Tällä matkailupalstalla on saanut vuosien saatossa nauttia varvasvalokuvista, varpaiden ollen usean henkilön ja erilaisissa sijainneissa, pääosin hotellien uima-altaalla tai rannoilla.
Yhtälailla reisiä, mutta niitä monipuolisemmissa kohteissa edellä mainittujen lisäksi esimerkiksi keittiössä ja tolpan päällä.
Jalkafetissi tarkoittaa seksuaalista mieltymystä ja kiinnostusta jalkoihin.
Henkilö, jolla on jalkafetissi, kiihottuu nähdessään, koskettaessaan tai haistaessaan mieltymystensä mukaisia jalkateriä tai varpaita.
Kyseessä on yksi yleisimmistä ja tunnetuimmista seksuaalisista fetisseistä
Vielä kun valokuvaaja kokee esimekiksi seuraavat valokuvat romanttisiksi, niin romantiikka on saavuttanut aivan uuden ulottuvuuden.
https://ibb.co/fYFcfj76
https://ibb.co/Q3THLKQY
Minulle valokuva osoittaa ainoastaan, että naisella on jokseenkin suuret räpylät, mahtaako olla kokoa 47?
VARPAITA, POHKEITA JA REITTÄ ROMANTTISESTI.
17
111
Vastaukset 17
- Anonyymi00001
Vaimon romanttinen tatuointi oli huuhtoutunut pois uidessa hotellin altaalla ja täysin poistunut koulun liikuntapäivänä.
- Anonyymi00002
Taas on Chiang Main yössä injektoitu yli 20kg hunajaa laatusisäfileisiin.
- Anonyymi00004
Muistin virkistämiseksi.
https://www.youtube.com/shorts/ylDdtrbmTng - Anonyymi00008
55555
- Anonyymi00010
Pasanen kun ei ole koskaan varsinaisesti matkaillut eikä matkustellut, niin ei ole tietäväinen että rantalomalla ja altaan äärellä yleisin lomakuva on kuvata rantamaisemaa siten että ne omat räpylät näkyy siinä "todistamassa" lomailua ja nautiskelua rantatunnelmissa. Toinen yleinen lomakuva on drinkki tai bisse pöydällä ja maisema taustalla. Ikää kun tulee niin oman lärvin kuvaaminen ei miehille varsinkaan ole enää tarpeellista eikä mieluista.
- Anonyymi00011
Possot tarvii todisteita. Chiang Maissa ei vielä ole sähköjä eikä vifiä, muuten sieltä tulisi upeita kuvia vaimon varpaista ja pojan vesileikeistä, harley-kokoelmasta, kaahausvideoita, hunajakokkausta, savigrillausta, yms...
- Anonyymi00012
Unohditko jo Pasasen seikkailun apinatemppelissä? Apinatemppeli on apinatemppeli, totesi itse sankari matkakuvauksessaan. Totuus oli että kyseinen vierailu Lopburin apinatemppelissä oli tapahtunut vuosia aiemmin, kun vaimo vei läskisilmän katsomaan apinoita jotta tämä kiinnostuisi hieman Thaimaasta ja haluaisi joskus käydä ulkona jossakin.
Se suunnitelma ei toiminut alkuunkaan vaan datanero erakoitui vuokra-asuntoon peläten jokaista rasahdusta. Ei sallinut vaimollekaan sukulointia, jolloin tämä ahdistui niin pahasti että otti asumuseron.
Pasanen on erittäin pahasti allerginen kaikelle mikä maksaa. - Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Unohditko jo Pasasen seikkailun apinatemppelissä? Apinatemppeli on apinatemppeli, totesi itse sankari matkakuvauksessaan. Totuus oli että kyseinen vierailu Lopburin apinatemppelissä oli tapahtunut vuosia aiemmin, kun vaimo vei läskisilmän katsomaan apinoita jotta tämä kiinnostuisi hieman Thaimaasta ja haluaisi joskus käydä ulkona jossakin.
Se suunnitelma ei toiminut alkuunkaan vaan datanero erakoitui vuokra-asuntoon peläten jokaista rasahdusta. Ei sallinut vaimollekaan sukulointia, jolloin tämä ahdistui niin pahasti että otti asumuseron.
Pasanen on erittäin pahasti allerginen kaikelle mikä maksaa.Miten liittyy sun romanttisiin varpaisiin?
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Pasanen on erittäin pahasti allerginen kaikelle mikä maksaa.Niinkö taas olet ymmärtänyt, ei vaimoni vienyt minua katsomaan apinoita , vaan olimme ajaneet dösällä ohi aikaisemmin ja sanoin että käydään asioiden jälkeen katsomassa paikkaa, vaimoni pelkää apinoita ja koiria, eikä ollut asiasta oikein innostunut, mutta mentiin kuitenkin, mitä muuta siitä voi sanoa, se oli vanha temppeli joka on ihan keskellä lopburia lähellä liikenne ympyrää, useampi ling hyökkäsi vaimoni hiuksiin kiiinni, eikä vaimoni tykännyt pelkäsi että purevat, jolloin mennään vesikauhu rokotukseen eivät purreet.
Olemme ajaneet useasti paikan ohi, viimeisen kerran kun kävimme tagissa...
Edelleenkin asumme samassa osoitteessa toisin nyt vaimoni on keräämässä mansikoita, tulee illalla kotiin haluatko muuta tietoa, tällä kertaa.
Apina temppelin reissu tapahtui vuonna 2015 alkuvuodesta tai puolivälissä, samalla reissulla kun piti käydä hakemassa viisumiin lisäaikaa... - Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Niinkö taas olet ymmärtänyt, ei vaimoni vienyt minua katsomaan apinoita , vaan olimme ajaneet dösällä ohi aikaisemmin ja sanoin että käydään asioiden jälkeen katsomassa paikkaa, vaimoni pelkää apinoita ja koiria, eikä ollut asiasta oikein innostunut, mutta mentiin kuitenkin, mitä muuta siitä voi sanoa, se oli vanha temppeli joka on ihan keskellä lopburia lähellä liikenne ympyrää, useampi ling hyökkäsi vaimoni hiuksiin kiiinni, eikä vaimoni tykännyt pelkäsi että purevat, jolloin mennään vesikauhu rokotukseen eivät purreet.
Olemme ajaneet useasti paikan ohi, viimeisen kerran kun kävimme tagissa...
Edelleenkin asumme samassa osoitteessa toisin nyt vaimoni on keräämässä mansikoita, tulee illalla kotiin haluatko muuta tietoa, tällä kertaa.
Apina temppelin reissu tapahtui vuonna 2015 alkuvuodesta tai puolivälissä, samalla reissulla kun piti käydä hakemassa viisumiin lisäaikaa...Tuossa on talomme viereiseltä aidalta, olin jättänyt vahingossa chipsipussin patiolle, ja tämä kaveri kävi sen nappaamassa, kävi sitten useamman kerran vierailulla, toinen yleinen vieras oli tokai lisko, niitä oli talon välikatossa ainakin kaksi perhettä, ja muutaman kymmenen metrin päässä asui liki 2 metrinen valtava lisko, niitä oli ensin yksi, sitten kaksi, sitten neljä seurasin niiden elämää nelisen vuotta, ne eivät kuulu thaimaan faunaan, niillä ei ole vihollisia , voivat levitä vapaasti, thaimaan viranomaiset ottavat kiinni ja vievät jonnekin turvaan...
Hyvin ne siinä puskassa voivat, ovat varmasti vielä siellä edelleenkin.
https://ibb.co/8yw7hrz - Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Tuossa on talomme viereiseltä aidalta, olin jättänyt vahingossa chipsipussin patiolle, ja tämä kaveri kävi sen nappaamassa, kävi sitten useamman kerran vierailulla, toinen yleinen vieras oli tokai lisko, niitä oli talon välikatossa ainakin kaksi perhettä, ja muutaman kymmenen metrin päässä asui liki 2 metrinen valtava lisko, niitä oli ensin yksi, sitten kaksi, sitten neljä seurasin niiden elämää nelisen vuotta, ne eivät kuulu thaimaan faunaan, niillä ei ole vihollisia , voivat levitä vapaasti, thaimaan viranomaiset ottavat kiinni ja vievät jonnekin turvaan...
Hyvin ne siinä puskassa voivat, ovat varmasti vielä siellä edelleenkin.
https://ibb.co/8yw7hrzTuossa kuvassa on tuo jättiläislisko kuva on otettu 2023 marraskuussa tuota olin seurannut jo vuoden pari, kiikarit ne huutokaupasta ostetut zeiss merkkiset kiikarit olivat korvaamattomat, https://ibb.co/rGKgFBns minulla taitaa olla ne vieläkin, jossain.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Tuossa kuvassa on tuo jättiläislisko kuva on otettu 2023 marraskuussa tuota olin seurannut jo vuoden pari, kiikarit ne huutokaupasta ostetut zeiss merkkiset kiikarit olivat korvaamattomat, https://ibb.co/rGKgFBns minulla taitaa olla ne vieläkin, jossain.
Hyvin olet "vesileimat" siivonnut kuvasta, mutta pesuveden mukana taisi mennä myös kuvan kohde!
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Tuossa kuvassa on tuo jättiläislisko kuva on otettu 2023 marraskuussa tuota olin seurannut jo vuoden pari, kiikarit ne huutokaupasta ostetut zeiss merkkiset kiikarit olivat korvaamattomat, https://ibb.co/rGKgFBns minulla taitaa olla ne vieläkin, jossain.
Mukavaa kohtuullisen asiallista kirjoittelua, mutta paljon epäkohtia. Isoilla liskoilla on laajat reviirit ja niiden seuraaminen omakotilähiöissä on miltei mahdotonta, sillä ne vierailevat siellä vain satunnaisesti.
Liskot diggaa alavia kosteita alueita, koska siellä niille on saaliseläimiä ja ovat taitavia uimareita. Eivät päivystä missään yksittäisessä pensaassa.
Apinat on älykkäitä. Sanoit että "ei vaimoni vienyt minua katsomaan apinoita", mutta vaimosi Facessa lukee että "läskisilmä sai auton, vein hänet katsomaan apinaa".
Myöhemmin muutit tarinan että olit miesporukalla Lopburissa, mutta et oikeasti ollut.
Tuon faunahommelisi pilaa se että et halua mennä luontoon ja se luonto ei tule luoksesi kovinkaan usein omakotialuelle kaupunkialueelle. Me asutaan luonnossa ja joka päivä näkee joko liskoja tai käärmeitä, joskus jopa norsuja. Apinoita ei näillä nurkilla hengaile.
2010 - Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Mukavaa kohtuullisen asiallista kirjoittelua, mutta paljon epäkohtia. Isoilla liskoilla on laajat reviirit ja niiden seuraaminen omakotilähiöissä on miltei mahdotonta, sillä ne vierailevat siellä vain satunnaisesti.
Liskot diggaa alavia kosteita alueita, koska siellä niille on saaliseläimiä ja ovat taitavia uimareita. Eivät päivystä missään yksittäisessä pensaassa.
Apinat on älykkäitä. Sanoit että "ei vaimoni vienyt minua katsomaan apinoita", mutta vaimosi Facessa lukee että "läskisilmä sai auton, vein hänet katsomaan apinaa".
Myöhemmin muutit tarinan että olit miesporukalla Lopburissa, mutta et oikeasti ollut.
Tuon faunahommelisi pilaa se että et halua mennä luontoon ja se luonto ei tule luoksesi kovinkaan usein omakotialuelle kaupunkialueelle. Me asutaan luonnossa ja joka päivä näkee joko liskoja tai käärmeitä, joskus jopa norsuja. Apinoita ei näillä nurkilla hengaile.
2010Ei sentään kirjoittanut, että apina sai auton ja vein hänet katsomaan toista.
- Anonyymi00020
Anonyymi00013 kirjoitti:
Miten liittyy sun romanttisiin varpaisiin?
Siten että isäntähenkilölläsi oli sikolättimäisessä spugekämpässään ruokapöydällä silsaisia varpaiden kynsien palasia nex to the massaman kai kuppi, yäk yäk yääääks !!
- Anonyymi00021
Anonyymi00018 kirjoitti:
2010Jaa vaiko niin olet taas antanut itsesi ymmärtää mitäpä minä harhojasi korjailemaan, ole osamaksu uskossasi vahva, muutahan sinulle ei taida edes olla.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2342007
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2601174- 201005
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i125696- 38689
Martina ja Muhis
Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤224658Rasismi ahdistaa.
Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa201597- 51445
- 38428
Olenkohan tunteideni kanssa yksin?
Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell42422