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ainakaan eivät pidä niin kovaa räkytydtä kuin ne nelijalkaiset kouluttamattomat! Itse en ottaisi koiraa jos ei olisi aikaa kouluttaa sitä!
Kylä kyyläri tietää
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kylä kyyläri tietää
Sinä et tiedä yhtään mitään! Kunhan kyyläät mitä ihmiset kirjoittaa!
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Sinä et tiedä yhtään mitään! Kunhan kyyläät mitä ihmiset kirjoittaa!
Oohh kylä kyyläri kilahti
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Just just. Olet tämä heppu joka joutessani käyt tuota "kilahti" sanaa hakemassa joka sivuilla! Vaihdappa poika jo slogan! Mene vaikka ulkoiluttamaan jonkun koiraa, pääsi tuulettuu samalla!
- Anonyymi00015
Haukkuvat rakit on hyvä hakata raajarikoiksi tai hengiltä esim. kettingillä. Omistajiin tehoaa sama käsittely.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Haukkuvat rakit on hyvä hakata raajarikoiksi tai hengiltä esim. kettingillä. Omistajiin tehoaa sama käsittely.
Varsinkin sinut kaksjalkanen piski
- Anonyymi00017
Anonyymi00013 kirjoitti:
Mikäs sä itse oot? Täällä vaan kyyläät! 👀👁🤣
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Mikäs sä itse oot? Täällä vaan kyyläät! 👀👁🤣
- Anonyymi00002
saunan taa
- Anonyymi00009
Oohh suuret puheet ja pienet teot pojulla oohh
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.3931018Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei300939- 102895
- 78761
- 78742
- 82736
- 50665
- 37656
- 45641
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui39630